Avui tots teniu premi…


Per que:

1.- Per que vull.

2.- Per que em ve de gust.

3.- Per que no ha d’haver un motiu aparent, o si?

4.- No us serveix un simple per que em surt d’allà?

5.- Joder, que us envio flors per que em dona la puta gana, vale??????

Apa nens i nenes, que avui estic generosa i com que tinc la sensació de que estem tots una mica baixets de moral…alguns estan abandonant els Blocs de mica en mica i de puntetes, d’altres escriuen de uvas a peres (vaja, quan poden pobres), d’altres ho fan tot i estar malaltons i d’altres ho fan no se ben be per que, per que tampoc calia que ho fessin, tot i així….

Ens mereixem un premi i avui hi ha flors per tothom i xocolata desfeta (ben calentona) amb xurros, que fa fred!!!!!!!!!!!

Que passeu molt bon dia!!!!!!!!


46 Comments:

  1. Mikel said...
    Mmmmm lo de la xocolata amb xurros te una pinta brutal!!!!
    Jo Mateixa said...
    Mikel: Eh que si???, la xocolata que em vaig pendre ahir per esmorzar era quasi be aixi, tot i que la tassa fa joc amb les rajoles de la meva cuina :-P
    rosa said...
    això és una bona amiga.
    gràcies, la xocolata estava ben calentona i els xurros m'han entrat d'allò més bé.
    Les flors ja les he ficada en un gerro amb aigua.
    Rondaire said...
    Un gran regal per començar la setmana !! Moltes gràcies jomateixa !! La xocolata amb xurros és insuperable.
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Gràcies a tu guapa :-)
    Es que els xurros sempre entren be nena i més si s'acompanyen de xocolata ben calentoneta, mmmmm, que bona!!!!!!

    Així m'agrada, que les flors estiguin amb aigua ja que si no es posen músties :-)

    Petons bonica!!!!!

    Rondaire: Es que on estigui una bona xocolata amb xurros :-P
    the silver blue sea said...
    Moltes gràcies Txell, no saps què bé que m'ha anat la xocolata calenteta i els ànims. Un petó.
    robelfu said...
    moltes gràcies per les flors i la xocolata amb xurros
    tu si que saps! un petonàs.
    Denea said...
    ooooohhhhhhhhhh :*************
    moltes gracies guapa!!!m'has tocat la fibra en serio...
    les flors precioses i la xocolata increïble...amb el fred que fa ja ve de gust ja...
    molts petonets i moltes gràcies pel regalet i pels anims...així dóna gust començar la setmana!!!!^_^
    Jo Mateixa said...
    The Silver Blue Sea: Bonica, a tu la xocolata t'ha anat que ni pintada, que estàs de bajon total eh :-(

    Ànims eh dolceta, un petonas ben gran!!!!!!!!

    Robelfu: Es fa el que es pot dona :-)

    Denea: Jejejejeje, guapaaaaaa, vinga va, no ens estressem eh (t'he respost el e-mail, l'has vist??) i començem be la setmana :-)

    Que passeu molt bon dia guapes!!!!!
    Itf said...
    Mmmm!!! Si sapigues un lloc on fan bons xurros prop de casa sortiria ara mateix a comprar-ne.
    Txell said...
    D’altres ho fan no se ben be per que, per que tampoc calia que ho fessin <--- Jojojojojojo!!! Que dolentota!!!!!
    Jo Mateixa said...
    ITF: Doncs apa va, busca un lloc i ens el recomanes :-)

    Txell: Jajajajaja, ets la única que te n'has adonat o poder ets la única que ho ha volgut comentar :-O

    Es que hi ha cada Bloc per aquets mons de déu, però clar, s'ha de ser bo amb tothom, que ve Nadal i hi ha d'haver pau i felicitat i aquetses coses, no???

    Em pregunto si en...ui callo, que això dona per un post :-P

    Petonets guapa!!!!!
    Mikel said...
    Aixi ets de la que els diumenges esmorza xocolata amb xurros?
    Jo Mateixa said...
    Mikel: No que va, normalment em prenc un tasso de Kellog's amb llet, però ahir vaig recordar que teniem Paladin a la taza i ja se que no es el mateix que la xocolata, xocolata, però em va quedar bonissima.

    Tot observant com entrava el solet per el nostre balcó, amb les nostres cortines noves, asseguts tots dos, juntets...aixxx, vaig esmorzar xocolata amb xurros...quin nivellaç de diumenge tu :-P
    Denea said...
    siii tia he vist el mail i t'he contestat jajajaja, q mona ^_^
    Jo Mateixa said...
    Denea: Nenaaaaaa, estudia cony, que desprès no tens temps per fer altres coses i clar, vas perdent el temps en enviar-me e-mails a Mi Mateixa, jajajajajaja :-P

    Jajajajaja, no l'he vist bonica, desprès quant sigui a casa l'hi dono un cop d'ull, es que vaig un pelet liada i vaig responent els comentaris com puc, ja veus que la reunió que et deia ens l'han anul.lat i es que no hi ha ningu al despatx, estic més sola que la una, i aprofito per avançar coses (joder, t'estic explicant el meu dia per aqui i no per e-mail), jajajajajaja.

    Petonasos guapaaaaaaaaaaa :-)
    Déjà vie said...
    esperem que vinc!!!! q bo nena. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm asies :)
    Jo Mateixa said...
    Déjà Vie: Tranquila nenaaaaa, tu vine quant puguis, jo t'en guardo o t'en faig per berenar, no pots pas quedar-te sense :-)

    Petonets reina!!!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    me pierdoo chocolate con churros y me pierdo ..eso si yo cuando estan bien recien hechos los baño con azucar..y si tengo dulce de leche ahhhhhhhh ke locura... graciasssssss
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Jejejejejeje, a mi tambe m'agraden amb força sucre per sobre, mmmmm, m'està entrant una gana nomes de pensar-ho :-)

    Saps que hi poso jo??, nomes de vegades eh, que si no engreixa molt (si home mira, ara ens preocuparem per que engrixi no et fot...això es la meva part dolentota que pensa per si sola) hi posso llet condensada, buaaaaa, estàn per plorar de bons!!!!!

    Petonets guapissima!!!!!
    Ulisses said...
    merci!
    Puji said...
    Doncs res! Moltes gràcies guapíssima!
    Jo Mateixa said...
    Ulisses i Puji: Gràcies a vosaltres per acceptar-ho i per gaudir-ho :-)

    Petonets guapus!!!!!
    Boira said...
    Ooooh! Xocolata amb xurros!!! ooooh!!! quina gana, quina ganaaa! Gràcies!
    Jo Mateixa said...
    Boira: Jejejejeje, espero que et vingui de gust, mmmmm, que bons eh???!!!!!!

    Amic que m'acaves d'enviar un e-mail, si, si, tu: Seràs tontuuuuuu, com pots pensar que va per tu això de que no hauria d'escriure Bloc???, aixxxxxxxxxxx senyor, si es quant et tingui ensenyat marxaràs d'aquest mon blocaire eh :-P

    Que no guapu que no, que no ho deia pas per tu ni per ningu que em comenta, es per alguns blocs tots rarus que he trobat aquests dies enrere, sobretot profatxes, ja m'enteneu oi??

    Petonetssssssssssssssss
    Striper said...
    Encara que ja sigui tard m'agafo unas flors,un churros i xocolata unpost genial.
    Petons.
    Anònim said...
    Gràcies per les floretes!

    Jo si no et sap greu prefereixo la xocolata amb ... uns melindros.
    QUe bona així calentona, mmm....

    Cuida't molt.

    Una més.
    Terra said...
    Doncs moltes gràcies per les flors i la xocolata amb xurros! Mira, m'han animat una mica!
    Quin detaaaall!
    Anònim said...
    Gràcies!!

    Amb el fred que fa aixó entrarà de vici!

    ptns!
    Anònim said...
    Ostrs, avui em fa falta una micona de xocolata calenta per aixecar-me els ànims...
    a mi em pega per fer posts, jeje... Petonets i gràcies per les flors també!
    Enric Caujapé said...
    Eps ! doncs Gracies, es cert ! : Perque ha de haver-hi una raó ?.
    En queden poques i pocs com tu.
    Gracies.
    gatot said...
    va... em prenc la xocolata per dinar que m'acabo-quasi- de llevar!

    gràcies, jo mateixa... i no hi vas sucar res més a la xocolata ahir? :P

    petons i llepades xocolatades!
    Anònim said...
    mmmmm fa tan que no menjo xocolata amb xurros!!!.... ara m'han entrat unes ganes!!!

    Gràcies per pensar amb TOTS nosaltres!!!!!!

    Un petonàs!!!!
    LlunA said...
    XOCOLATAAAAAAA ole ole ole amb aquest fred i que és dilluns...el millor del día!
    Gràcies!! petonets
    Nosotras mismas said...
    Xocolata amb xurros? El millor invent.
    Dan said...
    Doncs fantàstic. Veig que encara n'heu deixat una mica pels que ens despertem tard.
    :-D
    David JB said...
    Osti, m'has fet entrar gana amb la xocolata.

    Gràcies per les flors i, és clar, la xocolata.
    Lourdes said...
    Gràcies, preciosa. Has endevinat el meu estat d'ànim, a més, porto tres dies al llit amb grip. M'acabo de llevar perquè la tos no em deixa dormir.
    Lourdes
    Clint said...
    hòstia que vaig tard....en queda una micona per mi :***(
    Anònim said...
    Uala!!!! xocolata amb xurros!!!!!
    que booooo!!!!!!!!
    Encara queda una miqueta????
    Petonets guapiiii
    Joana said...
    Mmmmmm...Necessito les flors, la xocolata i els xurros...
    Gràcies bonica!
    Oriol said...
    nens/es els bigotis de xocolata us delaten!!!
    Gràcies.
    Andrea ....de acà y de allà said...
    siiiiiiiiiiiii llet condensada també..bonissimssssssssssssssss ahir vaig fer un chocolate a la taza ah em vaig recordar de tu jajajaj
    Jo Mateixa said...
    Noiets i noietes: Que tal us ha sentat la xocolata??? i les flors que, no em direu que no son maques eh????

    Doncs si, volia que gaudissiu de l'escalfor d'una tassa gustosa i calenta de xocolata i que poguessiu olorar la fragancia d'un ram de flors, unes sensacions que de vegades no tenim gaire en compte.

    Des de fa dos dies en aquesta casa hi ha xocolata calenta amb xurros i un ram de flors per tothom que hi volgui entrar i ja us aviso, regalets d'aquets els anireu trobant...tot de tant en tant per aqui i es que VOSALTRES HO VALEU i MOLT!!!!!

    Apa, i ara a dormir, descansar, relaxar-vos i a tots aquells que esteu griposos, fent llitet, si us plau, cuideu-vos molt, que us necessitem al 100% ben aviat!!!!!

    A tots els que heu estat de bajon, ànims, que la vida son quatre dies, dos està nuvol i un s'està amb la regla (evidentment nomès aplicable al sector femení de la Blocesfera), per tant gaudim del que ens queda!!!!!

    A tots els que heu tancat blocs o teniu pensaments de fer-ho...que dir??, que esperem retrobar-vos algun dia per aqui i que Casa Meva es Casa Vostre, si es que hi han cases d'algú :-)
    El veí de dalt said...
    Vaja... Arribo tard! Ja no queda xocolata amb xurros...Amb el que a mi m'agrada! Me'n fas? Un petonàs.
    Jo Mateixa said...
    Veí: Qui diu que no en queda???, per tu sempre n'hi ha de xocolata amb xurrus :-P

    Petons!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column