Hora de la mort, 7:25 del matí


Descansi en pau.

19 Comments:

  1. neus said...
    nina... poca cosa es pot dir...

    una abraçada immensa i molts petons.
    ja saps on sóc, pel que faci falta.
    Anònim said...
    com diu l'elur...no sé què dir (i fos el que fos, tampoc et serviria de res).
    Un petó.
    Lluna said...
    Jo tampoc sé què dir. Una abraçada. I em sap greu.
    Anònim said...
    Una abraçada molt forta d'una lectora que t'aprecia. I un petó i una altra abraçada.
    Joana said...
    Una abraçada.
    Anònim said...
    Una abraçada molt forta!
    euria said...
    Em sap greu. Ptons i una abraçada.
    the silver blue sea said...
    Una abraçada, Txell, carinyet.
    Metamorfosi said...
    Em sap molt greu nina.
    Ara només sóc capaç d'enviar-te una abraçada molt forta i molts petons.
    Si necessites res ja ho saps...
    Unknown said...
    Ho sento molt. Una abraçada molt forta, i fes-la extensible al Miquel.
    yrun said...
    Ostres ho sento moltissim Matti!

    Sé que en aquests moments les paraules sonen molt buides, però poca cosa més et puc transmetre des d'aqui.

    Una abraçada molt molt forta
    Anònim said...
    Moltissimes gràcies a tots.
    Anònim said...
    Sense paraules, simplement rep una forta abraçada i un peto ben gran !!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Un petó!
    Anònim said...
    em sap molt greu noia... en moments com aquests, poca cosa pots dir...

    només que el temps passarà, i un dia podràs mirar enrere i recordar, recordar els avis, i el record no et farà mal. recordaràs amb tendresa i amb nostàlgia, però sense dolor.

    una abraçada!

    m
    David JB said...
    Escolta, no ho sabia fins que no m'ho has dit, ho sento molt, deu ser molt dur perdre en tan poc temps a dos avis, però què hi farem, la vida és així, i s'ha de continuar amb ella. Un petó molt fort.
    Clint said...
    Cony...em sap molt greu. Una abraçada ben forta!
    Anònim said...
    No et conec.

    A ell tampoc el coneixia.

    El sentiment, pero, si que el conec.

    Una abraçada forta des d'Eire.
    Jo Mateixa said...
    Gràcies, gràcies de nou a tots.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column