Ja tenim noms per els peixets

Doncs si, despres de quasi dos dies de votacions els meus peixets, i ara també els vostres, ja tenen noms i padrins!!!!!!

Per majoria absoluta i amb un total de 10 vots (evidentment no cal buscar tres parelles per anar a la final donat que aquests dos noms han arrasat), els guanyadors son GIN i TONIC, grans noms si senyor, sense desmereixer als altres eh, el que passa es que ja sabeu que m’hi sento plenament indetificada, donat que el Gintonic es la meva beguda favorita, tranquils, no em beure als peixos.

Voldria des d’aqui donar les gràcies a totes les candidatures i donar-vos els resultats per que en tingueu constància :

* Amb 10 vots, Gin i Tonic
* Amb 3 vots, Bonnie i Clide
* Amb 1 vot, Vodka i Lima
* Amb 1 vot, Adán i Eva

En quant als padrins, tenint en compte que nomes s’han presentat dues persones (un home i una dona) i que compleixen amb escreix els tres requisits principals, no cal buscar-ne cap més.

S’en ve amb mi i amb els peixets a un Parador Nacional..... el guanyador dels noms escollits…en FARLOPA!!!!!

Els padrins, i que han de fer la mona cada anys als meus peixets (no feu com jo amb el meu fiol que de vegades em columpio que no veas) son...en ROVIBA i LA CAFEAMBLLET!!!!!!!

Vull comunicar-vos també que he creat, per que m’ha donat la real gana, el títol de PADRI D’HONOR, que es per en POL, el fill de la MAMA DEL POL!!!!!!! (Que intentarà enviar-me un dibuix de peixitus i el penjarem al Bloc per tal que tothom el pugui veure).

Farlopa, ves dient-l’hi a la Cuca que marxem fora el cap de setmana, tu, jo i els peixets….colarà???

De tot cor, gràcies per la vostre participació, tots els guanyadors, i fins i tot els que han col.laborat donant possibles noms i no han pogut guanyar, rebran un petit detall de part de la JO MATEIXA i els seus PEIXETS, ara si, GIN i TONIC, però no em fiqueu gaire presa eh, que he d’escriure més Mini Relats pel concurs de la Candela.

49 Comments:

  1. Anònim said...
    Carai això del Parador em sembla que no colarà, però me'n alegro molt d'haver guanyat, aquest vespre faré un petit tanteig a la Cuca ja veurem ;) jajaj Es la primera cosa en me vida que he guanyat, estic molt content, ara caldrà veure quan duren els peixets perdo la GIN i el TONIC!!!! jajajaja Ho sento a la resta dels participants però no hi hagut color, que hi farem un altre dia guanyareu va ja no em presentare estigueu tranquils ajajajja :)))) jajajajaj
    Anònim said...
    Eiiiiiiiiiii
    Moltes felicitats Farlopa!!!!
    Gin i Tonic!!!!!!!!!!!!!!!
    Voldré fotos del parador!!!!
    Aviam que feu!!!! jejeje
    Jo Mateixa said...
    Collons nen, si ja comencem aixi pensant en que els peixos no em duraran n'hem be eh :-(

    A que no et deixo venir al parador elis, elis, putxinelis???

    Estic molt contenta de que estiguis molt content!!!!!...joc de paraules??, no es que vaig de cul a la feina :-S
    Anònim said...
    Yujuuuu
    sóc padrina de dos peixets!!!!
    (es la primera vegada que soc padrina d'algo)
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Vols dir que la Cuca el deixarà???, mmmm, ja veuràs com no :-P

    Per cert, hauràs de vetllar per els teus fiols de tant en tant...que fas el cap de setmana que ve??, es que en Hatim i jo voliem....be, ens fas de cangur u que "padrina"???? :-P
    Jo Mateixa said...
    Collooooooons....apa que la penya es llegeix el post sencer...CafeAmbLlet guapa...centret padrina dels peixos, centret dona que ja tens una edat per fer-ho!!!! :-P
    Anònim said...
    Segur que no, no veieu que em te controladissim, qualsevol dia d'aquests em tenca el bloc i em prohibeix el Messenger, es que soc un calçaces, tu ves-hi amb el Hatim i aprofita el temps, a veure si ens fas tiets virtuals però d'un bebito !!!
    Anònim said...
    Per mi cap problema per fer de cangur de la Gin i el Tonic, però no els hi donarè pas aquesta beguda, eh!!! (tampoc vodka i lima, jejeje)
    Doncs si, una ja es fa gran, ja pensa en lloguers de pisos, en feines estables, en ser padrina de peixets....
    Anònim said...
    Osti tu, al final he sortit jo? O m'estima molt la gent o no s'ha presentat ningú més jajaja. És la segona oi? Bueno, segur que en Tonic i la Gin m'en donaran molt d'amor (i a la padrina no jijiji). Encantat de ser pardrí amb tu cafeambllet !! Per cert Jomateixa, t'has fixat que d'un dia per l'altre he passat de ser un desconegut a ser el pardrí de les teves mascotes? D'aquí un mes o abans potser seré familiar directament. Cafeambllet, que ens prepara la Matti? Un viatge? això encara no ho he entès molt bé. S'ha de fer algo ara? Vaig perdut jejeje, no m'esperava que em toqués a mi. A ser cincer, em presentava per animar a la gent a fer-ho, però benvingut sigui el títol :D
    Anònim said...
    Cuca del Farlopa, apa dona, deixa'l anar, que si no la Gin i el Tonic es posaran tristots ...
    Jo Mateixa said...
    No es que siguis un calcaces...es que n'estàs enamorat i això es molt macu :-)

    Per cert...que dius que TU i LA CUCA ens fareu tiets virtuals???.... :-P no ens facis correr gaire a nosaltres (en els sentit de correr de..... bueno ja m'entens), que ara no es el moment de tenir nens homeeeeeeeeeeeeeee :-P
    Anònim said...
    Ei Roviba!!! jo tambe encantada de ser padrina... :)
    Ostres, ens haurem de posar d'acord pel tema de la mona....
    Jo Mateixa said...
    Roviba: Ostia tiu com m'he rigut amb el teu comentari!!!!!

    Per cert, ja som familiars directament nen, ets el padri del meus dos peixets, que més vols????, no tinc germanes, la mare està casada i jo quasi be també ho estic, que millor que se padri dels meus peixets per formar part de la familia???? :-)

    CafeAmbLlet: Per el tema mona no us amoineu, sou dos padins i hi han dos peixets, per tant si us ho munteu be podeu quedar com els millors padrins del mon mundial (el mon mundials dels peixos es clar) :-P
    Anònim said...
    yuju yaja yeje
    Anònim said...
    Cafeambllet, ja se com fer-ho, jo la vaig a comprar i tu la pagues, fet? Passa que no se on comprar mones en miniatura. Quan parlo de la mona em refereixo al pastis eh, no a un regal qualsevol. A poder ser de wisky :P Don ets padrina?
    Anònim said...
    Això vol dir que jo també sóc família política (en els dos sentits de la paraula, jeje).
    Per cert, els de ERC St Boi penseu venir a la inauguracio de la fundi Irla????
    Anònim said...
    Jomateixa, ja veig, padrins adoptats al igual que els peixitos, perquè no són naturals oi? suposo que no, abans t'hauries casat i dius que encara no n'estàs. A la foguera amb els no-catòlics!! Jo fins que em casi res!! Padrina, ja em recordaras quan fer els regals, perquè com és tradició, el padrí no s'en recorda mai jejejeje
    Anònim said...
    No homee de wiskhy no!!! de GinTonic!!! jejeje ;)
    Per cert t'he deixat un comentari al teu bloc, cada quant l'actualitzes???
    Anònim said...
    Bona pregunta Cafeambllet !! Només hi deixo comentaris quan crec que es mereixen estar publicats. No m'agrada escriure palla... only tuto qualite. xD Si hem de parlar, la Jomateixa ja ens ficarà en contacte pel messenger, oi carinyo?

    POS: Ara entenc perquè sempre hi han tants Comentaris, aqui la gent xateja jejeje
    Anònim said...
    Oi i tant!!! TuMateixa tens el meu mail que el mateix q el messenger, ens ageguen i llestos!!!
    apali's!!!!!
    :)
    Jo Mateixa said...
    Padrins...per que no us passeus els e-mails i xerreu per el messenger?? :-P

    CafeAmbLlet cuidadin amb en ROVIBA que es un obscé, ROVIBA la CafeAmbLLet te home...apa, que us ho passeu be!!!!! :-P
    Anònim said...
    JoMateixa: Pfffffffffffffff !!!
    cafeambllet: Tranquila.

    Mail de contacte:
    vilar_roger@hotmail.com
    Anònim said...
    Si ho arribo a saber que hi hauria marro amb la padrina m'hi hagués apuntat ai caraio :( jajaj
    Anònim said...
    Farlopa, perque creus que em vaig apuntar? Ai que poc espavilat. S'ha de pensar amb previsió :D:D:D:D:D Fins demà ja no diré res més, chao !!
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Coi que he pitjat molt rapit a Publicar Comentario i no he acabat homeeeeeee, que dic que ets un obscé, però ets adorable i a mi no m'importa que facis coses obseses amb mi eh!!!! :-P (llàstima que ets tan jovenet que si no.... bé i que tinc novio al que m'estimo amb bogeria es clar)

    Farlopa: Es que se t'ha d'explicar tot tiu, que no saps que quant més padrins més endins??, ai no, que això es amb els cosins :-P

    NOTA per la CAFEAMBLLET: Et divertiràs molt xerrant amb en ROVIBA, encara que no ho vulgui reconèixer es un encant de nano i molt, molt trempat (en el bon sentit de la paraula) :-)
    Jo Mateixa said...
    Ohhhhhhhhhhhhhhh ROVIBA se t'anyorarà eh!!!!! :-(
    Anònim said...
    No he pogut evitar mirar per últim cop aviam que em responieu jejejeje Gracies gracies !!!
    Anònim said...
    Farlopa guapo... aquestes cosetes dius....que em posaré vermella!!!!!!!
    jajaja!!!
    Roviba: ens llegim/xatexem/lo que surja!!!!! jajaja
    Anònim said...
    Nena en horabona la tria ha sigut faxuga, pero habemus nombres, i padrins, eh i quants relats envias a la Candela que nomes son tres servidor ja els ha enviat.
    Petons llaminers.
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Sabia que tornaries :-P

    CafeAmbLlet: Tela marinera, si, si, xerreu, però pel messenger, jajajajajaja.

    Striper: Doncs siiiiiiiiiiii, els meus "peixinos" ja tenen nom i padins :-)

    En quant als relats de la Candela, ja se que nomes s'en poden enviar 3, jo nomes n'he pogut fer i enviar 1, aixi que m'hi he de posar per que vull guanyar!!!!! :-P
    Anònim said...
    Jo no m'hi apuntaré em sabria molt greu per la resta de participants, ara els penso llegir tots :-P jajajaja Eiiii a la pròxima convocatoria em llegiré be la lletra petita ;) Vaig a desconectar fins demà muuuauccccc !!!!
    Jo Mateixa said...
    Jajajajajaja, vale, vale Farlopa, fins demà!!!!!!
    Anònim said...
    Quan és el bateig?

    (com es bateja uns peixos si ja viuen a l'aigua?!)

    Cal venir molt arreglat?
    Anònim said...
    Eii!! quin munt de comentaris!!! quin èxit...bé gràcies pel tema padrí d'honor...i no pateixis pel dibuix a veure si ete'l puc enviar abans de dissabte!!!

    Bona nit!!!
    Anònim said...
    Per cert!! ja ho he explicat al blog del Pol, és que és un aconteixemnt especial...jajajajaja...
    yrun said...
    M'agrada molt Gin i Tonic si senyor! Bueno senyureta! ;P

    Però recordaten de no beuret els peixos eh? K ara amb la calor que fa i tal... et veig capaç xD

    Vull veure una fotu dels peixets eh??

    VInga un petunet Matti! Muuuuuua!
    euria said...
    Felicitats als guanyadors!!!! I als peixets que ja tenen nom :DDDD
    Jo Mateixa said...
    Esteve: El bateig???, ostres, no hi habia pensat en això veus, es que no es pot pensar en tot.

    Doncs no se, això pregunta-ho als padrins, no??, per cert, EVIDENTMENT que cal venir mudat, homeeeeee per favortttt, això ni es pregunta :-P

    Mama del Pol: Ja he vist el teu post ja, i ja t'hi he deixat un comentari :-) Demà miraré d'enviar-t'he les fotos que tinc al despatx per tal que en Pol els vegi be :-)

    Yrun: Tia que soc fikie però no tant com per veuremel's i menys l'aigua, per cert demà els hi he de canviar :-S

    En quant a les fotos, en el post de sota hi han vàries fotos, reconec que no es veuen gaire be però tingues en compte que encara son "pititons" :-P

    Euria: Això, això felicitats als guanyadors!!!!! i als peixets es clar :-)
    ddriver said...
    aqui hi hagut apanyo
    neus said...
    Si a partir d'ara neden de tort no t'extranyis eh mosseta? amb aquests noms mai se sap!! jejejejeje

    un petonàs!!!!

    Booooooooooon dia!! :*******
    Anònim said...
    Jo em podria encarregar de les actuacions a l'estranger, principalment de la lagartona de la femella...
    Cada vegada que em bec un gintonis se m'encartrona el cervell i em costa molt vocalitzar.
    Jo Mateixa said...
    Ddriver: ?¿?¿?¿?¿, a sant de que dius això tu ara?¿?¿?¿? :-(

    Elur: De tort no, encara no, el que si que fan son "pisicines olimpiques" per que van de dreta a esquerre sense parar, no veas com es busquen l'un a l'altre...tinc el presentiment de que haurem de buscar més padrins i més noms d'aqui a no res :-P

    Petonasos de bon dia guapissima!!!!!!!

    Sir William: Ondia Sir ens aniria de conya això!!!!, però es clar, jo no soc la mare, ni el pare dels peixets...que soc jo d'ells??, tutora legal????, més val que els padrins ho autoritzin, no vull merders :-P
    Rondaire said...
    Bateig ?? Noooooooo ...
    No els hi feu aquesta creu (mai més ben dit) pobrets ...
    Que decideixin ells quan siguin més grandeeeeeets ....
    Ulisses said...
    caram!
    felicitats als premiats!

    però no m'agrada el poc suspens que hi ha hagut XD
    Ferran Porta said...
    No cal batejar-los; són tot el dia sota l'aigüa!
    Mon said...
    jo crec que "gin i tonic" es original, cuida'ls
    ddriver said...
    jo crec que si que alguna marca de tonica o de ginebra a patrocinat el concurs.
    Anònim said...
    UEEE Gin i Tònic!!! Clar que si dona amb els que t'has pres tu en al teva vida jo crec que eren els millors noms per aquest peixitus tan macus!!!
    Ara cuidal`s i no els matis...:P
    Ale Meri Petonets!!!!!

    Heleia (i si firmo amb Heleia no amb MªAntonieta...)
    Jo Mateixa said...
    Rondaire: Doncs si tu, que decidieixn quant siguin grans, a més, com diuen per aqui, si estan tot el dia amb aigua, jejejejejeje.

    Ulisses: Que volies...que ho fecim durar 3 anys o que?? :-S

    En Ferran: Exacte, tot el dia dins de l'aigua, animalons, jejejejeje.

    Mon: Ho fare, no t'amoinis :-)

    Ddriver: Befetter...es la meva preferida :-P

    Heleia: Joder nena, quins ànims tu tambe, ves que no els matis, que noooooo, que els cuidaré moltissim dona!!!! :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column