I ara un conte

El nen José Luis tenia ganes de jugar amb el nen Juan José, però no estava gaire d’acord amb les regles del joc que el segon plantejava.
El nen Juan José proposava que tots els veïns del seu poble poguessin decidir per ells mateixos les regles del joc i això al nen José Luis el tenia fora de joc (Sr. Soler, ho veu, ja he trobat un fora de joc)
En una altre part del mon, el nen Josep Lluis s’enganxava de mala manera amb el nen Josep per que l’hi havia explicat una cosa molt important però resulta que era mentida i es clar, es va rebotar amb ell. El nen Josep va admetre que s’havia equivocat i l’hi va dir al nen Josep Lluis que marxaria del seu entorn, per que l’hi sabria greu haver-l’hi mentit, com que el nen Josep Lluis en el fons, molt en el fons, s’estimava al nen Josep, el va perdonar i l’hi va dir que no calia que marxes, però que prou de mentides.
A prop d’aquest segon mon hi havia tota una colla de nens que volien anar d’una banda a l’altre dels mons, però que no podien per que uns “socabons” no ho permetien.
El mon es ben boig, la putada es que tothom vol jugar i tothom vol marcar les regles del joc, així no anem be.



24 Comments:

  1. Striper said...
    Jo diari allo que diu el poeta " ojala todo fuera como esta mandao i no mandara nadien"
    zel said...
    osti reina, avui m'has descol.locat, hauré de reflexionar sobre els nens i les seves circumstàncies. Sobre el món no més pas, que tinc el cap com un bombo! petonassos, recién estrenàààààààà.....casita!
    estripanits said...
    hehehehe
    Itf said...
    El nen Josep Lluís va sortir ahir a Tengo una pregunta para usted? Jeje. Una abraçada!
    Yo voto al PP... y no debería said...
    Vota al PP para que todos tengamos nombres españoles y cristianos.

    Saludos cordiales
    rosa said...
    Que no em som de cristians els que no votem al PP???
    aixxx no ho entenc pas...

    Que tal per la casa nova i la vida amb en Hatim?

    Text molt currat...
    petons
    rosa said...
    Ostres tenim filtracions com el túnel per on jo passo cada matí, sempre negat d'aigua...
    Ulisses said...
    jajajajajaja
    que enrebesada....

    brillant!
    Denea said...
    ooooooooooh!!!
    m'encanta com fas aquesta gran crítica. Jo ja dono per perduda la política...no hi confio, en ningu.
    pero bé...estic fent una assignatura sobre això i fa dies que dono voltes al tema del poder, de l'autoritat i l'educació.
    Molt interessant però molt complicat també...
    petoneeeeeeeets!!!!!!
    Clint said...
    mira, tens tota la raó del món! podrien sortir tots plegats en un anunci dels ous Kinder...sí sí aquells en que tots els nens que surten semblen una mica més atontats del normal! doncs aquests que tu diu igual!
    David JB said...
    A aquests nens no els han ensenyat a jugar en condicions, encara els queda molt per aprendre, em sembla a mi.

    En fi, que vagi bé i relaxa't
    Anònim said...
    Primer de tot, no he llegit el conta, però si que he llegit les altres dues entrades, me'n alegro que ta mare estigui tan contenta i animada i espero que la recuperació li vagi molt bé (com a futura fisio obligo que fagi els exercicis a casa que sino el que fagi al centre no servirà de res)
    I l'altre cosa... De quin color son les rejoles?????? I que me'n alegro moltíssim de que ja ho tingueu tant apunt d'anar a viure, Felicitats pels dos!

    Heleia i si avui signo amb el meu nom :P

    Un petonàs Meli feliç... etc etc ja saps com segueix...
    LlunA said...
    Així no anem bé...massa jugadors amb les seves propies histories que al final no arriben enlloc...
    Mikel said...
    plas plas plas molt bo el conte , i genial ahir en Josep Lluis!
    Puji said...
    Fins que un dia el nen Juan José i el nen Josep Lluís van dir :vet aquí un gos, vet aquí un gat, aquest conte s'ha acabat!
    Jo Mateixa said...
    Striper: Sobretot nadien eh, jejejeje. Per cert, ara he rebut el teu sms, les estadístiques estan abaix de tot del bloc, ets pots creure que no se ni com es diu la pagina?, clicka-hi i dona.hi un cop d'ull :-)

    Zel: Aixxxx, que no estem posades en política eh :-P

    Petons requeteguapa!!!!!

    Estripanits: Jajajajaja :-)

    Itf: Oi tant!!!!! :-)

    Tu votas al PP per que el que es jo ja et dic que no: Au ves a cagar a la via corre macu.

    Rosa: Jo soc cristina per que em van bategar que si no ni eso :-P

    Gràcies guapa!!!!

    Rosa de nou: Filtracions??, no ho he pillat, ho sento :-(

    Ulisses: Gràcies :-)

    Denea: De perduda res nena, em de fer la política nostre, n'hem de parlar, hem de saber que es cou en el nostre país i en aquell altre :-)

    Clint: M'encanten els huevos Kinder, jejejejejejeje.

    David: Es que el dia que donaven les regles del Joc pel Barrio Sesamo ells no hi eren :-P

    Heleia: Guapaaaaa, moltes gràcies carinyu, a veure quant podem tenir-ho tot llest i feu una escapadeta amb el teu home per visitar-nos :-)

    Siii, em se la continuació de la cançó....tu ja te l'has après correctament??? :-P

    LLuna: I saps que??, masses jugadors suplents que sembla que ningú volguí fer sortir a jugar :-)

    Mikel: Va estar collonut!!!!, gràcies :-)

    Puji: Esperem que no trigui en arribar aquest dia :-)
    Anònim said...
    Si si ja me l'he aprés...
    A veure si et pases pel meu fotolog i t'enterares de cosetes...
    www.fotolog.com/heleiaa
    Jo Mateixa said...
    Heleia: Nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de debò us aneu a viure junts????, que guay!!!!!!! :-)

    Ohhhh tia, que m'he emocionat i tot, moltissimes felicitats per complir un anyet amb el teu nen, aixxxxxxxxx, que le mave petitona Mª Antonieta se m'està fent gran!!!!!!!!

    Petonasos bonica!!!!!!!
    Anònim said...
    DOncs si, mira la vida dona voltes i ja es veurà... però encara no diguis res... ok?
    QUe ho volem comunicar nosaltres en mica en mica...
    Petonets
    Joana said...
    Doncs avui els de " Minoria Absoluta" han adaptat la cançó ...Hola Don Pepito, hola Don José... i entremig el que va dir ahir en Carod... he rigut tota sola!!!
    Una abraçada!
    Jo Mateixa said...
    Heleia: Seré una tomba....tot i que mun pare ja ho sabia per que l'hi vas dir tu i en Miquel també ho sap (ho sento, a ell no me n'he pogut estar de dir-l'hi).

    Petonets dolça!!!!!!

    Joana: Jajajaja, ostres m'haguès agradat sentir-ho, segur que va estar genial!!!! una abraçada guapissima!!!!!!
    SOLER said...
    Penso JO MATEIXA que has fet una bona descripcio, enllaçant els temes, i saps que?
    La sensacio que tinc es que tot es cosa de nens, que volem se adults pero el nostra comportament es infantil.
    Ens barallem com quan estavem en el pati de l'escola...aixo si, acompañats del xibatos de sempre, que fan mes groses les coses, LA PREMSA.
    Gaudiur de casa nova, que per aixo heu fet el vostre esforç.
    Jo Mateixa said...
    Sr. Soler: Gràcies, de tot cor, per les vostres paraules :-)

    Un petonas inmens!!!!

    PD: La canalla...ja s'ha sap :-P
    Maiol Sanaüja i Soler-Rossell said...
    N'he fet un apunt al bloc.

    http://maiolsanauja.blogspot.com/2007/10/3a-enquesta-collita-prpia-i-una-pedra.html

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column