Mozilla Firefox o Internet Explorer


Aquests dies, amb els canvis que s’han fet al Bloc, la gent que fa servir el Mozilla Firefox, m’ha comentat que no es veia gaire be, i a més se’m va acudir de posar un vídeo i encara la vaig cagar més.

Però es que jo no ser res del Firefox aquest, busco per Internet i em trobo amb això:

Mozilla Firefox [moˈzɪla ˈfaɪəfɒks] es un
navegador de Internet, con interfaz gráfica de usuario desarrollado por la Corporación Mozilla y un gran número de voluntarios externos[1]. Firefox, oficialmente abreviado como Fx o fx[2], y comunmente como FF, comenzó como un derivado del Mozilla Application Suite, que terminó por reemplazarlo como el producto bandera del proyecto Mozilla, bajo la dirección de la Fundación Mozilla.
Mozilla Firefox es un navegador web
multiplataforma, que está disponible en versiones para Microsoft Windows, Mac OS X y Linux. Sin embargo el código ha sido portado por terceros a otros sistemas operativos como FreeBSD[3], OS/2, Solaris, SkyOS, BeOS y más recientemente, Windows XP Professional x64 Edition[4].
El
código fuente de Firefox está disponible libremente bajo la triple licencia de Mozilla como un programa libre y de código abierto. La versión estable actual es la 2.0.0.3, que fue liberada el 20 de marzo de 2007[5].

I em quedo exactament igual, tinc dubtes, m’ajudeu??

1.- Son compatibles Firefox i Internet Explorer 7.0?? Es a dir, puc tenir els dos navegadors i decidir quant vull fer servir un o l’altre?

2.- Per que Mozilla es millor que l’Explorer??

3.- Es poden exportar els Favorits del Internet Explorer a Firefox?

4.- He sentit que Firefox te un programa de correu, el Mozilla Thunderbird…..permet configurar-lo per llegir correu GMAIL i HOTMAIL??

Gràcies per els vostres aclariments!!!!
Actualització feta a les 22:42: Avi, el teu Espanyol a guanyat i ja estàn classificats per la final de la Copa de la UEFA!!!!!, tant de bo ho haguessis pogut veure, avui, el dia que haguessis fet 88 anys l'Espanyol es classifica, que fort no????, T'estimo i t'anyoro molt.

44 Comments:

  1. neus said...
    Tinc l'explorer i el Firefox, l'explorer no l'obro mai. Amb el firefox puc obrir gmail i hotmail, de la mateixa manera que amb l'explorer i sí, pot fer servir el que vulguis quan vulguis.
    I això del thunderbird no cal instal.lar-ho, crec que vindria a ser com el, coi... com es diu?, com l'outlook... bé, de fet, demà en Pep segur que t'ho explica millor.
    És com navegar amb l'explorer però anat mudada jejeje

    aissss... és que jo de en tot això em sento descuajeringada mosseta ;)

    Un petonàs i no t'hi encaparris tant amb els navegadors... no es pot tenir a tothom content sempre, tot i que tu sí que ho fas.

    Muuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaa!!!
    Anònim said...
    Ara ho comentava amb en Pep per telèfon (el pare em matar, més de 1/2 hora al telèfon), però ja m'ha dit que demà m'ho explica millor.

    Jo pensava que no eren compatibles amb l'Explorer, bueno, si ho son no perdo res instal.lant.lo, no?, així puc anar provant.

    Aixxxxxxxxxx, que em fas possar vermella :-P guapa!!!!!!!!
    Metamorfosi said...
    Doncs el que t'expliqui el Pep ja ens ho explicràs a nosaltres, que jo d'informàtica no n'entenc ni un borrall!!!

    Bona nit preciosa!!!

    Petoooons!!!!
    Toy folloso said...
    I tot està tan ben explicat!
    Només entenc que el "software" es el que em fa emprenyar i el "hardware" el que rep les ósties per desfogarme.
    Ves-nos fent cinc cèntims.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A veure, per al·lusions ... carai tu, estic més reclamat que la Pantoja ...

    A veure, SÍ que son compatibles tots dos dins el mateix ordinador. De fet, jo un el faig servir per oci i l'altre per feina. El Firefox ve a ser una evolució del Netscape Navigator ... és a dir, "los otros". i l'explorer és el del monopoli ... és a dir "los malos".

    El Firefox és un programa com qualsevol altra ... i tan dolent no deu ser perquè els amics de Windows s'han copiat el sistema que té el Firefox de manegament de pestanyes (que va de perles, tot sigui dit) i de mica en mica aniran copiant més coses. Ah, i està en català encara que el Windows el tinguis en suahili!

    El Firefox permet també afegir-li el que se'n diuen plugins ... que venen a ser com petits programets dins del navegador. Un parell d'exemples: jo en tinc un que em diu el temps i la temperatura d'Esparreguera constantment i un altre per baixar-me els videos del Youtube. Genial? Pos sí

    Però ... tot en té un. El que ve per defecte amb el Windows és el Explorer i tot, tot, tot i tot (excepte els 4 radicals de sempre) ve dissenyat per l'Explorer. Llavors et pots trobar casos com el del descuajeringamenta que deia l'Elur ...

    Vinga, crec que no em deixo res. Ah, el thunderbird ... ni idea. No era un joc pels nanos, això¿?

    Un petonàs i molt bon dia!!!
    Anònim said...
    HOLA de navegadors posiblement el millor es el operaes gratuit i es una canya, el hotmail no es pot configurar en un servidor de correo sino es pagant.
    Joan
    Jo Mateixa said...
    Metamorfosi: Ja has llegit l’explicació d’en Pep oi?, pos eso, jejejejejejejeje. Petons guapísima!!!!!!

    Toy Folloso: Exacte!!!, es exactament l’ùnic que he entès jo :-S

    Pep: Collons nen, i tant, molt més que la Pantoja (per sort tu no tens bigoti…be, i no ets dona, es clar), jajajajajajajaja.

    Això dels plugins ho he vist i no se si es necessari, vaja, que jo m’enalegro de que sapigues el temps exacte que fa a Esparreguera, però.....es realment necessàri???? (ja hi som, ara ja me la liarà)

    Perfecte, ho he entès tot, llavors que faig, em poso el Firefox deixant el Eplorer per si de cas hi han coses que es descuajaringuen o que?????, es que això no m’ho has dit :-P

    Joan: Siiii, he sentit a parlar de l’Opera també, però nomes em faltaven més navegadors, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, em tornaré lela, jejejejejejejeje.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per cert, no t'han dit mai que comentar blogs que són de proves no es fa? jejejejejejejejee

    Un petó, nena, i ja t'explicaré com posar una foto ... que no sé quina vols dir, però bueno ... el pagament ... ja el farem tu!!

    Un petó
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ai mira, tonta, hem escrit al mateix moment ... tu posa't el Firefox, dona ... però en calatran, eh? Perquè i lo macu que és ... i lo que vesteix ... clar que sí, tia!!!

    Si les plugins son necessaris ... doncs no ... la veritat ... que volies que la liés?

    En fi! Que d'eso i lo otro!!! Que ja pensava que t'havien detingut per l'Operació Malaia!!! Massa peles tens tu, jejejejeje

    Un petó i endavant les hatxes!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdó, perdó un darrer apunt: L'EXPLORER NO EL PODEU DESINSTALAR!!! Que és la base del Windows, nens!!! Au, auuuu, auuuuuu, a instal·lar el Firefox tots, eh? Vinga, vinga, vingaaaaaaaa


    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Es que em va fer ilu, segur que m'has contestat i no ho he vist, ara m'hi passo!!!!!! La foto que vull posar es com la que posses tu quant respons, ja saps, el Gustavo, però jo en vull posar una meva :-)

    Ei nen, si hem escrit al mateix temps ja saps, tomeitoooooooo :-)

    Vinga doncsssssssss, ara intsl.lo el Firefox....que tremoli tota Catalunya, la Jo Mateixa va a instal.lar un programa sense tenir-ne ni punyetera idea, i es que a mi m'ho han de fer tot :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Un segon que em tremola la barbeta amb aixo que ... m'ho han de fer tot. Dios ... no facis que pensi malament.

    Ara sí que t'he contestat al TEU BLOG DE PROVES!!!

    A veure! T'explico com va:
    - Edites el perfil
    - Alla hi ha una URL que posa algo aixi com Foto URL
    - Busques una foto que et moli (que estigui penjada a Internet ... sino me la passes i te la pujo, la foto, a on sigui)
    - Li poses la URL de la foto allà
    - Tirando, que es gerundio ...

    Tot clar? Per més informació envia POLITONO ANGU al 7777

    Petonets
    Anònim said...
    Tranqui home, parlo nomes de coses d'ordinadors :-P

    Aquest comentari està escrit desde FIREFOX :-) i la veritat, que voleu que us digui, es igualet al meu Internet Explorer 7.0, però passa una cosa (Pep, sempre hi ha un pero) la pantalla em tremola, si, si, va com votant amunt i avall, res poca cosa, però ho fa...per que????

    Ara em mirare el meu bloc de proves, i també provaré això de la foto, però abans vaig a vestir-me, que si no vindrà el "nen" i em pillarà en pijama (faig una fila ara mateix que ni la Britney Spears en una de les seves nits bojes d'alcohol i sexe) :-P
    g! said...
    Aiiixxx ja he escrit el missatge però tinc el adsl que està tontet, tontet...en fi potser ara surt dues vegades.

    ...el que deia...

    serà per poca feina però a mi de l'explorer no m'hi treieu.

    Inconscientment i malhauradament sóc "amic" dels grans monopolis, a casa tinc telefònica, treballo amb windows, tinc una visa de debit repsol, bec cocacola, tinc un mòbil nokia, compro al zara, i gasto durex...

    ...joder! m'estic tornant més tonto del que sóc???

    Apa un petonarru...em sembla que no t'he tret del entrellat oi? :-)
    gatot said...
    menu nena.... suposo que ja ho tens tot clar (avui sóc jo que arribo tard).

    Jo faig servir sempre firefox. L'explorer, el tinc per algunes webs els autors dels quals no tenen la teva sensibilitat i passen de tot i de com vegin les coses la gent.

    petons i llepades navegadores!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    T'hauràs instal·lat el Firefox pilota ... i a mi que m'expliques? tia!!!! Que vols dir que la pantalla bota???

    Es explorer quien no bote, eh, eh!!!


    Petonets, Britney
    Anònim said...
    G!: Tranqui jo tambe sóc tota enmonopoliada, jejejejejejeje. La veritate s que gaire no m'has ajudat en l tema Firefox, però vaja, ha estat tot un plaer llegir les teves intimitats (quina talla dius que gastes de durex???) :-P

    Gatot: Jejejejejejeje, bueno ja t'ho diré si el faig servir o no, que tela, això de que boti la pantalla em te una mica acollonida, jejejejejeje.

    Pep: Tu no jugaves a pilota quant erets menut??, saps que una pilota bota, no?, pos eso, que la pantalla bota, es mou de dalt a baix, saps com quant per la tele t'ensenyen un ordinador i la pantalla que veus bota?, pos eso, joder que bota, que es el que no entens???, Angu cony!!!!! :-P

    Per cert, he provat de posar lo de la foto i em diu Felicidades su perfil esta actualizado, però va a ser que no per que jo no hi veig cap foto, et paso l'enllaç per e-mail de la foto que vull posar, okis?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si si, el concepte botar hi arribo ... a mi no em diguis Angu així d'aquesta manera eh?

    Semblem Pimpinela tu i jo, ara mateix!!!

    Hombreya!!!

    Passa'm la foto, dona, a veure quin miracle podem fer!!! Si es que ...
    Jo Mateixa said...
    Pepppppppppppppppp: Ja tinf afoto!!!!!!!, Gràcies carinyu, ets, ets, ets...ets un megacrack!!!!!!! :-)
    Jo Mateixa said...
    Per cert, el Firefoz segueix botant-me, no ho entenc!!!! :-(
    neus said...
    això és perquè està content de que l'hagis instal·lat, dona. ja es calmarà!!! XD

    Petons!!!!!!!
    Anònim said...
    No fotis nena, que es un coñazo estar tota l'estona amb la pantalleta amunt i avall, veus, ja m'he tornat a marejar, buaggggggg :-S

    Petonsssssssssssssss
    Jo Mateixa said...
    I jo em pregunto, per no surt la foto quant contesto els comentaris??, per que ho faig desde fora de l'usuari de Blogger??

    Be, ara ho veurem, per que ara si soc dins de l'usuari, quina pajea mental m'estic fotent jo soleta joderrrrrr.
    Jo Mateixa said...
    Bingo, era per això, valeeeeee, nunca te acostarás sin saber una cosa mas, apalis!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A veure ... un psiquiatra a la sala, si us plau?

    Gràcies!!!
    Metamorfosi said...
    ostres, quin canguelu tocar l'ordinador... que el meu fa tonteries des que vaig posar la pota fins, fins... fins al fons de tot!

    Suposo que abans de probar d'instal·lar res, seria millor que tregués tota la porqueria que hi dec tenir perquè, dic jo, que no és gaire normal que tardi uns quants minuts per tancar-se l'ordinador, oi?

    I què diu el Pep que la foto ha d'estar penjada a internet?... deu ser per això que jo no vaig aconseguir penjar-ne una al perfil, doncs de cop i volta va desaparèixer :(

    Jo Mateixa... quin és el blog de prova?... que no és aquest?... crec que m'he perdut una altra vegada! XDDD

    Petons guapíssima!!!... i a tots els altres també, que esteu fets uns cracks informàtics!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Gràcies per lo de crack ... ah, que anava per més gent? :(

    No cal que desinstal·lis res ... si vols vinc un dia i et formatejo l'ordinador, Meta. Si desinstal·les ara tampoc serviria de res, creu-me!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Com et passes tiu, però en el fns se que m'estimes catxo :-P

    Meta: Una bona neteja sempre va be, jo tinc alguns programets per fer neteja, però son tots pirates i a mi m'els han instal.lat per tant...no puc ajudar-t'he en això, però en Pep segur que si, jajajajajajaja.

    En quant al Bloc de proves, res, res, que quant vaig demanar ajut al Pep amb el tema de les plantilles va crear un Bloc de proves meu per fer això, les proves, però tranquila, aqui de moment no es canvia res i el bo es aquest on estic ara :-)

    Segueixo boing, boing amb la pantalla quant obro el Firefox, quin mareiu per deu, però es monu :-)
    Jo Mateixa said...
    Ui Pep ens ha anat de tres minuts que no tenim tomeito tu i jo DE NOU, ja n'haguessim fet dos al dia, jajajajajajajajajajajaja.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A la de tres tomeitos ... hi ha premi?

    No entenc això que boti el Firefox, tu!!! Mira que m'hi poso però noia, no ho entec!!!

    Per cert, comencem, des de ja, a cobrar les hores de preguntes informàtiques ... nens, que em pago una hipoteca!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Buenoooo, poder si que hi ha premi, jejejejejejeje.

    Doncs si, bota i no se com explicar-ho per que et facis una idea, el que e dius per e-mail de que faci una impressió de pantalla i te la pasi no servirà de res, no veuràs com vota tiu!!!!

    El nostre informàtic de la feina quant l'hi dius PETER, UNA PREGUNTA...et respon...LA PRIMERA ES GRATIS, LUEGO YA COBRO, nen t'haguessis forrat avui aqui, jajajajajajajajaja
    Anònim said...
    Joder ! amb tant "jomateixa" i tant "Pep" aquest blog sí és un monopoli i no el de Mocosoft. No voldria dir cap mentida, però crec que això de les pestanyes ho van inventar els del navegador Opera (navegador brutalment aconsellable per les seves pijadetes) Pel que fa a compatibilitat... cada navegador te les seves cosetes bones i dolentes, i se de bona font que moltes webs abans d'obrir-se detecten quin navegador les esta consultant i canvien automaticament la seva configuració per a la seva correcta visualització. Llavors també podriem entrar a parlar de les Cookies, però no ve al cas. Jo també penso que NO hauries de escriure blogs de consulta, és molt forum això. Si tens cap dubte que ningú et pugui ajudar, aquí em tens per les explicacions per tontos jejeje (sense segones). Un últim consell per a tots: Si voleu una web ben parida... feusa-la a mida :D:D:D:D
    Jo Mateixa said...
    A mi les cookies m'agraden, sobretot las que posen als gelats Hagen Daz aquells (no se com s'escriu), jejejejeje.

    Cony nen, si sapiguès com fer una webb tu creus que jo preguntaria tant???, aiiiii ROVIBA, que en farem de tu??, va, va, doneu ideies, que en podem fer d'aquets trastillu d'home?? :-P
    susurro said...
    ei!
    el thunderbird, el gasto jo per a llegir el meu correu... és una mica liós però almenys veig tots els comptes q tinc de gmail (4) juntets...
    de hotmail no en tinc ni idea.
    Jo era acerrima de explorer fins q vaig provar firefox... es veu q per aci entren menys virus... o això diuen... i a mi ara m'agrada molt més.
    besets!
    Anònim said...
    Estic d'oferta, compreu-me xD
    Jo Mateixa said...
    I quant costes ROVIBA???, ja saps que jo per tu...el que faci falta!!!!!! :-P
    Anònim said...
    La subasta comença amb lo mínim que es pot desitjar... i una mica més xD no cal ser conformista radical. Matti ofereix una kdd, qui ofereix més ? xDDDDDDDDDDDDDD
    Jo Mateixa said...
    Jo Mateixa ofereixo una altre kdd, si sapiguès el que son es clar, jajajajajajajajajajajajajaja.
    Anònim said...
    kdd = quedada :D vamos, quedar amb algú. Usat en xats per abreviar el fet de quedar amb una colla per coneixer-se en persona.
    Jo Mateixa said...
    Ahhhhhhhhhhh, calla, calla, que cada cop que hi ha hagut una kdd m'ha pasat alguna desgracia i no hi he pogut anar :-(
    Anònim said...
    A mi les cagades em passen si hi vaig xDDD no sempre perxo :P
    Jo Mateixa said...
    Les cagades et pasen???, quines cagades??, ara m'he perdut!!!!!! XXXDDD
    Anònim said...
    Ui, jo tampoc m'entenc. Deu ser que miro masses commentaris i al final no se qui diu que. Volia dir que jo si he aconseguit anar en moltes kdds però que no totes han sigut bones, que alguna vegada ha sigut una cagada el fet d'haver-hi anat. Ara :D es que escric més lent del que penso i em deixo trossos pel mig.
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ara t'entenc joderrrrrrr, vale, vale, jajajajajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column