La Jo Mateixa te una botiga?¿?¿?


Un bon amic meu, si, si, en Pep, que passa???? Es veu que te molt poca feina aquests dies i mira tu, el paio va amb el mòbil tot el sant dia fent fotos a “diestro y siniestro” i ahir va i m’envia un e-mail amb la foto que encapçala el post.

I no, que sapigueu que la Jo Mateixa no te cap botiga, coi que se us ha de tornar a explicar tot o que??, que la Jo Mateixa treballa en un despatx on es fan Instal.lacions Elèctiques Industrials de Baixa i Mitja Tensió, res d’anar a possar un endoll a Ca La iaia Vicky per molt mona que sigui ella ( ho sento nen, no me n’he pogut estar per que ahir em va fer molta gracia, digues-l’hi a en Kittus que passi per aqui i riurem una estoneta!!!!), noooooo, nosaltres instal.lacions particulars no en fem.....be....de moment.

Total i ja no m’enrotllo més (que ara resulta que semblo una persiana de tant que m'enrotllo per telèfon), que en Pep va veure aquest foto i pim, pam, pum...bocadillo de atún, l’he volguda penjar per aqui, per que us recordeu de mi una micona, que jo penso moooooolt en tots vosaltres.

I ja que penso tant, voldria des d’aqui felicitar a tots els JOANS i JOANES del mon Blocaire, alguns amagats entre pesudònims que no diré, d’altres amb el seu nom ben claret als ulls de tothom......que passeu una inmensa revetlla a tots i que en gaudiu al màxim!!!!!!!

23 Comments:

  1. Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ho reconec ... em dic Joan!

    jejejejejejejeje

    Que no, que em dic Augusto ... jejejejeje

    Un petó per TuMateixa, que ja no sé ni el que em dic ... ains!!! I bona revetlla per tothom
    Jo Mateixa said...
    Que no et deies Mario Angustio???, joder, quin frustre, jejejejejeje.

    Mola molt la foto nen, has vist lo de la iaia Vicky???, aixxx es que vaig riure tant quant m'ho explicaves, jajajajajaja.

    Aviso, nomes portem dos missatges però el dia es molt llarg i em temo que això te pinta de ser un xat...o no Pep???

    Viag a fer el primer cigarret del diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ara vinc :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Uix uix ... la bona proposta del dia és no convertir aquest post en un xat!!! Treu, treu!!!

    Jo també vaig a fumar ... aix, si no fumo!!!

    Firmat: Mario Augusto!
    estripanits said...
    Bona revetlla a tothom: estripeu tot el que pugueu, que l'estiu tot just comença!!!!! :-)
    Rondaire said...
    Ondia una botiga de roba. Podries crear una multinacional d'empreses... De moment ja toques el tèxtil i l'electrònica.
    D'aquí poc tindràs un imperi, tot i que em sembla que ja vals un imperi :))
    Bon Sant Joan a tots !!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Pobre de tu que et vegi amb un cigarro a la boca o a les mans, et foto un calvot com la iaia Vicky, jejejejejejeje.

    Estripanits: Es afarà el que es podràaaaaaaaa, jejejeje, igualment, no facis gaires trepalleries tu eh....o si :-P

    Rondaire: Aixxxxx, que m'he posat vermellota, "valgu un imperi"??, calla, calla, fare una enquesta a veure si es cert :-P

    Bona revetlla!!!!!!!!!
    Anònim said...
    Uala!!!!! si si, tu aqui dient no, que treballo en una empresa de tal i pasqual i resulta que tens una activitat económica-empresarial.....
    És clar, ara que te'n vas a viure amb el teu Hatim has de buscar diners d'on sigui per poder pagar el lloguer...... (jo estic en negociacions de pactes postelectorals amb un possible llogater... creuem els dits).
    Però noieta, podries haver agafat un nom, diguime.ne, no tan obvi, no??? Podries haver muntat un altre concurs com els dels peixets, jeje PS: per cert, com estan, ja els alimentes prou bé, que no s'estressin amb la teva "companya de feina"jejejeje
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Jajajajajajajajajaja, que bo nena, que bo, doncs no tu, no tinc cap negoci i aixo que hi ha qui per e-mail m'ha dit si el negoci era meu o d'en Hatim per que com que posa MARROQUINERIA, jajajajajajaja.

    En quant a la GIN i en TONIC, estan de conya, es passen el dia polvo amunt, polvo avall, em sembla d'aqui poc haure de fer reparto de cadellets, jajajajajajajaja.

    I la meva companya aquest mati em deixa anar (amb cara de gosset abandonat, que fan més llàstima es clar) que si a la tarda els hi pot donar menjar ella (com que jo plego a les 15:00), i l'hi he dit que NO, que els peixos son meus i ja els hi donare menjar jo, m'ha mirat amb cara de pena, em temo que ara se n'ha adonat de que l'ha cagat i no sap com demanar perdo, però a mi com si se la pela tu,mentre no em toqui els peixos jajajajajajajaja.
    Anònim said...
    Ah no!!!!!
    aqui la padrina de la Gin i el Tonic no vol que ningú més a part de TuMateixa (i qui vulguis) els hi dóni de menjar!!!!
    Si la paia aquesta vol demanar-te disculpes hi ha prou amb dues paraules: "ho sento" i ja està!!!
    Plegues a les 15h??? quina sort!!!!
    Jo ara vaig a dinar i no plego fins les set, snif snif....
    Ja son les dues!!!! a dinar!!!!! fins desprès!!
    Metamorfosi said...
    Potser si hi vas i els expliques això del blog i els dius que els fas propaganda, et fan un bon descompte! ;D

    Felicitats als Joans i Joanes!!!!

    Molts petons i bon cap de setmana guapíssima!
    yrun said...
    HOla MAtti! DEs del ciber te saludo!!!!!! psan

    Aixis si que penses molt en nosaltreS? De veritat veritat?

    Passa bona revetlla Matti! Jo invitaré a coca i a cava als meus llibres estimats xD

    Petonets! Muua!
    Anònim said...
    Hola Guapa a la botiga de roba tens talles xxxlll, umm igual vindre, i bueno molt bona revetlla de Jo mateix, a tothom, Avui no faic Spam, per jo no dic res de que hagui penjat un Post nou.

    Que disfruteu de la nit Magica.
    g! said...
    Bona revetlla!! A més, ja ser que aquesta botiga no és teva, si ho fos probablement seria tipus sexshop però amb glamour, n'estic segur. :-)

    Apa que vagi molt bé i a disfrutar!!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Tranquila padrina, està tot controlat, el papi els hi posa menjar aquesta tarda per que passin be el finde i la revetlla :-P

    Meta: Mira tu que llesta, no habiapensat, ho fare, ho fare, jejejejejeje.

    Yrun: Clar que penso molt en vosaltres tontina!!! bona revetlla guapaaaaaaaa.

    Striper: Que la botiga o es mevaaaaaaaaaaaaaaa :-S

    G!:A veure nen i tu on marxes ara, a qui has demanat permis???,no val marxar 1 setmana aixi pim pam homeeeeeeeeeeee, jajajajajajaja.

    Bona revetlla per totsssss!!!!
    Anònim said...
    Que ja ho se que la botiga no es teva ,que tu et dedicas als calambrazos de mitja i alta tensio, ets una dona ben cargada d'energia, i sembla se que et carreguen els caps de setmana,vinga que ja falta poc lo dit bona retvella i petons .a Tothom tambe.
    Anònim said...
    i si tinguessis una botiga?
    qué hi vendries?!
    Clint said...
    Ei Txell, bona revetlla...ja veig que aviat dispondràs d'un holding!

    A veure si al final treure'm una línia de roba esportiva o de bany!
    Anònim said...
    uoooo...ens ha sortit empresària aquesta dona...acabarà com el del Zara,rica i sent un misteri la seva cara...:P
    Apa,bona revetlla!!
    Anònim said...
    Eiiiiiiiii, Jo Mateixaaaa!! molt bona reveeeeeetllaaaa!!
    Anònim said...
    Que tingueu una bora revetlla tots i totes. bruno
    Anònim said...
    Ne et posis amb la meva iaia Vicky, jejejejejeje
    Antoni Esteve said...
    Bona revetllaaaaa... encara estic a temps no? juas.
    Es curiós que hi ha vegades que algú a pensat com nosaltres, es clar, som tanta gent al món.
    buf, no sé que dic, deu ser el cava.
    He dit bona revetlla?
    Dons això, bon cap de setmana!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Aquest finde m'he descarregat de tota l'energia nano :-S pero be, la setmana que be la tornem a carregar, jejejejeje.

    Esteve: Doncs si t'he de ser sincera, sempre m'haguès agradat possar una papereria, però amb les novetats més punteres, o un sex shop, però es que n'hi ha tants :-P

    Clint: Vols dir??, ai no se, no se, jejejejeje

    Ainos: Eiii que la meva cara no es cap misteri, tinc fotos penjades a l'album picassa i surt la meva foto aqui!!!!!

    Grum: Espero que hagis passat molt bona revetlla!!!!!!

    Bruno: Espero que per tu també hagi estat una bona revetlla!!!!

    Kittus: Nennnnnnnnnnnnnnn, que ja m'he mirat el teu fotolog, com mola!!!!! l'Angu (per mi en Pep) em va passar una foto teva sense gomina, tas guapuuuu tiu!!! :-) Petonets!!!!!!!!

    Antoni: Uiiiii el cava...fa "estragus" eh???, jajajajajajaja :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column