D'aquí a unes hores a Pineda!!!!!

Doncs si benvolguts amics i lectors, divendres al matí marxem a Pineda a passar el dia i a fer la presentació oficial de l’Ismael als meus pares....al meu pare el tema nets el te una mica amoïnat, no es que no en vulgui tenir, però creu que encara som massa joves per tenir canalla i home, en part té raó, tenim temps, jo faré els 33 a l’abril de l’any que ve i en Hatim fins al setembre d’aquest any no farà els 32, per tant hi ha temps.

De totes maneres avui he descobert que amb 32 anys em canso més amb la canalla...que trist no??, vull dir,que aquest nen m’ha deixat esgotada avui i d’aquí a unes hores hem de matinar per poder estar a una hora raonable a Pineda i poder anar a la platja en hores que no piqui gaire el sol, que no es plan de torrar-nos i menys el nen.

Mentre sopàvem el pare del nen i jo ens el miràvem, ell fresc com una rosa i nosaltres pa un derribo, a ell el teníem dutxat, fresquet, sopat i amb el biberó de última hora se n’ha anat al llit, ha vist 30 segons de dibuixos i quasi roncava.

Ja em perdonareu, demà ni miraré blocs, ni correu ni postejaré, anem a passar el dia a Pineda per que a Casa els pares de l’Heleia (Alias Mª Antonieta) hi fem conill amb cargols, ens quedarem a dormir a casa els pares i segons com s’hagi portat el marrec dissabte en ben dinat cap a Sant Boi de nou.

Que passeu un grandíssim cap de setmana, ens veiem, si tot va bé, dissabte al vespre!!!!!!

14 Comments:

  1. g! said...
    Bon cap de setmana!! Posare una espelmeta per desitjarte sort (ejem) :-)

    Animus!
    alatrencada said...
    Passeu bon dia a Pineda!
    Anònim said...
    Bon cap de setmana !!!!
    ddriver said...
    Saluda a tots els del poble menys a una
    Anònim said...
    Bon cap de setmana guapetaaaa!!!!!
    Unknown said...
    Bon cap de setmana!! Ja veuràs com anirà tot bé! Petonets
    euria said...
    Bon cap de setmana!!! Ei paciència amb els nens!!! Jo tb...només els aguanto una estoneta, suposo xq no són meus :D
    Anònim said...
    Jo estaré de festa major! que vagi bé per Pineda bonica!
    Anònim said...
    HEm sembla que arribo tard... (com sempre... :) ), els nens de tres anys (i mes) agoten..i molt!!! pensa que tenen molta energia i si no la consumeixen hem sembla que se'ls hi acumula!!! :)
    :)

    Bon cap de setmana segur que anirà bé...

    Petons!!!
    Joana said...
    Bon cap de setmamaJomateixa.Agafa-t'ho amb molta calma... la necessitaràs! ;)
    Metamorfosi said...
    eeeeiii.... guapíssima!!!
    Que això de les vacances és genial, però ens desconnectem moolt i ja et trobava a faltar!!!

    He fet una repassada als últims post: nena, tu no pares ni un segon, oi??

    Aprofito que passo un parell de dies a casa, entre rentadora i rentadora, per desitjar-te un molt bon cap de setmana!

    Petons preciosa!

    P.d.- Ànims noia, que una criatura de tres anyets pot arribar a ser un gran repte... i més si és consentida!
    gatot said...
    nena, jo mateixa, joves per tenir fills?????

    Cada un és ell i les seves circumstàncies, com deia l'altra, però si per mi hagués estat, els fills els hauria tingut amb 20 anys!

    Jo crec que això de retardar la proceació... ve, va amb la societat. Però saps quanta gent hauria madurat abans si abans hagués sigut pare/mare?

    Aisssssss que jo estava de vacances de pensar i tu em provoques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    petons i llepades a raig, sense pensar!
    Unknown said...
    T'he deixat deures al meu blog, però no sé si ja has fet el meme abans, ja m'ho diràs! O si no vols fer-lo, m'ho dius i et trec, com tu vulguis, reina!
    Petonassos
    Jo Mateixa said...
    HOLA A TOTHOM!!!!!!!: Moltissimes gràcies per els vostres comentaris (tinc dos o tres e-mails pendents de respondre, Mama del Pol els teus concells m'ajudaràn molt, n'estic segura!!!!!!).

    Ara anem a sopar i desprès faré una visita als vostres Blocs que avui ja en tinc 26 per visitar, menys mal que tinc el RSS que m'indica qui actualitza, jejejejeje. Respondre e-mails i a veure si us pillo a algun de vosaltres al messenger que tinc ganes de xerrar :-P

    Petonets!!!!!!!!!!!!!!!

    PD: Palitodelasorejas, un altre meme???, jooooo, es que no paro amb els memes eh??, jejejeje, m'jo miro i et dic alguna cosa.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column