Que es un Bloc? Post 200

La veritat es que un Bloc ve a ser com la pagina d’un llibre, oberta a tothom i sense pagar cap mena d’impost per llegir-lo, gaudir-lo, plorar-lo o riure amb ell. Està de moda fer un Bloc, tothom en fa, ben diferents, ben curiosos, amb temàtiques que enganxen, molts d’ells desapareixen, però en neixen de nous i això es un no acabar. Si us mireu la llista de Blocs que visito normalment cada dia està més llarga i es que cada dia em ve més de gust llegir tot allò que escribiu.

Aquest es el meu post 200 i no se ven be que possar-hi, fer un resum del meu vagatge Blogeru no em ve de gust ara mateix, que tot i que m’han passat coses molt bones, també n’he viscut de molt dolentes, i ara que sembla que les coses comencen a tranquilitzar-se, no em ve de gust recordar.

No pretenc que aquest post sigui dràmatic, ni molt menys, però si faig una ullada al meu primer post m’en faig creus, que poquet que escribia jo llavors, que curtet i que poc precis, he canviat?, si, certament, el meu Bloc ha canviat i Jo Mateixa també he canviat, suposo que m’he fet gran mentre l’escribia.

Des d’aquí vull donar les gràcies al "Blocaire" que em va donar la Benvinguda a aquest món, en Gatot, i a tots els que em llegiu habitualment, em comenteu o simplement passeu sense dir res, per que sense vosaltres no n’hi haurien 200 ni en podrien haver 200 més.

Que ningú es prengui malament aquesta cançó, nomes es que aquesta nit he dormit i descansat molt i em venia de gust sentir-la, que passeu molt bon dia!!!!!!!!


54 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Hombre!!! Com a mínim has dormit i no ens expliques les històries aquestes per no dormir de l'altre dia, jejejejeje

    Per molts anys, TuMateixaaaaaaa! jejejeje. Així m'agrada, un blog amb trempera ... com la propietària!!!

    Un petó i bon dia, maca!!!
    Metamorfosi said...
    Molt bon dia guapíssima!

    Moltes felicitats pels 200 posts escrits i pels 200 més que espero llegir al teu bloc!!

    Ah... i estic contenta que avui, per fi, hagis pogut descansar!

    Petons ben dolços i la més forta de les abraçades!!!
    Metamorfosi said...
    Hostiiiiiii... havies de ser tu, Pep, qui em passés al davant amb el comentari!... mira que he escrit ràpid, eh! XDDD

    Apa, doncs petons per a tots dos!
    Anònim said...
    i que n'hi hagin molts més!!

    sí q és cert, el tema blogosfera va mutant, ara s'allarga, ara s'estreny o s'eixampla, però no es fa curt, el dolent és q a vegades t'enganxes a lletres amb data de caducitat, una putada vaja.

    petons!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Nennnnnnnnnnnnnnnnnn, que be que he dormit aquesta nit, oh deu meu, habia quedat amb una amiga (guapa, ara et responc a tu) per el MSN pero no vaig ni poder encendre el PC, 20:40 ja estaba roncant al meu llitet :-)

    He dormit de conya i he descansat molt més, total, que m'he llevat xula, xula, requetexula!!!! :-)

    Meta: Guapissima!!!!!! perdonem, però com l'hi dic en el Pep vaig arribar tant cansada a casa que no vaig tenir ni esme per encendre el PC, ja he vist que tinc e-mail teu, tranki, t'escric i et comento, ok?

    Un petonet ben gran princesa!!!!!!!

    Esteve: Aixxx, moltes gràcies guapissim!!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jolines, pos quina sort!!!

    Jo he momit com sempre i m'he llevat que semblo el Sabina imitant el Darth Vader quan imita a un gangós ... per Déu!!!

    Ah, Meta, xinxa, xinxa, xinxa, jejejejee


    Un petó ben gros!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: També he vist el teu e-mail, que m'estreuseuuuuuuuuuu amb tants e-mails, jajajajajaja.

    Surto a fer unes getions al banc i us els responc tots, fins i tot un de la meva cosina guapa que encara tinc pendent (ha estat un cap de setmana llarg i apretujat de coses, per això m'he columpiat a l'hora de respondre e-mails i sms)
    Anònim said...
    Hola Guapa :
    M'alegro molt de poguer legir el teu post nº 200,per mi ets una musa blocaire, font d'inspiració, vinga que s'ha de arrivar al post 1000.
    Petons
    estripanits said...
    Felicitats pels 200, xata! I felicitats també per haver pogut dormir com cal, hahahahaha, molts petons i .......
    g! said...
    Ole, ole 200 post!! Això ja comença a ser una cosa seria eh?

    Moltes felicitats guapa, ara espero 200 més com a mínim :-)

    petonarrus!!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: He vist els teus e-mails i l'sms, però ahir estaba tant cansada que no vaig tenir ganes de res, ho sento :-(

    Jo la teva musa blocaire??, uixxxx, que em poso vermella i tonta eh, jajajajaja.

    Estripanits: Bon dia macu!!!!, he vist el teu e-mail tambe, ara miro de respondre't, i si, si, avui he dormit a la glòria...aixo no vol dir que abans d'ahir no ho fes eh, però ho vaig fer poc :-P

    G!: Però vols dir que m'aguantareu durant 200 pots més???, que be!!!!!, jejejeje, moltes gràcies guapissim!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No li feu la pilota! Que encara s'ho creurà, jejejejeje

    Si si, 200, no està malament, no està malament, jejejeje

    Per cert, m'acaben de comunicar que se'ns ha mort el Fary ... descansi en pau!!!

    Ah, un petó per TuMateixa
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que cabró tiu, jajajajaja, no l'hi feu la pilota, no l'hi feu la pilota...hombreeeeeeeee, jajajajajaj.

    Que dius....de debo s'ha mort el Fary??, ondia, no fa gaire en parlavem per aqui, t'en recordes??, em sap greu pobre home, em queia be :-(

    Petonets per tu mateix :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Clar, no li feu la pilota a la JoMateixa que després se m'infla, tu!!! I llavors tenim l'efecte canari de competició, allà inflada dient "M'han dit que el meu blog és molt xuloooooooo"

    No no, la JoMateixa que tots estimem és l'abanderada de l'humilitat.

    Mira, el Fernando Alonso, un dia li van dir que corria bé i guaita, fent les tonteries que fa ara quan guanya ... ara que jo et veig un dia al Youtube fent això ... i estic rient durant anys!!!

    Petonets per TuMateixa
    Rondaire said...
    Felicitats guapa !!
    D'aixó en dic jo un bloc de veritat !!
    Que en facis molts més i que et poguem seguir llegint !!

    Una abraçada
    Jo Mateixa said...
    Pep: Em ratifico...ets un cabró, jajajajajajajajaja, pero t'estimo igual eh!!!! :-)

    Rondaire: Moltes gràcies guapu!!!!! :-)
    Anònim said...
    MOLTES FELICITAAAAAAAAAATS!!!!!!!!!!
    I que siguin 200 més!!!!
    Moltisims petons i abraçades!!!!
    PS: no t'he enviat cap mail, però ja ho faré... jejeje
    Bé, me'n torno a treballar, que ja s'acabat el kitkat
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Joder ... és lo més maco que m'han dit avui!!!

    Ai, que ploro!!!

    Jo també ... vull dir que també penso que ets una cabrona, clar, jejejejeje

    Un petó, guapa!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Gràcies guapa!!!! escolta vaig veure que m'habies afegit al MSN, a veure si podem coincidir algun dia!!!!!!

    Pep: El que digui que tu i jo no ens estimem es que no ens enten homeeeeeeee, jajajajajajajaja.
    Clint said...
    m'agradaria ser original, però quan s'ha de felicitar és difícil així que...

    MOLTES FELICITATS PER ELS 200, parlem de posts oi?

    Vinga 200 petons doncs!
    Anònim said...
    200 és un número que fa respecte. Moltes felicitats!!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Jajajajaja, si, si, parlem de post...de que si no??? :-), moltes gràcies guapu!!!!! Petonasos per tu també!!!!!

    Pd40: Poz zi, poz zi, molt de respecte, moltissimes gràcies guapu!!!!!
    Anna said...
    Moltes felicitats Jomateixa!!!!, ondia tu, 200 post, això està prou be, jo no se si hi arribare pas a aquest record :-(
    Jo Mateixa said...
    Anna: Moltissimes gràcies!!!!!, vaig a fer un cop d'ull al teu bloc que m'han xivat una coseta i vull averiguar si es cert o no, jajajajajajaja
    the silver blue sea said...
    Felicitats, Txell!!!
    Un petonet
    Denea said...
    ei guapissima!!!!!moltes felicitats!!!m'encanta la frescor del teu blog i disftuo moltissim llegint-lo!!!crec q tots anem canviant amb el temps i si mires el teu bloc de fa temps, t'adones com has canviat, a mi m'agrada això, canviar és bo, em fa sentir viva...
    una abraçada guapa!!!!!
    Jo Mateixa said...
    The Silver Blue Sea: Moltes gràcies guapissima!!!!!! Petonets per tu també guapa!!!!!

    Denea: Nena com es nota que has tornat a entrar a la vida Blocaire eh, jejejejeje. Moltes gràcies guapissima!!!!!!
    neus said...
    Per molts posts més preciosa!!!

    Felicitats!!!

    petonassos i que tinguis un gran dia :*********
    Jo Mateixa said...
    Elur: Moltissimes gràcies guapissima!!!!

    Se que us dec varies visites als vostres Blocs, pero el cap de setmana ha estat impossible i ahir estaba tant feta caldo de son que ni podia, aquest vespre us repaso a tots de dalt abaix, jejejejejejejeje.

    Molts petonets i feliç dia per tu també!!!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ondia ... la frase "us repasso a tots de dalt a baix" ... la veritat és que dóna que pensar, eh?

    Quina tia!!!
    Antoni Esteve said...
    Moltes felicitats pel teu 200 i esperem poder llegir 200 més...o 300..o perquè posar un número!
    Seguiiiim endavant!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Pensa, pensa, tu ves pensant, jejejeje, volia dir que em miraria tots els links que tinc que algun fa masses dies que no llegeixo ni comento i això no pot ser :-(

    Antoni: Gràcies, moltissimes gràcies!!!!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ahhhhh, val val, bon aclariment, doncs ... bon aclariment!!

    És que estàs a quarts de 15, darrerament, noia! ;)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ostres son quarts de 15??, doncs m'en vaig a dinar, apa, ara torno :-P jajajajajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Festival del humorrrrrr!!!!

    Ja només fa falta que expliquis acudits tan bons com jo i ale ... a fer gales a l'estiu, tu!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: txato...acudits igual de bons que els teus??, no gràcies :-P jajajajajajajajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdona? Que has de dir dels meus acudits???? Si són la bomba!!!

    Va, va, queixa't ara!! Anda que no has rigut amb acudits meus!!!
    Jo Mateixa said...
    M'abstindre de comentaris si et sembla correcte :-P

    Guapuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    UIxxxxx, una altra persona amb problemes de vista!!!

    Conec una òptica ... ai no calla, que ara està a Los Mandriles, aquesta!!!

    Vale, pos guapa tu també, ves!
    Anònim said...
    felicitats guapa!
    Anònim said...
    Guapisima..
    Vinga despres de las felicitacions per el 200, comença a pensa en el 201.
    Petons
    Anònim said...
    Com sempre arribo tard, i ja t'han dit tot el que et podia dir, per tant moltes felicitats i una forta abraçada !!!!
    gatot said...
    nena... les gràcies a tu per ser-hi!

    i la enhorabona pels 200 posts! si és que ets una fiera! (pobre Hatim, ja l'aplanyo!) :DDDD

    petons i llepades personalitzades i multiplicades!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Tot i que no em poso les ulleres tant com hauria, la vista la tinc prou be :-) ves, ves a Los Mandriles a graduar-te la vista i de pas saludes de part meva a la "optiquera" :-P

    Annatarambana: Moltissimes gràcies guapissima!!!!

    Striper: Estamos trabajando en ello, jajajajajajaja.

    Farlopa: Tu mai fas tard home!!!!, moltissimes gràcies guapissim!!!!!

    Gatot: Aixxxx, que em poso vermella i tot, gràcies a tu per donar-me ànims al començament d'aquesta vida blocaire i gràcies per donarmel's sempre que els he necessitat, un petonas inmens guapissim!!!!!!!!

    PD: Que jo sapiga en Hatim no te cap queixa, jejejejejeje
    yrun said...
    Ostres Matti! 200! DOS CENTS!! No es diuen (ni s'hi fan) de seguida eh?

    Felicitats pels 200, em deixes ben parada, bé, no tan perquè escrius molt xD però joder que com passa el temps! Aquell en que erèm a blocat i tu i el dagigi sempre parlaveu del Barça... eren bons temps aquells a blocat, veritat que si?

    200 petunets, un per cada post ;P
    Joana said...
    Uiii que gran que et fas!!!!!!
    Ah! No coi, que això no és un aniversari!
    Jajajaj
    Bonica FELICITATS!!!!!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Nena, jo diria que tens bastanta enveja de la Sabrina ( véase post http://www.lacomunitat.net/blog.php?id=11456 )A més en el següent post ( http://www.lacomunitat.net/blog.php?id=11463 )fins hi tot hi ha un usuari que ho diu. Aixxx, el que fa l'enveja...
    Per cert, sí: "espanyol" i no castellano. Jo parlo català i espanyol europeu d'Espanya (això els hi pica més als espanyols que són rucs)

    Un petó noia, ja ho veus, anar fent...
    Cristina said...
    Felicitats pel post 200. I que puguis escriure com a mínim 200 més. Petons guapaaaaa!
    Padmin said...
    Ja en fas 200! Bufa!

    Moltes felicitats i que en facis molts més !!!

    ;-)
    Jo Mateixa said...
    Yrun: Doncs si nena, si, 200 ja, aiiiiixxxx, quins temps aquells de Blocat pàrlant amb l'Adagio sobre el Barça, però be, ara encara continuem fen-ho, jejejejeje. Petons guapissima!!!!!!!

    Joana: Jarlllll que diria en Pep, m'he acollonit amb aixo de que que gran m'he fet, jajajajaja, gràcies guapissima, molts petonets!!!!!

    Bruno: Jo...enveja de la Sabrina??, les meves tetes no tenen res que envejar a aquesta boba...be, possiblement 4 talles més si que els envejo, però bueno tu, cadascu les te com les te i ja està ;-P

    Molt contenta de que passis per caseta meva i encara més contenta de que tornis a postejar, molts petonets guapuuuuu!!!!!!

    Cristina: Vols dir que no us cansareu de mi Cris??, no se, no se, jejejejejeje. Molts petonets per tu i tu si que ets guapaaaaaaaaa i xulaaaaaa!!!!!! :-)

    Padmin: Moltissmes gràcies i torna quant vulguis!!!! Per cert, un bloc molt macu!!!!!! :-)
    Anònim said...
    Jo com a expert blocaire diré que has madurat, que has millorat l'estil...ok, ok, per molts posts!
    Jo Mateixa said...
    Sir William: Vinguent de tu es un gran elògi i em fas pujar l'ego que ni te cuen!!!!!

    Moltes gràcies guapissim!!!!!! Un petonàs ben gran :-)
    Puji said...
    Per molts posts! Pots venir al meu garitu amb sabatilles i amb el que vulguis (o sense el que vulguis).
    Jo Mateixa said...
    Puji: Moltes gràcies guapo!!!!...aixo de sense el que vulgui...ja veuràs la teva dona ja com ho llegeixi :-P

    Petonasos guapissim!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column