No, ho sento, però no m’agrada


I tots els mitjans de comunicació, espanyols sobretot, sen fan reso del que pot passar diumenge a les 18:00….

Si gent si, l’Alonso es juga el campionat de Formula 1 al circuit de Interlagos, al Brasil, però es clar, se la juga contra en Hamilton i en Raikonen.

I a mi l’Alonso no m’agrada, però nomes per putejar a Mclaren ja m’agradaria que guanyes i envies a prendre pel sac al jefe de la escuderia (el de Renault, el Briatore es fastigos, però es que al de Mclaren no el trago).

Fa uns dies que escolto RAC1 quant torno a casa amb el cotxe del pare i allà han fet una macro enquesta on la gent pot votar qui vol, no qui creu, si no qui vol que guanyi el campionat i si em paro a pensar-ho jo vull que guanyi en Raikonen, però fijo que guanya en Hamilton (que està un rato bo el paio), però no, no, per favor, l’Alonso no que es tonto del cul i més ara que esta casat amb la pepa aquella, però es que en Hamilton tampoc vull que guanyi....

Qui voleu que guanyi???

Qui creieu que guanyarà???

Jo Mateixa, Sant Boi de Llobregat, Catalunya.

Per gentilesa de RAC1....PuzolanaRemix

22 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Per gentilesa de Youtube: http://es.youtube.com/watch?v=xZlVRtkSkLM
    ERTAI said...
    Donç... encara que l'alonso me pareix una mica prepotent i perque no un subnormal... Prefereixo que guanye ell.. Al Hamilton no puc ni mirarlo, perque tot el que fa pareix que siga perfecte i que ningu no el sancinés l'altre dia em va tocar els collons una mica... abanda de que Quan L'alonso el va guanyar una pole es va posar a plorar perque Si alonso esto, si alonso lo otro... Pero bueno... QUINA MERDA DE TIO!!!

    El Raikonen bueno, estaria be que guanyes ell, perque me cau en gracia.

    En fin... el Diumenge ja vorem...

    Salut!!! (i força...)
    David JB said...
    Que els bombin a tots els de la formula 1, i al Lobato, el calvo aquest de tele circo que sembla que està enamorant de Alonso, i al niñato, el Hamilton, etc... vamos, que per mi, com si els cau la bomba atòmica el dia de la cursa, que no penso ni prestar-hi atenció ni un segon ehh, ni un segon.

    Paraula de David

    Jeje
    Striper said...
    Dona el Alonso es molt xulu i cregut, a mi ja m'esta be que guanyi per las putades que li han fet si no guanya ell que ho fasi el raikonen.
    Mikel said...
    no em barrufa gens la F1 per lo que mes igual qui guanyi ;-P
    Lluna said...
    A mi m'agrada la F1. Ja m'agradava quan no hi havia espanyolets corrent.

    Des de fa molt de temps, que el meu preferit és en Raikkonen. D'abans de que l'Alonso comencés a córrer amb Renault. Així que la meva resposta a qui vull que guanyi està clara, no?

    D'altra banda, també vull que guanyi per la raó afegida que el que a Mclaren ja els estaria bé, després de com ha anat la temporada.

    La realitat és, però, que en Hamilton té totes les de guanyar. I si no guanya en Hamilton, serà l'Alonso. Això d'en Raikkonen... t'imagines que a la sortida l'Alonso i en Hamilton tenen un accident volent-se avançar l'un a l'altre? I llavors deixen el camí lliure a en Raikkonen? :-)
    Clint said...
    Ferrari sempre!
    euria said...
    Em quedo amb Raikonen....no puc ni amb Alonso i encara menys amb Hamilton!!! Tampoc el trobo maku :D Sort que estaré treballant.
    rosa said...
    m'atavalen les carreres de cotxes o de motos, el soroll..
    ara m'atavalen el pressin csts i rauw, amb l'enterrador,mister kenedy,carlitos,john cena..
    un peto
    stel said...
    A mi m'agradaria que guanyes en Raikonen, així callarien l'Alonsito i l'altre, que porten massa temps barallant-se com dos galls i volent tenir el protagonisme. Massa ego junt em sembla...

    En fi, a veure com s'acaba tot.

    Bon dijous!!!
    g! said...
    A mi l'Alonso sempre m'ha fet una miqueta de ràbia, però el que més admiro d'ell és que com més el putegin més bé corre. Per altre banda el Hamillton em posa del nervis, crec que és més prepotent que l'alonso. I el Raikonen (uf!) aquest amb la mala sort que té segur que trenca motor.

    Conclusió, que el Massa a canvi de renovació de contracte s'estampa contra alonso i hamillton, i el Raikonen petat motor a l'última volta en plan: trata de arrancar-lo carlos, trata de arrancar-lo!!

    En fi, que tot queda com ara, el hamillton dels pebrots és proclama campió.

    :-)

    per cert a quina hora el fan???
    Txell said...
    A mi tan me fot! Com que no m'agrada i no em cau ni un ni l'altre... doncs que sigui el millor!
    neus said...
    Raikonnen, of course!!! ;)

    per mi, ja poden punxar els dos mclaren i que guanyi ferrari, home que ja està bé de tanta tonteria, si no es porten bé no s'hi porten i ja està i el pupes de l'Alonso que se'n vagi a plorar amb el Briatore, que segur que li deixa l'espatlla i li regala l'escuderia amb tal de que hi torni... perquè nàfent aquest any els renaults... nàfent jejejeje

    i que n'és de diver la F1 quan hi ha aquests tinglados... ara que si no ha de guanyar el Raikonnen que guanyi el Hamilton, que el que li van fer a l'últim gran premi no té nom! hooooooooooooome!!

    XDDDDDDDDDDDD

    Petons!
    Petitabruixa said...
    Home, jo pensava que l'Alonso era borde i fred però reconec que el món de la Fórmula 1 està podrit. Vull que guanyi ell perquè té totes les qüalitats d'un campió.

    En Raikonnen, amb uns ulls preciosos però inexpressius totalment, és un senyor a la pista però no és regular. A voltes, destroça cotxes. Jo no li deixaria el meu. Clar que només va a tongades...

    I què és pot dir , d'aquesta desfeta, que ja el seu cognom comença amb H i hauria de continuar amb un adjectiu que jo sé?
    A la brossa, a la brossa. És l'antitesi d'un esportista.

    Per tant, Alonso, sempre !!!

    Petonets;-)

    p.d.: qué bé que m'ho vaig passar ahir amb en Carod-Rovira. Ara que és ben perillós al bell mig d'Andalusia dir que em dic Susanna, com consta al meu DNI i no, Zuzana, com en criden per aquí;-)
    Anònim said...
    Jo FORZA KIMI!!!!
    A l'Alonso no l'aguanto, i el hamilton em comença a fer ràbia i si guanya Kimi me'n vaig un cap de setmana pagat a Montserrat (que no hi he anat mai, una aposta)
    Però ja es veurà poden passar moooooooltes coses...
    I si ja sé que el teu pare ho sabia i bé ja ho anirem comunicant... però poquet a poquet...això si digali a la teva cunyada que si sap d'alguna cosa que ens pugui interesar (feina o pis) que m'ho digui :P
    Petonets guapíssima!!! (per cert que va dir el teu germà?)
    Itf said...
    Jo vull que guanyi el Hamilton.

    Crec que guanyarà, per desgràcia teva, meva i de tots els que no el soportem, el Fernando Alonso.

    Jo no segueixo gaire la F1 però aquest cap de setmana tinc ganes de veure la carrera.
    Anònim said...
    Si et dic la veritat...
    me la sua.
    M'és totalment indiferent qui guanyi, a mi tampoc m'agrada Alonso però crec que és perquè l'he avorrit de tanta tabarra com donen a la tele.
    Per mi, com si empaten.
    Petonets guapaaa!!
    Joana said...
    Prefereixo el tenis. Em relaxa! ;)
    Bona tarda, Txell!
    Anònim said...
    Mentre que al lliurament de prèmits no canti la Marina Rossell, per mi que guanyi qui vulgui!
    Jo Mateixa said...
    Uiiiiiiiiii, com està el pati, jejejeje, veig que hi han possicions molt clares i d'altres que tant els hi fot (clares igual).

    He flipat amb els comentaris d'algunes de les noies, veig que esteu molt puestas en la Formula 1!!!!, jejejejeje.

    Gràcies a tots per els vostres comentaris, que guanyi qui millor corri tu, a poder ser que sigui en Raikonen :-P
    Anònim said...
    A mi la F1 no m'ha agradat mai. No li trobo molt de sentit mirar cotxes que van donant voltes. Per això te'n vas a un pont de l'autopista i vas veient els cotxes passar; a sobre no esrepeteixen.
    Per mi si perden els dos, millor que millor. I si desapareix el mundial de F1 ja seria l'hòstia.
    Jo Mateixa said...
    Sir William: Que radical ets nen, jajajajajajajaja.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column