Pelusa Blog Award


L’autora del Bloc Al Son de unos tacones , ha premiat aquest Bloc amb El Pelusa Blog Award i certament estic molt contenta de que un Bloc molt nou per mi m’hagi donat aquest premi…que no se molt be en que consisteix, si es bo o dolent, espero que bo :-)

Quant Les Nosotras Mismas (pseudònim amb el que signa l’autora/es, que encara no se si son una o més d’una) em diguin en qualitat de que es el premi, jo donaré els meus 5 premiats.

De moment dir-vos que el Premi Pelusa em recorda en Maradona i jo de jugar a pilota no en se gaire, ara be, tocant les pilotes a la gent soc una crack i si no us ho creieu...pregunteu a la Blogesfera....:-P

De nou, gràcies per el premi!!!!!!!!!

21 Comments:

  1. Anònim said...
    Aquest premi es un premi a totes les que teniu pelussilla al melic segur !!! jajajajaja Per cert d'aquesta pelussilla se'n podria fer un post llarguissim i curios segur jajajajajajaja
    Jo Mateixa said...
    Alaaaaaaa Farlopa jo no tinc pelusilla al mèlic!!!!!! :-(
    Anònim said...
    No t'enfadis !!! jajajaja però vols dir que no va per aquí el tema???? Jo si que tinc un amic que es una maquina generant pelusilla al mèlic, fa rissa !!!!
    Boira said...
    Eiiii!! Moltes felicitats guapíssima!!

    Petonets molt dolços! Que deu ser això de pelusa? Que has d'escombrar més el bloc?? Oh! jajaj
    Joana said...
    Segur que te'l mereixes....
    Ja ens diràs de què va...el premi...
    Pelusilla!
    Clint said...
    Anava a dir com el farlopa, diria que la Txelleta en va fer un post fa molt temps...que deia que sempre acababa essent blava o alguna cosa així!

    Però tant és un premi és un premi i s'ha de celebrar, així que treu el cava i les pastetes que és hora de berenar!
    Jo Mateixa said...
    No m'enfado pas Farlopa (aixxxx, que poc em coneixes eh), nomes volia fer un matis a que JO NO FAIG PELUSILLA AL MELIC, tot i que deu ser divertit :-P

    Boira i Joana: Gràcies guapisimes, ja us mantindre informades de que es exactament, a mi ara em pica molt el cuquet!!!!! :-)

    Clint: Cava no en tinc però m'estic menjant dos donuts de sucre i un suc de taronja, en vols???? :-P
    LlunA said...
    Un premi ha de ser bo i com tu te´l mereixes ho és ben segur...
    Ara que el nom del premi...ejem..ben curiòs!
    Visca la pelusilla...sigui o no del melic...

    Petonets :)
    Jo Mateixa said...
    LLuna: Aixxx, em faràs posar vermella, de moment segueixo sense saber quina mena de premi es i per que me l'han donat, be, al Bloc on me l'han donat diuen que es per que no paro...però per que no paro de que em pregunto jo????? :-P
    zel said...
    ENHORABOOOOONAAAAA!!!! Diuen que "pelusa és quelcom com enveja, tot el contrari de repelús, no? jejeje, Si de cas jo te l'interpreto.
    "LA TXELL TÉ UN BLOG QUE FA ENVEJA"
    Si més no, jo així ho penso, ets dels pocs ja ja ja diaris que em surten del corasón. I la pelusa, no és el borró? Allò que es fa sota els radiadors? ui ui, la meva amiga basca diu enveja, repeteixo, la que et tenen, guapi!
    Jo Mateixa said...
    Zel: Ahhhhhhhhhhhh, ostres però deu ser enveja sana no???

    Ostres, que ara m'he quedat amoïnada, però espero que sigui bo, si, si, si segur que deu ser bo :-)

    Gràcies bonica!!!!!
    Anònim said...
    Ostres... quan te n'enteres de què vol dir exactament fes el favor de donar tú també premis! Jajaja... açò de donar premis s'està posant de moda!
    D'això... ja estàs bé de la panxeta? Un petó!!
    Jo Mateixa said...
    Palito: Oi tant que els donaré...quant sàpiga de vol significar el premi!!!!!! :-P

    La meva panxeta està més o menys be, però en Hatim esta de baixa per culpa d'un virus intestinal i angines...ja veuràs com d'aquí a res caure jo també :-S
    Anònim said...
    ENHORABONA! tot i que no sé pas de qué va...

    ja explicaràs!! FElicitats! ;)
    rosa said...
    hola, la de marbella té linkat a la letizia i a tu t'he vist comentant a la letizia.
    voldria que m'expliquessis com em puc baixar el rellotge o el calendari que tens ho he intentat pero noia no puc.tinc las pagines pero no ho se on posar el copiar i pegar.
    gracies.
    Anònim said...
    Felicitats !!! sigui quin sigui el tipus de premi...

    Pelusilla al melic??? hem dec haver perdut alguna cosa.
    Jo Mateixa said...
    Esteve: Gràcies guapu!!!!

    Rosa: Mira, has d'anar a l'apartat de personalitzar el Bloc, afegeixes un element nou de pagina i allà esculls l'opció de HTML/Java Script, poses el títol que vols i enganxes l'enllaç que has copiat abans de les pagines o del rellotge o del calendari, guardes canvis i fas una vista previa a veure com et queda al Bloc :-)

    Nota: Al final us cobraré per les ajudes on-line eh, jajajajaja, a dispossar, sempre que pugui i sàpiga fer-hoe staré encantada de donar-vos un cop de mà :-)

    Mama del Pol: Ara anava a passar pr casa teva que ja veig que has actualitat :-)
    Terra said...
    Osti, jo també he pensat en el Maradona tu! Però ell no hi pintaria res aqui! A menys que volgués esnifar el fons blanc immaculat del teu bloc...
    Bromes apart, mooooltes felicitats pel premi!
    Jo Mateixa said...
    Terra: Moltissimes gràcies!!!!!!!!
    Mon said...
    felicitats pel premi (risitas por lo bajini)
    Jo Mateixa said...
    Mon: Apaaaa, tu saps de que va el premi o les burletes son per el melic??? :-P

    Petons!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column