El primer aniversari del mes de Novembre ja es aquí i em fa gràcia, molta gràcia per que ha estat de recent incorporació, l’aniversari dic eh, el Blocaire ja fa temps que ronda per la Bloc esfera, començo doncs.

El Blocaire que avui fa anys es jovenet, molt més del que jo em pensava, doncs avui fa 18 anys, vajaaaaaaaaaaaa, avui fa la majoria d’edat, tant de bo avui mateix es pogués anar a votar eh :-P

Aquest bon home ha viscut un estiu atípic, doncs se’ns ha enamorat d’una clienta, i es que a ell les clientes l’hi fan cua i tot.

A participat em alguns memes tot i que no l’hi fan gaire gràcia haver-los de fer, també hem pogut gaudir dels seus Relats Conjunts, no fa molt que es entre nosaltres i tot i que últimament te greus problemes amb Internet, ha encaixat en aquesta colla pessigolla a la primera, poder per la seva humilitat, per el seu caràcter obert, divertit.

Sabem d’ell que es un apassionat de la musica catalana, si més no acostuma a fotografiar-se amb els grans musics de Rock Català, la llàstima es que sempre els hi veiem les cares als altres i a ell no, jejejejeje.

Fa uns mesos ens va posar en safata el seu cos i mai millor dit, un cos d’infart, aixxxx, qui tingués 20 anyets, per que clar, ara mateix em podrien dir asalta cunes i es quedarien tant amples, però es que aquest be de déu d’home es tant jovenet i ell s’escarrassa a dir que no es veritat!!!!!!

Amb ell hem viscut concerts, manifestacions, ens ha fet pensar en els problemes del mon, en la política del nostre país, i es que serà jove però te cervell aquest home.

Un 7 de novembre de 1989 va néixer l’Ulisses, amic, company, si et plau, fes que et solventin els problemes de Internet, trenca la guardiola dels pares i fes que et comprin un PC nou per el teu aniversari, però no triguis tant en postejar home, que ens tens amb el neguit al cos!!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS GUAPÍSSIM!!!!!!!!!!!

11 Comments:

  1. El veí de dalt said...
    Coi, un nen que s'ha fet home de cop! Gràcies al teu pastís, és clar!
    Striper said...
    Pues desitjrli felicitats i una bona entrada a la majoria d'edat.
    Jo Mateixa said...
    He d'aclarir que la normativa dels Aniversaris Blocaires, marcada per Mi Mateixa, diu que els pastisos han d'anar a sota de tot del text, però es que ahir Blogger no em deixava ni de conya fer-ho i el vaig tenir que posar a dalt, tot i així queda xulu no??

    Apa, a passar-ho be Ulisses!!!!
    Txell said...
    Per molts anysssssss!!!! S'ens fa gran el nen!

    I tu... t'estàs fotent un Protos sense, mi???????? NUNCA MAIS, EH?
    rosa said...
    i no podem gaudir d'aqust cos?
    felicitats
    Anònim said...
    Moltes felicitats,Ulisses!! Ara ja pots gaudir del meu blog també, que és per majors, jajaja!
    Petonets
    robelfu said...
    qui complís ara divuit i allò passat, passat?
    moltes felicitats que compleixis molts mes i que jo ho llegeixi
    una abraçada
    Andrea ....de acà y de allà said...
    uhhh con vino y todo eh¡¡¡¡¡ ya lo quieres emborachar..con so de que ya no es menor de edad..jajaja un beso ulissess
    Terra said...
    Ja vaig veure aquest cos ja...Déu n'hi dó!
    Però no seré una esgarriacries, em limitaré a felicitar-lo... ;)
    Feliç majoria d'edat!
    Ulisses said...
    Moltes gràcies a tots!

    PD: Jo Mateixa jo no nego pas la meva edat eh!
    Joana said...
    UI! Que gran! Felicitats wapo!! ;)
    I atu tb wapa!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column