Marxant un 300!!!


Aquest Bloc avui celebra els seus 300 post i si us he de ser sincera al principi no creia que hi arribaria, a veure, m’explico, no es que no tingués ganes d’escriure ni tampoc que no veies futur al bloc, nomes es que creia que no postejaria tant sovint, però es clar, quant s’hi està tant enganxat.

No vull fer un resum del que he escrit, tot allò que s’ha plasmat en aquesta casa s’ha fet en el moment que tocava i mirar enrere per veure com ha crescut, quins canvis a experimentat i com s’ha fet conegut de mica en mica, ara no toca.

El que si vull es donar-vos les gràcies a tots els lectors i lectores, als que no dieu mai res però hi entreu i als que comenteu cada dia, fins i tot vàries vegades, sense vosaltres aquest bloc no es res, per que un pot estar molt inspirat o no i pot escriure un munt de frases coherents o no, però si no hi ha algú a l’altre banda per llegir-ho no te gaire sentit que s’escrigui, no creieu?

El Bloc va començar com un joc per mi i ja sabeu, els jocs agraden, t’hi enganxes i et tornes un maniàtic compulsiu, com Jo Mateixa, però em sento orgullosa dels temes tractats, dels debats creats, dels premis obtinguts, dels amics que hi he fet, als que fa temps que hi sou i als nou vinguts, enteneu-me, amb intensitats diferents (el roce fa el carinyu), però a la meva manera sou tots i totes tant i tant importants que no puc més que dir-vos que us estimo un huevo!!!!!!!

Espero poder compartir amb tots vosaltres un munt de coses més, més històries, més alegries, més debats, més de tot, si vosaltres voleu compartir-ho amb mi es clar.

Bon cap de setmana a tots, gaudiu-lo i no sigueu gens bons!!!

PD: Per els que no s’han assabentat....dissabte juga el Barça...dissabte juga l’Espanyol contra el Madrid i diumenge a les 18:00 (Gerard, a les 18:00!!!!!) la final del Mundial de Fórmula 1.

Ho sento...no podia faltar aquest vídeo en el meu post 300, m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



36 Comments:

  1. Striper said...
    Apa Amiga blocaire moltes felicitats ,per els 300, vinga per els 500 va que ets la musa dels pobres blocaires novells com Jo.
    Mikel said...
    mira 300 com la peli...que per cert no he vist..
    Felicitats!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    ke bueno...felicicidades por la constancia, y por haber hecho un blog tan abierto y disfrutable..por eso somos tantos los que te visitamos..esperamos muchas 300 mas...grax
    Lluna said...
    Moltes felicitats!!!

    Oh, a mi també m'encanta el vídeo. L'altre dia estava pensant quina excusa m'empescava per tornar-lo a posar :-) I el primer lloc que el vaig veure va ser aquí!
    Clint said...
    doncs...300 petons apa!

    Felicitats!
    Txell said...
    A pels 3000!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moltes felicitats guapa i segueix tan constant com fins ara!

    Un petó!
    Denea said...
    ooohhh!!!m'has emocionat :_D
    300...que fort!!!jejeje
    doncs res moltes i moltes felicitats i a seguir escribint!!
    petonets i bon finde!!^_^
    Puji said...
    Moltes felicitats!!!

    Per molts posts més! (Ara escrits des de la teva pròpia casa!)
    oriol said...
    Feliços 300 i per molts anys!!
    Mon said...
    ep! des de el garrofer per molts posts mes ( va que 300 no es res dona! que tu pots arribar als 400)
    Itf said...
    "Espero poder compartir amb tots vosaltres un munt de coses més, més històries, més alegries, més debats, més de tot, si vosaltres voleu compartir-ho amb mi es clar."

    I tant que volem!! Jo també espero poder seguir-te llegint per molt temps, encara que m'he afegit fa poc al club de fans del teu blog. Felicitats pels 300 i per molts més!!
    Anònim said...
    Felicitats pels primers 300! Ara a pels mil ;-)
    Yo voto al PP... y no debería said...
    En tu mano está mandar a ZP a la escuela para que aprenda a pronunciar la d. Vota al PP.

    Saludos cordiales
    neus said...
    Doncs... no queda res més per dir que:

    FELICITATS i MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!!!!

    3o1 petonassos!!!
    neus said...
    uiiiiiiiiiiiiii quin yuyu el comentari de dalt... lagarto! lagarto!
    Anònim said...
    Mooooooooooooooooltes felicitats!!!! :))) :*
    rosa said...
    felicitats i ara anem pels mil.
    tot bé?
    Terra said...
    Feliços 300...posts! Que en siguin molts més!
    estripanits said...
    Collons, nena, enhorabona! Ara a pels 600 i a cobrar de la SEAT, xDD
    Anònim said...
    DONCS 300 FELICITATS!!!!!!!!!
    i 300 petons i 300 abraçades!!!!
    ens veiem guapísima!!!!!
    paula
    Anònim said...
    Moltes, moltes moltes felicitats, 300 posts ja!! Jo no en tinc ni idea de quants en porto ni crec que em pose a contar-los jeje... en lo perris que sóc, damunt!!
    Però m'encanta llegir-te, ja ho saps, m'alegro amb les teves alegries, em preocupo quan algo no et surt com voldries, i pateixo amb els teus neguits...
    Per molts posts més, guapíssima!!
    Anònim said...
    Felicitats i que no decaigui...
    Enric Caujapé said...
    Eps !!...300 !!...caramb si que en són...!!. Felicitacions cordials !!
    Enric Caujapé said...
    oh !...i m'encanta aquest disseny....xulo,xulo,xulo !!
    LlunA said...
    Moltes felicitats!!! Jo m´he enganxat ara fa poc...però amb tu pels propers 300 post!!!
    Un petonet i molt bon cap de setmana!
    Anònim said...
    Com es diu en el món blocaire, per molts posts!!
    Escolta, no expliues res del canvi de bloc aquell que vas fer...ai, no, perdona, que no ho volia dir...hahaha!!
    Toy folloso said...
    Si sempre tens molta xarrera, cuca!
    El veí de dalt said...
    Ets 300 cops més, tu mateixa! Enhorabona!
    zel said...
    Uaaaalaaa, 300, nena, òndia, quina manera de pencar, (ara miraré els anys que fa, a veeeeuuure, si són 3 per any, 300 sóóóón... FA 30 ANYS QUE POSTEGES???? QUE FOOORT!!!

    JEJEJEJEJE

    MUACKS MUACKS MUACKS

    EL BARÇA PERD, GGGRRRRR
    gatot said...
    colló , nena! jo mateixa, si és que ets més promíscua!!! ai... volia dir prolífica!!!!!!
    :D

    tu... és que vols entrar als premis Guiness com sigui, no? o potser és que et mola la Guiness (la cerveseta negra de'n Clint?) :D

    ufff.... ja callo, ja callo....!!!

    300 x 1000 petons i llepades!
    Déjà vie said...
    300 uala no??? Kina potencia! felicitats maca.
    Jo Mateixa said...
    NOIS i NOIES: Aixxxxxxxxxxx, vosaltres si que sou la ostia, moltissimes gràcies per els vostres comentaris i e-mails, sou una passada i us estimo moltissim!!!!!!

    Gràcies de tot cor per recolzar aquest bloc en els bons i ens els mals moments (que no han estat pocs), gràcies, gràcies i gràcies!!!!!!!!!!!

    Molts petons per tots!!!!!
    Boira said...
    Enhorabona pels 300!! Jo no se perquè pebrots no mi fixo en aquestes coses!!
    Molts petonets!
    Ulisses said...
    Moltes felicictats!
    una més said...
    Per fi ja puc coentar!!!

    Moltes felicitats i espero poder llegir-ne 300 més com a mínim.

    Per cert, la inauguració del pis....?
    Jo Mateixa said...
    Boira, Ulisses i Una Més: Moltissimes gràcies, tindreu molts més post, poder no amb la mateixa assiduïtat, però be, s'intentarà, jejejejeje.

    Petonasos!!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column