La dona a la que avui l’hi dediquem aquest post fa no res que la conec, però me l’estimo amb bogeria com si fes anys i panys que som amigues, per que ho som eh!!!!! (almenys jo la considero amiga).

El seu primer post va ser castellà i va ser un meme, tot i que ara, el seu crit de guerra l’escriu en Català. Hem pogut saber que l’hi agraden els cafès i els homes joves, per la seva resistència...sota l’aigua??? També sabem que l’hi agrada la lectura i no nomes dels Bloc, si no dels llibres del que desprès en fa més meme’s.

Hem descobert que juga molt als bars mentre el cambrer ve a servir la taula, també sabem que te mala llet, però es una mala llet reflexiva i que de normal l’hi dura poc. Amb ella hem descobert els petons de bon mati (a ella l’hi agrada despertar-se mentre la besen), em conegut a un “amiguet” seu al que fins i tot a batejat amb el nom de....no, encara no el dic, que si no ja sabreu de qui parlo.

Hem pogut veure com els seus “deslices” la marcaven profundament, molts de nosaltres l’hi vam recomanar que tragues les piles a les seves joguines, que si no a les nits l’hi donen ensurts, ens ha desitjat un bon Sant Jordi, s’ho ha passat de conya i ens ha fet anar a la feina “calentons” amb relats enviat per amics i lectors, i hem pogut viure uns Relats Conjunts amb ella mentre el mar de fons l’estava esperant. Ha felicitat a les mares el dia que tocava i l’han felicitat per que ella també es mama!!!!!. Encara espero que m’expliqui si l’hi ha portat sal al veí del barnús.

Un 21 de maig de 1968 va néixer la METAMORFOSI, una dona amb un cor immens, una dona valenta que no ha de tenir por de fer canvis a la seva vida, una dona amb el cap ben clar i les ideés brotant constantment, una dona que es mare, confident i sobretot amiga i a la que m’estimo molt, no canviïs mai, però mai, mai, mai!!!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26 Comments:

  1. Pd40 said...
    Moltes felicitats, Metamorfosi!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per molts anys, guapísssima!!!

    I petonets per l'altra guapíssima, naturalment, jejejejeje!!!

    Bon dia per TuMateixa!
    Anònim said...
    Moltes felicitatssssss Metamorfosi !!! Passis un gran dia Jo Mateixa , està molt be això dels aniversaris així t'enteres, continua amb el tema.
    Mikel said...
    Doncs apa felicitats a tothom!! ;-)
    Metamorfosi said...
    Bon dia guapíssimaaaa!!!

    Avui m'he despertat amb el so de la pluja i amb el cel ben gris, però després d'haver llegit el teu post ha sortit l'Arc de Sant Martí: ets un sol solet!!!

    Quina vergonyaaaa.... jajajaja... llegir aqueta biografia resumida m'ha encès les galtones i m'ha dibuixat un bon somriure a la cara!

    Moltes gràcies Txell... ets una dona estupenda i una grandíssima amiga!

    Molts i molts petons!!!

    Hosti tu, que m'he emocionat!
    Jo Mateixa said...
    De vergonya res princesa, avui es el teu dia i l'has de gaudir, llàstima que la pluja no acaba d'acompanyar, pero tu tranquila que el dia es llarg, segur que tens un munt de coses per fer i les faràs amb un gran somriure, a que si??? :-)

    Que passis molt bon dia, petonassos!!!!!!!
    Clint said...
    Doncs, evidentment moltíssimes felicitats! jajaja i com diu ella 39 petonassos!
    Petitabruixa said...
    Ep, moltes felicitats i que l'any que comences sigui plé de llum, de salut, de bons moments, d'amistat, d'amor...de tantes i tantes coses maques!

    Bon viatge;-)
    Metamorfosi said...
    Ei Jo Mateixa... que sembla que el solet va treient el nas... jejeje... i sembla que les coses que tenia per avui quedaran una mica aparcades per deixar pas a les que em vénen de gust de fer! (i ni algunes que ja les he fet amb un gran somriure! XDDD)

    Segur que serà un dia genial!!!
    gatot said...
    Moltes felicitats Metamorfosi que segur que les tindràs!!!

    i molts petons i llepades metamòfiques!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Metamorfos: D'això es tracta bonica, de que facis coses que realemnt et vinguin de gust!!!!!

    Ja triguès en explicar-me que es això que tant de gust et venia fer i ja has fet amb un gran somriure, ara m'has deixat molt intrigada!!!!!

    Petonassos!!!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ehem ... era Jodie Foster, tia!!!

    M'encanta la cançó del blog d'avui!!!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep tiu, que aquest es el post de la Metamorfosi homeeeeeeeeee, això no m'ho podies dir en el teu bloc que es on he deixat la consulta??? o per e-mail tiu que portem desde les 09:00 escribint-nos!!!!!, homeeeeeeeeeeeessssssssssss :-P
    susurro said...
    Moltes felicitats, Metamorfosi!! Ens duem 11 anys clavadets... jo avui en faig 28!!

    Besets per tots!
    Jo Mateixa said...
    Ei Susurro que tinc el cap a tres quarts de quince, vaig dir que passaria per casa teva a felicitar-t'he i se m'ha anat el cap a no se on, MOLTISSIMES FELICITATS A TU TAMBE i GAUDEIX D'AQUETS 28 ANYETS, QUI ELS TINGUÈS!!!!!!!!!!!!!

    Petonassos!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A veure que ho arreglo:

    META, coneixes una peli que es diu La Habitación del Pánico? Saps que és molt bona (bueno, no val una merda, però és igual...) doncs hi surt la JODIE FOSTER. Que fort! tia! que fort!

    Ale, arreglat,

    Petonets, Meta!!!

    Ah, si algun petó per la TuMateixa!!! clar
    Anònim said...
    Capullu!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ja saps qui sóc :-P
    escursó said...
    Metamorfosi!


    Joyeux Anniversaire a la filla de la revolucio del Maig del 68 Parisí...!

    Anys i anys per molts anys....!

    Petonets *39

    PS : Passat per casa t'he deixat un regalet....
    neus said...
    per molts anys Metamorfosi!!!

    un petonàs per tu i un per la Jo Mateixa (va, que siguin 2! jeje)
    Puji said...
    Ep Metamorfosi! Moltíssimes felicitats, guapíssima!
    Anònim said...
    Per molts anys Metamorfosi!!!
    Metamorfosi said...
    Hola guapíssima!

    Això que he fet amb un gran somriure és... menjar-me un bon tros de xocolata! XDDD (entre d'altres coses ;p )

    Amb el teu permís, felicito la Susurro: moltes felicitats preciosa!!!

    I Pep, tot arreglat! ;)

    Moltes gràcies a totes i a tots. Aquest és el primer aniversari que no tinc espelmes per bufar i demanar un desig, però potser és el que més felicitacions he tingut.

    Molts petons!!!
    Jo Mateixa said...
    Meta, això te una rapida solució, mira el correu, a veure si hi ha alguna coseta esperan-t'he :-)
    Anònim said...
    Moltíssimes felicitats, Meta!!! Els 39 et senten estupendament!!

    I moltíssims petonets i llepadetes dolços i humits des del Baix Llobregat!
    Mandarinada Contraproduent said...
    Moltes Felicitats Metamorfosi i molts petons!!!!!

    Petons per tu també Jomateixa!!!! :-]
    susurro said...
    Gràcies, Jomateixa, Metamorfosi!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column