3 anys


¿Recuerdas aquella mirada?

¿Recuerdas aquellos besos?

¿Recuerdas aquellas manos frías unidas a las tuyas ardientes?

¿Recuerdas aquellos dos cuerpos unidos por el deseo y las ganas?

¿Recuerdas aquellas primeras vacaciones juntos?

¿Recuerdas aquellas risas en un hotel en las alturas?

¿Recuerdas las olas de aquel mar frío?

¿Recuerdas Cadaqués?

¿Recuerdas Sitges?

¿Recuerdas Montjuich, el Tibidabo, el Montseny, Montserrat?

¿Recuerdas todos los momentos hermosos vividos juntos?

¿Recuerdas todos los momentos duros vividos juntos?

¿Recuerdas el primer TE QUIERO?

¿Recuerdas el primer TE AMO?

¿Recuerdas el primer TE NECESITO?

¿Recuerdas el primer TE ADORO?

De todo esto y mucho más hoy hace 3 años y me siento como el primer día, locamente enamorada de ti, T’ESTIMO, T’ESTIMO, T’ESTIMO, T’ESTIMO, T’ESTIMO, T’ESTIMO, T’ESTIMO.....

21 Comments:

  1. rosa said...
    que tendre, que bonic que encisador.
    Saps? això és estar plenament enamorada. Jo fa 8 anys que estic amb parella i encara sento un rau-rau a l'estòmac quan anem al llit plegats.
    felicitats!!!!
    Oriol said...
    Esperem que digui a tot "SI", sinó hi haura batussa!!!.
    :-), felicitats i per molts anys
    Puji said...
    Caram! Moltes felicitats!
    Miquel Salip said...
    Jo també me'n recordo....Doncs aquest matí m'ha sonat una alarma al meravellós mòbil que em vas cedir que posava "Estem junts 3".

    Per molts anys, txell. Espero que us segueixi anant tot tant bé com fins ara i que pogueu seguir compartint tants moments entre vosaltres i amb la resta.

    Us estimo!!!!!!

    PD: Ja li podries haver escrit en català, que si no mai l'espavilarem, aquest nano! xDDD
    Jo Mateixa said...
    Rosa, Oriol i Puji: Moltissimes gràcies, aixxxx, avui estic tonta total, deu ser l'emoció d'estar així d'enamorada oi??? :-P

    Benvolgut Germà: Ho sento mooooooooooooolt, no era pas la meva intenció despertar-te, vaja, que el meu mòbil ho fes :-P

    Ja l'hi vaig dir ahir al vespre en Català i es que nosaltres dos, en la intimitat, parlem i fem les coses en català :-)

    Per cert, t'he enviat un e-mail amb foto i espero una resposta, a banda de que m'has de tornar la targeta de la càmara que si no, no puc fer fotos al pis!!!!! :-P

    Nosaltres també us estimem molt a TU i a la Núria, suposo que ja ho sabieu oi???, muacksssssss carinyu!!!!!!!!
    robelfu said...
    moltes felicitats,jo porto 18 anys casada i com diu la rosa també sento aquestes pesigolletes al estomac.
    que bonic és l'amor!
    Boira said...
    Oh que bonic!! Moltes felicitats!!
    Striper said...
    Molt bonic, quina sort la del hatim de tenirte, Felicitats Guapa i un petonaz(amb permis del Hatim)
    Terra said...
    Aiii! Els primers 3 anyets!! Jo en porto uns quants més... :)
    Moltes felicitats Txell!!
    Una said...
    Enhorabuena! yo le perdí hace 13 años pero,aunque os parezca estúpido,no ha dejado de aparecer en mis sueños,por eso hay días que no quiero levantarme ...para seguir viéndole.
    rosa said...
    passa per casa, et donc una solució a tot el que pugui passar a casa teva que sigui dolent i porti negativitat.
    un petó
    Déjà vie said...
    oooooooooooh q maco. Enhorabona tres anyets i q siguin molts mes. Se't veu super enamorada. K potito!!!
    Anònim said...
    :) Ooooooooh...
    Ulisses said...
    moltes felicitats!
    Metamorfosi said...
    I per molts anys més, guapíssima!!!

    (puc dir que em fas enveja?... és que me'n fas, saps...)

    Petons preciosa!
    Jo Mateixa said...
    Moltissimes gràcies a tots guapus i guapes i no tingueu envejaaaaaa, que segur que tots heu tingut, teniu o tindreu moments així i cal tenir-los presents, recordar-los, viure'ls, gaudir-los, aixxxxxx.

    Tinc el meu home a casa, que te un esquinç de costella i ho dic per segon cop, que en el post anterior ja ho vaig dir però mun germà no s'ha assabentat :-(

    Anem a fer nones, que ja toca i demà matino, ell anirà a l'hospital a veure si l'hi donen la baixa o que, que de moment està amb un volant de repòs de 48 hores, quin estres per déu, quin estresssssss.

    Que dormiu be i fins demà!!!!!!
    kentuta said...
    FELICITATS!!!!!! Que maco tot plegat, desitjo que en siguin molt més i que gaudiu moltíssim del piset.....
    I que el Hatim es recuperi ben aviat!
    Un petonàs!!!!
    Denea said...
    ooooohhhh q bonic :) felicitats per aquests 3 anyets :P. m'he emocionat llegint el post... :$ petons guapisima!!
    LlunA said...
    ohhhhhh que maco!!! nena felicitats!!! que siguin molts anys més!!!
    Petonets
    Anònim said...
    Chocolatitos!

    acabo de llegir el post i...quina emoció!

    em sembla que és el primer comentari que et deixo el blog però l'ocasió s'ho mereix!

    Encara que sigui amb una mica de retard...moltes felicitats a tots dos!!

    Suposo que sabeu que la chiquitina us estima moltísssimmmm!!!
    Jo Mateixa said...
    Kentuta, denea i Lluna: Moltissimes gràcies guapes!!!!!!! :-)

    Cunyadaaaaaaaa: Jajajaja, preciosa meva, moltissimes gràcies, tots dos sabem perfectament que ens estimes molt, per cert, a en Hatim l'hi ha fet molta gràcia el teu comentari, diu el tio, QUE MONAAAAAAAAAA QUE ES LA CHIQUITINA, ES TAN DULCE :-)

    Un petonas ben gran dolça!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column