Vagància i felicitat, es possible???


I es que avui tinc el dia perru, poder per que ja ha començat ben cardat de bon mati, amb la conya d’haver d’agafar el tren, aquell tren de FGC que agafo cada mati, però avui rodejada de mil persones més...com a mínim.

Baixant a Avgda. Carrilet, com cada mati, però rodejada de persones desconegudes, avui ja no érem els mateixos de cada dia, avui hi havien cares noves, olors noves, noves empentes, noves cares de mala llet.

Al metro a petar de gent, dreta durant tot el camí i sense poder dormir, i de nou noves cares, noves olors, noves empentes i noves cares de mala llet.

Suposo que molts de vosaltres us hi heu trobat, tots aquells que agafeu els FGC i que avui per culpa del que va passar dissabte, us heu trobat amb noves cares, noves olors, noves empentes i noves cares de mala llet.

M’he animat molt sabent que un electricista de completa confiança vindrà demà a fer un cop d’ull a tota la instal·lació, m’he animat quant he rebut la trucada dels de l’IKEA per dir-me que dijous ens porten els mobles, tot i que he tingut que dir-los que vinguin dissabte per que tant en Hatim com jo treballem i no hi hauria ningú a casa per atendre’ls i m’he animat nomes de pensar que d’aquí a 4 dies, si, si 4 dies, ja estarem vivint al pis, plogui, nevi o hi hagi un tifó, en Hatim i jo, divendres ens instal·lem a casa nostre, hi ha un millor motiu per ser feliç????



21 Comments:

  1. Striper said...
    Si senyora un bon motiu de felicitat.Tot arriva.
    gatot said...
    dona, si!!!!!
    divendres podeu estrenar definitivament el pis... amb el compte corrent ben gras amb la primitiva que ens haurà tocat dijous! no seria doblement feliç?
    Mikel said...
    Doncs vinga a passar-ho be!! ;-)
    Jo Mateixa said...
    Striper: Gràcies guapu :-)

    Gatot: Jajajajajajajaja, no hi havia pensat en això veus, si es que estàs en tot carinyu :-)

    Mikel: Oi tant, això segur!!!!

    Ja em perdonareu però no puc deixar d'escoltar la cançó de Els Pets i si, tinc ganes de cantar i cridar, saltar i de riure per que soc ESTUPIDAMENT FELIÇ!!!!

    Que passeu un gran dia!!!!!!
    rosa said...
    felicitats, guapissima, que tot rutlli molt bé a la teva vida, i ara que esteu junts aneu per feina....
    Clint said...
    si guanyem avui, serà una bona setmana eh!

    Per cert, heu pillat al del pet? tantes noves olors...és que no pot ser bo això del transport públic!

    Petonarrus!
    Denea said...
    nena!!!!felicitats!!! ja veuras com passen els dies ràpid i divendres per fi, ja podeu instalar-vos!!^_^
    m'alegro molt!!i a disfrutar eh? :P
    Anònim said...
    Segur que no hi ha millor manera de passar el tràngol RENFE que estrenant pis :)
    Itf said...
    M'estan agafant ganes de renovar la meva habitació!!

    Per sort el FGC que agafo jo per anar a la universitat no està afectat de res. A mi si em fan fer moltes tonteries (ara l'autobus, ara el metro, ara nosequé) em quedo a casa.

    Ja falta menys per entrar al pis!
    Anònim said...
    Encara fent transllats ? xD
    Vaya tela eh !! ojo amb la peixera !! pubrissons... ja em dec haver saltat el bateig.
    Bueno tu, animat una mica eh ! et vec molt poxa. La meva frase és: el sol fet de viure es prou motiu per ser feliç. Penseu quanta gent no disposa de suficient temps com per fer tot el que li agradaria... ja sigui per motius de salut o per edat avançada. Bueno JoMateixa, ja saps on trobar-me, aviam si me dius algo ;)
    Boira said...
    jajajaj, que monos! Nena, aquest és el millor motiu del món per a ser feliç!

    Petonets.
    estripanits said...
    Doncs jo diria que sí. És més, arribaria al punt de dir que vagància=felicitat! I si a més et dónes un gustet al cos... la reòstia tu! xDD
    Joana said...
    Plogui o nevi!!! Què més dóna?
    Que sigueu molt feliços wapa!
    una abraçada!
    Anònim said...
    La veritat és que el transport públic per arribar a Barcelona no pinta molt bé, eh? I el que és pitjor, no té pinta d'arreglar-se.
    Que vagi bé l'estrena, ha de fer il.lusió.
    Anònim said...
    Jo crec que no què és la millor cosa que et pot passar i la millor raó per ser feliç tenir a algu al teu costat que t'estimi i que volgui compartir la vida amb tu, i millor encara que volgui compartir un pis amb tu, un llit, una cara cada dia, que volgui viure dia a dia al teu costat plogui, nevi, estiguis de bon humor o de mal humor, que et trobis bé o estiguis malalt, però que cada dia et demostri que t'estima, és el millor.
    Espero que et vagi molt bé aquesta nova experiència.
    Heleia
    LlunA said...
    Ole ole ole tens molts motius per ser Feliç!!! I jo que me´n alegro!!!

    Petonets!!!
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Que vols dir que anem per feina????, amb un nen (el del Hatim) de quasi 4 anys de moment en tenim més que de sobres :-P

    Clint: Ves que el pet no fos meu, que últimament tinc la panxa tota revolucionada, jajajajajaja :-P

    Denea: Oi tant que ho disfrutarem, lo dolent d'això es que entre setmana ens veurem tant poquet, quant jo arribi ell marxarà a treballar i dormiré soleta, però ho compensarem el cap de setmana :-P

    Ferran: Segur que tens raó :-)

    ITF: Doncs apa, ja ho saps, de compres i en un plis fas obres a l'habitació, jejejejeje.

    ROVIBA: Ja se on ets ja, però com que no actualitzes mai :-P la GIN està la mar de be, aviat tindrà amiguets en el nou aquari que posarem al nostre pis :-)

    Boira: Gràcies bonica, petonassos!!!!!

    Estripanits: Mirarem de donar-li molt de gust al cos :-P

    Joana: Gràcies bonica!!!!!, molts petonets!!!!!

    Sir William: Tens més raó que un sant, el transport en aquest pais es de puta pena. Gràcies guapu!!!!

    Heleia: Parles com una enamorada, es possible??, jejejeje, ja veuràs ja quant et toqui a tu, que espero que sigui ben aviat!!!!! :-) Petonets dolcets carinyu!!!!!

    LLuna: Gràcies bonica!!!!!!! petonets!!!!

    VAIG A VEURE EL BARÇAAAAAAAA!!!!!
    Anònim said...
    Vinga que comença el compte enrrera... 3, 2, 1 ....Felicitat a tope!!!!!

    Sort a tots dos!!!
    Anònim said...
    ;) i com sempre et dic, LA ENVIDIA ME CORRRRRROEEEE!! ;) guapa, disfruta-ho tu que pots, q a mi encara em queda una temporadeta!
    Petonassos
    Terra said...
    Vagància, que acabin les obres i mobles nous i estar amb bona companyia...a casa vostra per fi..i tant que això és felicitat!!!
    Tindràs un cap de setmana de pel·lícula eh!! ;)
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol, Palito i Terra: Gràciesssssss, cada cop falta menys i els nervis estan cada cop més aprop, tant que fins avui no m'ha vingut la regla i feia quasi 1 setmana que m'havia d'haver vingut!!!!! :-O

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column