Aniversari Especial, molt Especial

Un 10 de maig de l’any 2000 va néixer una personeta molt i molt especial, a la que no veig tant sovint com voldria, però que m’estimo amb bogeria.

Per això he volgut felicitar-lo, se que no em llegirà fins d’aquí a uns dies doncs està de colònies amb l’escola, però des de aquí l’hi vull dir varies cosetes:

1.- Recordo el dia en que la meva mare em va trucar per dir-me que la teva mare ja estava a l’hospital per que estaves a punt de venir al mon.

2.- Recordo els nervis i el patiment del mati sense tenir noticies teves.

3.- Recordo l’emoció de la meva mare trucant-me per dir-me que erets entre nosaltres, que ja formaves part de la família.

4.- Recordo també, amb una il·lusió ben especial, el moment en que et vaig veure, allà, tant guapo, tant indefens, tan fràgil.

T’estimo bitxitu, t’estimo molt i tot i que de vegades no parlem tant com voldria, ni puguem veure’ns tant com hauríem de veure’ns, sàpigues que penso molt en tu i que per mi ets molt i molt especial.

Quina padrina més tonta que tens per que saps una cosa? Ara estic plorant i ploro, la mare ja t’ho explicarà quant siguis una miqueeeeeeeta més gran, per que penso en la gent que ja no hi es i voldria ser a prop teu en aquest dia tant especial.
Fes click AQUI i canta amb mí.

MOLTISSIMES FELICITATS POL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 Comments:

  1. una més said...
    Moltíssimes gràcies per a dedicar-li un post (tot sencer!) al Pol. Sé que li farà molta il.lusió demà quan vigui. Ja són 7 anys, sembla que queden molt lluny, però... quina intensitat tenen alguns records que sembla que fos ahir.
    Avui a mi també se'm ha fet molt estrany llevar-me i no veure'l per entrar corrents a l'habitació i revolcar-nos pel llit per felicitar-lo abans d'anar a l'escola. QUè hi farem, haurem de buscar un altre moment per la revolcada.
    Un petò, i gràcies per a quest detall que has tingut amb ell.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tu el que has de fer és ... anar a dormir més d'hora ... on vas a aquestes hores !!!

    En fi, moltes felicitats al Pol ... i no patixques pels que ja no hi són ... sempre els podreu explicar com de bones persones eren!!!

    Petonets i bon dia TuMateixa
    Anònim said...
    felicitats...qui els tingués...
    Jo Mateixa said...
    Una més: Encara que no em llegisis l'hi haguès fet igual eh, poder més endavant l'hi haguès dit que el llegis, però tenia la necessitat d'escriure-l'hi i ara que te messenger espero poder mantenir més contacte amb ell i amb tots vosaltres :-)

    Pep: No tenia gens de son i a més estaba fent temps per poder penjar el post d'en Pol :-)

    Escarabat: Doncs si nano si, qui els tingues :-(
    neus said...
    Ei Pol petit! Agafa la guitarra cada nit
    surt al carrer i canta una cançó.
    Canta ben fort i digues la veritat sense cap por.
    Ei Pol petit! També cantaré jo.

    Et diran que les guitarres, et diran que les cançons,
    són només per divertir-te i que no has de buscar raons.
    Però no deixis que t'enganyin, qui diu això no et vol bé,
    cal que surtis a cantar al carrer.

    Pol petit, Pol petit,
    ei! Pol petit, també cantaré jo.


    Per molts anys!!!
    I que per molts anys la padrina pugui bavejar d'aquesta manera ;)

    Petonassos!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Nenaaaaaaaaa que m'has fet plorar i tot!!!!! :-)
    Anònim said...
    Ostres ja en té 7???? Joder com pasa el temps!!!!

    Per molts anys Pol!!!

    I els que no hi son aqui amb nosaltres... potse no te gaire a veure... però una vegada una amiga meva en veure que jo estava xunga perquè havien mort em va dir que seguiran estant vius sempre que hi hagi algu que els recordi, si mantens vius els seus records ells seguirant amb tu!

    Petonets!!!

    I Pol disfruta d'aquests anys que quan entinguis uns quans més... no seran tan feliços o tan despreocupats!!!!


    Mª Antonieta
    Jo Mateixa said...
    Mª Antonieta: Doncs si nena si, ja en té 7, sembla mentida com passa el temps eh!!!!! En quant a qui ja no hi es, jo també ho penso així, mentre els mantinguem vius en les nostres memòries i records sempre estaràn amb nosaltres.
    neus said...
    ups...... no era pas la meva intenció...


    Petonàs!
    Anònim said...
    Desde quan em dius Pol ?? xDD Gracies gracies a tots xDD Per cert... aquest Aniversari ha fet marxar el meu de la pàgina principal snif snif snif, no pots ficar un Link amagat perque pugui continuar visitant-lo sense tenir que buscar gaire ? jejeje
    Jo Mateixa said...
    Elur: Tranquila dona, no passa res!!!!

    ROVIBA: Despres posare lo de les etiquetes al lateral dret i podràs buscar-ho dins de els Aniversaris Blociares, serà més fàcil per tots, no? Per cert, de vegades si que sembla que tinguis 7 anyes eh tiu!!!!, jejejejejeje.
    Metamorfosi said...
    Doncs moltes felicitats Pol!!!
    I molts petons i per molts anys!!!

    I petons també per a tu, Txell!
    Joana said...
    Felicitats!!!! Que creixis molt!i et facis ben wapo!
    Joana said...
    Felicitats!!!! Que creixis molt!i et facis ben wapo!
    Anònim said...
    A que ve lo dels 7 anyets? Tothom fa conya.
    David JB said...
    Des d'aquí una felicitació al Pol. Està entrant en una edat genial.

    I què li regalaràs, a part d'aquest post?
    Mikel said...
    Doncs moltes felicitats a Pol i a tu tambe per l´il.lusio que tens alhora de felicitar-lo ;-)
    Anònim said...
    Doncs apa!!! felicitats Pol i a tu també Meritxell, vull dir TuMateixa, jeje!!!
    Que feia als 7 anys???
    Anònim said...
    2on d'EGB, ja ho he trobat...
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots i totes, segur que en Pol estarà molt content quant ho llegeixi!!!!!

    Meta: Gràcies guapissima!!!!!!!

    Joana: Ja ho es de guapo, es guapissim!!!!!!!!!!!!

    ROVIBA: En Pol avui fa 7 anyets, apa, ja tens les etiquetes posades per tal que puguis buscar el teu post d'aniversari quant vulguis :-)

    David: Homeeeeeee, aquí no ho puc dir el que l'hi regalo, que si ho llegeix no serà sorpresa...t'ho dic per e-mail ;-)

    Mikel: Moltissimes gràcies guapu!!!!!

    CafeAmbLlet: Ostres feia 2n d'EGB jo amb 7 anyets??, no m'ho habia parat a pensar, ves, gràcies!!!!!!
    Anònim said...
    es fan estimar aquests dimonis...

    ahir en Yago em va fer fora del llit ficant-me els peus a la cara i empenyent mentre deia:

    tu no, padrí, tu no.

    aix...
    David JB said...
    Digues per e-mail llavors...

    I el nano, que és del Barça? Perquè si ho és, quina decepció, no?

    Jo, tot i ser-ho, no he pogut evitar riure, sembla de broma això, hauria d'haver agafat el rodalies i haver anat a Getafe (la capital del sud diuen que és... doncs Alcorcón ho és més, apa, merda pa' Getafe xDD) per riure'm d'ells, del Barça, vull dir, pel que han fet, si és que...
    croxima said...
    uo...felicitats al Pol!! 7 anyets...qui els voldria ara... :P
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Doncs si, es fan estimar moltissim i jo voldria poder gaudir-ne més i se que la culpa es meva si no el veig tant sovint com voldria, però les coses van com van :-(

    David: Si txato si, en Pol es del Barça i deu estar com jo, feta caldo :-( Colla de pallussos, no se per que cobren, la mare que els va matricular a l'escola de futbol coi!!!!!!

    Croxima: Gràcies per deixar-l'hi les teves felicitacions, he passat pes casa teua, m'agraden els Debats!!!!! :-)
    Anònim said...
    Ei, gaudeix del fillol tot el que puguis, que suposo deus estar com L'Avi, que des que va ser avi de debó li cau la bava per tot arreu. No para d'ensenyar fotos del net per tota la redacció...
    Adagio said...
    felicitats ! jo li regalaria una samarreta del barça ¬¬

    peto al bixitu jaja i a tu tb matiii
    alatrencada said...
    Moltes Felicitats al Pol!
    7 anys quina edat més maca... Cuida'l molt padrina!
    Anònim said...
    Nena!!!!!!quin post més maco!!!m'has fet recordar a la bixo de ma germana que ja té 11 anys i sembla que va ser ahir que va neixer...com passa el temps!!!
    m'ha tocat molt la fibra!!:_D
    Anònim said...
    Felicitats pel POl del POl i la seva mare!!!

    7anys això ja comença a sonar serio!!!

    Petons per tú i pel Pol.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column