Necessitat de més


Ahir us preguntava amb qui us sentíeu més identificats, si amb el dimoni o amb l’àngel que tots portem dins i la majoria de respostes (que han estat poques per que molts de vosaltres esteu de vacances o mireu els Bloc més tard), han coincidit amb que el dimoni es amb qui més semblances teniu.

Heu tingut mai la necessitat de més??, m’explico, ja no nomes parlo de sexe que segur que es en el que esteu pensant vosaltres (cotxinots i cotxinotes), em refereixo a tot plegat, més sentiments, més amor, més amics, més família, més lectura, més musica, mes platja, més sol, més muntanya,més neu...més de tot plegat??

Quant el MÉS es la tònica dominant dels vostres pensament i s’uneix al dimoni intern...jo en trec una bomba de rellotgeria, no se a vosaltres, però a mi la calor m’afecta, per sort avui deien que demà baixen les temperatures i que alguns indrets es possible que refresqui degut a les pluges...

QUE LLUEVA, QUE LLUEVA, LA VIRGEN DE LA CUEVA,
LOS PAJARITOS CANTAN, LAS NUBES SE LEVANTAN,
QUE SI, QUE NO, QUE CAIGA UN CHAPARRÓN!!!!


Aixxxx, jo vull poder fer això!!!!!!

34 Comments:

  1. Antoni Esteve said...
    La veritat es que crec que sempre tenim la necessitat de més, més d'allò que ens agrada, que ens excita, que ens atrau.
    La vida ens dona moltes coses i ens treu d'altres, però l'humà per natura sempre vol més del que li agrada i res del que odia.
    Jo sempre vull més!

    petons ;)
    oriol said...
    La necessitat de més sovint podriem dir que pot significar ambició o no està content amb el que tenim. Però si com en el teu cas el que vols de més és lleigr, amor, temps i coses d'aquest estil, no crec que tingui a veure amb el dimoni...
    oriol said...
    i per cert, jo abans sempre volia més, ara, gaudeixo del que hi ha, del que sóc i del que tinc, i sóc molt més feliç!!!
    Sovint pensem massa en el que no tenim, o en la "quantitat". Arriba un moment que és qüestió d començar a pensar en el que tenim i en la qualitat per sobre de la quantitat!

    Joder, m'està quedant molt filosófico-psicològic!
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Jo també sempre vull mésssssss, som ànimes bessones tu i jo o que??, jejejejejeje.

    Petonets...d'àngel i de dimoni :-P

    Oriol: El MES que jo necessito de vegades el tinc i de vegades no, per això en vull MES, però en el meu cas no parlo de coses materials com diners (es que algu m'ho ha escrit per e-mail), el meu MÉS si que te una part d'àngel i una altre de dimoni.

    Estem inspirats en les respostes avui eh??, que bufa vent a casa teva??? aquí ara comença!!!! :-)
    Antoni Esteve said...
    Oriol, crec que voler més no vol dir no gaudir del que tenim.
    Però crec que per natura l'home sempre vol més.
    També crec que no ens em de deixar anar per això i estar satisfets amb el que tenim.
    Apa, s'ha obert el debat filosófico-psicològic!
    Antoni Esteve said...
    jo mateixa, potser si que ho som.
    Agafo el petons ;P
    Jo Mateixa said...
    Antoni: Sense paraules :-)
    Anònim said...
    Mes i mes no cal conformarse, si es pot tenir mes, lo que tindria que rumia molt son las coses de las que voldria mes si no pugues ser de tot.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Ja saps doncs, una llista amb un més i un menys i apa, anant apuntat cosetes :-)
    Anònim said...
    I'm dancing and singing in the rain
    tararatatatatatatatata
    M'encanta la peliiiii!!!!!!!!!!
    com que he estat fora aquest capde, moltes felicitats pel piset,
    jo sóc visceral pura i em deixo endur pel que sento(cosa que desprès m'ocasiona uns quants maldecaps), per tant crec que son un dimoniet o, en aquest cas, una dimoni o diablesa, jijiji ;)
    I crec que els humans, com bé diu l'Antoni, sempre volem més, perquè és allò que ens fa avançar, que no ens conformem amb el que tenim i sempre volem millorar-lo. És clar que està bé estar a gust amb el que tens, però si no en vols més t'estanques i t'adones que vas perdent interès i la il·lusió i al final no vols res perquè res no t'importa...
    I jo sóc de les que vull més...encara que la meva part d'àngel a vegades em diu : cafeambllet, compteeeeeeee.
    Joana said...
    Potser la clau està en degustar els moments i no anar depressa per assaborir-ne uns altres. Sacia't al moment i gaudeix al màxim ...aquell moment pot ser irrepetible!
    Ufff la calor també m'afecta!
    ;)
    Wapa!!!!!!!!!!
    g! said...
    Els humans per naturalesa sóm egoïstes i és normal que en ocasions volguem més i més. La demanda excesiva pot ser un problema i pot evitar que no sapiguem valorar després el que rebem.

    (jope, quina resposta més formal, no??)

    Mmmmmm crec que ens vols dir alguna cosa i no ho acaves de fer.
    Jo Mateixa said...
    CafeAmbLlet: Val, val, m'ha quedat clarissim, tu vols més, jejejejeje. Cuidate bonica!!!!

    Joana: Es que aquesta calor...ara seria un bon moment per refer la Orgia Blogaire de Ca La Candela :-P

    G!: Formal si, però perfectament encaixa amb el post, gràcies guapissim!!!

    Que jo vull dir alguna cosa i no acabo de fer-ho???, aixxxxx, penses masa tu, ara que ja ho diuen això de piensa mal i acertaràs :-P
    una més said...
    Doncs ho tens ben fàcil: esperes que plogui i mentrestant et vas apenent la lletra i la coreografia.

    Ara, això si, avisa quan sigui que et filmarem.

    Una abraçada.

    P.D: Jo també crec que és una característica ben humana això de voler-ne més.
    oriol said...
    vaja, suposo que estic amb aquest tipus de respostes per un curs que he estat fent aquest estiu, i de fet, us diria de nou el mateix.
    Es clar que voler més és gairebé natural en l'home, però encara que no siguin coses materials com em deia algú, voler sempre més, sovint fa que ens perdem el que ja hem aconseguit o tenim...
    feu la prova. es viu molt bé sense aspirar continuament a més, i el millor, és que a aquest MÉS alq ue us referiu, sovint s'hi arriba quan menys t'ho planteges. És a dir, seria allò de gaudir del viatge i no només del lloc on vas de viatge...vinga Antoni, que t'he donat pautes pel debat!

    I Txell, si que fa vent per aquí i ha caigut un xàfec d'estiu d'aquells que ho netegen tot!

    vinga, fins ara!
    Anònim said...
    A mi això em passa quan obro un gelat de pot dels de häagen dazs...sempre en vull més!! i a sobre amb aquesta calor que fa...menys mal que reprimeixo una mica el meu dimoni gelater...
    neus said...
    punt feble, el Gene Kelly ballant sota la pluja... M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!!!


    Més aiguaaaaaaaaaaaaa!!!


    un petonàs!
    euria said...
    Intento aprofitar el que tinc a cada moment, com deies, he arribat tard al post anterior i tb em quedo amb el dimoniet :) Potser no és que busqui més, si no que surti el que estic fent o el q tinc entra mans. Bona nit!!!
    Anònim said...
    Fent salts per diferents blocs he acabat aquí. Pel que veig som "veïns", jo sóc de Calella.

    Per cert, em presento: Em dic Enric.
    Anònim said...
    Vull més menjar al Mc Donal's pel mateix preu !! Vull que els preservatius siguin gratuits !! Vull poder viatjar i no haver de pagar peatge !! Vull un sou i un horari que em permeti potser una vida tranquila !! Vull trobar gent amb qui es pugui confiar 100% !! Vull poder anar a la platja i no haver d'esquivar els vidres !! Vull tenir un PC que sempre sigui bo !! Vull aire acondicionat al meu despatx !! Vull poder organitzar un viatge i que cap amic em digui que no pot venir !! Vull que la JoMateixa faci mes Posts !! Vull ser feliç i saludable !! Vull que la xenofòbia desaparegui !! Vull que els moments inoblidables s'acavin quan jo decideixi !! Vull morir savent que els meus fills viuran en un mon millor !! Vull una makineta que no trenqui les puntes dels llapis !! Vull respirar sota l'aigua i volar sense cap artilugi !! Vull que s'em compleixi tot i ara !!!!!!!! (i el que em descuido també)
    Jo Mateixa said...
    Una més: Ja ho vaig fer un cop ja, un dels dies que la iaia Carmen estava ingressada a Sant Boi, un dia de pluja d'aquells que sents que el món es una merda i que res no val la pena...vaig tenir la necessitat de girar sobre meu, amb els braços oberts sota la pluja, va ser especial, no se, ple de contradiccions, d'emocions, de neguits. Espero que us faci bon temps avui a Pineda!!!!

    Oriol: Coi nen, tu també tens ganes de debat eh, que profund!!!!! :-P Es veu que ha plogut a tots puestus tu, menys a Sant Boi, que en te pinta pero no acava de descarregar :-S

    La Xica: Nenaaaaaaa, a mi amb aquests gelats també em passa :-P

    Elur: Saps que pensava en tu i en L'Escarabat mentre feia el post????, serà que se que els dos sou uns apassionats de la pluja??? :-)

    Euria: Mai es tard dona, si la dicha es buena, diuen no??,jejejejeje, crec que tens molta raó.

    Enric:Benvingut!!!!!!, som veins els caps de setmana, jejejeje, però si, Calella està a toca dels dits de Pineda :-) per cert, unes fotos molt xules les del teu Bloc!!!!! :-)

    ROVIBA: Ets els putu amu tiu, quina passada, m'encanten els teus MÉS i coincideixo amb molts d'ells!!!!!!, en quant a que servidora posteji més....que estem de vacances nen i el tema pis em treu molt de temps, be, el tema pis i el tema tenir al meu home cada dia a casa (l'he d'expremer be!!!!!), jejejejejeje.
    Anònim said...
    Tu fins a la pela eh jejeje, que no quedi gota :D
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Fins a la que?????, nen, no he entes el que has dit....o poder si :-P

    A lo dicho, ets el putu amu, guapuuuuuuuuuu!!!!!!!
    oriol said...
    Ahhh, jo si voler més, vol dir voler coses de l'estil del que diu en Roviba, jo també m'hi apunto ( bé el mcdonalds m'és igual ). JO em pensava que parlavem d'altres coses....
    Jo Mateixa said...
    Oriol: Parlem del que volgueu, ja ho sabeu, jejejejeje.

    Home, jo a lo del McDonalds no m'hi apunto, però a moltes d'altres si!!!!!!!
    Toy folloso said...
    ¿Que no heu jugat mai al set i mig?.
    Si tens unes cartes maques, t´has de plantar. Perque no pots fer cas tothora a l´ambició.
    La mesura es un art.
    Però, sense contrapartides, també voldria més; ¡i ja!.
    Denea said...
    crec q es innat en les persones voler anar sempre una mica més enllà. en quant a metes i objectius personals ho trobo molt be, pero a vegades, hem d saber acceptar i agrair el que tenim i no tornar-nos tan ambiciosos, que encara q no hi pensem mai, sempre hi ha algu per sota que esta pitjor.
    no? :P
    un abraçada maca!!!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Toy Folloso: Jo no hi he jugat mai, es un joc de cartes per això oi??? :-P

    Denea: Això es evident, sempre hi ha qui no te ni una minima part del que tenim nosaltres i ens hauriem de sentir molt afortunats per tenir el que tenim, una altre abraçada ben gran per tu i per en K. :-P
    Anònim said...
    MAtti Matti MAtti MAtti!!!!!!

    Estic tope desenganxada de la blocosfera! No m'apetix escriure res xD Ni llegir però he entrar per veure com t'anaven les coses! I ostres! M'he topat amb que ja casi tot u tens llest del pis i ja pots passejar trankilament per l'ikea! M'alegro moltissimmmtissimtissimtissimmmmmmm!

    I kina envejeta nena! Ooooh!

    X cert! No pensis tan amb els nens i viu la vida en parella! K ja vindran xD
    Déjà vie said...
    la calor afecta, aixó es un fet, pero dit aixó, voler mes es un signe d aspiració, de poder, de ambició. No se si t'agradara pro en la justa mesura es el q ens impulsa a no tenir una vida estatica.
    Boira said...
    Sempre volem més de tot, mai estem contents amb lo que tenim. Crec que s'ha de trobar l'equilibri, com amb el dimoniet i l'angelet. Apreciant el que tenim, i no pensant en lo que no tenim. Amb això no vull dir que ens conformem. Sempre és bo tenir ambició i intentar aconseguir el que és desitja. Tot i així, a mi em passa com a la Xica, quan m'acabo el gelat Häagen dazs sempre en vull més.
    Jo Mateixa said...
    Yrun: Ets una poca vergonya nena, jejejejejejeje.

    Déjà: Tant si m'agrada com si no es la teva opinió bonica i ja saps que estic encantada que la deixis aqui, un petonas ben gran!!!!!

    Boira: Tens molta raó noieta, molta!!!!

    A TOTS VOSALTRES: Crec que d'això s'en pot fer un debat com be han dit alguns companys, voler MÉS de segons que pot ser perillós i tampoc cal ser avariciosos, però es clar, quin mal hi ha en demanar un món més net, més digne, o una estona més de plaer amb la persona/es amb les que vols estar??, com aquestes n'hi han d'altres d'opcions, no creieu??

    La calor, ja sabeu, em fa anar així :-P
    Anònim said...
    He dit d'arribar fins a la pela (pela de fruita) perqué tu havies dit que havies de treure-li el suc al teu xicot. :D
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: Ahhhhhhhhhhhhhhhh, ara si que ho entenc :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column