Tradicionalment

Tradicionalment els meus matins comencen a quarts de 7, mentre el despertador sona, remugo mig embolicada amb els llençols, fa dies que he tret el nòrdic, doncs estic una mica tipa de llevar-me molla......de suor.

Tradicionalment m’aixeco zombie per culpa d’algunes de les sèries que fan al vespre, a la dutxa i com a nova, preparada per encara el dia amb noves expectatives, amb ganes de fer coses noves, amb ganes de riure amb els companys i veure que tal han anat les coses al despatx sense mi.

Tradicionalment em prenc el meu Cacaolat fred (avui amb glaçons) i el meu segon cigarret del dia (el primer acostuma a ser mentre espero el tren a l’estació de Sant Boi), més o menys cap a les 08:10, quant arribo a la granja Edelweiss, al costat de la feina.

Tradicionalment faig petar la xerrada amb en Josep, l’amo de la granja, que avui m’ha donat el condol per lo dels avis i ha celebrat que torni a treballar, que t’he enyorat, m’ha dit. També he xerrat amb el cap del nostre magatzem, que m’ha fet dos petons ben sonors i abraçant-me m’ha dit que estava molt content de veure’m.

Tradicionalment entro a la feina amb el cap cot, sense ganes de res i avui ha estat diferent, doncs tenia la certesa de que les coses haurien canviat, de que la meva baixa laboral no hauria interferit en el bon funcionament de les meves humils tasques, però en veure la taula he volgut agafar vacances de nou, per sort algú m’ha dit que els dies de baixa m’havien anat be, que estava més guapa i més morbosa....quins collons.

Tradicionalment miro el correu particular, postejo una mica i mentrestant anar fent feina, però ja heu vist que avui tampoc he pogut enrotllar-me gaire, la feina es la feina i no m’hi podia adormir. Pausa per un cigarret a mig mati i cony, ja son les 14:00, a dinar corrents (arròs a la cubana i un flam), de pet al despatx i a pencar de nou.

Tradicionalment el pare em porta a casa (tenint en compte que encara visc amb ells), però avui m’he n’he hagut d’anar sola i al metro, el veí del seient del costat, s’ha masturbat a costa meva ara que la cosa l’hi ha sortit malament, per que jo GILIPOLLES DE MI, ni m’he n’he adonat, però el nano que estava davant meu si i ha començat a esbroncar al “pajeador”, quin tip de riure ens hem fet.

Tradicionalment sopo i em tanco a l’habitació a veure els vostres Blocs, contestar els correus i escoltar una mica de musica abans no em fiqui al llit a veure les sèries aquestes que em fan anar zombie tot el dia següent, avui CSI.

Tradicionalment em fico al llit sola, ja sabeu que a en Hatim nomes el tinc els caps de setmana...però avui dormiré acompanyada (i no del Hatim) i es que de vegades les TRADICIONS cal variar-les.

Que descanseu i fins demà, on, tradicionalment, ens tornarem a veure per AQUÍ.

50 Comments:

  1. Anònim said...
    A VEGADES EL SILENCI ES LA PITJOR RESPOSTA I EL PITJOR CASTIG.

    JO
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jajajajajjajajajajajajaja, quina manera més catxonda de dir que has tingut un dia com qualsevol altre dia, jejejejejejeje

    Un petó i molt bon dia, senyoreta!
    Clint said...
    Ei tradicionalment no ho preguntaria però amb qui has dormit? jajaja (que ho has posat a güevo!)

    Bon dia!
    Jo Mateixa said...
    TU (JO): No pensis malament, que tenia a la mare a casa també o sigui que no he fet cap guarringada de portar-me a un tio a casa, nomes faltaria!!!!!

    Pep: Bon dia senyoret Pep :-P

    Clint: Ho se, ho se, oi tant que ho se que ho he posat a huevo....però de moment m'ho guardo per mi i qui vulgui pensar malament que ho faci :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Alaaaaaaa, puc pensar malament? ;)
    Jo Mateixa said...
    A veure Pep, que acabo de dir?, que qui vulgui pensar malament que ho faci..... :-P
    Anònim said...
    hostia Meritxell que las dones som molt curiosas donans alguna pista de amb qui has trancat la tradicio.
    MAITE.
    Jo Mateixa said...
    Anònimo (alies MAITE): Hola!!, benvinguda :-)....ho sento, de moment es una cosa que queda entre... i jo :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ah, ja sé qui és ... lalalalalalalalalalalalalalalala ... tu creus? deixar-nos a la parròquia aquí amb el dubte ...!!!!
    Jo Mateixa said...
    Parroquia??, no us hi veig pas anant a missa a cap de vosaltres i menys a tu, poca solta, jajajajajajajajajaja.

    Va tiu, tiu, tiu, mullet i digues qui va dormir ahir amb mi...aixxxxx
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Eh, eh, eh, eh, que jo a missa hi vaig molt sovint ... bueno, no tan sovint ... bueno, hi vaig ... alguns cops ... però jo no tinc la culpa si la gent que conec que es casen ho fan pel jutjat, oi?

    Doncs ... si no era en Hatim ... només pot ser ... ostres! No fotis que és ell!!! Collons!
    Jo Mateixa said...
    Pep...no, no es qui penses, ja saps que "allò" va acabar tant bon punt vaig decidir que s'acabava i no hay más que hablar del tema, ok? :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ah ... no és l'osset de peluix aquell que et va regalar no-se-qui no-se-quan? Ja l'has tirat, l'osset de peluix? Collons, nena, recorda'm que mai et regali res! ;)

    Petonets!
    Jo Mateixa said...
    Calla coi, em pensava que et referies a allò que tu i jo sabem!!!!!!!!

    En tinc molts de peluxes damunt del meu llit, especifica home...o dona l'oportunitat a que algu més digiui la seva :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vale, ara no dic res més ... fins a d'aquí a un ratu!!!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajaja, ets un cas com un cabás, estic molt contenta per la noticia que m'acaves de donar per e-mail ara mateix, per això t'estic enviant un sms al mòbil :-)
    alatrencada said...
    Com t'agrada deixar-nos a tots intrigats? Som tafaners de mena...

    Sigui qui sigui l'afortunta company nocturn, ha estat molt afortunat.
    una més said...
    Acompanyada de tots nosaltres, potser?
    Ho veus?? tanta conyeta i ara ja sabem que has tingut un embolic! Jo mateixa, jo mateixa...
    Jo Mateixa said...
    Alatrencada: Guapaaaaa, que he rebut el teu e-mail bonica, soc un desastre, el tinc a mig contestar des de fa més de 1/2 hora però en Pep no em deixa acabar-lo :-P

    Una mes: De vosaltres sempre estic acompanyada, ja ho saps. I jo mai tindria un embolic, que m'estimo al maromo molt, molt i molt!!!!...el meu ha estat un embolic...simbolic :-)
    Anònim said...
    hola Guapa;
    Els embolics simbolics m'agraden a vegades donan una mica de sal i pebre a la vida,

    MAITE
    Anònim said...
    interessants tradicions!

    Una abraçada
    Jo Mateixa said...
    Anónimo MAITE: Això es ben cert, jejejejejeje.

    Saforenc: Guapuuuu, quant de temps, tot be??????? ja estàs instal-lat del tot al pis amb toooot el que això comporta???? :-)
    Anònim said...
    Ostras, a mi tambe m'agradaria un embolic d'aquestos simbolics i picants, pero.... no se ....si alu el voldra tenir amb mi.
    MAITE
    Jo Mateixa said...
    Farem SPAM de la MAITE a veure si algu (home o dona, no sabem el seu gust per fer sexe) te ganes de conéixer a una dona que vol un rotllet simbòlic i picant...abstenir-se tius casats, o amb canalla, majors de 100 anys i que cobrin menys de 50.000 euros anuals!!!!!! :-P
    David JB said...
    Jo em llevo més tard, però surto abans de casa.

    Ara, jo sempre dormo sol... pel moment, és clar, que últimament em quedo bastant sol a casa, algun dia convidaré alguna amiga a dormir a casa amb mi :P
    Jo Mateixa said...
    David...si m'assegures que a les 09:00 estic a Barcelona jo vinc a dormir amb tu, jajajajajajajajaja.

    Guapuuuuu, feia broma, pero broma sana eh, ja saps que t'estimu mooooolt!!!!!!
    Anònim said...
    Que fort suposo que en molts punts m'he sentit indentificat, però això que la gent que et rodeja a la feina t'hagi rebut d'aquesta manera es que t'aprecien ja pots estar contenta. Vinga que avui fan house i anirem a mormir tard.
    Jo Mateixa said...
    Benvolgut Farlopa, si que estic contenta de que m'hagin rebut aixi (ara que lo que he tornat més guapa i més morbosa no ho acabo d'entendre, ni que anès ensenyant les tetes por ahi, que no es el cas, ja s'enten).

    No vegis aquest vespre tiu, fan House i a les 23:10 la nova serie de Cuatro amb el Dani Martin (Cantat del Canto del Loco, ohhhhh, com em posa aquest home per deu!!!!!!!) :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si el Dani Martin te la mateixa gracia interpretant que cantant ... apaga i vámonos, tu ...

    No, només era per posar mal rotllo!!!

    Així que amb tots nosaltres? Carai, el llit deu ser de matrimoni però dels grans grandots, eh?
    Jo Mateixa said...
    Bueno nen, que canti com el Fary no vol dir que no pugui estar buenorro, que ho està :-P

    No, no, el meu llit es 1,90 de llarg per 80 o 90 d'ample, us asseguro que no hi cabeu tots, però que consti que encara no he dit amb qui he dormit aquesta nit.

    Per cert, us ha perdut més la obessió de amb qui he dormit aquesta nit que no pas el que va passar amb el "pajeador" del metro o es que no us heu llegit el post de principi a fi??, t'asseguro Pep que la gent no es masturba al metro cada dia a costa meva eh tiu!!!!!!!! :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Però segur que s'estava masturbant ... o era simplement que l'home li picava un ou ... dit així en plan clar ... És que com sou les dones ... que no sabeu distingir una cosa de l'altra ...

    Potser l'home acabava d'anar al lavabu, va veure que no se l'havia expulsat bé i l'home se l'estava expulsant allà like a champion!!!

    Clar, que segons la normativa, més de 3 expulsades es considera masturbació ...

    I ara que hi penso ... què collons faig jo parlant d'això?
    Jo Mateixa said...
    Pep, se l'estava pelant amb totes les de la llei, collons, que quant el tio de davant l'hi va dir PERO QUE ESTAS HACIENDO HIJO DE PUTA?? i vaig obrir els ulls me la vaig trobar allà...tota empalmada...ai ves, es que a més si haguès estat un tio jove dius vale, pero no, era un iaiao....ara acabo de confirmar que la gent gran continua tinguent relacions sexuals malgrat això, fer-se grans, si més no aquest mantenia relacions amb la seva tita boja :-P
    Jo Mateixa said...
    Ahhhhhhhhhhhhhhh, i en quant a que fas tu parlant d'això??, pos no se nen, tu sabràs, no??? :-S
    Metamorfosi said...
    jajajajajaja... ostres, que entre el teu post, l'abuelu pajeador, el teu anònim acompanyant i la conversa que mantens amb en Pep, se m'està trencant el pit de tant riure!!!

    Estic amb en Clint... pica la curiositat!!! Amb qui has dormit punyeteraaa??... osti, no serà amb en Vitus, no? ;D

    Petonassos a cabassos!!!
    Metamorfosi said...
    Perdó, en VITI, que no voldria que se m'enfadés!... jijiji
    Anònim said...
    ostres, després de 35 comentaris jo no sé què havia de preguntar...

    Doncs, apa, res!

    A10!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Carai, estava dinant i donant voltes a aixo de la tercera edat ... podries anar a Saber Vivir, al programa aquell, quan parlin de la sexualitat de la tercera edat!
    yrun said...
    Esta mol bé trencar la monotonia de kuan en kuan, segueix aixi Matti!!! ;P

    P.D: K fort no el pajeador del metro? :O
    Anònim said...
    Proposo blocs més curts, que els pugui llegir en la poca estona que tinc mentres curro jejeje
    Anònim said...
    Ostres Meritxell, gracies per lo del SPAM , pro no cal arrivar a tant.
    MAITE
    Ulisses said...
    jo pensaré malament.... encara que no sigui així jo em riuré més XD

    anims en posar al dia la feina!
    Jo Mateixa said...
    Collons marxo a dinar no veas la que m'heu liat aqui, juasjuasjuasjuas...nem a pams...

    Meta: Poder al vespres, quant sigui a casa et dic amb qui he dormit :-P...VITI, VITI, es diu VITI, pero no, no he dormit amb ell :-S

    Annatarambana: No m'extranya nena, aqui avui hem parlat de tot una mica :-P

    Pep: Mentre dinaves pensaves en el pajeador???? llegix no??? :-S

    Yrun: Oi tant que està be i si tia, com diria l'Adagio i la Gemminola va ser per plorar sang lo del pajeador del metro XXDD

    ROVIBA: No si el post es curt, el que son llargs son els comentaris, cony que sóc a la feinaaaaaaaaa :-)

    Anónimo MAITE: Per una "amiga" el que faci falta :-)

    Ulisses: Ja se sap, quién rie el último.... :-P
    Anònim said...
    Tà bé com ho expliques. De totes maneres, pensa que el millor de les tradicions és inventar-se'n de noves... hehehhehehe
    Jo Mateixa said...
    Ei Nasi, tens moltissima raó, a més, es convennient de fer-ne de noves :-)
    Candela said...
    GUAPA!!!!!!!
    Anònim said...
    Jo vull saber amb qui has dormit!!! A veure si m'hauré de xivar al Hatim..., m'has d'explicar això de "l'embolic simbolic...", que em tens desinformada...
    I lo del iaio tots son iguals en veritat... i com vols que no "es toqui" amb una tia tant bona com tu!!! Si es que...

    ALe un petonàs i segueix currant!!!! I no et cansis!!


    Mª Antonieta ;)
    Jo Mateixa said...
    Candela: Qui???, jo???, au ves, ves, tu que em mires amb bons ulls :-) Tu si que ets guapa!!!!!!

    Cristina: Ostres Cris, tens tota la raó, jo quant estava fent les pràctiques a la residencia no ho notava, més que res per que era de dones, pero si que quant anaven calentes feien com una...farum extranya, jejejejejejeje.

    Mª Antonieta: Jajajajajajajajaja, tiaaaaaa, però que hi fas tu aqui???, que mona ella, m'encanta que hagis passat per aqui per que evidentment se que no et dius així però per mi i per tota la "Colla" sempre seràs la nostre Mª Antonieta!!!! Doncs has tret l'adreça del Bloc???, per cert, no et xivis al Hatim tia, que ha estat un embolic simbòlic de veritat, despres...ja us posare una foto d'ELL :-P
    Anònim said...
    Benvolguda Jo Mateixa, dilluns anava a agafar el metro a la plaça Universitat i em va semblar veure en Hatim... No sé si va ser una al·lucinació o és que realment a aquella hora (quarts d'una) estava allà. Ai, ai, ai, que m'ho hauré de fer mirar...
    neus said...
    seguint la "tradició" no puc pas anar-me'n a dormir sense haver-te deixat un piló de petons i una abraçada beeeeeeeeeeeen forta!

    Preciosa!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Avi: Que tal???, com va la vida????, m'alegro moltissim de veure'l per aqui de nou :-) Doncs podria ser ell per que el seu nano viu per allà a prop, però dubto que fos ell, per que a aquelles hores encara dorm (fa de 22:00-06:00) i es massa d'hora per veure'l pel carrer, jejejejeje.

    Elur: Guapaaaaaaaaaaaa, moltissimes gràcies bonica, que dormis be i ens viem demà eh!!!! Petonassos a dojó!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column