Garden i Canon

Nova proposta de Relats Conjunts

Estels, ocells, una mena de cuc que s’arrossega per el terra, una cosa semblant a un gall però amb colors ben estranys, una girafa d’un sol ull amb antenes, una mena d’home-nen amb el cap llarg i flors grans, massa grans per ser senzilles flors...apart d’això jo no veig res més, hauria de veure alguna cosa més??

Cels blaus, negres conjugats amb vermells, verds de muntanya, taronges quasi vermellosos, jo nomes veig això, que més hauria de veure???

Saps que nen?, em sembla que ens ha tocat massa el sol al cap, veig coses que no se ni si son reals, segurament ficades dins d’un conte tindrien sentit, però aquí no n’hi trobo.

Saps que nena?, poder tens raó, poder que marxem amb la música a una altre part, que aquí la imaginació ja ens ha vençut.

Fot-l’hi canya!!!!!





-------------------------------------------------

No deixeu d'escoltar aquesta versió del Canon de Pachelbel.

23 Comments:

  1. Antoni Esteve said...
    No coneixía aquest quadre i m'he enamorat. Que dir de Canon.
    La barreja de totes dues coses em posa la pell de gallina i els pensaments s'escapen.
    Jo Mateixa said...
    Ui Antoni, això ho dius per que no has sentit aquesta versió del Canon, jejejejeje, però si, l'original es una passada, gràcies a aquesta peça vaig treure un 10 a Historia de la Musica a l'Institut...crec recordar que ha estat l'únic 10 que he tret en ma vida :-S
    Anònim said...
    Jajajaja!!!!
    Que divertit TuMateixa!!!
    Petonets!!!
    Rondaire said...
    Brutal la versió del canon !! El volum a tot drap i a disfrutar !!!!
    gatot said...
    :DDDDDD molt bó jo mateixa... m'has arrancat una riallada!!!!

    petons i llepades acolorides!
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Gràcies guapissima!!!! :-)

    Rondaire: Aixi es com el vaig sentir ahir mentre buscaba una cosa ben original per penjar :-P

    Gatot: M'enalegro doncs guapissim!!!! :-)
    g! said...
    Deixe'm dir que m'has tocat la fibra! El millor post amb temps, si, si, si

    petonassus petits i grossos
    Jo Mateixa said...
    Ui g! que em faràs possar vermella i tot!!!!!!! :-O

    Gràcies guapo, molts petonets també per tu!!!!!
    Mandarinada Contraproduent said...
    Ostres Txell quina passada de versió, donen ganes de posar-se a saltar!!!!

    Molt macu, molt...molt tu :-]

    T'estimo preciosa!!!!!!
    Anònim said...
    Ei te n'has sortit molt bé! M'ha fet riure! xDD
    Anònim said...
    Els millors relats els breus nena! No com jo! xD
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Fli-pant!!!

    Si que estàs inspirada!! ;)

    Que tinguis un mooooooooooooolt bon dia!!!

    Petonets per a TuMateixa
    Jo Mateixa said...
    Mola eh Pep!!!!! :-)
    Jo Mateixa said...
    Ai nenes que us habia saltat, Cris R, Yrun...moltes gràcies a les dues!!!!!!!
    estripanits said...
    Bo, bo, molt bo i molt divertit, encara em descollono, hahahahaha
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Estripanits!!! :-)
    Mon said...
    he disfrutat molt llegint les vostres interpretacions vers el quadre d'en Miró...un artista que m'apassiona i del que en soc un etern estudios. Joan Miró disfrutaria molt llegint cadescun dels vostres relats. jo he disfrutat molt amb el teu
    Jo Mateixa said...
    Doncs moltissimes gràcies Mon, em sento d'allò més afalaga!!!!!
    Anònim said...
    Bon relat i molt bona la versió del Canon :)
    Jo Mateixa said...
    Gràcies Pd40!!!!! :-)
    Anònim said...
    Un relat molt divertit!! Felicitats!!
    Barbollaire said...
    Si es que ja ho diuen que s'ha de tenir molta cura amb el sol!!!! XD!
    Ei, jo mateixa molt bon relat, de debò.

    Felicitats!
    ;¬)*
    Jo Mateixa said...
    Millu: Moltes gràcies!!!!

    Barbollaire: Per això sempre cal anar amb gorra :-P Moltissimes gràcies!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column