Cap de setmana de Revetlla


Aquesta cap de setmana en Hatim i jo em passat la revetlla de St. Joan a Pineda de Mar, amb els pares, el germà i la companya, i els amics de tota la vida dels pares (Mª Antonieta, se t’ha trobat a faltar bonica!!!!).

Barbacoa dissabte al migdia, 23 persones, varies gerres de sangria de cava (foto adalt) feta pel pare (que n’és tot un expert) i carn, pa torrat, morcillitas, chistorras, all i oli....hi va haver-ho gent que es va posar les botes, jo i no us enganyo, vaig menjar 1 llesca de pa torrat amb all i oli, 1 morcillita i un tros de chistorra, això si, amb la sangria no podia parar i es que el pare te un art fent-la....

Si no recordo malament vam seure a la taula a les 14:00 més o menys i nosaltres dos marxàvem cap a casa a les 19:00 passades, jo amb molt mal de cap per culpa de la sangria (si ja ho se, no es pot abusar i més si al vespre tens revetlla).....a casa els pares, sofà, TV, pannxing i gana, per que quasi no havia menjat, que si un pot de Pringles (a mitges amb la Mireia), que si unes madalanetes mini del forn de Ca l’Isarn (també a mitges amb la Mireia) i fins i tot un vasolechecongalletas.

Evidentment a les 22:00 no tenia gens de gana i en Hatim tampoc, però com que tocava anar de revetlla, dutxa fresca per esbargir-nos i apa, a menjar coca. No m’agrada la coca, per mi la coca es com el raïm per Cap d’Any, durant 27 anys menjant raïm per que es tradició i no pas per que m’agradi, fins que algú un bon dia va fer la pregunta clau...i ara per Cap d’Any menjo 12 olives farcides d’anxova, no m’agraden les anxoves, però dins de les olives es noten menys.

Abans de les 00:00 ja érem a casa, ell i jo solets, jo amb mal de cap i ell amb mal de panxa, quina revetlla eh????, si es que no ens prova això d’anar a Pineda cony, que no fem vida sana, però si ho fem es per veure als amics, a la família que ara s’hi està allà, però be no ens queixarem pas, que segur que n’hi ha que ni això.

Com us han anat a vosaltres les revetlles???


132 Comments:

  1. Metamorfosi said...
    Doncs apa, quina revetlla guapíssima!!! XDDD

    Si et serveix de consol (que ho dubto) jo també vaig acabar la revetlla una mica tocada... però és que aquell vinet passava tan bé!!!! i apa, un trosset de pa amb tomàquet i un glopet de vi, un mos de truita de patates (em va quedar boníssima!!!) i un glopet de vi, un trosset de botifarra i més vi... i a l'hora de la coca: un trosset petit de coca i... més vi! ;D

    I he de donar la raó al bon amic que el va triar: beu tranquila, que amb un bon vi no tindràs mai ressaca!

    Salut!!!

    Molts petonets preciosa!!!
    Cristina said...
    La meva revetlla l´he passat a l´hospital treballant com una campiona, així que no us podeu queixar. També vaig menjar coca però el cava ni el vam provar. Una mica de feina i aquesta nit ja estem a la recta final i per sort avui no tenim gaire feina, així que aprofitarem per posar-nos al dia amb el correu i amb la paperassa que sempre tenim aquí. Petonssssss!!!!!!!
    Anònim said...
    Vas acabar bé: amb el teu Hatim solets, jejeje. A mi no m'agrada gens la sangria... prefereixo un bon vinet o si anem de cubates, vodaka amb lima!!! jejeje
    Jo he acabat amb un tormell torçat i baixant un esglaó petitet, peró no se com vaig posar el peu, i nyaca!!!! Jo volia anar de festa i sobretot ballar i ja em veus, fugint de la gent perque no em trepitjessin i anant coixa tota la revetlla. Sort que hi havia una farmàcia oberta i el meu guapisim va poder comprar una pomada i anant-me prenent ibuprofenos, que també son antiinflamatoris.... ;)
    Bona nit guapi!!!!
    ddriver said...
    jo pencant amb lo taxi....encara esta tant maco Pineda?
    Anònim said...
    Hola Guapa, Ondia es que tanta sangria ja se sap,per a mi la retvella va ser magica, vaic invitar a una blocaire que volia sopar, i uf quina retvella aixo si em va costar uns cales peró tant es, inclus he fet un post,
    Petons
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Joder, és que només llegint el post ja m'ha agafat a mi mal de panxa! Ostres!! Uffff, ara aniré a veure el senyor Roca!!!

    Jo la meva revetlla va ser sopar de tranquis i tirada de petards ... jo no, que a mi em fa por, de tranquis ... per cert, com a dada curiosa ... com d'entranyable es anar separant els pinyons de la coca ... aix, és el que té ser al·lèrgic, tu!!

    Un petó i bon dia per a TuMateixa
    estripanits said...
    Foguera, petards, coca, xampany, Knockando, alguna cigarreta de riure, bany de mar a trenc d'alba, una mica de sexe... un bon solstici!
    Jo Mateixa said...
    Meta: Collons nena amb el vi, tela tu també eh, jejejejejejejejejeje. Jo es que amb el vi a soles pillo cada castanya que es impressionant i més si es Lambrusco :-S

    Petonjs rebonica!!!!!

    Cristina: Collons tiaaaaa, i com es que t'ha tocat pencar????, quina putada, amb lo be que haguessis estat por ahi de fiestuqui eh???, bueno, un altre any serà :-(

    CafeAmbLlet: Nena, solets però dormint cada un a una punta del llit, ja em diràs quina gràcia :-( estavem petadissim tots dos o sense ganes de res, aquest cap de setmana ha estat escas de sexe, jejejejeje.

    Com va el peuet???, catxis la mar salada, nena, cuidet molt eh!!!!!!!

    Ddriver: Joder, tu si que ho vas passar fatal doncs si pencaves :-( Pineda continua estan preciosa, amb molt de turisme però ni de conya s'assembla a Calella o Blanes, es tan macu, a mi m'agrada molt més a la tardor o a l'hivern. Mire't l'Album Picassa, hi han fotos de Pineda.

    Stiper: Coi, si es que n'hi ha que tenen sort, jejejejejeje.

    Pep: A mi els petards tampoc m'agraden, de petita em vaig escaldufar més d'una vegada. El pare compraba els petards per mi i per mun germà i no l'hi agradaba que en tiressim i a nosaltres tampoc ens agradaba fer-ho, falta de comunicació s'en diu d'això :-S

    Estripanits: Joder, tu ets el que millor s'ho ha passat, quina enveja nen!!!!!!!!!! :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Doncs sí que és una mica de manca de comunicació, si.

    A casa érem 3 cagats tirant petardus ... fins que mon pare se'n va adonar que era tirar els diners ... bueno i ho continua essent ... i vem dedicar-nos a comprar una altra coca amb el que valien ... més bona la coca!!!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep: Però tu sempre has estat alèrgic als fruits secs??, vull dir que de més petita els pinyons de les coques tel's menjaves o no?, jo els pinyons també els trec, però per que no m'agraden, quin panorama :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Joder, doncs tens raó. Com ens ajuntem un Sant Joan la cosa serà perquè ens gravin i pugin el video al Youtube!!! Sota el titol "Mira quien es raro!"

    No no, si jo fins fa res em fotia els pinyons com qui beu aigua!!! Aixxx, la medicina ... que entranyable que és!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Coi ninona que positiva en noto avui, quina sort, jo encara tinc mal de cap...si, si, es xulo saber que estàs ajudant a algú, però no se, poder t'hagues vingut de gust sortir por ahi a arrasar amb tot, no???, jo si que haguès volgut, però quant es te una edat :-S
    Jo Mateixa said...
    Pep: Joder nen,m que n'ets de raru tu, que jo els pinyons no mel's he menjat mai, jajajajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vinga, hem trigat 3 comentaris a que es fotés amb mi ... si és que ... Doncs jo sí, què passa? eh? eh? eh? A veure si ens haurem d'emprenyar ...

    Celebro l'alegria de la Cris!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Jo no m'he ficat amb tu nen, nomes dic la veritat, ets raru :-P, jajajajajajajaja. Ei que jo també cel.lebro molt l'alegria de la Cris eh!!!!

    Cristina: No nena no, es que no tenen gust a res, et dire més, les fruites de les coaues tampoc m'agraden...m'agrada aquell regust que deixen damunt la coca, aquell "culuridu" amb el que queda marcar el briox, però les fruites en si NO m'agraden...rara??, pos es veu que si :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Moltes gràcies Txell, jo també t'estimo molt! Joder! Quina manera més maca de començar la setmana: que et diguin raru! Collons!

    Cris, doncs no, un dia hi he d'anar ... més que res perquè un dia aniré a sopar a algun lloc, menjaré el que no toca ... i llavors plorareu la meva absència ...
    Jo Mateixa said...
    Pep: Tiuuuuu, que et passa a tu ara???, estem tensos eh, que no ha anat be el cap de setmana :-P

    Ja saps que jo t'estimo molt :-)
    Jo Mateixa said...
    Cristina: El fet de menjar fora de casa fa que acceptis coses que a casa no menjaries, ara a mi m'agrada el fetge, segons quines verdures, fruites, peixos, carns...abans era impossible, veia segons quina cosa i em venient vomiteres, buaggg :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Hombreeee, el fet que mengis fora de casa ... i que et facis gran ... fa que acceptis una mica (una mica) el menjar que de petit no podies ni veure.

    Home, Txell, tant com vomiteres ... que diguis que no t'agradin ja n'hi ha prou ... :P Lletja!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Cris,

    suposo que la carn, ben cuinada, no deu fer tant d'asquitus!!! Però si tu has estat a la India i a Turquia que alla mengen qualsevol cosa ... no em vinguis amb tiquis-miqueses, jejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: No et pensis eh, que hi han coses que maiiiiii de la vida podre menjar a gust :-S

    Cristina: Ui jo budells i això no, buagggg, ni els ronyons, ni el cor, amb tot això no puc, pero el fetge si, tallat ben finet i ben passat per la planxa amb all i julivert està bonissim, porta molt de ferro i moltes vitamines!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Pert cert....us heu "dat cuen" que avui estem fent un menage a trois??, ai cony, no se com s'escriu :-S jajajajajajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Bueno, hem millorat ... avui tenim xat a 3 bandes, jejejejejeje.

    Aixo que hi ha coses que no em podré menjar mai ... ho interpretem en el bon sentit, oi? ;)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Oi tant, en el millor dels sentits...o no?, ai no se :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Marranota!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Atenció, si us plau ... a partir d'ara enlloc de Cris, anomeneu-la Cruella de Vil, eh?

    Ara em diràs que a la India no vas menjar coses rares! A part de verduretes i arrós, tia!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Marranota???, pur cuà???? :-P

    Cristina: Els shish kebab que son exactament??, jo mai hagues tastat el falafell o les schawarma, per que no se, fa com una mica de asc pensar que poden portar dins, pero es clar, com que el meu "morito" en menja...i ho trobo bonissim!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Una curiositat Cris, a Turquia mengen cucs i escarabats i aquestes coses??, veus, es que son coses que, ben cuinades, no em faria res tastar :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Però no deies abans que li feies asquitus a aquestes coses? Aixxx, dones! Qui us entengui que us compri!!!

    Per cert, avui anem per récord, amb la de comentaris que portem!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Asquitus a que?? els falafell o les schawarma no son visceres, ni ronyons, ni res d'això, de fet els falafell venen a ser com una mena de cigrons axafats i rebosats, esta bonissim!!!!!

    Home, si parles dels cucs i escarabats...aixi a palo seco pues no, pero ben guisats, amb la seva salseta i tal, per que no?, per tastar-los no es per res. Si ho dius per el que he dit de que hi han coses que no tastaria mai no anaba per aqui la cosa eh :-)
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Val llavors ve a ser com una schawarma, oi?, mmmm, que bona, ostres m'has fet entrar moltissima gana ara!!!!!!! (es que encara no he esmorzat)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ah! No anava per aquí? I per on anava??? ;)

    És que la Cris és una sibarita del bon menjar! jejejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Cris: A mi la schawarma la trobo bonissima i en Hatim coneix molts llocs a Barcelona que en fan i son brutals, la meva primera falafell va ser al Prat, amb uns amics de la feina d'en Hatim (Carlitos i Sonia), vaig flipar per que jo no soc gaire de verdures i vaig alucinar...oju que no hi possin cap mena de fruit sec eh Cris (per e Pep dic), t'ho dic per que el que jo vaig menjar duia anous (l'hi dona un gust bonissim).
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    No diguis no diguis fruit sec que em començo a posar vermell ... aixxxx. Tranqui, que jo ja miro de no menjar res que no sé què porta ... bueno, o que no em diguin que no porta dallonsis!!!
    estripanits said...
    Òsties tu, quins embolics, tots plegats... i si munteu un xat gastronòmic? juajuajuajua ;-)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Faràs be de preguntar, per si de cas, però ja t'asseguro que t'encantaran, no n'has tastat mai??

    Estripanits: No si al final muntare un xat d'aquells com el que te l'Adagio al costadet dels Links :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Pues no, la veritat ... de petit també era el senyor asquitus ... et recordo que jo i la xocolata ... i de gran m'agafa això ... Estic per congelar-me com el Disney on ice i que m'estudiïn generacions futures!
    Jo Mateixa said...
    Cris: Ostia nena clar, tu estas sense dormir??, auuuu va, a fer nonetes!!!!!!

    Pep: Tu i la xocolata...mira que no agradar-te la xocolata...ets raru nen, ets raru, jajajajajaja
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Farem com St. Pere, a la que em diguis 3 cops que sóc raru, em penjo ... ai no que aquest era Judes! Jooooooooo
    Jo Mateixa said...
    Pep: I per que tres cops???? a mi Judes em queia be, pobre home.

    L'altre dia van fer un documental a Antena 3 Televisión i parlaven sobre la tomba secreta de Jesús, la seva dona i els seus fills...llàstima que em vaig quedar adormida que si no, segur que era bo :-S

    Araaaaaa pillo lo dels tres cops, per que Judes va negar Jesús 3 cops, oi???, veus com si que m'en vaig enterar de la Passió!!!! :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ni idea dela Passio ... va ser St. Pere, guapa!
    Anònim said...
    Hombre!! Bueno: Mujerrrr! k tal? XD Al final n hem guanyat la lliga! xo ja ns hu pereixem! x arrossegar-nos x els camps d mala manera!! L'any k ve has d surtir a la passió eh?? XD
    Bueno noia, que tinguis un bon dia!

    petons
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Això, tu anima-la!!! Anda que sortirà a la Passio, aquesta! jajajajajaja
    Jo Mateixa said...
    Pep:....n'estàs segur????, aixxx, no se quina passió vaig mirar jo doncs :-P

    Kittus: Holaaaaaaaaaaaaaaaaa, guapuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!, aquest any el Barça una merda tiu, pero una merda pudenta eh!!!! :-S

    Que passa...l'Angu t'ha menjat l'olla amb el tema de que surti a la Passió??, noooorrrrrrr, jo no, digueu-l'hi a la Cris que estarà més mona, jo no vull :-S

    Petons guapissim!!!!!!

    pep: Com la lies tiu, com la lies!!!! :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Perdona? Jo al Kittus no li he dit res de res ... això és que tu penses que jo sóc una mala influència ... i no sé perquè, eh?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Marc, si fas pressió, aquesta la vestim de Samaritana, fijo!!!

    Va, va, que li donaran "hasta" paper i tot, tu!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: NO, ja t'ho he dit milers de cops, NO VULL SORTIR A LA PASSIÓ D'ESPARRAGUERRA, NO, NO i NO, OK?? i no facis que m'enfadi cony!!!!!! :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tu? Enfadar-te? Amb mi? jajajajajajajajajajaj, no em facis riure, per favor!!!

    A més, et resistiries a la mirada d'un dolç nen dient-te que "Si us plau, surt a la Passió?" ... mmm ... jo crec que no ...

    Kittus, ves assajant mirades dolces, de mentres!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que no cola tiu, no colaaaaaaaaa :-P
    Anònim said...
    TEns que surtir a la passio de maria Magdalena i hasta Jo la eniruia a veure.
    Denea said...
    hola maca!!!
    jo ho vaig passar a la platja amb els amics...va estar molt i molt be i mira que odio sortir per sant joan...tot i que el q més m'importa és la companyia i aquest any era molt grata!!! :D una abraçada!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Veus? El poble vol que surtis a la Passió!!! I tu ets d'ERC que és un partit del poble!!!

    Aixxxxx ... i que consti que no ho he començat jo, això de la Passió!!!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Calladet eh guapu, grrrrrr

    Denea: quina sort nena, m'enalegro moltissim!!!!!!

    Pep: El poble??, quin poble??, au ves, ves, calla, callaaaaaaaaaa
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Mira l'Strippet, el Kittus i jo ja som 3. El poble, nena!!!

    Vinga ves assajant que et passo el guió "Pare! Per què m'heu abandonat???" ... Ara has de venir als assajos, eh? Ja et passaré el calendari, dona!!!

    Tu no patixques ... tot controlat
    Anònim said...
    OK Jo mutis, peró de maria magdalena estarias molt guapa, chisss ja callo.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Eh, tia, no facis callar al poble, recoi!!!

    No no, Striper tu digues la teva ... oi que de Maria de Magdala taria molt mona? O de samaritana? de Mare de Deu ja no la veig tant, eh?

    Va, anima't, dona!
    Jo Mateixa said...
    Nenssssssss.....que no es normal home que portem mitg mati i ja tingui 65 comentaris al meu Bloc i la majoria sense solta ni volta, apaaaaaaaaaaaaa, m'en vaig a fumar!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Hauries de deixar de fumar, eh?

    Coi, sense solta ni volta!!! Si vols esborro els meus ... però llavors el post quedaria com coix una micona, no?
    estripanits said...
    Dona, vist l'estil dels comentaris, deus anar a fumar... dallonses, oi? hahahahahaha
    Anònim said...
    O Potser d'angelet de aquets que surtan penjats (Pel coll no pobreta )tambe estaria molt cuca , amb las seves ales i tot.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    TuMateixa ... veus? veus? veus? Aquí tothom dona idees ...

    Jo d'angelet la veig molt gran ... vull dir que ho acostumen a fer peques ... però podria ser la mama de l'angelet, l'Angelina ... que et sembla?

    Vaaaa, que encarrego un vestit demà mateix!!!
    estripanits said...
    Collons, aquí n'hi ha més d'un que fuma dallonses, ja podríeu compartir una mica, no? :-P
    Anònim said...
    Bona Idea Pep de mare dels angelets , escolta i els peixets no podrian surtir no fan pas l'escena del miracle dels peixets i el pa.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    I tant que surten els peixets ... Doncs ja està, de mare dels angelets!!

    No, no, no t'enganyis que jo no fumo res!! Sóc aixines de fàbrica!
    Mikel said...
    UALA!!!!!!!! 72 comentaris!! voleu dir que aixo no es amor???
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ja t'ho dic jo: NO!

    És més aviat un tira y afloja ... per veure si arribem als 100 comments ... però veig que jo no hi arribaré, que tinc la tarda liada!!!

    Nena, a cuidar-se. Si puc ja contribuiré al récord!!!
    Anònim said...
    Ale ale!!!! Festival de comentaris!!!!
    TuMateixa, això teu no es un bloc, es un xat!!!!!
    El peuet va bé, a base de ibuprofenos, crema i una bena d'aquestes compresives. Es que no se com camino que moltes vegades em torço el turmell i a sobre sempre es el mateix (el dret). Aviam quan se'm cura i puc anar a ballar!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep, Striper i Kittus: No em penso vestir ni d'angeleta, ni de Maria Magdala, ni de res de la Passió, conyyyyyy, que no la faig i punt, ok????, rrrrrrrrrrrrrrrrrrr :-S

    Estripanits: Jo no fumo cigarrets d'aquets que fumes tu.... :-O

    Mikel: Amor????, vengaaaaaa, això es puro caxondeio homeeeee, 75 comentaris i amb aquest 76, vamos, es que, buffffff.

    CafeAmbLlet: Nena m'enalegro de que el tormell vagi millor i si tia, si, això sembla un xat. En Pep em deia que fes un post normal i un post de xat, però tu que creus??, jo penso que els dos acabarien igual :-S
    Antoni Esteve said...
    aaaa siii?! I desprès dius de mi i el cava?!
    juasjuasjuas si es que aquestes coses no es poden evitar.
    A mi la coca tampoc m'agrada, però vaig fer un esforç per quedar bé amb una mica de cava, desprès de concert al poble i per últim a comentar blocs!
    juasjuas, si que passa, en plena revetlla vaig comentar blocs. ;P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo l'únic que crec és que el poble vol que pel març vinent surtis a una foto vestida de La Passió ...

    Sí, això del xat crec recordar-ho que també ho vaig dir!! És que tinc una edat, ja!!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: No si ja ho vaig veure,ja, que em sembla que tinc un comentari teu de les 04:50....poca feina eh :-P

    Pep: Va doncs munta un referendum si vols, a veure si el Poble diu alguna cosa , lleig!!!!! :-P (estic una mica millor, però no giare eh, que la guarra aquesta em te fregida)

    Lo del xat, ai no se nen, però haurem de possar remei, es que al final em veig escribint el titol del post i res més, i apa, que la gent vagi dient i ja està :-S
    Anònim said...
    TuMateixa, lo del xat quedara igual escriguis el que escriguis, o sigui que val més que no gastis energies en postits apart, jejeje
    soc el comentari 80!!!!!!
    ueeeeeeeeee
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Vengaaaaa, tu que tia, tambe t'animes a liar-la amb els comentaris????

    Però que no treballeu???, on s'es vist que hi hagin 81 comentaris en un post xorra com aquest??, joder, si haguès estat un post politic o sumament trascendental vale, però això?!?!?!?

    Nens i nenes......a treballar i prou comentaris eh!!!!! :-P
    Anònim said...
    Jo no dic res pro soc el 81 a veure si tambe puc ser el 96, el 69 qui el te?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Epala que jo dec ser el 82 ... No, el Naranjito no ... bueno, faig galtones però ...

    Doncs si vols muntem un post polític ... o un de futbolístic, que total, són iguals tots, només es mouen per peles! Aix, perdó ... per Euros!!!

    Jo crec que has de fer-te un xat, xati (és bó, eh? és meu!!!) però no servirà per res, perquè mola el rotllo bloggero!!!

    Si si, ara treballo!! Oixxxxx!!!

    PD: Es que menjar és el millor remei pels pesats!!! Celebro que estiguis millor! Borde!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si el 69 no el tinc jo ... serà per punyetera mala sort!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    El tinc jo!!! Ue ue ue!! Prometo, Txell, que estare uns dies sense escriure després d'això ... o no, clar!
    Jo Mateixa said...
    Jodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrr :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si no queda res!!! pels 100. Va, Txell, treu un tema!!!
    Jo Mateixa said...
    Buffffffff
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    L'autor ha eliminat aquest comentari.
    estripanits said...
    No, si ja ho dic jo, ja, aquí hi ha gent que fuma dallonses... o potser és la calor... o potser... val més que calli que si no, hi haurà qui no voldrà fer unes canyes...
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Aix, perdó perdó q volia fer una cosa rara, i m'ha sortit malament. jo tanco aquesta col·laboració, tu. Bona nit i tapa't!!!

    Petonets i va, que no queda res!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: T'he recordar que els comentaris m'arriben al correu??, es a dir, avui no m'he mirat el correu en tot el dia i el dec tenir...saturat???, jarllllllllllllllllllllllllll!!!!

    Apa, vosaltres dos tomeito, la veritat es que no us hi veig, però be, no haver comentant a l'hora tu, apalis!!!!
    Anna said...
    Hola??, es una sesió privada la d'avui o hi pot entrar qualsevol??

    Re nomes volia saludar-t'he Txell i donar-t'he les gràcies per l'e-mail d'ahir al vespre.

    Un peto maca i tranquila que estic be.
    Jo Mateixa said...
    Ei Anna, no em donis les gràcies dona, quant ho vaig llegir em vaig veure amb l'obligació moral d'escriure't alguna cosa més que un comentari al bloc.

    No se que passa avui en aquest post, està la gent esverada, be, en Pep que està que no para el paio!!!!!

    Un peto preciosa!!!
    Anònim said...
    Uaaaaaaala! Gairebé 100!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep?¿?¿?
    Anònim said...
    101 , 101,
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    A mi no em miris!! Que ja t'he dit que ja no en feia més!!!

    Mira que fotre'm les culpes ... ja està bé, hombre!
    Anna said...
    Ondia tu, deu ni do la que heu liat aqui avui eh!!!!

    Jomateixa, si els mails et venen al correu ja et planyo com el deus tenir :-(

    No cal que contestis aquest comentari si no vols eh, nomes es que em feia ilusió tornar a esciure't :-)
    Jo Mateixa said...
    L'anònim que ha fet els 100 que s'identifiqui (via e-mail si vol) que tindrà premi :-)

    Segur que no has estat tu...Pep????
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Home, si he de tenir premi ... quasi que si!!! Però no, ho sento!!! No he estat jo!!!

    I no hi ha premi pel col·laborador espontani no retribuït que ha fet possible això?? ;)

    Ni un premi petitó?? així petiiiiit, petiiiiiiit
    Jo Mateixa said...
    Pep: Si home siiii, alguna cosa et caura, ni que sigui un test al cap, au, ves, ves, que et tinc massa vist a tu :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    :'(
    Anònim said...
    Jooooo, he estat jo!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep...era broma home...ja saps que tu tens premi segur :-P
    Jo Mateixa said...
    Val anònim...i si dius qui ets????, jarlllllllllllllllll
    Anònim said...
    Es que em fa vergonya XXDD
    Jo Mateixa said...
    ....mmmm...XXDD...Yrun??, Alepsi??, Dagio?? sou practicament els únics que feu servir aquest simbols, be, quasi be els únics, aixxxxxxxxxxx!!!!
    Anna said...
    Puc fer el 113????
    Anna said...
    Que be, ningu se m'ha avançat, bien!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    ?¿?¿?¿?¿?¿, per favorttttttttt, a aquets pas arribem als 1000 home!!!!!
    Anna said...
    Jo ja paro Jomateixa, que he d'anar a fer compres.

    Un petonet i no t'enfadis dona, si ha estat xulu :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Jo ja fa estona que he parat ... però com que se'm fa referència ... clar. Per al·lusions actuo, 117
    Jo Mateixa said...
    Anna: A aquestes alçades jo ja no m'enfado :-S

    Petons per tu tambe guapa!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep....tomeito?¿?¿?¿? :-P, mmmmmm, jejejejejejeje
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ah, però tu t'enfades a alguna alçada???? Que dius!!!

    Va, va, va, no t'enfadis i obre el Hotmail si tens nassos! jejejejejeje

    I lo be que ens ho hem passat?
    Jo Mateixa said...
    No, no, tu, no tinc nassos d'obrir el Hotmail, em sembla que el donaré de baixa, deu meu aquest vespre quant m'el miri m'agafarà un yuyazo d'aquells de cine :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tu l'obres i t'apartes de l'ordinador ... que la teva habitació quedarà qeu semblarà Matrix ... tota plena d'1s i 0s!!!

    A veure si t'haurem de dir Txell-Trinity a tu ara!
    Jo Mateixa said...
    Pep: T'he dit algun cop qe no he vist mai Matrix?? i això que en Keanu m'agrada i molt, però en la primer part em vaig quedar fregida al sofà de casa i les altres ja ni les he volgut veure :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vale, ja està. Ja no me ajunto més amb tu!!! És definitiu!!!

    Això és com si ara la Cris em digués que no ha vist mai El Senyor dels Anells .. ai calla, si no l'ha vista :P

    No sabeu el que és el cine ... només mireu pelis d'aquelles que no s'entenen amb nenes iranianes que ploren!!! Andaya!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que ja no me ajuntas??, però quant ens hem ajuntat tu i jo??, iuxxxxx :-P

    A mi m'agraden les pelis tipus El Nom de la Rosa, El Club de los Poetas Muertos, etc.....bueno no se tiu, mira el meu perfil :-P

    Cristina: A mi tampoc m'agraden les del Senyor dels Anells tot i que les he vistes totes per que a en Hatim l'hi agraden :-S

    Per cert nena, has vist quina n'ha liat aquest home aqui avui???, buffffffff, demà el matuuuuuuuu :-P
    Anònim said...
    que passada, 126 comentaris!! i amb aquest, un més...

    Doncs res, jo la revetlla me la vaig passar a casa, trucadeta telefònica amb el meu regaliç, i poc més.

    De totes formes, ja vindran revetlles molt millors...

    ah! passa't pel blog (lectors i comentaristes de la jomateixa, també esteu formalment convidats ;) ) que crec que t'agradarà, jeje... (risa marranota!)

    per cert, quan podrem votar pels relats de la candela? ho sabeu?

    petonassusssss
    Rondaire said...
    Diria que soc el 128 !!
    El post més llarg de la història de la jo mateixa ?? jajaja ...
    alatrencada said...
    Finalment vam fer revetlla a Madrid amb coca i cava!! Final de festa al parc de las Vistillas, no vaig saltar fogueres perquè ja vaig arribar molt perjudicada (vaig abusar del cava...)
    Jo Mateixa said...
    Palitodelasorejas: Ara mateix passo per casa teva i en donc una ullada, es que avui no he pogut mirar gaire els vostres blocs :-(

    Rondaire: Doncs es veu que si noi, i jo la 130, anda que tela avui el "despiporre" d'aquest Bloc, brutal, jajajajajajajaja.

    Alatrencada: Aixxxxx, ditxos cava, es molr perjudicial per la salut eh...ves, com la sangria de cava que fa mun pare, que està bonissima però despres en pagues les conseuqüències :-S
    Anònim said...
    En serio que se m'ha trobat a faltar? Jajaja no m'ho crec!!!
    Doncs a mi la revetlla em va anar mooolt bé vaig acabar a Torelló... no preguntis... però va estar molt bé vam anara a dormir a casa d'una amiga i vam arribar a casa cap allà a les 12 del migdia... ell amb resaca i jo com que soc resposable no la vaig pillar gaire!:P
    Molts petonets i m'alegro que t'ho passesis tant bé ah!! (el Jordi s'ha possat gelós perquè a ell no el vau trobar a faltar) i una cosa haig de dir en majuscules!! EL TEU PARE ÉS EL REI DE LA SANGRIA!!! NO N'HE PROVAT MAI CAP DE TANT BONA!!!!

    Mª Antonieta
    Jo Mateixa said...
    Bitxo, t'he enganyat una micona perque a qui hem trobat a faltar ha estat al Jordi eh, tothom deia, i en Jordi?? i en Jordi???, jajajajajajaja, tontina que se us ha trobat a faltar a tots dos i molt de debo!!!!!

    Ostia si que la fa bona la sangria el pare si, però clar, tu no hi erets, en Jordi tampoc, la Silvia tampoc, la Mireia va venir per els postres i es clar, els que quedavem erem tots ADULTS :-P i ja saps que en segons quines edats hi han coses que no es poden fer, jejejejejeje.

    No preguntaré perque a Torelló...si vols m'ho expliques :-P (va por fi, explica-ho!!!!!!!)

    Petonets!!!!!!
    Anònim said...
    Jajaja doncs perquè vam anar a aveure a una amiga a la piscina (que no la veurem fins després de l'estiu) i al final vam acabar en una casa de pagés, rodejats de vaques i de galls indis i de 26 persones desconegudes això si gent de puta mare!!! Jajajaja
    Petonets guapíssima!

    Mª Antonieta
    Joana said...
    Catxis la sangria!!!! ;)
    Ara a fer bondat tota la setmana! Arròs bullit...
    Nanit wapa!
    Anònim said...
    quina bona revetlla!

    doncs a mi em va anar molt bé! però l'endemà vaig dinar salmó en mal estat... i fins fa ben poc he estat marejat i amb vomits... casundena...

    tinc la mateixa sensació sobbre la coca i el raïm... sic...

    un petonàs!
    Jo Mateixa said...
    Heleia: Doncs nena, m'enalegro catxo que us ho passesiu tant de puta mare amb gent desconeguda :-S

    Joana: Que dius que????, arros bullit??, buagggg, hi puc posar tomaquet, platan i un ou ferrat???,mmmm, com canvia la cosa tu, jejejejejeje.

    Esteve: Ai nen, que estàs prenyat????, tu si que hauries de menjar arros bullit com diu la Joana!!!!!, cuidet eh guapu, petonets!!!!!
    Anònim said...
    Quina revetlla..ara entenc perquè te'n vas anar a dormir d'hora!!!

    Doncs a mi la coca m'agrada tota la de llardons, la de fruites, la de pinyons, la de crema...el raïm també m'agarada...

    La revetlla, els petards quan era petita m'agradaven molt (sempre m'han fet molt respecte però m'agaradaven), ara de més gran ja no m'agaraden tan, no els hi trobo la gràcia...a en Pol li agraden però ell de moment només tira bombetes, i bengales...ja en té prou... :)

    LA revetall va anar perfecte van venir uns amics amb criatures acasa ales 8:00 del vespre a sopar i van marxar cap a la 1:30 de la matinada...els nens s'ho van passar genial!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Ja veus nena, em dec fer gran i per això no aguanto tant, no hi ha res com ser criatures tu, que sembla que portin les piles DURACELL tot el dia coi!!!!, jejejejeje.
    Toy folloso said...
    Pilooó, pilooooooó.
    Quina xarrera.
    ¡Compte amb la coca!
    Toy folloso said...
    Va, el comentari 140.
    Es per el Guiness del Maresme.
    Jo Mateixa said...
    Toy Follos: Val, val, si es per el Guiness del Maresme val :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column