Disculpeu-me, si us plau, primer he tingut problemes amb internet i despres amb el Blogger.


Amb aquest post d'Aniversaris Blocaires acabem els aniversaris del mes de Juny, començem....

El Blocaire que avui felicitem, us he de confessar una cosa, quant el vaig conèixer vaig pensar que era un nengggg (amb tot el meu carinyu eh), però conforme l'he anat coneguent m'he adonat de que es un tio collonut, obert, simpàtic, que te un gran "cuore" i que s'estima als seus amics.

En el seu Bloc el blau es el color i es un color que l'hi escau. Amb ell hem acomiadat ordinadors, hem descoberts trucs del Windows XP, amb ell hem gaudit de gols magistrals de jugadors del Barça (la seva gran passió, suposo que en deu tenir més, ah si es clar, els ordinadors i les noies, oi??)

Amb ell i el seu Bloc hem pogut viure eleccions complicades, hem gaudit de bons videos i millor musica, amb ell xategem desde el seu Bloc mateix, hem rigut molt amb els pocs meme's que ha fet, ens ha recomenat productes alimenticis, sabem que sap fer vaixells amb paper d'alumini, amb ells ens hem transportat al passat i al futur.

He descobert amb ell un DJ que no sabia que exisitia, hem fet el cim a la Pica d'Estats, sabem que no vol ser famòs, tot i que dins el ciberespai ho es i molt i he tingut sexe am ell....oi txatu???, jajajajaja, recordeu els Post de Fantajesant amb Blocaires???

Un 16 de juny de 1984 va nèixer l'Adagio, brutal el que vaig sentir quant et vaic conèixer per aquest món, encantada de compartir am tu hores de Blocs, rises i el que faci falta. Ets un tio collonut!!!!!! no se t'acudeixi canviar per res del món, que vinc i et montu un pollu que "ni te cuen"

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 Comments:

  1. gatot said...
    Osti, l'Adagio i la Mireia fan anys el mateix dia! :DDDD

    Bé, felicitats a tots dos!
    Adagio said...
    ooohhh mati gracies!! xD moltes gracies jajaja
    seria mmolt gran si akest diumenge puguessim celebrar alguna cosa.. xD

    jaja mhe rigut mol dakest post, és un del millos que has fet jaja

    per cert avui he jugat un torneig akest mati (no matti) i crec k tinc un petit esquinç al genoll.. fot mol mal tua, vaja manera de començr el meu cumple...

    però tot lo demés molt be! xD

    gracies i gracies muaaaa, quan sigui president faràs de de la Vega xD
    yrun said...
    Eiiii és el millo pastis que haguessis pogut triar per ladagio!! :D :D :D
    estripanits said...
    Doncs per molts anys, adagio!
    Joana said...
    Felicitats..Adagio...Ja et vas fent gran...eh? ;)))
    Denea said...
    uooooooo adagio moltes felicitats!!!!!!^_^ brutal lo del pastís!!jajajaaj!!
    una abraçada!!
    Metamorfosi said...
    Moltes felicitats Adagio... i per molts anys!

    Apa... un petonet per tu i un altre per la Jo Mateixa!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Nennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnng!! Sí, ja sé, és un mal dia per felicitacions ... però les coses importants cal celebrar-les ... Que el Fernando Alonso va tornar a perdre tu ...

    Ai, no, que ... d'això, moltes felicitats, nennnnnng! jejejejejje

    Una abraçada rei!!

    I per TuMateixa, un petó ben gros de bon dia!!!
    Anònim said...
    Felicitats a L'Adagio, que ens uneix alguna cosa, i a tu Meritxell, ahir segurament quant ja tenias la esperanza , va venir la deccepcio, apà el cava a la nevera,
    Petons.
    Anònim said...
    El video de l'Adagio al Youtube del Gabry Ponte té tropecentes mil visites.
    Deric said...
    doncs felicitats a tots els del mes de juny!
    Waipu Carolina said...
    Holaaaaaaaaa
    Hoy entro por primera vez atu blog...se puede??
    Seguiremos en contacto.Molt maco!
    Cristina said...
    Felicitats Adagio!!!!!!

    Guapa, ja tinc el pc arreglat. En David és un crack. El meu ordinador viu una segona joventut.

    Petons!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Déric: Bentornat, com ha anat el viatge per Cuba???? :-)

    Waipu Carolina: Moltes gràcies per la teva visita, torna quant vulguis!!!

    Cristina: Aixxxx, es que el David :-P...per cert....qui es el David??, l'informàtic???, hombreeeeee, en Pep ja te un informàtc amb qui enfrontar-se, jejejejejeje, m'enalegro de que ja tinguis PC, no has perdut res d'informació, no???? Un petonas ben gran guapissima!!!!!.
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Nena que seriota t'has posat, lo del David no anaba amb segones eh, no te m'enfadis tu ara ;-)

    M'enalegro moltissim de que no hagis perdut res, l'altre dia pensaba, mira que si la pobre ha perdut alguna de les fotos del viatge, buffff, quin mal rotllo, m'enalegro de que no hagi estat així :-)

    Un petonas ben gran!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column