Ahír….el meu dia mogut

Com alguns de vosaltres ja sabieu, ahir operaven a la mare de la vista, la mare es meva eh, l’operaven de la seva vista, bueno va que m’enrotllo i sóc a la feina coi. Be, doncs resulta que la mare a la vista hi te molta pressió, se li resequen els ulls i te molesties, per tant havien de fer-l’hi re, una xorradeta amb el laser per alliber-l’hi aquesta pressió.

La
mare que es molt xula ella, tenia molesties al braç, aquell braç en el que va pendre mal quant l’Avi Ramón es va posar malalt (per els que no llegiu aquest Bloc habitualment, la Seguretat Social s’està forrant amb la meva familia), i va decidir pendres un IBOPRUFENO abans de l’operació…

Quant el metge s’hi va posar, patapam, hemòrragia a l’ull i bronca per la mare per haver-s’he pres allò, el IBOPRUFENO es un “vasodilatador” (ho escric en castellà que queda com a més finolis) i va fer que la sang brolles més, per el que van tenir que parar l’operació i deixar-ho quasi a mitges.

Ara haurà d’estar 1 setmana posant-se dues gotes a l’ull cada 4 ó 6 hores em sembla, res d’agafar pesos ni fer esforços en uns dos dies, no fos cas que l’hemorràgia tornes a fer apariació. Ell està be, de fet ahir sortint de l’Hospital on l’hi van fer, el pare i ella van agafar el cotxe i apa, primer cap a
Sant Boi despres cap a Pineda, està emprenyada amb ella mateixa per l’error que va cometre i l’hi sap greu per que ens va espantar molt a tots, com era de preveure servidora va plorar i es que estic tonteta últimament, molt canvis començen a rondar-nos, però encara no es el moment d’explicar-ho, més endavant us en faré cinc cèntims a tots.

Per cert,
l’Striper ha muntat una cotxinada de concurs al seu Bloc, feu un vol per allà (SPAM gratuit que hauràs de pagar en especies nen...ueeeeeeeeee), va sobre la seducció i el lligar, mmmmmm, interessant tema.

21 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Déu n'hi do ... sort que va acabar bé ... És que ... n'hi ha per llogar-hi cadires, també!!!

    En fi, bon dia i un petó, senyoreta!
    Clint said...
    Recony noia! no parem eh!
    Em penso que necessiteu unes vacances, xiringuito, vora el mar, unes cervesetes...i a esperar una època "menys" mogudeta!

    Vinga un petonàs!
    Rondaire said...
    Salut per tothom !!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Guapins meu, gràcies per la trucada d'ahir, tot i que soc una borde, ho se, i al migdia et vaig penjar el phone, em va fer molta ilu que truquessis al vespre, encara que em despertessis eh, jajajajajajaja.

    La mami està be, avui ja he parlat amb ella i diu que ha dormit com una marmotilla :-P

    Clint: Ai nen, no saps prou be com les necessitem les vacances, però aquest any serà xunguillu, hi han moltes coses a fer durant el més de les vacances i TOT es prioritari......seguiremos informando :-P

    Rondaire: I força al canut que deia aquell!!! (quant diuen canut es refereixen a un porru???, sempre m'ho he preguntat)
    g! said...
    ostres!! millor que us ho agafeu com una anècdota, aquestes coses em sembla que passan més sovint del que et penses. Recordo que fa molt i mooooolts anys, quant era un criu (ejem) em van fer una petita operació al braç i no em deixavan pendre ni quasi beure rés 24 hores avans. Tu creus!!!

    Pos rés, t'envio molts i molts ànims i no oblidis pensar amb tu mateixa eh? que de tant en tant va bé.

    petonassus
    Anònim said...
    Joder que chungo no??? mare meva quin susto, sort que no ha estat res pel que dius, es que....

    Passis un bon deia !!!
    estripanits said...
    Deunidó! Que no sigui res i es millori ben aviat!
    the silver blue sea said...
    Molts ànims Txell, que tot anirà bé, ja ho veuràs! Els nervis fan que ens despistem de vegades. Aix, l'Ibuprofè... Petonets, preciosa i bon cap de setmana!
    Anònim said...
    Hola Guapa.
    M'alegro que la teva Mare estigui bé.
    Respecte a la cotxinada,no es tracta de a quin blocaire/ira, us sedueix a traves del seu bloc, per lo9 que escriu, com ho escriu,....
    no pas la o el que us posi mes sexualment, no se si m'explico. si us anime las vostres preferencias me las podeu enviar al meu email.
    striper07@gmail.com vinga bnanos animeuvos va ja se que soc nou i no em conexeu gaire pro participeu.
    Nena , Ja em diras el pagament en especie.uhhhh quina por.
    Antoni Esteve said...
    Joer, hi ha vegades que una petita cosa de rés i que pensem que fem bé, ens complica la vida de collons.
    Espero que tot hagi estat una anecdota i que hi prenguem nota.
    Una abrassada.
    Anònim said...
    ok, tinc dues notícies, una bona i una dolenta...

    la bona és q a ma mare també li han fet i ara ja està bé, s'ha d'anar controlant amb gotes i ja està.

    la dolenta, és q si no m'erro, aixó és hereditari... com els deutes...

    mua!
    Anònim said...
    Ostres noia quin susto us deu haver pegat!!!!!!!!
    Agafa't unes bones vacances amb el teu Hatim i oblida't de la family, que acabaràs amb una úlcera, coi!!!
    Petonets guapi!!!!
    Jo Mateixa said...
    Doncs si nois i noies, va ser un bon ensurt, pero la marona està be, emprenyada per l'error comès, pero ara ja està fet, no s'hi pot fer res, nomes esperar al dia 27 que ha de tornar al metge a veure que tal està l'ullet i si tot va be l'hi faràn l'altre.

    Nota especial per l'Esteve: Hereditari???, ara ja m'he acollonit :-S
    Jo Mateixa said...
    Uiiiiiiiiiii, comentari 13...lleig!!!!!, aqui va el 14, ni que sigui per dir una gilipollada ben gran.

    Bona nit a tothom!!!!!!!
    Anna said...
    Espero que nomes hagi estat un ensurt, cuidala molt a la mare eh!!!!
    Petitabruixa said...
    Haver-me trucat, dona, que jo semblo el conseglieri de la salut a casa de la meva mare..No es prenen res fins que em consulten. Tot va començar quan vam tenir un gos que va estar molt malalt i no saps tu, com vaig aprendre de medicaments!, humans, és clar, perquè normalment se solen usar en veterinària.

    Total, que si desprès passa alguna cosa, me la carrego jo.

    En to cas, estic segura que tot acabarà bé i si, crec que és hereditari però, potser, es salta una generació, que això també passa.

    En fí, que molts petons!
    ddriver said...
    collons quin susto!!anims.
    Cada cop que surt el nom de Pineda qui es posa tontet soc jo,va amb el temps ja em pasara,anims i sort que es millori del tot
    Jo Mateixa said...
    Anna: Collons nena, he passat per el teu bloc ara i es pitjor que el meu, que en Pep no t'enredi en el vostre "xat" que en te la mà trencada a donar xerrera a les dones :-P

    Petitabruixa: Doncs espero que s'en salti unes quantes, a casa que jo recordi (ni avis, ni besavis( habien tingut aquest problema, ara de cop l'hi pasa a la mare...qui serà el següent???

    Cristina: Oi tant que us ho explicaré, però quant tot estigui una mica més aclarit. Com es que desconnectes del PC, que passa res??? aixxx, ara m'has deixat amoinada :-(

    Ddriver: Per que no hi tornes a Pineda?, ni que sigui de visita, m'avises i ens prenenm unes canyetes :-)
    susurro said...
    joder quina casualitat, a mi també em van fer un làser a la retina el dimecres...
    i no, no vaig prendre medicament per si de cas anava malament per al làser, però tenia un mal de cap que no m'hi veia.

    ara al llegirte, men dono compte de que vaig fer bé!

    besets i que es recuperi la mama!!
    Jo Mateixa said...
    Sussurro: Doncs mira vas fer ben fet per que ves a saber si haguès pogut passar una cosa similar a la de la mare. M'enalegro molt de que t'anès la mar de be, molt petonets per tu tambe!!!!!!!
    ddriver said...
    No vull tornar hi tinc la meva vida pasada enterrada alla i de moment no puc,les canyetes?mil llocs no cal pineda

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column