Aniversaris Blocaires (Abril)

Ja se que he fet un salt en el temps, vam felicitar als Blocaires del mes de Gener i a un Bloc que feia anys a l’Abril, tinc una Blocaire pendent de fer-l’hi post al Febrer i un per el mes de Març, però avui toca felicitar-ne un al que no voldria per res del mon que se’m passes per que avui es el seu dia.

Aquest homenet va ser el primer en donar-me la Benvinguda a Blogger un 3 de gener de 2007, i cada dia que ha passat he rebut un comentari seu, ell m’ha fet riure, m’ha fet plorar, m’ha entendrit amb els seus post, amb les seves fotografies, amb els seus dibuixos.

Ell es un home assenyat, amb el cap clar, amb els sentiments a flor de pell, esbojarrat de vegades, dolç, tendre, sensual, amics dels seus amics i un gran pare (n’estic completament convençuda).

Des d’aquí et vull donar les gràcies per ser el meu primer contacte amb el mon dels Blocs, m’has ajudat en moments difícils, ens hem escoltat i llegit, ens hem entès des de el primer moment i he après a entendre l’amor, la passió, els jocs i el senderi gràcies a tu, no canvis mai si et plau!!!!!!!

Un 29 d’abril de....no se sap quin any, va néixer en Gatot, PER MOLTS ANYS GUAPU!!!!!!!!!

11 Comments:

  1. Anònim said...
    doncs, moltes felicitats!!
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... doncs una forta estirada d'orelletes felines al Gatot!!!
    Moltes felicitats, facis els que facis!!!

    Petonets i llepadetes, com acostumes a dir tu! ;)
    gatot said...
    Aissssss meritxell, que t'has descuidat de dir que sóc molt vergonyós també!!!! Mira que n'ets d'exagerada... però bé, ets com ets i així t'estimem!

    Moltes gràcies del regalet, un dels pocs que tindré aquest any; però aquest i els que m'han arribat, els agraeixo moltíssim perquè sé que són de tot cor.

    petons i llepades ben particularitzades!!!!
    neus said...
    felicitats i una rascadeta d'orelles pel Gatot ;)
    Jo Mateixa said...
    Escolta Gatot, suposo que no tindràs un trauma per que la nova "Infanteta" ha nascut el mateix dia que tu oi?, jejejeje :-P

    Que acabis de passar molt bon dia!!!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ualaaaaa, va neixer el mateix dia que l'Infantona!!! Ualaaaaa.

    Bé, jo tinc un amic que estava amoinat perquè el Froilan aquell per hores no va neixer el mateix dia que ell! Anda que no va respirar el tiu quan es va enterar

    Petonets per TuMateixa!
    Anònim said...
    Hola, Meritxell, et torno la visita, jejeje i ja que hi som, aprofito també per felicitar el Gatoto, tot i que no tinc el gust de conèixe'l...
    euria said...
    Carai...felicitats gatot!! ho tenies amagat!! Sort de la txell :)) Jo crec que aquest pastis amb maduixes és molt encertat ;p
    Ptons als dos!
    gatot said...
    meritxell.... trauma... no, perquè de fet ha estat ella que ha nascut el mateix dia que jo!!!!

    Osigui que, pobreta (és un dir, clar!) la que pot tenir elt rauma és ella si mai llegeix les coses que he arribat a escriure! :DDDDD

    Però em toca una mica la moral, si. A més, perquè la primogènita va nèixer el mateix dia que el meu nebot!

    Em sembla una persecució borbònica, no?
    Anònim said...
    De pobreta res Gatot, que aquesta te la vida solucionada, cagunlaputa, com em deia ahir el pare, ja tenim una altre barruda per alimentar, jajajajajajaja.

    Ostiaaa, no fotis, crec que son masses casualitats a la vida, no??, feus-vos'ho mirar :-P

    Petonassos!!!!!!!
    Anònim said...
    Doncs moltes felicitats Gatot!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column