Ashes


S’ha passat mitja hora davant el mirall escollint el vestit que a “ell” l’hi agrada, fa molt de temps que no el veu i vol estar ben encisadora quant el tingui davant. Escull el vestit blanc, aquell que l’hi fa una cintureta de vespa però conforme va baixant l’hi fa el cul gros, es mira i remira davant el mirall:

- A ell l’hi agrada aquest vestit, diu que em fa un cul maco.

Se n’ha provat d’altres però no s’hi acaba de veure prou maca per tornar-lo a veure a “ell”, decideix despullar-se i triar la roba interior, troba un top de color vermell, farà joc amb els seus cabells vermells foc. Es mira de nou al mirall i es troba dolça, tendre, realment atractiva. Es decideix per el vestit blanc:

- Definitivament em poso aquest, amb aquest avui no se m’escapa.

Damunt es posa l’abric i va cap a la perruqueria, vol arreglar-se els cabells, daurats com el sol, rinxolats, suaus. Demana a la Marina, la perruquera de sempre, que l’hi faci bé, que avui es un dia especial:

- Que farem reina?
- Vull estar guapa, avui e tornaré a veure’l desprès d’un any d’estar lluny i vull que es torni a enamorar de mi.
- Va bé, va bé, te’l rentaré amb aquell sabó que fa olor a roses, per que quant se t’acosti per besar-te el coll se’n quedi ben enganxat amb la flaire.
- Fet, sabó de roses, renta’l, talla’l una mica i pentina-me’l com a ell l’hi agrada, “sueltu”, per tal que quant vulgui passar els dits per els meus rinxols no hi tingui problemes.

Dues hores més tard ja està llesta, de nou es mira al mirall:

- Ai Marina, que be que m’has deixat, demà t’explico com a anat tot, que et dec?
- 64 Euros reina, que hi hagi sort!!!!!

Obre la porta de la perruqueria i una onada de vent fred fa que se l’hi aixequi la faldilla, uns nanos que passen se la miren i entre ells diuen:

- Acaba de sortir de la perruqueria i guaita com porta els cabells (i ho diuen rient-se d'ella)

Les mans al cap i esperitada crida ben fort:

- Maleït vent, maleïts 64 euros i jo amb aquests cabells!!!!!!!!!
Es la primera vegada que participo als Relats Conjunts i no serà l'última!!!!!

29 Comments:

  1. Alepsi said...
    xDDDDD
    Bona estrena, JoMateixa! Jajajajaja! Hòstia tu, 64€ de perruqueria, quina tela, nena! xDDD
    Anònim said...
    Si nena si, 64 euros es el que em claven a mi quant vaig a la pelu (possar el tiny, metxes, fer el bigoti, manicura, tallar, rentar i assecar), jajajajajajajajaja...a ella per això l'hi ha sortit una mica cara la "pelu" XXDD
    David JB said...
    Por Diós Santo, que estás en los cielos, 64 euros, jo no pago això ni en tot el mes de dinar, ja em va semblar prou caret l'altre dia que vaig anar a la perruqueria, i que a sobre tenia descompte i em va costar 12,95, així que mira.

    I tot per què? Perquè amb el vent li foti d'una ventada, i a sobre uns marrecs se'n riguin, apa, segur que al teu enamorat no li importen tan els cabells guapa!
    Anònim said...
    David: A veureeeeeeeee, no comparis els que us feu els tios amb els que ens fem les ties a la pelu, expliquem que et van fer, rentar i tallar????, pos eso, que a mi em fan moltes d'altres coses i no ho fan o no m'ho faig fer per el meu xicot, ho faig per MI MATEIXA, per estar millor amb mi, per sentir-me més còmode.

    Per part del meu pare tota la familia es "canosa" de molt joves, jo per exemple al meu pare sempre l'he conegut amb el cabell blanc, per tant servidora o se tinye o acaba amb el cabell ben blnquinos....aiiiiixxxx nen, que se t'ha d'explicar tot eh!!!!! ;-)

    Passis un molt bon diaaaaaaaaaaa
    Anònim said...
    Els temaris capilars van i venen ultimament!! jo encara m'estic pensant si em tallo el serrell o no...aquesta setmana m'he de decidir...
    Em penso que com tu, també m'apuntaré als relats conjunts, a veure que se m'acut ;)
    Anònim said...
    La Xica: Ara acabo de llegir els dilemes capilars que tens, jejejejeje. Per cert, BENVINGUDA A LA MEVA HÚMIL CASETA!!!!!.

    Jo sempre llegeixo els Relats Conjunts de la gent però mai n'habia escrit cap així i la veritat m'ha encantat, t'animo a que t'hi animis!!!! ;-)
    David JB said...
    No, si no cal que m'ho expliquis, ja ho imagino. De totes formes, jo parlava de la protagonista de la teva història, no de tu.

    I sí, rentar i tallar, i ja em va semblar caríssim, la propera em busco una que m'ho faci tot per menys de 10 €, a sobre li vaig dir que em deixés el flequillo, i no ho va fer, però bé, què hi farem.
    Anònim said...
    David: Que t'ho deia de broma eh!!!!!!, ja se que no cal que t'ho expliqui i de fet si no hagues volgut no ho hagues fet, però com que et tu no em fa res explicar-t'ho :-)

    Estas molt guapu bitxitu, l'última foto que he vist teva es la de Atocha, però encara recordo aquella foto on demanaves concell de si te'l tallaves o no, allà vaig trobar que estaves mooooooolt macu amb el cabell més llarg!!!! ;-)
    neus said...
    Bona estrena bonica!!! i és que el vent bufa fort... fort i fred.

    Un petonàs!!!

    per cert... les canes són precioses, t'ho dic jo que passo de tapar-les ;) jejejeje
    Anònim said...
    Elur: No se "por tus lares" si deu fer molt de vent o no, m'imagino que si, aqui a Barna fot una rasca que t'hi cagues, un vent, un fred, ha tornat l'hivern!!!!!!!!

    En quant a les canes, nenaaaaaaa, però les teves no ten punt de comparació,a tu et queden la mar de xules!!!!!!

    PD: Saps.....anyoro molt a l'Escarabat, que tonta no? :-(
    neus said...
    Aquí al poble petit la Tramuntana bufa fort, geladeta, geladeta, ara mateix he sortit al terrat per embolicar-me una mica amb el vent fred i la neu que ens porta... fa estona que neva i fa sol. És un espectacle impressionant.

    jajajajajja... les canes queden bé a tothom, guapa!!!!!

    Jo també l'enyoro, i molt!! i no, no som tontes, només que li hem agafat carinyu i ja està...
    Anònim said...
    Elur: Que macu nena, en faràs fotos i les penjaràs, oi??, oi??, oi???, jejejejejejeje.

    No se no se, a mi ara s'em veuen algunes i no m'agrada gens :-(

    Si que l'hi hem agafat carinyu eh, sembla mentida com es possible que estan tant lluny es pugui arribar a estimar tant a una persona (en el sentit d'amor d'amistat eh). Aixxxx, vull que torni!!!!!!!!!!!!!
    neus said...
    fotos????? otia!!!!! no hi he ni pensat... jajajajajajjaja... he sortit al terrat i m'hi he quedat fins que el fred m'ha fet entrar, però no he pensat en fer fotos... aissssssssssssss... ho sento, maca... :(( i ara ja fa estona que s'ha asserenat...

    Això va a gustos, maca, ja se sap... a mi les meves no em fan nosa... i ja n'hi ha unes quantes ;)

    Buènu... quan li vagui ja tornarà... ja ho veuràs ;)


    Una abraçada ben fooooooooooooorta, guapa!!!
    Anònim said...
    Per 64€ et deuen deixar com nova, no? A mi em surt molt més barat, m'ho faig a casa. Avantatges de tenir poc cabell ;-)
    Anònim said...
    Elur: Ohhhhhhhhhhhhhh, ara m'has fallat, com que no has fet fotos per que no hi has pensat?, vindré i et faré pam pam al culet eh!!!!! ;-)
    Tant de bo torni aviat, pero no per que ho ha deixat amb ella eh, si no per que tingui la necessitat de no abandonar l'escriptura.

    Talcomraja: Avantages de tenir poc cabell?? i de ser home, que amb l'excusa de ser homes us feu pocs retocs vosaltres (bé, alguns n'hi han d'altres que paguen el doble de jo de lo presumits que son, jejejejejeje)
    Clint said...
    Ei noia, molt bé! un pèl cara la pelu però...

    M'ha recordat de nano, quan esquitxavem les senyores que no es volien mullar el cap a la piscina i ens n'enfotiem una bona estona.
    Anònim said...
    Cris: Hola bònica!!!!!!, doncs si nena, els homes no s'enadonen del que suposa per nosaltres anar a la peluqueria, es una sangria!!!!. Jo també m'el vull tallar una micona, que ara el porto massa llarg, però clar, també me l'he de tenyir i possar les metxes que porto unes arrels que son per parrar un carro :-S

    Clint: Macuuuu, et dic el mateix que a la resta de nois, si es que no sabeu el que suposa per nosaltres, dones, anar a la peluqueria, una psata gansa cada tres mesos (segons el que portis fet al cap, es clar). D'aixo....una mica cabroncetes vosaltres de petits no??? :-P
    Anònim said...
    el clàssic "y yo con estos pelos"...

    realment pagar 64eurus per que et tallin una part de tu és quelcom que no em puc ni imaginar...
    Anònim said...
    Estve: Una mica bèstia no tu, això de que et tallin una part de tu.....joerrr...... que son els cabells home, que tornen a crèixer!!!!! ;-)
    onix said...
    Molt Be Jo Mateixa i moltisimes gràcies per afegir-te a Relats conjunts ;)*****
    Anònim said...
    Onix: Gràciessssssssssss, ha friso per escriure'n un altre ;-)
    Anònim said...
    64 euros! Cony! Clar que la tia té una pelembrera!
    Anònim said...
    Annatarambana: Jajajajajajaja, veus en això no hi habia pensat, per això porta el cabell tant llarg la pajara aquesta, per estolviar peles, jajajajajajajaja.
    Mon said...
    no m'extranya que la noia porti els pels de punta, a 64€! ara que es la moda no?
    be, ha estat un plaer llegir el teu relat
    Anònim said...
    Mon: Home, la moda, la moda, cada ú el porta com vol, no??? jejejejeje. Gràcies per passar i deixar el teu comentari, Benvingut!!!!

    Se que tu també l'has escrit pero encara no me l'he pogut mirar, en arrivar a casa l'hi faig una ullada, segur que està genial!!!!!
    Anònim said...
    Amb la ventolera que fa avui és un relat ben actual. Segur que més d'una deu estar maleint tot el que es mou XDD
    Jo Mateixa said...
    Pd40: Entrre elles jo, que aquest matí m'he passat 21 minuts de rellotge assecant-me la "meva llarga melena" pà nà, jajajajajajajaja.

    Ara em miraré el teu, que se que també n'has escrit un ;-)
    Anònim said...
    Eiiiiiiiiiiii!!!! Molt bo el relat Jo Mateixa.
    M'agradat molt, molt.

    Benvinguda al club! ;¬)*
    Jo Mateixa said...
    Barbollaire: Gràcies!!!!!!, ja friso per que hi hagi un altre relat per fer :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column