Cap de setmana de descans

Divendres al vespre a casa, no sopem doncs no tenim gana i ens posem a veure la TV, 22:30, em desperto i ell està dormint al sofà, me’l miro, el beso, obra els ulls, em mira, somriu i s’adorm de nou. M'adormo i em desperto a les 01:30, que tard es ja, el torno a besar mentre l’hi acarono els cabells, anem al llit, ens abracem i dormim.

06:30, no tinc son, obro els ulls i ell també els té oberts, no temin son, ens llevem, preparem unes mongetes i una truita, esmorzem i seiem al sofà a veure pel·lícules de les que l’Emule ha descarregat, encara no sabem com, en el seu PC. Veiem EL ÚLTIMO REY DE ESCOCIA i BABEL, ens han agradat molt les dues.

13:15, vestits i arreglats anem a veure una estona a l’avi, li comento si vol que l’hi deixi el TDT llest per veure el Barça – Madrid, diu que no, que l’escoltarà per el PUYAL. Marxem a Barcelona, anem a dinar al FRESCO, el que hi ha a la VILA OLÍMPICA, mengem com si mai haguéssim menjat, dos plats plens fins dalt i repetim de pizzes, fins i tot un gelat de xocolata amb sucre d’aquell “murenu” per sobre. Passegem per la platja, deixem que la tramuntana que feia a l’Empordà es converteixi en vent més càlid a Barcelona i ens despentini, ens compliqui el poder fer fotos i quasi bé ens tiri al terra a prop de l’espigo. Us deixo un parell de fotos.

Tornem a casa desprès de passar la tarda a Barcelona, anem a l’ALCAMPO per comprar crispetes de colors, d’aquelles dolces, i ens apalanquem al sofà per veure el partit....a la mitja part ell ja dorm fa estona i es desperta espantant en sentir-me cridar l’últim gol del millor jugador de la nit, MESSI. Té son i se’n va a dormir, jo mentre parlo amb la tieta per telèfon, se l’hi ha escapat l’avio que la duia a Suècia a veure al seu company per que ha tingut un accident amb el taxi (està bé, per sort), parlo amb en PEP, que es caga en el puto Barça i en la mare que els va parir a tots i parlo amb el pare, que està emprenyat, però a l’hora resignat. Vaig a dormir, en ficar-me al llit ell es desperta i diu que no te sona, fem el tonto una mica al llit i ens llevem de nou, estem desvetllats, veiem una peli, o almenys ho intentem i ens adormim al sofà. A les 03:45 al llit.

Em llevo a les 11:10 per anar al WC, fa hores que s’ha llevat, ha recollit el menjador, ha esmorzat, a fregat els plats i esta veient una altre pel·lícula, la mirem junts i desprès una altre, mentrestant les anem comentant, ens besem, ens mirem, tornem a mirar les pelis, esmorzo, em dutxo, em vesteixo i l’acompanyo al cotxe.

El comiat es ràpid, el semàfor es posa verd, T’ESTIMO, T’ESTIMO, TRUCA’M QUANT ARRIBIS A CASA, T’ENYORO, T’ESTIMO, CUIDA’T, NO CORRIS, T’ESTIMO MOLT, MOLT MÉS DEL QUE NINGÚ ET PODRÀ ESTIMAR MAI.



9 Comments:

  1. Anònim said...
    Millor descansar, que la setmana laboral es fa durilla. Bona setmana!! :P
    Cristina said...
    Bona setmana. Veig que has aprofitat el cap de setmana. Petons!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Quasi! Quasi guanyo la porra!!! M'han sobrat els dos gols de Van Nistelroy i el de Sergio Ramos ... Sino, guanyo i tot :P

    Un fort petó i bon dia, TUMATEIXA.

    PD: Oleguer fora ja!!!
    Cristina said...
    Jo sí que sé guanyar porres :P
    Anònim said...
    Pd40: Ostia si, amb la setmaneta que m'espera no te digo nada, aquest cap de setmana de "vagancia" m'ha anat de conya!!! :-)

    Cristina: Igualment preciosa, i escolta, el que et vaid dir ahir, no te m'estressis aquetsa setmana amb tanta feina eh!!!!

    Pep: Quasi???, però on vas fer una porra tu??, a la xurreria???, ai Pep, recordem que mai faci una Quiniela conjuntament amb tu, que la perdem fijo, juasjuasjuasjuasjuasjuas. Petonets per TUMATEIX, jejejejeje.

    PD: Però fora ja mismo i amb ell regalem a en Ronnie, en Deco, en Marques (ho sento Gemminola), l'Eto'o i algun més...que ara mateix no se quin, però algun més cau segur.

    Cristina: Hola de nou. Tu fas porres al futbol?? o vas guanyar per que no en vas fer??, juasjuasjuasjuasjuas.
    Cristina said...
    L´any passat o fa dos anys (no m´enrecordo) vaig guanyar una porra a l´hospital. Única encertant.
    Anònim said...
    Joder nena que be, no?? i que vas guanyar a la porra, molta pasta???, si es pot saber es clar, ara, no em diguis el resultat, que em temo que vas posar que el Barça perdia, oi?, jajajajajajajajajaja.
    Cristina said...
    160 euros,jejejeje. Ho vaig celebrar molt bé,jeje.
    Anònim said...
    Ostres tu es que 160 euros donen per molt eh!!!!!!!, que be nena, m'enalegro molt!!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column