Aniversaris Blocaires (Febrer)

Bé, retornem amb una mica d’ordre al tema dels Aniversaris Blocaires i ara toca a una Blocaire nascuda al mes de febrer.

Fa exactament 20 dies que va començar la seva aventura a la Bloggesfera i per el que he pogut anar veient es una aventura fructífera, doncs ja porta 13 post, déu ni do!!!!

Ens ha parlat dels processos de selecció per trobar feina, sabem que te algunes petites manies, ens ha desitjat Bons Caps de Setmana mitjançant vídeos, llegeix...llibres i te amigues escriptores.

Sabem també que ha tingut problemes en les publicacions dels seus post (com tots els que hem començat amb Blocat, jejejejejeje), hem assistit a entrevistes de feina, ens ha felicitat el Sant Jordi i també em viscut amb ella la trobada d’una nova feina (moltíssimes felicitats també per això!!!!!!)

Fa poquet que et conec, però ets un encant de dona, vas ser de les primeres en apuntar-te als aniversaris Blocaires i t’ho agreixo moltíssim!!!!!!!

Un 16 de febrer de 1978 va néixer la CafeAmbLlet, reina, no canviïs mai, segueix així, espontània i sincera, MOLTISSIMES FELICITATS GUAPA!!!!!!!!

11 Comments:

  1. Anònim said...
    Eiiiiii!!!
    T'has recordat, yuju!!!!
    M'he posat vermella......
    Moltissimes gracies guapetona!!!!!!
    :D
    Anònim said...
    Eiiiiii!!!
    T'has recordat, yuju!!!!
    M'he posat vermella......
    Moltissimes gracies guapetona!!!!!!
    :D
    Anònim said...
    Ale! dos comentaris!!!
    avui el meu ordinador vol fer pont...
    Anònim said...
    Quina bona pinta té el pastis....
    nyam nyam!!!
    Anònim said...
    Jejejejejeje, es clar que m'he n'he recordat!!!!!!!!!

    Dona, vermella no cal que t'hi possis eh, espera que la gent torni del pont i vegi el post, llavors si que et possaràs vermella!!!!, jejejejejejeje.

    El pastis TOT per tu eh!!!!!!

    Petonassos a cabassos guapaaaa!!!!
    Anònim said...
    Jo torno de cap de setmana sense ni mirar l'ordinador i em trobo amb un super pastis de xocolata!!!!
    Com que tot per mi??
    Per tu tambe una part, homeeeee, vull dir, donaaaaaa
    Anònim said...
    Doncs t'havia deixat un comentari al teu Bloc per tal que passesis per aqui :-)

    Donaaaaa, donaaaaa i a muxa honra!!!!, jejejejejeje
    Anònim said...
    Es que això de buscar feina a Catalunya dóna molt material. Més que uns posts es podria escriure un llibre!!
    Anònim said...
    Sir William i que passa, no aprofites per felicitar a la CafeAmbLlet u que???????? , rrrrrrrr

    :-P
    neus said...
    permoltsanys!!!!!!!!!!!


    (sóc adicte al cafè amb llet... ai si ami em prohibeixen la cafeïna...)
    Anònim said...
    M'agradaria aderir-me aquesta felicitació cibernètica.
    Moltes felicitats.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column