Carta oberta a la meva companya de feina

Sorpresa em tens quant m’arriba un e-mail teu on em dius:

- Sortim a fumar... he de parlar amb tu...

I et responc:

- Ja saps que les dues a l’hora no podem sortir, que si no el despatx es queda sense que ningú agafi el telèfon, però que passa????

I llavors comences a atacar-me i encara no entenc ben be per que, resulta i resumint, que el meu estat anímic t’afecta....massa...i que ho passes malament per culpa meva, per els meus plors quants se’m moren els avis, per els meus neguits quant la mare la caga prenen IBOPRUFENO i quant un dia tinc la regla i vinc creuada....que no ets la meva substituta i no tens per que agafar el telèfon quant vaig al bany o a fumar.

I m’emprenyo amb el que dius per que crec que es normal que plori per la mort d’uns avis, els meus, i em neguitegi per l’error de la mare, la meva mare. Però tot i emprenyar-me i mossegar-me la llengua et demano disculpes i et prometo que no tornarà a passar, et juro que els avis no s’han mort per fer-t’ho passar malament a tu, ni la mare ha comes un error per posar-te nerviosa.

Aprofito per dir-te que cap problema, que tu facis la teva i jo faré la meva, que total tenim feina i no podem perdre el temps en veure com una ho passa malament per les penes de l’altre i et poso un emoticono amb un somriure, per que vegis que t’ho dic de bon rotllo.

I el cap em vull i la sang em corre ràpid quant em respons que et perdoni per fer de mama (amb rintintin), que ja no et preocuparàs més per mi i que passi de tu (amb més rintintin encara)

Llavors conto fins a 10 (o fins a 1000, ja no ho se) i la meva memòria, útil per quant jo la vull, em recorda la de coses que t’he aguantat, la d’embarassos no desitjats, la de noms triats per que ara si, ara vols ser mare quant sempre has dit que els nens et fan fàstic, la de obres interminables a casa teva que m’han amargat els dinars durant mesos, la de problemes de parella que he hagut de suportar, els teus, per que malgrat et dolgui, jo soc feliç amb el meu company, si no de que, que me’n vagi a viure amb ell???....i callo, nomes et dic que ok, que tu a la teva i jo a la meva.

I t’aviso de que les companyies amb les que vas t’estan canviant el caràcter i tu, enfurismada, com una nena petita en mig d’una rebequeria t’aixeques de la teva taula, vens directa a la meva i em deixes anar un:

· Crec que ja sóc prou adulta com per saber-me triar les companyies, ara ja se per que estàs esquerpa amb mi, clar, com que ja no dino amb tu!!! (nomes l’hi ha faltat afegir un elis, elis, putxinelis)

I atònita em quedo, l’únic que et puc respondre es que estàs molt equivocada, que no has entès res del que t’he dit i que t’ho facis mirar (m’he passat, ho se, però ja no podia més).

Llavors dubto, ara es pensa que estic enfadada per que no dina amb mi??, serà burra la tia!!!!! I torno a pensar i crec que això et fa mal, per que no t’he dit que enyoro que no vinguis a dinar amb mi, però es que Núria, no ho enyoro pas , ja et vaig dir en el seu moment que cadascú amb els seus diners i el seu estomac fa el que vol, nomes faltaria, i que em sembla genial que vagis a dinar amb ell.

I restes tot el dia muda, i saps que??, doncs que gràcies a la teva emprenyada tinc la taula neta com una patena i he pogut fer més feina que mai.

D’això en van dos dies ja i segueix sense parlar-me, però es que tant m’ha fa, per que, que una dona adulta de 33 anys es comporti com una criatura boba i tossuda no em treu la son, qui em treu la son es el Barça que ha estat incapaç de marcar més gols a un equip que no he entès ni com es diuen.

Ala, ahi queda eso!!!!


49 Comments:

  1. Anna said...
    Que le den, a la companya dic, que imbècil, no??

    Ara que si t'has de passar tot el dia davant d'ella sense parlar...quin ma rotllo, no?

    Ànims, la cançó genial!!!!!
    neus said...
    ai mira, et tingués més aprop i vindria a dinar amb tu i ale, a riure! o plorar, el que ens convingui... faltaria més, hoooooooooooome!

    en quant al Barça... em sembla que no dic res, ejem. colla de dròpols!!!!

    un ptonàs de nanit, maca! Cuida't!
    Anònim said...
    Quina compnya mes borde, ni agua
    the silver blue sea said...
    I Oleee!!! jajajaja, Txell...
    Petonets, guapíssima.

    Pd. Hi ha persones que... buffff
    (vaja, estic onomatopèïca avui)
    ddriver said...
    Collons quina companya!!!i sempre ha estat aixi?jo conec a un noi que fa de psicoleg i ho fa molt be..ah!i no es argenti
    Rondaire said...
    Deixant de banda a la companya (no en farem comentaris ... no val la pena), el més interessant del post és que t'en vas a viure amb en Hatim ?? Felicitats !!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tens tota la raó ... jo tampoc sé pronunciar el nom de l'equip aquell!!!

    Respecte a la companya ... de què te gelos? És el típic cas d'egoisme ... a mi em passen totes les penes del món mundial ... i tu no facis el peneta que aquí qui fa la peneta sóc jo ..

    La gent cada dia és més gilipolles, tu!!!

    Un fort petó, guapa!!! Cuida't a lot!!! Bon dia per a TuMateixa
    Mikel said...
    Les relacions laborals amb gent amb la que a sobre tens que dinar son força complicades... mes i tot que el barça diria jo ;-)
    Jo Mateixa said...
    Anna: Ei guapa gràcies per els ànims, la veritat es que em sorpen molt el seu comportament i se que n'hi passa alguna, però clar, com que ara he de passar d'ella no goso ni preguntar-l'hi :-S Per cert tia, quina panxeta més mona que tens, com t'ho fas???, jo vull!!!!!! :-(

    Elur: Ohhhhh, siiiii???, ho faries????, guapaaaaaaaaaaa, moltes gràcies guapissima, ja m'agradaria ja, segur que ens feiem unes rises increibles tu i jo :-)

    Striper: Pero ella mai ha estat així :-(

    The silver Blue sea: Si nena, si, hi ha de tot en la vinya del senyor, jejejejeje.

    Ddriver: No que va, com l'hi deia a l'Striper, ella mai ha estat així, no se, penso que poder s'ha tornat a enganxar amb el novio i ara ho paga amb mi, ves a saber.

    Rondaire: jejejejeje, veig que ets l'únic que se n'ha adonat, jejejeje, doncs si, en Hatim i jo ens nanem a viure junts :-) ampliare la noticia quant sigui el moment, ok?, mentresatnt i com que ningu ens llegeix, guardem el secret eh por fi!!!!! :-P

    Pep: Gelos???, doncs la veritat, quant em va dir que ella nomes volia que jo fos feliç vaig flipar per que vaig pensar que se m'estaba declarant, dic, ostia, ara es lesbiana aquesta??? i l'hi vaig dir que jo n'era molt de feliç, que les coses dolentes ja m'habien pasat i que esperaba que la nova etapa que començo ara em sigui més favorable...no se, poder te gelos de que jo tinc un novio moro i ella no, ves a saber :-S

    Mikel: A veure, no em dinar juntes obligatoriament, el que passa es que jo fa 10 anys que soc a l'empresa i dino a un bar proper, a ella el menjar d'allà no l'hi agrada i un bon dia va decidir marxar a dinar amb una altre company a un altre lloc, la cosa esta en que ell....bueno es igual, poder en un altre post explico aquest altre tema que també te tela :-S
    Clint said...
    Ei vinga va, segur que ella no te la colla pessigolla aquesta dels blogs per arrancar-li un somriure...a veuere a veure com rius...així m'agrada!
    I ja saps, sempre li pots fotre un cop de mall!

    Bon dia!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Veus no hi habia pensat en el COP DE MALL!!!!!, pos venga, COP DE MALL per la Núria!!!!! :-P

    Gràcies guapu, m'has fet somriure i riure :-)

    Una abraçadota ben gran de bon dia!!!!!
    Denea said...
    pfff....mira saps q? ja s'ho fara, si no t'ha entes es pq no ho vol veure. tu a la teva que la que mes i perd amb això es ella...
    la vida ja ho te aixo...t'entenc pq jo vaig passar per una situació semblant pero amb un grup de gent...apa anims!!!!
    Jo Mateixa said...
    Denea: Està clar guapa, que la que en surt més mal parada es ella, a més el numeret d'aixecar-se la taula i venir a criticar-me a la cara ho va fer davant d'alguns companys i un dels jefes ja l'hi va cridar l'atenció, per ella farà, a veure si torna a muntar un pollo semblant que em faré un panxo de riure a costa seva, jajajajajajajaja.
    Anna said...
    Ui gràcies Jomateixa - o hauria de dir Tumateixa?? - els meus esforços em costa :-)
    Anònim said...
    sincerament...

    em sembla que aquesta dona que tens per "companya" és una egoista impresionant. Cal tenir paciència, però la justa.

    força! i a ignorar! que és el millor...
    Jo Mateixa said...
    Anna: Jo Mateixa (separat, que junta ja n'hi ha una altre) si no et fa res, jejejeje.

    Em puc imaginar la feinada que et costa i més si prens cervesa!!!!!!

    Que fas com en Pep...operación bikini o que??, jejejejejeje.
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Doncs mira jo tambe penso el mateix, jo n'hi he aguantat moltes i mai l'hi he dit res, ans al contrari, sempre bona cara i ara resulta que ella esta malament per que jo ho paso malament i no soc feliç, es que te uns ovaris que....com diria l'Yrun o la Gemmi...psan :-P

    Petonets guapu!!!!
    estripanits said...
    "mu borde" la nena... envia-la a cagar a la via! I tu, passant que total... ei, que no t'amargui la vida, eh?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ja està, ja he rebut!!! Jo no sé com m'ho faig però sempre acabo rebent!!!

    Coneguda és la meva Operación Bikini ... aixxx, ja veureu, ja ... el que passa és que m'agrada massa menjar, tu!!!

    Un petó per TuMateixa (tu ves dient, jo vaig al meu ritme) ... feaaaaaaaaaa
    Jaqme said...
    Ai, les relacions laborals són com una loteria. Mai sabem si el company/a amb el/la que ens ha tocat treballar té "premi".
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Per cert, la cançó de Presuntos Implicados ... brutal, brutal del tot!!! Molt maca, si senyor!
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Ja ho he fet ja,tant bon punt a vinguty aquest mati ja buscaba brega la paia, a la merda home!!!!!

    Pep:Però si no et cal la Operación Bikini a tu nino, es que no t'hi veig amb un Bikini...espera a veure....definitivament no t'hi veig :-S

    Jaqme: Com va tot guapu???? esta clar que la meva no te premi, t'ho ben juro :-S

    Pep: Es que m'encanten Presuntos, la volia posar al final del post com dient, nena, com han canviat les coses en 1 setmana, però clar, no es per culpa de l'amor que la boba està...boba, jejejejejej.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aixxx, jo tampoc ... potser un Trikini d'aquells... tampoc tampoc, treu treu! jejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: Un Trikini?? que es això, anar en Bikini mentre prens un Trinaranjus??? :-P jajajajajajaja.

    Certament jo tampoc t'hi veig :-S

    Si no pares d'escriure'm no podre acabar l'e-mail que t'estic escribint homeeeeeee!!!!!!
    Puji said...
    No vull ser polèmic, però aquestes coses només us passen a les dones...
    Jo Mateixa said...
    Puji: Et donc la raó...basicament per que els homes no teniu la regla, per això no aneu creuats a la feina :-P

    petonets guapo!!!!!!!
    g! said...
    Eiiiii per fi aneu a viure junts amb el Hatim!! ole-ole! quant feu la festa??? aviseu, eh??? Una barbacoa no estia pas malament!
    Referent a la teva companya no es medeix ni que li dediqui dues linies, però passa d'ella i parla-hi només quant fagi falta per temes de feina, no et mengis l'olla.
    petonassusssssssss!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ja sé què passa!!!

    Que quan tens la regla la teva companya de feina ve vestida de vermell i et va dient "Holaaaaaaaa, soy tu menstruaciónnnnnnnnnnn" i clar, tu passes d'ella.

    Llavors un dia et diu "Mira! he traído confetiiiiiii" i passes d'ella.

    I clar, al final està de morros, no m'estranya ... jo vingués disfressat de menstruació, amb la paciència que arribo a tenir, i també estaria enfadat!!!

    Per cert, un trikini és un bikini amb tricòrniu ... ideal per Guàrdia Civils
    Jo Mateixa said...
    G!: Poz ziiiiii :-) ja us explicaré més detalls quant les coses estiguin lligades del tot. Tema barbacoa...nen, que es a un pis i no a una csa, però vaja, un vemutillu o unes birretes poder que si, jejejejeje. Paso, paso d'ella i ella de mi, ni trucades l'hi paso, a tothom que truca l'hi dic que no hi es, que la truquin al mòbil i la tia va boja amb el mòbil tot el puto dia :-P

    Pep: Joderrrrrrrrrrrr, saps que avui m'he enterat que queden places lliures al psiquiàtric de Sant Boi...vols que t'aconsegueixi un triptic informatiu i una sol.licitu d'inscripció????...pensa que aixi ens podriem veure cada dia :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Alaaaaa, és lo més macu que m'han dit avui ... imagina't com ha anat el que portem de dia!!!
    Jo Mateixa said...
    Pepe: Agafa el telèfon cony que t'estic trucant!!!!!!

    No podre escriure durant una bona estona per temes d'actualització de soft a la feina :-(
    Anònim said...
    Cert, els homes no tenim la regla, i no enem creuats a la feina, peró las nostres parellas si que el tenen aquet costum, i acabem creuats nosaltres i tot.
    Oriol said...
    quin psicoanalissis que us feu....jo amb el meu company fem:
    -ei Jordi
    -ei Uri.
    i tots dos a navegar per internet, una feina collonuda.
    Oriol said...
    ups,..perdó..
    Moltes Felicitats pel teus 202 posts, :-)
    Anònim said...
    Joder! Quina paia, no?

    Jo flipo amb la manca de companyarisme que hi ha en aquest món! Uf! Això crea un mal rotllo i unes tensions!

    Cony! Que a la feina hi estem moltes hores! tan costa ser "Persona"!
    Anònim said...
    ostres....quin geni gasta la teva companya,no???

    Per lo del Braça,bé,són cosses q passen,així q a veure si l´any vinent ho feu millor...(i no,no soc "merengue")
    Anònim said...
    Doncs amb 33 anyets ja podria ser més madura, ja...
    Dos feines té, ja saps!!
    El cas és que no t'amargue a tu, val? Ni el més mínim... ella s'ho perd.

    No he posat el segon capítol encara, però he penjat post, com (quasi) cada dia... Espero que t'agradi, (bé, aviso, és marranot amb ganes, jeje)

    Petonassos, wapppppa!!
    Jo Mateixa said...
    Primer de tot perdoneu-me per no haver contestat abans, pero es que a la tarda he estat sense PC, el tècnic de NEXUS ha vingut a actualitzar la versió i a tancar els anys comptables que..no se per que...no s'habia fet...ho deixo aqui, paso a responde-us.

    Striper: Està clar que no teniu la regla...t'imagines un home amb la regla??, però si no aguantarieu el dolor per l'amor de déu!!!, si us pica un mosquit (com a la Denea, hola guapaaaaaaa) i us moriu de dolor, venga, venga, homeeeeeeeeees :-P

    Oriol: Gràcies per venir per casa meva :-) lo del teu company i tu si que es amor eh, jajajaja, ei Jordi, ei Uri i apa, anat fent!!!!, gràcies per la felicitació :-)

    Annatarambana: Aquiiiii volia jo arribar, ser persona, es exactament el que l'hi demano jo, que sigui persona i es disulpi per que nooooo, es veu que la que s'ha de disculpar soc jo i saps??, no se encara per que ho he de fer :-S

    Ainos: Benvingut/a (perdona, no se si ets home o dona, ara paso per casa teva) Deu ni do, deu ni do, es un element prou important aquesta dona. Es un gran qué que no siguis merengue...pericu???, em cauen be els pericus :-P

    Palitodelasorejas: Ara mateix, rauda y veloz paso per casa teva a veure aquest post tant marranot, jejejejejejejeje. Un petonas guapa!!!!!!!!!
    LlunA said...
    ejjeje si es que de gent burra està el mon ple....suposo que millor per tu, pq per aquest tipus de companyia..."más vale solo que mal acompañado"
    petons!
    Antoni Esteve said...
    jajaja, perdoni que rigui, es un riure irònic, perquè això em sona.
    JO sóc dels que diu que a la feina vaig a currar i no a fer amics i he de dir que he passat per diferents feines sense deixar amics, excepta a la feina actual en la que puc considerar tenir un amic, però desprès de 6 anys treballant al mateix lloc.
    Les perones no tenim perquè congeniar i la feina no es una excepció.
    Ànim, distancia i feina, no cal res més.
    Metamorfosi said...
    Hola preciosa!

    Passa de la companya, no val la pena gastar-hi el bon rotllo!

    A vegades treballar a casa, sola, té avantatges, tot i que mira, fins fa poc encara estava currant, avui! :S

    Per cert... d'això que aneu a viure junts... que si us cal ajuda per pintar parets només ho has de dir, que en tinc la mà trencada... i si feu una festeta per celebrar-ho m'hi apunto de seguit!!! ;D

    Apa, petonets de bona nit... o de bon dia!
    estripanits said...
    Bon dia guapa!

    Espero que el Sant Joan a Pineda sigui tot com ha de ser i que l'aprofiteu ben aprofitat
    Jo Mateixa said...
    LLuna: Ui nena i a més aquesta més val lluny que aprop, que està boja homeEEEE, està tonta perduda i ja està, no te remei, jajajaja. Petons!!!!

    Antoni: Mira, tinc un altre company que sempre diu aixo, nooooo, jo no tinc amics a la feina, hi tinc companys i jo no l'entenia, no entenia com podia ser que estan més de 10 hores al dia no trbes amics amb els companys, ara ho entenc, volia estolviar-se mals rotllos aixi :-S

    Meta: Guapaaaaaaaaaaaaa, que n'ets de xula coi, ets la primera que se m'ha ofert per ajudar a pintar, pero no la primera que s'ha autoconvidat, doncs en G! ja volia muntar una barbacoa, oleeeeeeeeee, si, si, si, hi tant que fem festeta a casa quant ho tinguem tot llest, serà un veritable plaer per en Hatim i per mi comptar amb la teva presència :-) Petonets!!!!!!!!!!!!

    Estripanits: Farem el que podrem noi, demà tenim barbacoa a casa dels pares de la Mª Antonieta=Heleia i al vespre la revetlla a casa d'ells ta,bé (es que el seu papi es diu Joan)
    Joana said...
    No deixis que t'amargui la vida aquesta " companya de feina"...per res! Tu imposa't!
    Aixxxx així que hi haurà inauguració!!! Jo tinc una amiga , no dues a Pineda...
    Bona revetlla Jo mateixa!
    Jo Mateixa said...
    Joana: No, no, tranqui, que a mi aquesta paia no m'amarga!!!

    Estàs conviada quant vulguis guapissima, però que el nostre piset es a Sant Boi, ara be, a Pineda hi anem a passar alguns caps de setmana amb els meus pares, pero també hi estàs convidada!!!!!!

    Per cert, gupa, MOLTISSIMES FELICITATS!!!! (ja que se que encara no es el teu sant, però com que no se si em podre connectar o no), que passis un dia genial!!!!!!
    estripanits said...
    Eiiiiii, que si la festa és a Sant Boi, jo també m'hi apunto, eh?
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Oi tant que estàs convidat a la fetsa pe`ro tu no te n'escapes de venir a pintar, juasjuasjuasjuasjuasjuas.

    Bona revetlla macu!!!!!
    Anònim said...
    El cert es que veure-la cada dia no deu ser fàcil, però suposo que tampoc cal que parleu de coses que no siguin de la feina...

    I els dinars..mentres tú estiguis tranquila, encara que dinis sola, no t'hi capfiquis...

    Paciencia...
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Nena, ni els Bons dies em dona, pero me la rempampinfla, aixi de clar t'ho dic :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column