Un meme propi

Des que els avis es van posar malalts que per norma el mòbil i jo anem junts sempre al bany, en aquells dies la comunicació entre la família era vital, ara s’ha tornat un costum i el meu mòbil i jo continuem anant al bany plegats.

Avui, mentre seia tot fent un pipí (si ja se que no calen explicacions, però si no explico la situació el meme no te cap mena de gràcia) m’ha donat per agafar el mòbil i fer neteja de fotos, sms, vídeos, cançons...es veu que he estat força estona per que quant he tornat al meu lloc el jefe m’ha preguntat si estava be, clar, com que has trigat tant, no era plan d’explicar-li que tinc una mica de infecció d’orina i que em costa fer un riuet.

El fet està en que us plantejo un meme, burru com el que més, però penso que pot estar divertit.....

Les dues fotos que us penjo estan posades als banys de l’empresa on treballo, la primera la vaig fer Jo Mateixa per que així m’ho van demanar els companys, estava penjada als dos banys, als d’ells i al nostre (homes per una banda i dones i visites per una altre) però ara al bany d’ells ja no hi es i de cop a aparegut la segona.

Ningú es vol mullar i dir qui l’ha feta, tot i que estan en castellà em temo que ja se qui ha estat.

Teniu fotos curioses de la vostre feina o lloc d’estudi??? Podeu donar una breu explicació de que es, on està, qui ho ha posat i el per que.

Evidentment no l’hi encolomo a ningú que si no desprès em dieu de tot, qui el vulgui fer ja ho saps, se m’ha acudit així, pim pam, mentre pixava...lleig oi??

Demà crònica de Gran Hermano per tots aquells frikies de esta nuestra comunidad....uffff, us he d'explicar la meva primera reunió de veïns que va ser ahir abans del Barça...però això ja serà en un altre post :-P

15 Comments:

  1. gatot said...
    eis... tot just he estrenat la feina i no hi he anat ni a pixar... però si hi veig alguna cosa wapa... cap aquí!

    petons i llepades pixaneres!

    (ha quedat molt escatològic? fetish?)
    :D
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Jajajajajaja no, no que va, ha quedat genial :-P

    Petonets i llepades pixaneres??, jajajajajajajaja.

    Guapu!!!!!
    zel said...
    EO, GUAPA!!! Noia, quin disfrutar ahir amb el Barça, genial, bestial, MEEEEEESSSIIIIII, bé és que sóc tan culé, que hauria de cridar tooooots els noms i no cal, eh? Ja penso en una foto que.... ja la veuràs. Muacks
    Jo Mateixa said...
    Zel: JO tambe soc molt del Barçaaaaaaaaaaaaaaaa, supos que ja ho has notat alguna vegada per aqui :-P

    Perfecte doncs si ja tens al foto triada, ja tinc ganes de veure-la!!!!!
    rosa said...
    bonissim!! si en trobo un ja te'l passaré
    Anònim said...
    Molt bo el segon cartell al de la meva empresa com elunic home soc jo,ja procuro aixecar la tapa de WC pero si hi ha un cartell que indica que las compresas i tampons a la paperera i embolicats.
    Denea said...
    xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    jajjajaajaj tu i els memes...estigues atenta que en el proxim post dl meu blog tinc una sorpreseta per tu....
    bon cap de setmana maca!!!
    Nosotras mismas said...
    Quan estaven a l'altre oficina, compartien bany amb una altre empresa i van possar:

    "SE HA DE UTILIZAR LA ESCOBILLA"

    La curiositat radicava en la c de escobilla, era d'un altre color i mes gran, mai vam saber si era per a dir "CERD@S" o perque sospitaven que la persona que no utilitzava la "Escobilla" es deia Carmen, Carla, Claudia, Consol...

    Ara a l'ascensor han possat unes fustes per protegir-lo de les obres que s'estan fent i allà la gent escriu de tot. He arrivat a la conclusió quela gent té un greu problema amb la sexualitat.


    Petons
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Estaré neguitosa esperant-ho!!! :-)

    Striper: Va, va busca, segur que alguna cosa curiosa trobes :-P

    Denea: Ai nena que ja em fas por, jejejeje, ok, ok, estará "al tantu" :-P

    Petonets bonica!!!!!!

    Nosotras mismas: Jajajajajaja, certament aquelles tipiques frases que s'escriuen a les parets dels banys dels bars o dels ascensors son per llogar-hi cadires, jajajajajaja, ja podries fer-ne fotos ja del que posa al teu ascensor :-P

    Petonets!!!!!
    Anònim said...
    Hola guapa, com jo no ho sé posar, t'envio al correu un mail molt bo de cartells d'akests pq posis els k vulguis o ho enllaçis
    La informàtica i jo som un desastre...
    petonets
    Jana
    Jo Mateixa said...
    Jana: jejejeje, però tu per que no et crees un Bloc d'una vegada????, jejejejeje :-P

    Cap problema, quant arribi a la tarda a casa m'ho miro que aqui a la feina segons quina mena de fitxers son els tenim bloquejats i no els podem veure :-(

    Petons guapa!!!!!!
    Metamorfosi said...
    Hola preciosa!

    Passo un moment de resquitllada i a correcuita per passar-te una mica de feina, precisament quan penges un meme!

    He penjat el post ara que tenia uns minuts abans de tornar a marxar, que l'he anat fent de mica en mica i avui l'he acabat!... i t'ha tocat el rebre! xD

    Passat per cassa quan vulguis, a veure què et sembla.

    Petonets, carinyu!!!

    P.d.- Quines ganes que tinc de que arribi el cap de setmana i pugui xafardejars els vostres blocs! Coi, que us trobo a faltar!!!
    Jo Mateixa said...
    Meta: Ninaaaaa, com va tot????, ja he passat per el teu bloc i he vist en quina m'has enmerdat, jajajajajaja.

    Per cert, la teva esquena nua molt sexy (SPAM gratuit del teu Bloc), però em temo que jo no seré tan agossserada al'hora de mostrar-me a tots vosaltres :-P

    Besitus i bon finde carinyu!!!!!!
    Itf said...
    Esperaré a començar la universitat a veure si trobo alguna cosa curiosa...
    Jo Mateixa said...
    Itf: Perfecte, doncs tindrem paciència i esperarem que comencis la Universitat :-)

    Bon cap de setmana!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column