Sense títol, sense muses


El que ha pasat al meu Bloc avui ha estat ben curiós, un tema sense cap mena de debat ha suscitat més de 130 comentaris i encara em pregunto, per que?, coi està ben clar, per que en Pep i l'Striper no tenien res més a fer que escriure, escriure i escriure, a part d'això poca cosa més.

No m'ha pasat res curiós al transport públic i la Núria segueix sense parlar-me, be, nomes per dir-me que el paper d'eixugar les mans del bany de senyores s'ha acabat i jo em pregunto...que es manca aquesta noia?, per que clar, si moltes vegades s'acaba i el canvia ella, per que ara no??, ahhhhhhhh clar, calla, si es que no em parla i va a putejar-me, deixe-m'ho aquí millor.

A banda d'això res més d'importància, fa calor, l'estiu ja es aquí, encara no he baixat a la platja i em sembla que trigare encara bastant en anar-hi, estàn fen el CSI, sóc a l'habitació de mun germà amb el portàtil (nen ho sento però al meu zulo fa molta calor) i no tinc son, que faig ara??, habia pensat en entrar a algun xat d'aquells marranots que corren per internet, però ho he descartat, que he fet un cop d'ull i s'han tornat moooooolt marranos, això ja no es el que era homeeeeeeee.

Paso de parlar del Barça de basquet, que a mi el basquet ni fu ni fa i això que amb 15 anys hi jugaba, ondia, acabo d'anonar-me'n que no tinc tema per el post d'avui, serà que les neurones (sóc dona, en tinc més d'una) o les muses estàn de vacances, quina llàstima que el meu cos i la meva ànima no les puguin acompanyar.

Be, suposo que la cançó si que s'hi escau amb el post, oi? i la foto, si escau també o no?

PD: Us ho demano, no em satureu la bústia com en el dia d'avui eh, que quant he arribat a casa i l'he obert quasi be m'agafa un yuyu, per déu, que animalots que sou quant voleu!!!!!!!!!
Actualització feta a les 16:24, com que la cançó del GOEAR dona problemes a qui fa servir FIREFOX, us deixo l'enllaç AQUI.

40 Comments:

  1. Metamorfosi said...
    Doncs mira... per no tenir tema per un post... ja tens el post fet! XD

    Apa, a veure si t'agafa soneta... vols que et canti una cançó de bressol? ;)

    Petonets de bona nit i uns quants més de bon dia per demà!!!
    Mikel said...
    A veure si avui en Pep i l´striper estan mes tranquilets ;-PPP
    Anònim said...
    Ondias Guapa, per fallarte las neuronas, el post te ha sortit molt bé, segur que millor que el que he penjat Jo avui (Aixo es SPAM)igual la teva companya va llegir el post,avui estare mes tranquilet i no et proposare per cap paper de la passio, promes de fet nomes vaic penjar 4o 5 comentaris,i parlant de neurones saps aquell acudit que diu que las dones teniu una neurona mes que las vacas , perque quant us toquin las mamellas no feu Muuuuu!!!!!!. que si que es dolent ja hose,
    Apali petons i Bon Dia.
    Clint said...
    Vols dir que el que no s'ha tornat un xat és el teu bloc! Quina colla de cotorres! jajajaja

    El tema de canviar el paper quan s'acaba, per si sol ja podría ser un post!

    Bon dia!
    Jo Mateixa said...
    Meta: Ja veus nena, es veu que al final les muses no em van abandonar tant com creia, jejejejeje. Doncs saps a quina hora vaig tancar el llum ahir??, eren quasi les 02:00 i es que en Warrick Brown es en Warrick Brwon, buffffff. M'hagues anat de conya una cançó de bressol aixi a cau d'orella, mmmmmm, per la propera t'aviso amb temps :-)

    Bon dia guapa!!!!!!

    Mikel: Espero que es comportin, però ja ho veurem ja, jejejeje :-P

    Estriper: Uixxx, ara passo per casa teva i n'hi donc una ullada, per cert, en el de la Revetlla d'ahir t'hi vaig deixar un comentari i no el vaig veure publica :-(

    L'acudit dolent de collons.....que t'has fet amic del Pep?, es que els seus acudits son...bé, tant es :-P

    Clint: Total i aboslut nen, jo ja no se que fer, però quant a algu l'hi dona per la xerrera apa, ve aqui i es deixar anar, haure de fer un Bloc paral.lel, però no marranot com el teu...o si???, aixxxx, no se, no se, jejejeje, un bloc que nomes sigui per Xatejar, jajajajajaja.
    Anònim said...
    No amb el Pep vivim a prop i compartim el mateix riu i a vegades fem una mica el bandarra per els blocs peró de moment res mes, pero els acudits dolents ja mels se Jo solet, en quant al comentari, algun problema amb el website tornal a fer vinga guapa.
    Petons,
    Jo Mateixa said...
    Striper: Compartiu riu??, que macu no??, jo mai he compartit riu amb ningu, em faria ilu :-P

    Es que els seus acudits son dolentots tambe, però com que te gracia per explicar-los no es nota tant :-S

    El comentari tampoc deia gran cosa eh, però ja mirare de fer memoria i tornar-lo a penjar :-)
    Anònim said...
    Ja torno a ser Jo.
    Nena que ha Sant Boi no teniu riu, no es Sant Boi de Llobregat, pues tambe compartim riu,Ep parlem de riu geografic no d'altres rius, aixo mes las dones que eneu en grup al labavo.
    estripanits said...
    Booooon diaaaaaaaaa... collons, collons, veig que això està més tranquil avui! I això que ahir, com que vaig anar al Baix Camp, jo no vaig emprenyar gaire, que si hagués tingut temps... potser hagueres arribat als 200 comentaris, hehehehe ;-)
    estripanits said...
    Ei, Striper, d'on has tret això que a Sant Boi no tenim riu? El que passa és que arriba fet un fàstic dels que l'embruten més amunt però... de tenir-ne, en tenim!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Si home es clar que tenim riu, el LLobregat, i com be diu l'Estripanits ens arriba ben brut. Ja se que compartim riu, nomes era per si tu no ho sabies, jajajajaja, no em facis cas, avui he pres massa Coca Cola :-S

    Estripanits: Ja he llegit la festeta que et vas muntat ahir de viatge, jejejejej, déu ni do com anaves eh!!!!!, jejejejejejejeje.

    Certament el nostre riu ens arriba d'allò més guarron i quina flaira tu, quant arribo a l'estació a les tardes ve un tufillu que toma d'esquena :-S
    Anònim said...
    Un post sense tema? Tots en tenen no? Per no saber què dir t'ha quedat molt bé :)
    Anònim said...
    EH Stripanits;
    Que al riu li começan a fotre mera de veritat pasat el poble de en Pep.
    Anònim said...
    ostres,és q ahir semblava un xat :p kin poder de convocatòria noia...
    Suposo q amb tanta calor de vegades les nerones tb se´n van de vacances...a veure quan ens toca a tots nosaltres,que jo encara tampoc he trepitjat la platja!!
    Anònim said...
    130 comments... ets una dona d'éxit...

    paciència amb la Núria! més aviat ignorància... és la moneda que es mereix... fes com si no hi fos... és molt més sa...

    un petó!
    Antoni Esteve said...
    Les muses les tens de vacances, però els mossos no t'inspiren?
    A mi em va molt bé, per què les mosses m'inspirin, relaxar-me i no pensar en escriure un post. Un cop relaxat, els pensaments corren lliures pel meu cap, de fet tenen molt espai per corre, i escric els pensaments que es passegen, desprès els trasllado al bloc
    Anònim said...
    Jo Mateixa,
    no et queixis, que deu fer una il·lusió, veure tants comentaris junts... Quina passada!!

    A la teua companya... passa d'ella, ja s'ho farà, no creus?

    I de la calor, nena, què dir... N'estic ben farta!!

    Petonets wapa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Epppp, epppp, que la JoMateixa em tenia lligat i tancat a les masmorres dels blogs!! Uf uf uf, ara m'he pogut escapar!!! Que dolenta que és ... a més m'ha lligat la mà d'escriure ... bueno, les dues!!!

    A veure, el post no me l'he llegit perquè no he volgut però ... què collons has tocat? Que tinc el Firefox descuajeringat de nou? No hauràs posat algun video del Youtube, oi? Dolentota!!!

    Apa-li-la. A passar un bon dia ... o el que quedi del dia!!!

    Petonets per a TuMateixa
    Jo Mateixa said...
    Ei gràcies a tots, heu estat font d'inspiració de molt post i per tant tots sou les meves i els meus muses i musus (joder, quina paraula més rara cony)

    Vaig a treure la cançó, no per que les muses hagin tornat al meu cervell eh, es per que per culpa d'aquest fitxer goear qui te Firefox no veu be el Bloc i en penjar-ho no hi vaig caure, sento les molesties ocasionades :-(
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Buenu, algú que pensa en els del Firefox!!! Menus mal!!!

    Jo em consideru Mussu? O Mussol? jejejejeje

    Un petó i fins demà si Déu vol!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Mussu o Mussol..que més dona??, amic per sempre, aixo segur :-)

    Ahh i que consti que ets l'únic que se m'ha queixat del Firefox, ets el que no hi ha nen :-S, ara et responc als mails.
    Anònim said...
    Meritxell , Guapa. De veritat tenias al Pep Pobret ell tencat a las mazmorres dels blocs, i li has lligat las manetas , uh quina por si et fem enfadar.
    Petons
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Oye oye oye oye!!!

    M'estàs dient que sóc minoritari ... aixxx, ja em veig com La 2, para una amplia minoria!!!

    Home, no dona el mateix perque Mussu es podria confondre amb Mosso ... i jo no he pegat mai a ningú ... (aix, ara m'he passat) i Mussol és l'animal aquell que fa "Buuuu, buuuuuu" ... com el monstre Bu, vaja.

    Val, val, JoMateixa, ara vaig a prendre'm la medicació!!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Santa innocencia la teva i poc coneixement de l'element anomenat PEP :-P

    Pep: Ufff ja fas tard, la presa de medicació era a les 16:00, fins a les 00:00 no et toca nino :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ep ep, Striper, tancadet em tenia ... al costat del Julian Muñoz aquell. Que dolenta!!

    Bueno, a les 00:00 me'n prendre dues, llavors!! O em pillarà un xungassu??

    Doctora, doctora??? Me puedo bañar con diarrea?
    I la doctora diu "Claro, pero necesitara mucha!!!"

    Buah, peasso acudit! jejejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: Realment calia explicar un acudit com aquest????, buaggggggg, quin fàstic :-S

    I si Striper, tu ves creient el que diu en pep, que més voldria ell que el tingues lligat de mans i peus...i ho deixo aquí que teniu el cervell molt malalet i començare a dir tonteries d'aquelles gransssssss, gransssssss
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdo?? Es el blog de la Candela, aquest? Joder, però lligat de mans i peus? Algun altre condiment? Mel, nata? ...

    Mare meva! JoMateixa, que anem malament!!! jejejejejeje

    PD: Striper, tooot cert, tooot!
    Anònim said...
    a Acudits dolents no em guanyes, " Qui es mes dolent un policia o un lladre , el mes dolent es l'acudit"
    Pep Jo et crec que la Jo Mateixa te uns prontos terriblesssssss.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Ja saps que la mel no m'agrada i la nata em dona caguetes, podria ser xocolata però clar a tu la xocolata no t'agrada...que no veus que la bola no te cap ni peus??, no s'agafa per enlloc nen!!!!, jejejejeje

    Striper, tot mentida podrida!!!!

    Pep, tens fotos que ho provin?? :-P
    Jo Mateixa said...
    Striper: l'acudit dolent de collons, per lo de que soc terrible...a cagar a la via homeeeeeeeeeeeeeeee :-P
    Anònim said...
    Ara no es pas per fer la pilota, eh Guapa pro ja que parlas de musas al post tu ja saps que ets la meva musa blocaire preferida,
    Petons,
    Anònim said...
    Terribleeeeee de bona i guapa volia dir.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Saps que fent-me la pilota, encara que diguis que no me la fas, no ho arregles oi???? au va, ves, vesssssss, vessssss :-P
    Anònim said...
    BUAHHHH!!!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: El teu Buahhhh es de plorar o es de Buahhhh quina tia més burra???, per que clar, segons quin tipus de Buahhhh la teva credibilitat encara estarà pitjor i com que a més en Pep ja ha marxat de la feina no tens qui et defensi... :-P
    Anònim said...
    Res, jo venia a dir que ja tinc el Capítol 2 enllestit... i em trobo un bon grapat de comentaris! ;)

    ale, si teniu calor no vingueu a casa meua, que hi munta la temperatura que dóna gust (jeje, i tant!!)

    Petunassusss
    Anònim said...
    Redeu, redeu, redeu, benvolguda Jo Mateixa, diu que no té tema per escriure i deu n'hi dó quin suc a tret al no res...
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Tu com sempre tant cotxinota, jejejeje, avui encara no he fet la ronda per els Blocs, voy rauda y veloz!!!!

    Avi: De vegades si que en raja d'on semblaba que no s'en podia treure oi Avi?? :-)
    Anònim said...
    Es que la gent té molt poca feina!! Huahuahua!! Però com pot anar bé el país amb tants blocs?!
    Jo Mateixa said...
    Sir William: La veritat es que si, aixi no anem pas be, però a mi m'agrada llegir-vos a tots cada dia, ni que sigui una miqueta i si puc us comento, homeeeeee, no siguis així!!! :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column