Any nou i canvis al Bloc


Que nooooooooooooo, que no penso canviar la plantilla, a no ser que Blogger em torni a putejar, es nomes que aquest any s’han de fer canvis al Bloc, per que el temps, la disponibilitat, les ganes i tot plegat m’empenyen a fer-ho.

Hi hauran noves seccions i seccions que variaran, coses que desapareixen o que modifiquen el seu estat, suposo que ja les anireu veient amb el pas dels dies, però be, us en deixo pinzellada de les més significatives:

Convocatòries Blocaires…es ben cert que cadascú a casa seva convoca qui vol i per fer el que vol, però quant entres en un bloc i veus que aquella persona a la que habitualment llegeixes i et llegeix, resulta que te una llista de gent linkada a la que no coneixes, comences a visitar-la i t’enadones de que fan concursos literaris, memes a dojo, o trobades blocaires……llavors penses que has de crear una secció anomenada CONVOCATÒRIES BLOCAIRES on allà hi posaràs tot allò que vagis veient a la Blogesfera, poder allà on els altres no hi arriben per que no son lectors habituals d’un bloc en concret, tu si que hi arribes per que els llegeixes cada dia, i de pas en pots fer una mica d’SPAM (bona opció per fer conèixer blocs nous als altres Blocaires).

Aniversaris Blocaires…m’ha encantat fer-ho aquest any, de debò, per que he descobert un munt de Blocs desconeguts per mi, he conegut gent increïble i em sento molt orgullosa de la feina que he fet amb aquest apartat del Bloc, però també he de dir que m’ocupa molt de temps fer-ho per que a banda de buscar les fotos dels pastissos (be, això es el de menys per que quant m’hi vaig posar el primer dia me’n van sortir un bon grapat), el fet de mirar-se els Blocs de la gent des de el principi per treure’n més o menys suc es costos (les meves hores de son m’ha costat més d’un post).

Per tant aquest any canviaran, crearé un apartat al marge esquerre del Bloc on posaré els Aniversaris del mes, que de fet es una cosa semblant al que volia fer al principi, però que al final no vaig fer, no se molt be per que. De totes maneres tranquils, aquest any hi ha dues persones, si no em falla la memòria, que l’any passat no estaven inscrites a la primera convocatòria i com que els seus Aniversaris son d’aquí res tindran el seu post d’Aniversaris Blocaires, com ha tingut la resta de gent, per això no us amoïneu.

Qui vulgui que el seu Aniversari o el del seu Bloc sigui comentat en aquest apartat d’Aniversaris Blocaires que s’inscribeixi, ja sabeu, e-mail a: meritxellsalip_serret@hotmail.com o deixant un comentari en qualsevol dels post que escrigui.

Música…abans hi havia un apartat de música, be, seguirà sent-hi, però vull mirar de canviar el reproductor, no m’acaba de fer el pes el que tinc.

Calendari i horari…per que hi ha de ser??, vull dir, oi que tots en el vostre ordinador teniu rellotge amb data inclosa??, doncs ja està tu, trèiem una cosa més del Bloc que si no queda un matxiambrat que fot cagar.

El meu perfil…els que fa temps que em coneixeu ja sabeu com soc i qui soc, per tant el perfil desapareixerà de la columna, més que res per fer lloc a altres iniciatives que tinc en ment.

Àlbum Picasa de la Jo Mateixa...es mantindrà, per tal que estigueu al dia del que ens passa a nivell familiar (es que el capullu del meu germà diu que nomes em llegeix si parlo de la meva vida, així està informat del que em passa, que si parlo de tonteries no em llegeix, a tot l’hi diuen família jodeeeeeeeer).

Trobo que aquets post està sent molt llarg, oi????

Be, més informació i canvis en propers post.

16 Comments:

  1. Striper said...
    sempre esta bé aixo de fer canvis i mes si son per millorar lo que ja esta bé i que sigui millor.
    Jo Mateixa said...
    Striper: Com et dic en el e-mail...que collons fots llevat tant d'hora???, be, llevat es el de menys, escribint al Bloc!!!!!!! :-P

    Ja he pres nota de la teva...nota :-)

    Petons!!!!!
    Anònim said...
    quina feinada que t'espera, està bé fer canvis, la meva plantilla és un mort, balearweb no disposa de tanta varietat i no em deixa fer filigranes com el blogger, seria bona idea canviar potser m'ho pensi...te dic coses.
    Avui és festa al meu poble així que en B i jo encara no feim feina i estem aquí a casa amb els nins. Demà cap a Ciutat a fer feina.......i un nou post..b7ts
    Denea said...
    ostres nena! que organitzada!!!
    jo foto canvis i faig el que em sembla i a vegades no se ben be ni perque...be...la denea sempre ha sigut desordenada i un pèl despistada :P
    petons ^^
    rosa said...
    quina il.lu!!! sóc una de les teves nenes.....
    Les fotos m'agraden i jo en penjaria però tinc una persona al meu costat que és molt gelosa i no ho vol......
    convocatòries blocaires està molt bé i fins hi tot podriem quedar per sopar...jo poso l'autocar.....
    Antoni Esteve said...
    molt bones idees!
    Em sembla que estàs fent una bona feina.
    M'encata la opció de 'convocatories'.

    PETONS!
    robelfu said...
    oido cocina!!!!!!
    doncs al mi com has pogut veure m'encanten els canvis, no puc parar de posar , de treure , de tornar a posar...
    no tinc remei.
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: No, no, això si que no, de feina no tu, que tinc molt poc tempos lliure, aniré fent sobre la marxa i hi hauràn coses que trigaràn més en fer-se i coses que menys, però no em vull estresar.

    Quina sort que teniu collons, sempre esteu de festa vosaltres eh :-P

    Denea: Jejejejeje, es que si no fosis aixi segur que no series Tu Mateixa, oi?? :-P

    Rosa: Cony nena, ja erets a la meva llista quant la vaig refer despres de canviar de plantilla!!!!! (on tens el cap que no t'enteres????) :-P

    Que treballes com a conductora d'autocars?? :-O

    Antoni: Aixxxx, gràcies guapu, vinguent de tu encara m'afalaga més :-)

    PETONSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

    Robelfu: Nena, a mi també m'agrada això de ficar i treure constantment, jajajajajajajajajaja......
    Abogadaenbcn said...
    Molt bé! Senta rebé fer canvis. Jo no sé ni com actual.litzar la foto per posar les meves botes noves!
    Jo Mateixa said...
    Abogada en BCN: La foto la tens allotjada en algun servidor fora de teu PC??

    Si es aixi es allà on has de canviar la foto, si la tens al teu PC es tant senzill com anar al perfil i canviar la foto, una per una altre.

    Si necessites ajuda ja saps on soc :-)
    efe said...
    Jo és la primera vegada que vinc. Però m'agrada més aquest disseny de bloc.

    Felicitats!
    Jo Mateixa said...
    Efe: Moltes gràcies!!!!! :-)
    gatot said...
    collons nena, tu si que et curres el blog... felicitats, eh? encara que no sigui el teu aniversari avui!

    petons i llepades de bon dia!
    Jo Mateixa said...
    Gatot: Vinguent de tu encara m'agrada més que m'ho diguin :-)

    Gràcies guapissim!!!!!!!!!!! Com va aquesta grip?????.

    Cuidat molt carinyu, un petonas ben dolcet!!!!!!
    Puji said...
    ch ch ch ch ch ch changes!
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Espero que per be bonica, no et mereixes menys :-)

    Petonasos i molt bon cap de setmana!!!!!

    Puji: Ohhh, ohhh, ohhh, de quin anunci es???????

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column