Aniversaris Blocaires (Març…II part)

Ei gent, sou moooooolt innocents eh, sobretot la persona que falta per felicitar al mes de Març, que pobreta no s’ha queixat ni ha dit ni piu, es pensava que me n’havia oblidat????, doncs noooooooooo, no m’he havia oblidat pas d’ella, però volia llegir-me ben be el seu Bloc per tenir més informació. Ara si, donem per tancat els Aniversaris Blocaires del mes de Març amb aquest aniversari....

La "Blocaire cumpleanyera" a la que avui felicitarem es una dona de cap a peus, viu amunt, ben amunt, a unes terres que m’encanten i a les que m’hi sento molt a gust quant hi vaig.

La seva carrera Blocaire quasi te 1 any d’història i he après molt d’ella, recordo una frase que em va encantar del seu primer post: M'agradaria teixir i trenar un nou espai i amb el temps anar-lo matisant amb pinzellades de llum, i ho ha aconseguit, ja ho crec que ho ha aconseguit!!!!!

L’hi agraden les coses senzilles, la poesia, l’art...adora els viatges, somniar i sobretot viure. Es una dona apassionada doncs hem pogut llegir relats eròtics, sense ser ordinaris, que ens han fet estremir de plaer.

Es dolça i tendre i la foto que te penjada al Bloc em fa veure que es coqueta i entremaliada a l’hora, tota ella juganera (ja em diràs si nomes es el que jo imagino o he encertat alguna cosa).

Un 18 de març de...no se sap quin any, va néixer la Joana, guapa, guapa i guapa, em tens bojament enamorada, t’ho dic des de ben endins, la tendresa que destil·les en els teus escrits em fa recordar que hi ha gent bona i sensible, continua “pinzellant” el teu Bloc i seguiràs sent una Llum de Dona, MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 Comments:

  1. euria said...
    Felicitats a la Joana!! I a vera jo mateixa, ara he vist els posts que tenia pendents i clar...tant pastís em fa venir ganes de fer-me'n un aquest cap de setmana...és que entren molt pels ulls!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Felicitats, felicitats!!!!

    La plantilla ... uffff ... vaig al lavab!!!

    Petonets
    Clint said...
    Felicitas a la Joana doncs.
    Sóc jo o la lletra aquesta nova és una "micona petita" que últimament estic fatal amb la vista!
    Anònim said...
    Uep, Jo Mateixa, diuen que és de bona educació tornar les visites, així que...
    Anònim said...
    Pep: Vale, vale, tanquem el tema plantilla, ok??? :-P

    Clint: Si, la plantilla aquesta no em permet canviar el tamany de la lletra, ara be...has provat d'aumentar el zoom de la pagina quant llegeixis aquest Bloc??, es un suggeriment :-P

    Nasi: Gràcies guapu!!!!
    Anònim said...
    Euria!!!! perdona princesa, que no t'he dit res, un lapsus mental (altremente dit, pajeao mental), eh que si que tenen bona pinta els pastisos??, mmmmm, per llepar-se els dits!!!!

    Petons bonica!!!!!!!
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... doncs moltes felicitats Joana!!!
    Passaré pel teu blog, que encara no ens coneixem!

    Petons per totes dues!!!
    Eva said...
    caram tu quina felicitació més currada..... molt bonic de veritat, segur que li fa molta ilu encara que sigui amb gairebé dos mesos de retard jejejje
    Anònim said...
    felicitats!!
    yrun said...
    Tia! em mola mol la nova plantilla! Li dona un aire super xulu al bloc! :D :D :D
    Joana said...
    Aixxxxxxxxxxxxxxx quina vergonaya!!!I quina bonica sorpresa! Gràcies Jo mateixa i a tots i a totes!
    Jo hi posaré el cava que m'agrada molt!
    El pastís boníssim i... les espelmes?
    ;)
    Un petó! I gràcies!!!
    Joana said...
    I sí, m'has ben retratat! ;)
    Gràcies de nou!
    Jo Mateixa said...
    Joana...com que no se l'any que vas néixer no he pogut posar les espelmes :-P

    M'enalegro que t'hagi agradat i me n'alegro d'haver-t'he "retretat", jejejejejeje.

    Petons guapa!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Escric qualsevol parida, que ja sabeu que a mi el 13 rrrrrrrrrrrr

    XXDD
    El veí de dalt said...
    Vaja, llàstima de no poder felicitar la Joana el dia que tocava...! Ja ho faré l'any vinent!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column