Post curt per dir que no hi ha post llarg


Perdoneu però vaig una mica de cul a la feina i com que avui, DIVENDRES, plego a les 14:00 he de mirar d'avançar el màxim de coses, per això no he pogut escriure cap post, però en tinc un munt al cap eh!!!!!

A la tarda tinc feina a casa, de fet tot el cap de setmana en tindre, i no se si podré postejar gaire o llegir-vos (encara tinc pendents de respondre els comentaris d'ahir, suposo que ho faré aquest nit, abans d'anar a dormir), per tant aqui us deixo un post curt per dir-vos que avui no he fet un post llarg.

Apa, que vagi be i si no ens llegim o escribim...que passeu molt bon cap de setmana!!!!!!!!

8 Comments:

  1. Anònim said...
    Apa Guapa a disfrutar tot lo que puguis del finde.Post curt peró resulton.
    estripanits said...
    Bon cap de setmana!!! I estripa't tant com puguis: és la mar de bo per la salut ;-)
    Puji said...
    Apa doncs, bon cap de setmana i no t'estressis!
    Jo Mateixa said...
    Ei guapos, moltes gràcies i bon finde per vosaltres també!!!!!!!
    Clint said...
    Això d'avui divendres plego a les 14! fa que automàticament no segueixi llegint el post! jajaja

    Quina ràbia!!!!!!!!!!!!

    (però bon cap de setmana, igualment!)
    Jo Mateixa said...
    Ei Clint rei, ho sento, de debo que ho he posat sense ànims de donar rabia a ningu eh :-(

    Un petonas ben gran i bon cap de setmana!!!!!
    Déjà vie said...
    snoopy!! ptonets
    Jo Mateixa said...
    Déjà: Gràcies guapa, petonets per tu també!!!!! :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column