Abans de tot vull demanar disculpes al Blocaire que fa anys avui per que ahir, entre una cosa i una altre (dubtes i tensions que no venen a “cuento”) no vaig poder fer el post del seu aniversari, començó eh....

El Blocaire que avui fa anys, l’he anat descobrint poc a poc i tot i que l’he vist en persona moltes vegades mai l’havia considerat Blocaire de pro (tot i que el llegeixo ven ve cada dia), poder per que el tinc més aprop que a d’altres i si vull comentar res es més fàcil que el truqui o que hi quedi en persona....

Amb ell he experimentat canvis polítics dins del meu poble, canvis de govern, d’alcaldes i de visions polítiques en general, es un home compromes amb el Baix Llobregat i més concretament amb Sant Boi de Llobregat, el lloc on vivim tots dos.

Ell es part implicada de la Xarxa Santboiana, de la que n’ha d’estar ben orgullós per que ja hi han 79 Blocs actius al Baix Llobregat!!!!. Amb ell he après una mica més com funciona la política catalana i el per que de moltes coses dins d’aquest món de vegades tancat a segons qui.

Amb ell he rigut en les últimes eleccions on he fet d’apoderada, doncs no esperava veure'l i va ser una grata sorpresa, tot i que encara tenim pendent alguna coseta que em temo que haurem de deixar per despres de vacances, donat que la seva feina i el meu pis ens porten de cul al dos.

Un 18 de juliol de.....no se sap quin any, va néixer en Ferran Cobo, militant fervent d’ERC Sant Boi.....broma fàcil....com se t’acut venir a aquest món el dia del Glorioso Alzamiento Nacional?? :-P

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPISSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 Comments:

  1. Anònim said...
    Apali Felicitats al Ferran. I també a tu aquet pastis te molt bona pinta, que puc agafar un troçet?
    Petons.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Ui això no m'ho preguntis a mi, el pastis es d'en Ferran :-)
    Anònim said...
    Ferran, que jo també ting un bloc en el que escric de politica, minicipal i el que calgui, que em deixas agafar una mica de pastis, que te molt bona pinta,
    Andrea ....de acà y de allà said...
    jajaja todo sea por el pastís...felicidadessssssssssss'''
    Anònim said...
    Ostres, moltíssimes gràcies! D'això que demanes del dia... deu ser per allò tan meu de l'esperit de contradicció, hehehe! I quant al pastís, doncs vosaltres mateixos/es, aneu-ne prenent els trossos que vulgueu que aquestes cosese si no es comparteixen no valen res. Jo, de la meva banda, us deixo unes copetes de xampany (que no m'agrada dir-ne cava): un Gramona va bé?
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ferran = Franco?

    Collons tu ... ara ens dirà "Dejad que turbe la paz de vuestros hogares" ... que penses "turbe turbe, pero no mas ... turbe" ... un clàssic de l'humor, aquest!!!

    Un bes i felicitats al Fernando ... i no faré la rima!
    Jo Mateixa said...
    Ferran: mmmmm....un gramona anirà de conya :-) Que passis molt bon dia guapu!!!!!

    Pep: Ets un cas!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si, ja m'ho diuen ja ... o ja m'ho dius tu, ja!!! jejejejejeje
    Anònim said...
    Doncs apa!!!!
    felicitats Ferran!!!!!
    no t'he llegit però ja ho faré!!!!
    I agafo un trosset de pastís i brindo amb el gramona!!! chin chin i naym nyam!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    uyyy pastís...xampany..ahhhhhhh llegaré en mal estado a trabajarrrr
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tranquila Andrea ... el Gramona no puja massa ... hi ha cada cava pel món que si que ho fa, eh? eh?

    I el pastís no passa res, mentres no siguin "pastis" ... aquest acudit és meu!!! siii, ja sé que es nota
    estripanits said...
    Òsties, quina enveja! El pastís porta figues... carai, Txell, que és una indirecta, això?

    Amb el permís de Ferran, jo també pillo una mica de pastís i una copeta de cava, eh?
    Jo Mateixa said...
    Estripanits: Ui no, no es pas cap indirecte, es un dels pastisos que tenia guardats per fer els Aniversaris Blocaires...espero que en Ferran no s'hagi molestat per posar-li figues al seu pastis :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Sosa! A mi no m'has dit res del meu comentari!!! Sosa!! jejejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que havia de dir jo si el comentari que has deixat era per l'Andrea???, jo mutis nennnnnn :-P
    Andrea ....de acà y de allà said...
    si no puja massa estara bè, ara, ¿estara bè "confiar" en tu opinión??......petonetsssssss
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Guapa....estàs parlant d'en Pep...tu creus que t'en pots refiar?????, jajajajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column