Son, tinc son, però no podré dormir


Un dia dur, un dia colpidor, un dia que quasi be s’acaba i tinc son, molta son, els ulls se’m tanquen i es que aquesta nit passada una amiga m’ha fet patir de valent.
Perdoneu que el meu post no sigui llarg, i possiblement està mancat d’explicacions d’aquelles típiques als que esteu acostumats quant entreu aquí, però el tàbac se m’ha acabat i que cony faig desperta a aquestes hores?, doncs xerrar amb un amic, una bellíssima persona, a la que avui he conegut més i millor.

Me’n vaig al llit, a dormir, no?, a fer coses lletges? tampoc, simplement a deixar passar les hores i quant l’home de la sorra acabi de passar per els ulls de tots els menuts i aparegui a casa meva possiblement pugui dormir a gust o no, qui lo sà?

Que dormiu bé, jo aquesta nit ho intentaré.


24 Comments:

  1. Anònim said...
    A mi, de petit, quan em costava dormir i no volia anar al llit, segurament per falta de son em deien que estar estirat el llit amb la llum tancada i pensant amb les teves coses,feie el mateix efecte que dormir. Que el cos i la emnt ho agraïen igual.
    Quina tonteria, no?
    Doncs no. De gran m'ha servit per ajudar-me a relaxar-me i dormir plàcidament.
    Au, no hi pensis més i descansa.
    Pensa una cosa MOLT important:
    Demà segur que es fa de dia i surt el sol!! ;)
    Joana said...
    Que descansis, bonica!
    Demà serà un altre dia!
    Aixxx que contenta que estic amb "1 vot" pels teus peixos...
    M'ha encantat Gin i Tònic!
    Una abraçada!
    Déjà vie said...
    m'ha encantat el q has escrit i com. Espero q tot torni al seu lloc, és més estic segura q passarà. Descansa reina, t'ho mereixes!
    Cristina said...
    Nena, què ha passat???? Torno i no entenc res. Ja m´explicaràs. Ara m´has deixat preocupada. Una abraçada.
    Anònim said...
    Bon Dia, ja es bon dia i dessitjo que al final la soneta et vingues a veure i poguessis fer una micona de nones.
    Petons Matiners.
    Mikel said...
    Igual es que estas nerviosa per els partits de dema...que ja es decideix la lliga!!!
    Rondaire said...
    Bon dia Jo Mateixa !!!
    Espero que hagis dormit molt i molt bé !!
    Per fi és divendres !!
    Jo Mateixa said...
    Arrauxat: La veritat es que es cert, ni que sigui estar estirada al llit mirant el sostre em vaig relaxar molt, però el meu cap ha donat moltes voltes, a la fi m'he adormit a quarts de 3 del mati, així estic :-S

    Joana: Moltes gràcies preciosa, si, si, per sort avui es un altre dia i a més es divendres!!!!, m'enalegro que t'agradin els noms del Peixets :-)

    Déjà: Gràcies princeseta, tot ha tornat al seu lloc, ahir al vespre ja ho habia fet, el que passa es que portaba son acumulada de la nit anterior, per això un post tant xunguillo, però vaja, m'enalegro de que t'agrades :-)

    Cristina: Que passa nena, ja era hora de que tornesis no???; jejejejejejejejeje, que tal guapissima, com ha anat aquest viatge per Turquia????, t'has portat un Turc o que?? :-P Pots estar ben tranquila guapa, han estat uns dies mogudets en quant a sentiments, canvis, emocions, coneixenses, però ha valgut la pena, en part, passar per tot això, estic be, tranquila!!!!!! M'enalegro moltissim de que ja estiguis a caseta!!!!!!!

    Stiper: Ai si guapo, per sort he pogut dormir, no tant com haguès volgut, però si més no he descansat, que com diu l'Arrauxat estiradeta al llit veient les musaranyes també es relaxa un :-)

    Mikel: Et ben juro que ni el Madrid ni el Barça em treun la son, jejejejeje, demà al vespre ja t'ho diré per que segurament estaré dels nervisssssssssssss!!!!!

    Rondaire: Bon dia, bon dia i bon dia guapu!!!!, si, com dic més a junt, he pogut dormir no tant com voldria, pe`ro el més important es que he pogut descansar :-)
    una més said...
    Nena, què passa??? No ens espantis tu, ara.
    Jo Mateixa said...
    Una més: Tranquilaaaaaaaaaaaaaaaa, que tot va be, de debó, no passa res!!!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Quina por, si fas la mateixa cara de la Mafalda ... nena, tens un mal despertar ... o un mal anar al llit, jejejejeje

    Un petonarro, lletja!!!
    Anònim said...
    Noias i nois bon cap de setmana a tothom,i a tu Mateixa tambe, aprofito per fer spam i dir que apart de post nous Farlopa ( GRACIES FARLOPA ) a fet obras al meu bloc.
    Petons i de tot a Tothom.
    Jo Mateixa said...
    Pep: Com et pases tiu, servidora te un molt bon anar a dormir i un millor despertat, soc molt dolceta i m'agrada moooooooooolt fer l'amor de bon mati.....apa, això et passa per preguntar massa!!!!, jajajajaja.

    Striper: Molt bon finde a tu tambe guapissim, com ja t'he dit al teu Bloc t'ha quedat una plantilla xulisima, en Farlopa es un mestre...no com d'altres que es creuen deus en el tema plantilles...bueno, deixò el tema que se m'enfadarà el noi pobret (i no ho dic per tu, qui se senti aludit...que tiri la primera pedra), jajajajajaja.

    Petonetssssssssssssssssss :-)
    Ulisses said...
    no he entés casi res...
    però igualement que descansis!
    Jo Mateixa said...
    Ulisses: Simplement que la nit anterior no habia dormit gaire i estaba mancada de son, però tranki que tot va be, ja recuperaré aquest cap de setmana...o no, per que tenint en Hatim a casa i despres de tants dies sense veure'l l'hauré d'expreme'l al màxim, jejejejejejejejejejee.
    Petitabruixa said...
    Mer, cuida't molt, eh?

    Si un altre dia tens angoixa i no pots dormir, escriu-me (eh, encara no ho has fet !!!) i et donaré una recepta secretíssima que et funcionarà en un tres i no res...Coses de bruixes i bruixots, ja saps;-)

    Feliç cap de setmana!
    yrun said...
    Jo tpk no he pogut dormi xk tenia k estudiar U_U"
    Clint said...
    Ei doncs l'home aquest de la sorra li ha deixat les bambes del nano plenes! potser per això no pots dormir...la tinc tota a casa!

    Bon capdesetmana i que guanyem!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Petitabruixa: Ho se, ho se i no tinc perdo de deu, es precisament per aixo que et volia escriure, per l'insomni que pateixo ultimament, suposo que asociats encara al mateix, al tema dels avis, però estigues tranquila, aquest finde tenint al Hatim a casa segur que dormo la mar de be :-) Bon cap de setmana guapissima!!!!!!!!

    Yrun: I que, i que...com prova això d'estudiar una nit tant càlida com la pasada quant penses que podries estar amb el Davidet allà, dale que te pego??, pues xungu tia, no?? per això no dormies, jejejejejejejeje. Bon cap de setmana guapissima!!!!!!!

    Clint: Jajajajajajajajaja, ondia, la teva santa dona deu saltar d'alegria doncs, jejejejejeje. A veure, a veure si guanyem!!!! Bon cap de setmana guapissim!!!!!!
    Anònim said...
    M'analegro que puguessis dormir i descansar...el Post era una mica "xungo"...

    Ara aprofita el cap de setamna tant com puguis i en hatim també :P

    Bona nit i bon finde!!!!!
    euria said...
    Després de saber que al cap de setmana hi ha el Hatim, crec que tots ens quedem molt més trankils!!! :DDD A mi em deien el mateix que a l'Arrauxat i funcionava. Espero que puguis descansar aquests dies. Bon cap de setmana!
    ddriver said...
    son les 9 del mati i sense dormir desde les 5 que he plegat i aixi cada dia,cada dia...fins les 10 del mati i a les 2 amunt quina vida la del insomni i el pitjor que el dia de festa en comptes de recuperar pitjor.
    Bon dia
    escursó said...
    Txell,

    Avui es dissabte i en llegir el teu post m'han vingut al cap aquests dits romans :

    Omnes viæ Romam ducunt
    Tots els camins porten a Roma
    (en aquest cas a una amiga comuna)

    Qui dormit, non peccat
    Aquell que dorm ,no comet pecats

    Jo tampoc vaig dormir gaire dijous a la nit, m'en vaig anar a fer nones a quarts d'una i a les quatre ja era despert i ala a contar ovelles o pensar i repensar ...igual va esser que m'en vaig anar a dormir massa d'hora...

    Estic una mica descentrat amb l'estat dels blocs ultimament i ja no se que pensar, pero com que no conec els detalls millor no dir res i espero que tot es solucioni aviat....o potser diga-li a la princesa que

    Ignis natura renovatur integra(INRI)
    El foc regenera la natura .... o a sota les cendres hi ha vida.

    Petons,

    PD, Llença el tabac a la foguera de Sant Joan i dormiràs millor
    PD2 Lo de la impugnacio era conya ....ironia/sarcasme britanic
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Tranquila, estic de conya, desde divendres i fins fa una estona ha estat un cap de setmana de...buffffffff, increible, ara en Hatim dorm, pobret, esta baldat, jejejejejeje.

    Euria: Ets pots quedar tranquilisimaaaaaaaaaaaa, en Hatim m'ha cuidat moltissim i jo a ell eh :-P

    Ddriver: Tiuuu, doncs hauries de clapar més, que no fan vacances els taxistes????? :-S

    Escurso: No debies ser tu el vei que em va donar la nit fotent un polvo amb la dona oi??, es que entre l'amiga que em va donar la nit i els veins vaig passar molt malaaaaaaa nit. De la princesa no en se res, avui me l'he dedicat a mi i an Hatim, que falta ens feia. Descansa tu també i dorm, en quant al tabac....ho haure de deixar, ho se :-S

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column