La Lliga ja ha començat


I ja m’he encabronat, començant per que el Realíssim va guanyar ahir, que ja es tenir mala sort cony, que els hi foten el primer gol al primer minut i desprès van i guanyen. Però també en el partit de TV3 d’ahir, SevillaGetafe, el pobre nano del Sevilla que va patir 4 aturades cardíaques, com es possible que un paio de menys de trenta anys i esportista pugui passar per una cosa així??, IM-PREZIONANTE, com deia aquell.

Ara està jugant el Barça, i de moment, a la primera part, quasi ens marquen 3 gols i a nosaltres no ens n’han deixat marcar 1, que entrava la pilota dins i un cabró (perdoneu) l’ha tret fora. Ohhhhhh, déu meu, que patirem aquesta temporada, tenim dret a jugar la Champinyons Ligue o no aquest any?, si oi, vam quedar segons la temporada passada, si o no?, aixxxxxxxxxx, m’estresso només de pensar que es el primer partit de lliga i ja estem fent el ridícul.

Jo en se d’un que estarà content si perdem, que està fent l’Espanyol, o encara no ha començat???

Si ja està clar, comença la Lliga i comença l’estrès, demà a la feina, les obres a mig fer , enyoro al meu home i al seu nen i tinc poc tabac, que més em pot passar????

Es clar, no hi pensava, que el Barça perdi aquest partit, si el primer ja el perdem ho tenim ben cru, però respirarem profundament, farem un cigarret, acabarem de menjar el paquet de pipes de gira-sol que he començat i gaudiré d’una segona part que no tindrà res a veure amb la primera...que déu ens agafi confessats!!!!

Minut 11:45 de la segona part, resultat 0-0.

Actualització a les 21:01...em empatat 0-0....anem apanyats, cagunlaputa!!!!!!!

19 Comments:

  1. Lourdes said...
    Noia, s'han acabat les vacances...tornem al món real. No t'emprenyis massa i pensa en els bons moments de l'estiu, que pel que he llegit han estat molts i força intensos. A mi encara em queda una setmana per tornar a tocar de peus a terra. Intentaré aprofitar-la al màxim.
    Una abraçada i records al Miquel.
    Unknown said...
    A viure uns dies de records, veritat? Quin remei toca, puta realitat!!
    Petonets tristonets
    Anònim said...
    Jo només creuo els dits perquè no ens torni a passar el mateix de l'any passat...
    Els fitxatges han estat "buenos y bonitos" però res de baratos!! així que a veure si espavilen i fem alguna cosa de bo, i que duri tota la temporada...

    petonets bonica!
    Clint said...
    Espero que hagin untat bé a l' Inter...si no el Gamper ens el menjgm amb patates!

    Bona tornada!!!!!!!!
    Mikel said...
    trankils!!! que no passa res , aixo tot just acava de començar
    Antoni Esteve said...
    jajaja, això mateix cagoenlaputa!
    Per sort la lliga es llarga, aixi que toca respirar i relaxar-se.

    A veure que fem al seguent!
    Cristina said...
    Hola guapa, a mi és que el futbol no em treu la son així que facin el que facin a mi no m´afecta. Espero que no us estresseu gaire amb el tema,jejeje. Petons maca!
    Oriol said...
    farem un pacte de "no agressió" fins a la 2ª jornada. :-)
    Per cert, és el "...Barcelona Dragons..."
    Lluna said...
    Ei, gràcies!!!

    Estava tan desconnectada que no sabia ni que havia començat la lliga!!!

    Llàstima de l'empat :-( però em sembla que et llogaré com a periodista esportiva :-) (és broma, però m'ha anat molt bé el resum!!!)
    neus said...
    Jo Mateixa, que l'important de la lliga no és com comença sinó com s'acaba :)

    (jo els tenia tota la setmana picant pedra!!!!!!!!!!!!!)

    Un petonàs "ligueru" ;*
    Joana said...
    No anem bé amb el barça!!
    Sort en tenim d'altres entreteniments...
    Bona setmana wapa!
    g! said...
    OSTIAAAA!!! (com diria el Lopes de Plats Bruts) que només portem un p. partit i sembla que ja em perdut la lliga, la Champions i la copa del Generalissimo!!!

    Avui sentin TV3 me posat de mala ostia...i és que els culés sóm aixi!!

    ...per cert el dimiercoles vaig al Gamper! elis-elis!! :-)
    Jesús M. Tibau said...
    Tot sembla que torni a començar però aquest Barça torna als pecats de l'any passat.
    Paciència.
    Jo Mateixa said...
    Lourdes: Guapa, ja l'hi he donat els records i l'abraçada a en Miquel i em sembla que ja heu coincidit avui per Sant Boi, oi?? :-)

    Per cert, m'encanta el nou Bloc que has fet!!!!!!!

    Palitodelasorejas: Uiii, si, si, veig que estàs toveta, ànims!!!!!!

    La Xica: Calla, calla, que jo també ho faig i ja no tinc més dits ni a les mans ni als peus :-S

    Clint: Ens menjaran com el teu Rostit...bufff, quina pinta nen :-P

    Mikel: Però si el primer ja el trunyem....ai no, no se, jo es que no m'en refio d'aquesta colla :-(

    Antoni: Contra qui juguem la setmana que be????

    Cristina: Ahir ja vaig enviar un sms a en Pep i estava d'un rabios que no vegis, jejejejejeje.

    Oriol: Res de pactes tu, a saco paco, us hem de fer baixar a regional homeeeeeee :-P

    LLuna: Ràdio Txell informant per la blogesfera...t'agrada el nom del programa???? :-)

    Elur: Vols dir nena???, que si comencem malament, bufffff....:-P

    Joana: Si noia si, menys mal que tenim el sexe...parlaves d'això no?? :-P

    G!: Jo hi vull anar, porta-m'hi por fi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    Jesús M. Tibau: Benvingut :-) esperem que passin per el confessionari a temps i no acabin anant al purgatori :-P
    Lourdes said...
    Doncs, sí, aquesta tarda he trobat al Miquel i a la Núria. Gràcies pel que dius del meu nou bloc (ara en tinc dos, i encara estic més enganxada), i també pel missatge que m'has enviat. Espero rebre les teves fotos, ja hi ha gent que s'ha animat. Un petó ben fort, i a veure si coincidim algun dia.
    Lourdes said...
    Per cert, t'he enllaçat als meus dos blocs (Vilaboi XXI, THEMIS)
    Jo Mateixa said...
    Lourdes: Així que pugui escanejo les fotos i te les envio, la veritat es que mirant el nou Bloc que tens, THEMIS, vaig recordar moltes fotos de casa els avis, de com era abans de ser un bloc de pisos i em va fer il.lussió pensar que poder a tu t'agradaria veure-les, sóc una bleda ja ho se, una bleda sentimental :-)

    Un petonas guapíssima i m'encanta que estiguis més enganxada als blocs!!!!!!!

    PD: Jo també t'enllaçaré en el nou Bloc ara mateix :-)
    g! said...
    hola guapissima!! ho sento pero vaig acompanyat :-(

    vols que fagi un crit al camp de part teva??
    Jo Mateixa said...
    G!: I???, on està el problema??, per que hi vagis acompanyat no m'hi post portar a mi??, tu no m'estimes gens mi mica eh?? i desprès vols que et convidi a sopar a la Barceloneta solets i bogeria sexual??, a canvi de que???, ahhhhh nooooooo, això noooooo :-P

    ....a canvi de que gravis un crit ben fort al camp i el penjis al Bloc, evidentment has de dir el meu nom, si no quina gràcia te??, o això o que t'entrevistin a Tv3 i em saludis :-P

    Qui t'acompanyi et pendrà per boig i aixi el proper Gamper m'hi podràs dur a mi, jajajajajajajajaja.

    Petonasos guapo i disfruta-ho per els que no hi podem anar!!!!!!

    PD: Si perdem quedes castigat i no podràs veure mai més cap partit de LLiga del Barça :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column