Ja no tinc edat per anar a dormir tard

No pot ser bo ficar-se al metro mig adormida, que cony mig adormida, adormida del tot, i això es el que m’ha passat aquest matí.

Ahir a la nit vaig anar a dormir mooooooolt tard, vaig mirar Anatomia de Grey, crec que 3 capítols, 2 d’ells repetits de l’anterior temporada. Un cop es va acabar vaig estar fent zapping, total, que em fotia al llit a les 02:30 i a les 06:15 m’ha tocat el despertador, estic que no m’aguanto de son i amb el dia tant dur que m’espera.

En entrar al bus he trepitjat a una senyora:

Senyora: Vamos bien de buena mañana (emprenyada i cridant)
Jo Mateixa: Aiiii perdoni senyora, l’hi he fet mal?
Senyora: No que va, me quejo por gusto.
Jo Mateixa: Es vostè sado o que?
Senyora:....como?
Jo Mateixa: Que passi un bon dia (somriure amb ulls lleganyosos).

Baixo del bus a l'estació de Sant Boi i perfecte, agafo el tren fins a Avgda. Carrilet, al baixar a Avgda. Carrilet trobo cua per pujar a les escales mecaniques per que hi han els revisors dels bitllets:

Revisor: Billete por favor.
Jo Mateixa: Bon dia.
Revisor: Billete por favor.
Jo Mateixa: Bon dia.
Revisor: Billete por favor (comença a emprenyar-se).
Jo Mateixa: Bon dia (amb ulls de estic parlant amb la paret o que??).
Revisor: Billete por favor (pujant el to de veu).
Senyor gilipolles que no pintava res però que ha obert la boca: Mecaguenlaputa, dale el billete ya coño!!!!!
Jo Mateixa: Bon dia (Somriure de que us donin pel cul a tots, fins que el pavo aquest no em doni el Bon dia i en Català la menda no surt del mig del pas).
Revisor: Bon dia, el bitllet si us plau?
Jo Mateixa: Bon dia, aquí el te...que passi un Bon dia (somriure i mirada al Senyor gilipolles que no pintava res però que ha obert la boca).
Sentor gilipolles que no pintava res però a obert la boca: Ai que joderse y encima se regodea la cabrona.
Jo Mateixa: Que passis tu també un bon dia malparit....(carrera per les escales a pillar el metro abans que el tonto del cul aquest m’enxampi).

Al pujar al metro tot fugint del Senyor que no pintava res i ha obert la boca he trepitjat a una Senyora:

Senyora: Pues empiezo bien la mañana (Emprenyada, molt emprenyada).
Jo Mateixa: Aiiii perdoni senyora, l’hi he fet mal?
Senyora: No que va, me quejo por gusto.
Jo Mateixa: Es vostè sado o que?
Senyora:....como?
Jo Mateixa: Que passi un bon dia (somriure amb ulls lleganyosos).
Senyora: Será cabrona la niña, la segunda vez que me pisa hoy y me sale con lo mismo.
Jo Mateixa: Senyora, em sap greu, molt de greu, però he anat a dormir tard i tinc son.
Senyora: Como?, no entiendo lo que dices.
Jo Mateixa: Que bona nit senyora, que tinc son i que no em ratlli.

M’he clapat al metro i he anat a parar a Torras i Bages.....

14 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jajajajajajajajajajajajajaja!!!

    Recorda'm que no et faci enfadar mai de la vida!!! Jajajajajjajajajaja!!!

    Va, dormiditos!! Menus veure al Dr. Macizo i més dormir!!

    Petonets i bon finde!
    Jo Mateixa said...
    Calla, calla, que si t'explico per que no volia anar a dormir em dius que estic gilipichis, per aqui no t'ho explico que es molt morbós, t'ho passo per e-mail així que pugui, okis??

    Que passa, tu ja plegues de la feina o que????, tu aqui fins a les 19:00 eh!!!!!

    Besitus dolcets guapu!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No plego de la feina ... però és un sentiment de dia ... desitjar bon cap de setmana!!!

    Perdó? Fins a les 7? Noooo, que després plou i arribo xop i avui tinc tosseta, atxum, atxum, atxum ... i he de sortir a La Passió del diumenge ... a veure si em claven a la creu d'una vegada!!!

    Petonets guapísssima!

    PD: Per cert, sóc jo, o la meva son, o hi ha un tros repetit al teu texte?
    Anònim said...
    Pep: Ahhh, ja pensava que marxaves abans d'hora, pe`ro coi, podries ser solidari iq uedar-t'he pencant fins a les 19:00 no??

    HO dius per lo de la senyora, oi? doncs si, hi ha un tros repetit, però la teva son no et deixa veure-ho clar, he trepitjat a la mateixa senyora al bus i al metro!!!!! :-S
    neus said...
    jejejejejeje

    Abans de res: Bon dia!!!! ;*

    Molt bo, boníssim això del "bon dia"... m'ha arribat a l'ànima. Et felicito!!!


    Un petonàs que peti, perquè no t'adormis ;*)
    Anònim said...
    sort que no tenies temes per explicar...
    Anònim said...
    jajajajaajajajajajajaajajajajaajaja!!!!!!
    ets la canya!!!!!!!!!m'ha fet molta gràcia lo del revisor si senyor!!!jo no ho hagués fet pel simple motiu que callo masses coses xD. En serio has trepitjat a la mateixa senyora dues vegades??que tenia un peu gegant?? jajajajaja m'he rigut molt!!
    Si et serveix de ocnsol jo tampoc puc anar a dormir tard pel mateix motiu i el més xungo és que matino els caps de setmana per la feina: resumint, no tinc vida social xD
    Una abraçada maca!!
    Mikel said...
    jujsajasujasjuasuj de totes formes tens edat per anar a dormir tard i molt mes que aixo , tot i que si es per estar mirant la tele es una mica cutre ;-PP
    Jo Mateixa said...
    Elur: Bon dia i bona tarda!!!, avui he anat de cul :-( t'aseeguro que amb la feinada que he tingut no m'he clapat, jejejejeje.

    Escarabat: Eh que si??, es que jo despres d'haver escrit el post d'avui he pensat, cony, hauries de ser vident per saber el que et passarà, aixi no escriuràs post tontos com l'anterior :-P

    Denea: Hola bònica, quant de temps!!!! Doncs es que la senyora i jo, es veu que fem el mateix recorregut, CADA DIA, i no m'hi habia fixat mai :-S quina putada pobre dona, com dilluns em passi el mateix ja la veig anant a l'altre banda del bus, jejejejeje.

    Mikel: Si t'explico per que no volia anar a dormir fas dues coses, o deixes de llegir-me i penses que estic sonada, que sóc rara i estic per tancar al manicomi o bé tot el contrari, segueixes llegint-me, em fas canviar el nom del Bloc i entres a formar part del Grup de LOS LOCOS Y SUS PUTA PARANOIAS, per cert, en Pep i JO som els membres d'honor. No si ja ho deia jo que això dona per fer un altre post, però em fa cosa escriure'l per que ningú em prengui per boja o lela :-S

    A tots, BON CAP DE SETMANA!!!!!
    gatot said...
    jajajajajjjaja nena...... lo teu si que és bó i no els melodrames de l'almodòvar.... a veure si en Ventura Pons es fixa en la blogueria i ens treu el ventre de penes!!!!!!

    En fi.... que ja m'hi posaré jo també una estoneta d'aquestes i te'n adonaràs que entre Sant Boi i Salt no hi ha tanta distància...

    estem predestinats pel lloc on vivim?

    jajajajajajajajjajajaja
    més a fora que a dins, ja ho diuen!!!!!

    petons i llepades locueles!!!!

    :)
    Metamorfosi said...
    jajajaja... quina canya!... la situació és boníssima, i la manera de plasmar-la l'acaba d'arrodonir!

    I tranquila, no és cosa de l'edat, diria que et queda corda per molt: em sembla que et porto alguns anyets, ahir vaig anar-me'n a dormir a la mateixa hora que tu (això sí, el despertador no ha sonat fins les 6.45) i, encara que el dia ha resultat patèticament dur i que he estat a punt d'atropellar un pobre vianant, de moment encara resisteixo... jejeje

    Ostres, què estava dient?... ups... millor me'n vaig a dormir...

    Petons i molt bon cap de setmana!!
    Anònim said...
    Jajaja!

    Ostres, m'has fet riure molt! Sobretot amb això del revisor!!! Jo no hagués tingut collons...
    Adagio said...
    sort del messi tia k dur!
    he plorat molta sang....

    tot per culpa de l'oleguer i del marquess
    Anònim said...
    Gatot: Ostres doncs estaria bé que en Ventura Pons es fixes en nosaltres, a mi m'agrada molt aquest director :-) No estem tant lluny, ningu està tant lluny de ningú altre si no ho vol estar i jo no ho vull estar de vosaltres :-)

    Metamorfosi: Atropellar un vianant???, ai senyor deu meu!!!!, espero que no pases res greu, ni a tu ni ell!!!!!!! El cert que es crec que si que tinc corda per rato, jejejejejejej ;-P

    Cris: Això de que ets un tros de pa no ho diu un ocellet nomes eh, jo també ho penso i em sembla que ja se de qui parles, jejejejejeje. Elmeu cap de setmana ha estat genial!!!!!! :-)

    Lluna: Es que de tant en tant un ha de treure aquell caràcter ocult i pervers que du dins per plantar cara a les situacions i diu BUENO PROU, QUE SÓC AQUI i HE DE DIR LA MEVA, jajajajajajaja.

    Adagio: Nano quin cabreig que vaig pillar joder!!!!!, en Leo es mereix un monument i els altres es mereixen estar castigats de cara a la paret i sense xocolata en una setmana, cagunlaputa!!!! :-)

    Petonest a totsssssssssssssssss :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column