La noche le confunde


Es el que va dir en Miguel Rico, editor de l’SPORT dissabte al vespre, evidentment es referia a en Ronaldinho, que es veu que es més puteru que Alessandro Lequio, menys mal que en Leo Messi, el meu Leo Messi, va fer un partidas impressionant, tant de bo pogués posar la mateixa enquesta de l’altre dia, segur que els resultats serien millor.

Estic amb agulletes i es que aquest cap de setmana en Hatim ha estat fent la instal·lació elèctrica de l’estudi d’en Miquel i la Núria, ha estat posant làmpades per tot el pis i jo he ajudat una miqueta a pintar, total, que ens hem passat tres dies pencant com a burrus i el nostre piset l’hem hagut de deixar una mica de banda.

Tinc pendent de fer un meme de la Palito, i com diria aquella, estamos trabajando en ello, però es que son 40 preguntes, el farè, tu tranquila, de fet el tinc mig fet, falten 5 o 6 preguntes i ja el penjo, a veure si al vespre puc.

Per la resta poca cosa més per explicar, que Gran Hermano continua mogudet (no he pogut veure més que el debat d’ahir al vespre amb en Jordi González), per tant estic una mica desconnectada. Pel que fa a l’enquesta de les sèries de TV3...en Clint deia que hi ha tongo, ei, que jo no he votat, i em sorprèn que hagi guanyat Ventdelplà, el cert es que creia que guanyaria Herois, però be, veig que sou molt frikies tots plegats.

He de fer el recorregut per els vostres Blocs, per déu, espero que no hagueu actualitzat gaire, que avui tinc el cos una mica raru i l’únic que em ve de gust es tirar-me (estirar-me) al sofà i dormir, merda cony, demà a pencar, buffff, quin pal.

El vostre cap de setmana ha estat més tranquil que el meu??

No em digueu que no es mona la nena :-)

22 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Per cert....MOLTISSIMES FELICITATS A TOTES LES MERCES BLOCAIRES!!!!!
    Toy folloso said...
    ¿Té a veure alguna cosa la foto d´aquests tulipans amb el Ronaldinho?.
    Jo Mateixa said...
    Toy Folloso: Doncs la veritat es que no, per que ho dius???, simplement l'he vista i m'ha agradat.
    Anònim said...
    Jo cap de setmana mogudet per les festes de la mercè, em fa vergonya dir-ho kuan tu has estat pencant... (clar k dissabte sí k em va tocar treballar eh?)
    I intentant reunir 2 sabates que una la té encara un cosí i l'altra la vaig recuperar ahir d'un cuiner... una llarga història k espero k acabi bé en plan paco lobaton, pq la sento plorar sola a la caixa ja ja
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Jana: O ens ho expliques millor o no ens ho expliques, però entens que no es just deixar-nos a mitges amb això de les sabates???, jejejejejejeje.

    Petonets guapa!!!!!
    gatot said...
    uiiiissss, pobre Ronaldinho! O sigui, que aquesta tardor ha descobert el sexe, aquest noiet? ai, ai, ai...

    Doncs, no, jo mateixael més friki de tots els bloguerus sóc jo, que no vaig votar l'enquesta perquè no he vist cap sèrie! No em diràs que no és ser friki això!

    I el capde... doncs per ser el primer que no treballava des de no sé quan... dissabte a la tarda vaig tenir festa d'aniversari del gatet petit + 13 fieres de la seva edat + un altre gatet un any més gran! I jo... "solo ante el peligro".

    No se'm va trencar cap fiera i jo vaig sobreviure!

    petons i llepades a les (teves) tiretes!
    g! said...
    ei quin estres!! ara toca un massatge del hatim i tu un a ell, eh? :-)

    m'agafo la felicitació ja que avui també és sant gerard!! Ole-ole!!

    petonassu!
    Clint said...
    Ei que jo no t'he acusat de res! només que els "numerus" no quadraven...tot i que amb la pila de frikis que volten per aquí (desenganyem-nos-en-los-li) no m'estranya que guani vent del plà!

    (entre tu i jo el Oriol pericu i la Txelleta segur que han votat!)
    Boira said...
    Guapaaaa! Doncs tira't al sofà, i t'hi estàs fins a la nit, els blocs ja els repassaràs demà!! Avui et perdono, però demà toca, eh! :D Jo m'acabo de connectar, i tinc 21 post per llegir. Oh!

    Petonets guapeta.
    Anònim said...
    La nena és maquíssima!! ;)
    El que no he entés ha sigut el títol "la noche le confunde", a qui? no veig al dinio per enlloc, jejeje!
    Petonets
    Anònim said...
    Ufff el meu mes curt pero mes tranquil i relaxat.
    Anònim said...
    Si que es guapa la nena si...i molt divertida!!!

    Es que quan tenen aquesta edat qualsevol cosa que facin es super divertida...

    Ara a descansar i quan puguis ja faràs una volteta pels blogs!!!

    Records!!!
    Jaqme said...
    Això és obrir curiositats!
    I no podries convertir aquest blog una temporada en un "aquí hay tomate" de TOT el que et va dir el de l'Sport?
    :)
    Jo Mateixa said...
    Soc un desastre,felicito a les Merces i no caic en Felicitar al nostre G! que també cel.lebrava el sant, nen ho sento, MOLTISSIMES FELICITATS!!!!!!!

    Tema Ronaldinho més val no tocar-lo, que sembla que ara tothom està en contra seu i els seu megasupergermà perseguirà a qualsevol que parli malament d'ell....ja veig que em tancaran el Bloc i tot :-P

    Pel que fa al tema LA MEVA PANXA, no està, vaja, vull dir que hi es però com si no, tinc vòmits i diarres i no, NO ESTIC PRENYADA, que en Hatim també està com jo de l'estomac i que jo sapiga aquets cap de setmana res de res com per patir per prenyaments rarus :-S

    Avui segurament penjaré 2 post, ves, poca feina que tinc, no m'ho tingueu en compte que us saturi d'escrits, ja m'enyorareu ja quant estigui de trasllat i no pugui escriure ni dos ratlles :-)

    Que passeu molt bon dia!!!!!!!!!
    Nosotras mismas said...
    Hola guapa,

    Tienes un premio que recoger ;)


    Besos.
    rosa said...
    hola,jo també he tingut un cap de setmana mogudet,doncs a la amilia hi han Mercès,em estat de fest.
    Ah jo segueixo vent del plà.
    M'encanta el teu blog.L'he descubert per la de marbella.
    Anònim said...
    cap ed setmana super-trankil...genial,la veritat es q ho necessitava...:P aixi q no em queixo de res...xD
    ZAGASO said...
    Si realment el Chelsea ofereix 70 milionets d'eurons, només cal discutir sobre el color del llaç!!!
    Ulisses said...
    wueno, ja veig que el finde poc l'has disfrutat...
    I la nena, si que és mona.
    Jo Mateixa said...
    Nosotras mismas: Ho se, ho se i us n'he donat les gràcies al vostre Bloc però caldria que m'expliquessiu quin sigfnificat te aquest premi per tal de jo saber en que basar-me per otorgar els meus 5 premiats :-)

    Gràcies!!!!!!

    Rosa: Siguès benvinguda!!! per la de Marbella???, ara no ho he pillat, ja m'ho explicaràs qaunt et vagi be :-)

    Ainos: Felicitats retrasades que ja veig que n'has fet 26!!!!!! Una mica de relax sempre va be :-)

    Ignasi: Doncs mira, a mi ja m'estaria be que paguessin aquesta quantitat, de pas es podrien endur algun paquet més que tenim por ahi :-S

    Ulisses: Home, l'he disfrutat veient que el pis del meu germà i m'ha cunyada està quedant la mar de xulu i he disfrutat veient-los contents a ells, que més puc demanar??, ja em tocarà a mi gaudir del meu pis d'aqui a uns dies :-)
    Estela said...
    acabo d´entrar per primer cop al teu blog.és wai, el llegiré sempre que pugui i tingui una estoneta lliure, cosa difícil avui dia.adeu maca.
    Jo Mateixa said...
    Estela: Benvinguda aqui i benvinguda al mon dels Blocs que veig que fa poquet que t'hi ha endinsat :-)

    Torna sempre que vulguis!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column