Etapes


Conversa telefònica d’un marrec de no més de 17 anys amb un colega:

Ringgggggggggg.....

Ringgggggggggg.....

Que pasa nenggggggggggggggggg????...........
No, no, no puedo quedar, he quedao con una niña.....
Que si joder, que hoy me la repapeo.....
No, no, luego por el MSN....
A las 23:00??, ok, nos vemos y te lo cuento tó....
Adios cabron!!!!!

Conversa telefònica entre una parella que ronda la trentena:

Ringgggggggggg.....

Ringgggggggggg.....

Hola amor mio, como te ha ido el dia??.....
Bueno, yo muy cansado, con ganas de verte....
Claro mi vida, ya habiamos dicho que saliamos a cenar fuera no??...
20 minutos y estoy ahí, te quiero amor mio....

Conversa telefònica entre una parella d’uns 50:

Ringgggggggggg.....

Ringgggggggggg.....

Hola, has anat a buscar la bossa de la nena??....
I que coi foto jo ara??...no, no, jo no puc ara!!!!...
Sempre estem igual, això no pot ser eh, sempre soc jo la dolenta....
Ja en parlarem, adeu.....

Conversa telefònica entre un matrimoni que deu rondar els 70:

Ringgggggggggg.....

Ringgggggggggg.....

Si, ja les tinc, ja he anat a buscar-les....
No, m’ha dit que fins d’aquí a 20 dies no hi torni...no ho se!!!
Es veu que la tensió està igual, 80/65, diu que es normal per l’edat...
Ja ho se reina, ja ho se, ja ho faig....
Estic de camí, compro jo el pa?...
T’estimo vida, fins ara...

I es que portar una gravadora a la bossa i invertir més d’una hora de trajecte en transport públic dona per fer un post i de vegades un llibre i tot!!!!! Gràcies als inventors de la telefonia mòbil, no se que faria jo sense ella...dormir al metro poder???


63 Comments:

  1. Tals said...
    Jjaja, molt divertit, jo a vegades a l'autobús també ho faig, és molt divertit, tot i que hi ha gent per tot, és clar! un petó maca
    Anònim said...
    Aquestes converses són certes?? quina gràcia!!! ben bé que si ens veiem nosaltres mateixos des de fora flipariem!!!

    Bona nit guapaaa!!!!
    Anònim said...
    Protestooooo!!!!!!
    jo rondo la trentena i no vaig pel món dient "amor mío" i "cielito"al meu guapisim, quina cursilada!!!!
    Però m'he rigut molt!!!!
    es que sento cada conversa al tren que tela...
    Aquests els tenies al costat o son del que criden i s'entera tot el vagó del que diuen??? jejeje
    Bona nit i fins demà!!!
    A veure quans comentaris portes al migdia, jajaja
    Andrea ....de acà y de allà said...
    La última vez que escuche una conversación digna de grabar,venia de Girona, en tren, una hora y diez minutos. Dos niñas sentadas detras mío, en una mini vagon en que estabamos unas 6 personas.
    Primero hablaban entre ellas.
    "Es que no se si tirarmelo sabés?, es que es tan guarro." Tía tiratelo, que es un polvo.."
    en eso ring ring , el móvil, en zona de poca cobertura, así que a los gritos. Saludos normales hola , blalblalala, hasta ke ella le dice al chico que la ha llamado " Manel, que tengo algo que decirte, sabes que me gusta alguien" Que me gusta alguien¡¡¡¡¡, que no oyes,,,que si que quiero decirte algoo.QUE ME GUSTA ALGUIEEENNNNN...¡¡¡ qUE NO PUEDO GRITAR MASSSSSS¡¡¡..Ahora escuchas?, Vale si..que me gusta alguien..que no se si decirtelo.. bue nada, que ERES TUUU...me oyes...QUE ERES TUUUUUUUUUU...", A esa altura todos nos mirabamos partiendonos de risa, y casi con ganas de prestarle nuestro propio movil para ver si aumentaba la cobertura y se dejaba de molestar.
    Despues de tanta cursileria..la niña entra en calor.
    "Que si, que quiero verte, yo tambien he pensado en ti, no me digas eso, que me pones cachonda, guarro.." blalblbla media hora de tonterias, hasta ke por la gracia divina se keda sin cobertura. y silencio totall..ahhh ke bueno.. Hasta que nos damos cuenta ke la tia estaba llorando.. y la amiga le dice calmate calmate.. y ella le conesta "Es que sabes que me ha dicho..Que lo ha hecho con mi camiseta, la que le regale, que todas las noches lo hace con mi camiseta pensando en mí".. y ahi todo el tren "flipando".. la tía llorando gritando.. sinceramente pensé pobre chica que guarrada que le ha dicho el tío.. pero enseguida dice.."No puedo creerlo, le gusto , le gusto.."..Tia ke venga la cobertura yo kiero decirle que tambien me lo hago pensando en el.."
    Bueno de verdad, la cosa de peor gusto ke me ha tocado sentir, sin ninguna verguenza¡¡¡¡¡, y esto es la version hiper resumida y decente, de la conversación de estas chicas que iban al instituto..
    El resto de los pasajeros terminamos todos colorados de verguenza ajena, incrédulos totalmente. Eso merecía una grabadora y un análisis para estudiar un poco la pérdida de valores y los nuevos contenidos del romanticismo.
    Se que me fuí un poco de tema, es que la entrada me traslado a esa situación y creanme fue muy fuerte.
    Un saludo
    Anònim said...
    Je Je Molt bo, veig que els que estem als quaranta som mes discrets.no hi ha cap conversa o potser es que ja parlem poc ay no ho se.
    desde el anonimato
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ostres! Si algun dia et trobo al metro ja aniré en compte amb el que dic ... però què dic? Si et trobo al metro aniria xerrant amb tu ... aixxxx


    Petonets i bon dia per TuMateixa!!!
    Anònim said...
    jajajajaj Molt bones totes les converses i el comentari de l'Andrea brutal jajajajaja Quina rissa això es començar el mati de bon humor si senyor :))))
    estripanits said...
    Òsties, fas bé de dir que portes el trasto aquest en marxa: ja aniré en compte si ens trobem pel poble! I encara més si quedem per fer la birra aquella... :-P

    Ah!, estripeu força el cap de setmana que diu que farà bon temps! :)
    Antoni Esteve said...
    juasjuasjuas, que bo, la veritat es que sembla un acudit, però el cert es que moltes vegades els acudits se semblan a la realitat.

    No deixis d'utilitzar la grabadora, però avisem quan ho facis per si estic a prop!
    ;P
    Jo Mateixa said...
    Tals: El mój està ben ple de gent ben rar, jejejejejeje.

    Mama del Pol: Oi tant que son certes, no estàn enregistrades el mateix dia, a més tinc fotos fetes amb el mòbil, però no les posaré pas que quedari lleig...i si algun dels de la foto sou vosaltres que??? :-S

    Sabadellenca: Nena, doncs jo si que ho faig i l'hi dic que l'enyoro, i qeu me l'estimo molt i l'hi dic vida meva i amor meu i es que tia, despres de 2 anys i 9 mesos (justament avui els fa) les coses segueixen com el primer dia :-)

    Andrea: Buenoooo, pedazo de comentario, jejejejeje, te pareces a uno que yo me se perp con sus post, jejejejee. Oye, un verdadero placer que haya venido por mi casa, te conoci mediante la Xarxa Santboiana Blocaire y me encanto como escribes, asi que si no te molesta le linkare en mi bloc para irte controlando :-) besazos!!!!! Por cierto, menudo corte tener que oir todo eso no??? :-P

    Des el anonimato: No ho se, digues-m'ho tu això :-P de totes maneres els de la trentena estaven pasant-la de llarg eh, poder algun dels dos esra més gran, ves a saber :-)

    Pep: T'imagines que algu ens grabes les converses del metro a tu i a mi??, quin frustre pobre, nomes ensopagaria amb acudits dolents de collons...per els que explico jo deia eh!!!! :-P

    Farlopa: Ah que si??? :-) per cert us recomando el Bloc de l'Andrea, es una noia vinguda de fora i que ara viu a Sant Boi, els seves vivencies, els seus sentiments, està molt be!!!!!

    Estripanits: Me la vaig ficar a la bossa dilluns per que habia de fer unes coes a la feina i no he pensat en deixar-la a la feina, pero si que l¡he anada aprofitant per fer un post :-P
    Bon finde guapu!!!!!

    Antoni: Ja ho pensaba ja, quant puji al metro cridaré PORTO UNA GRABADORA i TINC UN BLOC A INTERNET!!!!...per si hi ha algu del món blocaire...aixi podrà canviar de metro o baixar a la propera estació :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ale, de bon matí ja m'han clavat la punyalada dels meus acudits ... joooooooo no és just!!! jejejejeje
    Jo Mateixa said...
    Pep: Que no nen que no, que la dels acudits dolents soc jo :-) escolta, tinc problemes amb el correu de la feina, m'has escrit oi??, si es clar, segur que m'has escrit i jo no et puc respondre :-S
    g! said...
    jajaja molt bó!! el que més m'ha fet gràcia és lo d'anar a buscar el pa. El meu pare sempre va a buscar el pa, com si fos la gran obra del dia!!!

    Això de que estiguis gravant al metro, aiiiiii dolentota :-)

    petons
    g! said...
    jajaja he llegit just ara el comentari de l'andrea reyes peña. Jajajaja genial!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ahhhhh, pos fale!!! Que no, que el dels acudits dolents vindria ser jo, dona!!

    No patixques!!!
    Jo Mateixa said...
    G!: Sempre n'hi ha un que l'hi toca anar a buscar el pa, a casa meva es a mi :-S

    El comentari de l'Andrea es genial!!!! :-)

    Petonssssssssssssss

    Pep: Que no nino meu, que sóc jo la dels acudits dolents!!!!!!! :-P
    Cristina said...
    Juas juas juas,sense comentaris. Imagina´t el meu trajecte al tren que dura una bona estona. Hauré de fer gravacions d´aquestes furtives. Pel que respecte als posts del que tu i jo sabem acostumo a fer mitja part per agafar aire i continuar llegint amb plenes facultats (és bromaaaaaaaa)

    Bon cap de setmana!!!
    Anònim said...
    estàs robant la intimitat d'aquesta gent!!

    gran post noieta!!

    XD
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Doncs mira, en podriem fer una bona recopilació i encara treuriem cuartus, jejejejejeje. Per que fa als post del que jo em se...tela marinera, jejejejeje.

    Esteve: Ja ho se :-( pero ells no ho saben!!!!!

    Sóc dolenta per això???? :-S.... m'encanta ser dolentota, jajajajajajaja.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Home, una mica d'intimitat, pobre gent!!!

    Tu el que ets és una hacker d'oida! tia!!! A la presó, eh? jejejejeje

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep:....vindràs a portar-me tabac????, pots estar tranquil, no demanarè un bis a bis com la Pantoja i el Cachuli, jajajajajajajaja.

    Petonitus!!!!!!!!!!!

    PD: Això...de nou...comença a semblar un xat :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vaaaaale, pos ja no comento més, ale ... Jo et porto tabac a condició del bis a bis ... va, i et cantaré "Hoy quiero confesarrrrrrr questoy algo cansadaaaaaaaaaaaa, de llevar esta estrella que pesa tannnnnnnnnnnnto "
    Jo Mateixa said...
    Pep: Però la cançó no era.... hoy quiero confesar que estoy enamoradaaaaaa???, es que a tu..... "ENAMORADA" no t'hi veig eh :-P

    Guapuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :-)
    Clint said...
    una gravadora a la bossa...estàs elevant a art el vell costum del safareig en el transport públic!

    Plas! Plas! Plas!
    Waipu Carolina said...
    jaaaaaaaaaaaa, me encantó tu post, muy observadora pero la cosa es tal cual.
    Hay que ver que como cambiamos con la edad y a veces que pesaditos que llegamos a ser!
    un abrazo! si quieres saber más sobre los abrazos pasa por nuestra página si quieres.
    Jo Mateixa said...
    Clint: Gràcies, gràcies...com deia aquella, fotossssss noooooo :-P

    Waipu Carolina: Muchismas gracias!!!, me paso por vuestro Bloc asi que pueda y pego un buen vistazo :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    "Hoy quiero confesar
    Que estoy enamorada
    Por matar los rumores de aquella esquina
    Que me gusta el perfume de claveles
    Y que llevo en el alma andalucía
    Hoy quiero confesar
    Que estoy algo cansada
    De llevar esta estrella que pesa tanto
    Que perdí en el camino tantas cosas
    Que me hicieron a veces tanto daño
    Tanto daño, hoy quiero confesar."

    He posat el segon paràgraf ... que si poso el primer, a veure què es pensarà la penya!!!

    Noooo? No em veus enamorat? Serà que no mires bé!!! Perquè ho estic eh?
    Jo Mateixa said...
    Pep: Santa paciencia la teva per buscar la cançó i penjar la lletra aqui i santa paciencia la meva per permetre-t'ho, jajajajajaja.

    ...estàs enamorat?????? i per que en el teu Bloc no ens ius res????

    EN PEP ESTÀ ENAMORAT, QUE MACUUUUUUUU!!!!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Tampoc cal que ho fem extensiu a la gent ... eh? Que a la gent tampoc li importa la meva vida, coi!!!

    Sí sí, estic enamorat ... de mi mateix ... digue'm narcissista, jejejeje. Que per cert, jo tenia a BUP un company que es deia Narcís ... ell era narcissista per si mateix, oi? És una pregunta que et faig ara ... mira, hasta per fer-la!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Com tenim el Bloc frikie que estem fent a mitjes??, ho dic per que aquest últim comentari teu s'hi escau perfectament, joderrrrrrr, com pots dir que a la gent no l'hi importa la teva vida???

    A mi si que m'importa, però clar, jo no sóc gent, jo sóc...que collons sóc jo??, apa, una altre pregunta per fer-la :-P

    Petonets dolcets guapu!!!!!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Uix, no em facis ara definir-te, que més que un bloc friki hauriem de fer un bloc estil Redes ... per explicar coses rares ... jejejejejejejejejeje

    Es brooooooooomaaaaa, totxa!!! Si saps que el fons ... com la trucha al trucho, nena!!! ;)
    Jo Mateixa said...
    Pep: Tiu a veure quant ens hi fiqeum amb el Bloc de veres que el tenim allà mort de risa, uis si, fa una risa quant hi entres!!!!!

    Si, si, trucho, la trucha també t'estima molt, jejejejeje, homesssssssssss :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Sí que ens hi hem de posar, sí ... sobretot treure aquella foto xunga retocada amb el paint que algú (¿?¿?¿?) hi deuria posar, jejejejeje

    Donesssssssssssssssssss, qui us entengui ... que faci un llibre!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Es un bloc frikie....es el que toca, una foto xunga tiu!!!, quina poca xispa que hi posarem eh, hem veig enfonsada en el fracàs més absolut, menys mal que la gent encara no hi pot entrar que si no, quina pena déu meu, quina pena :-S

    No Pep no, si el llibre ja existeix, LAS MUJERES Y SUS OVULACIONES, COMO ENTENDERLAS EN SUS DIAS MÁSC CRÍTICOS, el que pasa es que no se ni l'autor ni l'editorial :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Que nooooooooooooo, ja veuràs com ens hi posem un dia que puguem tots dos i ho treiem en un plis plas!!!

    Ondia, doncs el llibre aquest ... estaria bé ... Deu ser de l'Editorial Destino ... Destino Chungo, clar! jejejejejejejejeje

    Petonets!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: He recordat l'autor/a del llibre, es la GILIPICHISFLOWERPOWER.....

    Clar, com que està ovulant constanment la mossa i no pot fer una altres cosa que pensar amb el seus ovaris ara es dedica a escriure llibres mediocres.... l'editorial Destino??, pot ser, pot ser....-:-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    M'estàs dient que curres al costat d'un òvul gegant??? Que fuerrrrrrte me parece!!! Un òvul amb potes, joder, lo nunca visto, tu!!!

    Ale, petonets i bon finde!
    Cristina said...
    No serà que veieu moltes pel.lis antigues del Woody Allen????? Confesseu ja! El vostre bloc en comú serà molt friki però de moment la resta de mortals tenim barrat el pas. No serà una sucursal de la Candela????
    euria said...
    A vera...pep i jo mateixa....que treballeu???? :DDD Realment hi ha converses que fan molt riure i d'altre que et fan posar ben ben vermella. Potser és el que he perdut des de que vaig en cotxe.
    Mikel said...
    plas plas plas plas plas!!!! un dels millors post que he llegit en molt de temps!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    uhhh gracias por los halagos...me van a hacer llorar, joder, que se me corre el rimel, autógrafos en la Plaza Catalunya de 6 a 8 ehh que luego trabajo.. jajaa
    gracias , pero no hice nada mas que repetir semejante dialogo no apto pa gente que se sonroja..Un calor había en ese vagón...
    Me parto de risa con el Angu .Ehhh¡¡¡ muy curraditos vuestros blocs. Felicidades..
    Anònim said...
    jajaja, d'aquí pots fer un estudi. Per cert, la foto del iPhone genial! No van dir que no portava tecles?
    Denea said...
    brutal!!!jajaajjaja!!!!jo a l'autobus tb paro l'orella quan truquen a algu, que cotilles que som tots plegats no??
    per cert...he desaparegut uns dies que estava a Roma, pero ja soc aquí de nou, donant la murga jijiiji
    petons maca!!!
    Ulisses said...
    jojo
    que bo!!!

    però jo tinc 17 i no vaig dient que me la repapeo, i que te lo cuento tó XD
    anda que quin parell de garrulos has pillat jajajajaj

    però fa gràcia veure com canvia la tematica de les converses ;)
    Anna said...
    A cada edat hi ha una cosa o altre que ens preocupa, que ens amoina, que ens fa tornar bojos, però l'amor, la passió, el desamor, la por, els gelos...tots aquests sentiments els tenim en totes les etapes de la nostra vida.

    Gran post Jo Mateixa, un peto ben gran maca!!!!
    Waipu Joan said...
    interessant analítica sociològico blocaire.
    la veritat és que parar orella pel món dóna molt de sí!
    salutacions
    Anònim said...
    volem més entregues!!
    Metamorfosi said...
    Veig que els que rondem els 40 debem ser més discrets o dir coses menys interessants... jajajaja.... de totes maneres, jo també vigilaré quan parli de segons què en un lloc públic... sobretot sortint a sopar i amb una copeta de vi a les mans! ;P

    Un recull genial Jo Mateixa... crec que t'hem de nomenar oficialment mega-reportera blocaire! ;D

    Súper-petonasus guapíssima!!!
    Joana said...
    Podries fer-ne un estudi sociològic! Tens nivell per fer-ho i nosaltres opinarem!
    Bona setmana wapa!
    oriol said...
    Bonissim!
    tot i que jo llastimosament conec alguna parella de 30 que es tracta com els de 50 o 70...ara que hi penso, els que conec que feien això, ja no estan junts!!!jajaja
    molt bo el post!
    Jo Mateixa said...
    Mare de deu santissima, però que no feu res més que comentar en aquest Bloc????, jajajajaja.

    Pep: Un ovul grandiosament impertinent, jejejejeje.

    Cristina: El nostre Bloc frikie una sucursal de la Candela????, que en dius Pep, si o no?? :-P

    Euria: A que no ho sembla???, doncs si que penquem si, i mooooooolt!!!!! :-P

    Mikel: Gràcies!!!! :-)

    Andrea: Si es que el Angu tiene tela y ya si le ves en persona te meas de la risa con él, es un cielo de hombre (vinga nen treu pit que t'estic fent SPAM gartuit, rodoliiiiiiiii) :-P

    Pd40: Gràcies :-)

    Denea: Ben tornada des de Roma, be el vuatge suposo oi??? :-)

    Ulisses: Però es que tu ets un jovenet de 17 anys Blocaire...no comparis amb a purria que hi ha por ahi, jajajajajajaja.

    Anna: Quina raó que tens noieta!!!!!

    Waipu Joan: Gràcies!!! :-)

    Esteve: Ah si??, no, no, que el que vaig fer no està gens be!!! :-P

    Metamorfosi: Et serveix de consol si et dic que dels 30 als 40 es on més mals rotllo he notat aquest dies???? no se que passa pe`ro la gent va estressada!!!! :-(

    Joana: Estudi sociològic?? si en faig un llibre no en treure més calers??? :-P

    Oriol: Jajajaja, pobres, doncs si que es una llàstima si,que es tractin així :-( per cert...que fas escribint a aquestes hores?? insomni??, un mal que ens afecta a la majoria de Blocaires i no poc, jejejejejeje :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si si, un sielu ... ennuvolat, però un sielu de tio... Eh, i no em diguis "el Angu", que em fa ràbia!!!!

    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep: He dit Angu per que l'Andrea ha dit Angu, poder si l'hi hagues posat el Pep no hagues sabut de qui parlaba, tontu!!!! :-P

    I si, em reafirmo, ets un cel d'home!!! :-)
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Doncs avui el cel està com tapadot, eh??? Emboirat més aviat, jejejejeje. Anda que no haguessis sabut de quin Pep parlava l'Andrea ... serà que n'hi ha molts de Peps ... de Joans i d'ases ... diuen que n'hi ha per totes les cases!!!

    Lletja!
    Jo Mateixa said...
    Pep: Dons aqui fa solete i del bo, menys mal que he posat l'A/C quant he arrivat...a que no saps qui va amb una rebequeta de llana per el despatx???, si, si, la Ovuleitor :-P
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Ondima amb ovulator ... és veritat que sortirà a la 4a entrega de Terminator ... que a la mínim que el SorSenaguer li digui algo li clavarà un calbot?

    Pobreta, ves no se'ns refredi, eh? A aquesta li fa falta una mica de sang, dona!!!
    Jo Mateixa said...
    Pep: No ho se noi, espero no haver de preguntar-l'hi o si??? :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Potser la peli es grava a l'Àrtic i per això esta fredolica ... que te els dallonsis de punta???

    Potser s'està posant a la pell de ovulaitor ... nose, tu
    Jo Mateixa said...
    Pep: Els dallonsis que es una nova marca de "iogurts" o que???, per la mort de déu, que se m'escapa el riure nen i al final acabar venint i dient-me a lo Rontemeyer...i a tu que et passa ara, de que rius???? :-P

    Per cert nino, podem escriuren's nomes per un post o per e-mail??, es que em faràs parar bojaaaaaa :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Què passa? què passa? Jo escric per on vull ... no et fot, la tia!!!

    Ale, petonets
    Jo Mateixa said...
    Pep: Vale, vale, tu escriu on vulguis, però portar dos post a l'hora, els emails i a més pretendre que penqui es Xungu, ei que jo puc amb aixó i més per que sóc DONA, però es que em paràs bojaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! :-S
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Vaaaaaaaaaaaaaal ,tampoc escruré per aquí... jooooooooooooooooooooooo


    Ale, un petó...
    Jo Mateixa said...
    Aixxx Pep, com ets eh, com ets :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column