A Pineda hi falta gent

Aquesta tarda marxo cap a Pineda, desprès de 1 mes i alguns dies més de no anar-hi, en Hatim i jo fem una escapadeta, doncs aquest cap de setmana una de les mares de la Colla del Demonyo Dojo celebra els seu 50è aniversari i demà tenim barbacoa a casa dels Acosta.

Tinc ganes de passejar per allà, poder sentir de nou la sorra entre els dits, tastar una micona l’aigua (m’enduc roba de bany per si s’escau, però em temo que l’aigua encara està molt freda) i si puc voldria poder passar per la Penya Barcelonista a veure a la gent.

M’enduc el portàtil, doncs aquest cap de setmana tinc feina...hi una Blocaire que fa anys i evidentment tindrà el seu post puntualment.

Que passeu molt bon cap de setmana, no feu gaires tonteries i si les feu (que cony, s’han de fer), aneu amb compte. Jo encara estaré per aquí una micona, si més no fins que en Hatim no em truqui i em digui ESTIGUÈS LLESTA QUE EN DEU MINUTS SÓC AQUÍ i llavors vinga, a córrer per acabar d’enllestir les coses.

Per cert, aquest podia haver estat es el primer post complert que escribia des de Firefox, però no ha estat així, no puc, em marejo amb tant pujar i baixa la pantalla.

Ostres m’he n’oblidava, diumenge es el dia de la mare i be.....coincideix amb el primer Aniversari Blocaire del mes, per tant i per que no s’ajunti tot, MOLTISSIMES FELICITATS A TOTES LES MARES BLOCAIRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26 Comments:

  1. yrun said...
    MEnus mal k m'ho recordes Matti! xDDD
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Quan sigui el meu ... si em felicites ... no m'hi posis flors, val, bonica?

    Un petonarro i enorme finde!
    Jo Mateixa said...
    Yrun: Pa eso estamos dona, jajajajajajajajajajaja.

    Pep: No t'amoinis, per el teu aniversari encara faltaaaaa, però ja tinc localitzat allò que et vull posar a tu :-P
    Bon finde guapu!!!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ai deu meu senyor!!! Ja pateixo!!!
    Jo Mateixa said...
    Te vas a cagar!!!!!!!!!!!! :-)

    Jajajajajajajajajajajajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Noooo, no ho has entes ... aixo era el dimecres! Tonti!!! Avui ja no
    Jo Mateixa said...
    Va, va, va, marxa de cap de setmana que avui em tens fregida!!!!, jajajajajajajajajaja.

    Ai nino, com t'anyoraré aquest finde :-(
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aixxx, tant de temps esperant que algu em digues aixo ... i m'ho diu una casada ... catxis!!!!

    Bon finde!
    Jo Mateixa said...
    Casada...qui està casada????, jejejejejejejejejeje.

    Que vagi molt macu, fins dilluns!!!!
    Cristina said...
    Jajajajajajaja, quina festa. Això sembla un xat!!!!!!!Aquí hi ha tomeito!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Ai Cris si tu sapiguessis el tomeito que hi ha, jajajajajajaja
    Cristina said...
    Jajajajaja
    Jo Mateixa said...
    No riguis no...o es que poder ja el saps???, jajajajajajajajaja.
    Cristina said...
    No ho sé però s´intueix ;)
    Jo Mateixa said...
    Ehhh, però de bon rotllo eh, tomeito de bon rotllo, que ja veuràs quant dilluns en Pep passi per aqui i llegeixi, semblarà el fogots :-P
    Cristina said...
    Jajajaja me l´imagino dient: 1 2 i 3 4 5 i 6 yo me calmaré, todos lo vereis,jejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No us aguanto ... a cap de les dues, eh? Ohhhhhhh, perquè no seria apicultor enlloc d'informàtic!!!

    Ale, lletges, bon finde!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep però que fots aqui???, jo pensava que ja hauries marxat!!!!

    Tio ves cap a casa corrents que et perdàs la sortida de la Infantona de la clínica, jajajajajajaja.

    Cris i lo que ens l'estimem les dues que, eh??, això no conta :-P jajajajajajajajaja
    Anònim said...
    Boooooooon cap de setmana! :)
    Jo Mateixa said...
    Gràcies preciosa, igualment!!!!!!!
    Cristina said...
    Bon cap de setmana!!!
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... suposo que ja no hi ets, però ja ho llegiràs quan tornis.

    Moltíssimes gràcies per la felicitació!!!!

    Molt bon cap de setmana nineta!!!

    Per cert... tinc molta curiositat per saber què li tens guardat a en Pep enlloc de les flors... jejeje
    Anònim said...
    Doncs apa guapeta!!!!
    Bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Cris, Meta, CafeAmbLlet: Bon finde guapissimes!!!!!!

    Per cert Meta...ja ho veuràs quant arrivi el dia...però encara falta, abans venen els vostres aniversaris (Cris i Meta) :-P
    Joana said...
    Gràcies !!!!
    "Qui té mare menja coca i qui no en té no en menja gota!" ;)
    Bon cap de setmana!
    Jo Mateixa said...
    De res Joana, a disposar!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column