Meme dels sentits

La senyoreta Déjà Vie m’ha endinyat un meme, i desprès diu que m’estima la tia :-P, el cert es que ella la fet molt maco i el seu predecessor l’ha fet molt marranot, no se pas com el faré jo, jajajajaja. En Clint ha decidit que també me l'endinya, el meme mal pensats, així que vaig per feina que s'acumula!!!!!!!

Parlem dels Sentits, dels 5 (6 en el cas de les dones???):

1.- Que t’agrada contemplar?

Aquests dies he comprovat que el somriure d’un nen es màgic, una posta de sol, la felicitat de la meva família.

2.- Que no pots deixat de tocar?

El cabell negre d’en Hatim, gruixut i suau entre els meus dits, la manta de l’Ànec Donald que em tapa quant soc al sofà mentre veig Vent del Pla.

3.- Quina olor et torna boja?

L’olor d’un cos excitat (i no penso donar més explicacions apa), la sopa que fa la mare, el cabrit al forn que feia l’avia Antònia per Nadal anys enrere, l’olor de les dàlies.

4.- Quina cosa t’agrada que et diguin?

Que soc algú en aquest mon, que si mai marxo d’algun lloc m’enyoraran, un t’estimo o un t’enyoro m’omplen a més no poder.

5.- Que t’agrada mossegar?

El lòbul de l’orella d’en Hatim, les galtes d’en Hatim, el coll d'en Hatim, els mugrons d’en Hatim, la....be, ja està eh :-P

L’hi passo a........l’ITF, la Robelfu, en Lapri i la Llum.

24 Comments:

  1. Com sabeu vosaltres said...
    Hem fet el mateix post al mateix moment. Deu n'hi doret amb les frases...!

    Apa, a gaudir del sentit de la son.
    Anònim said...
    Esta molt be...pero jo em quedo amb la pregunta....
    Que et fa sorti de pollaguera?
    Striper said...
    I els punts suspensius a imaginar, ostres i al Hatim no li falta cap troç.
    Jo Mateixa said...
    Albert Pebràs: Ostia ahir ha em vaig acollonir quant vaig veure la teva foto, jejejejejej. Ara em miro el teu meme, a veure que has posat :-P

    Soler: Volia passarte'l aquest meme, però no se si aquestes coses s'estilen gaire amb tu, lo de fer memes dic. A mi em treu de polleguera veure com el Barça fot el gilipolles al camp, colla de garrulos cony!!!!!

    Striper: Mossegar, que no arrencar ni fer mal, mossegadetes pititones , dolçes, aixxxxx, no , no, tranqui, no l'hi falta cap tros al meu nen :-)
    Clint said...
    Pobre Hatim....deu anar ben macat! jajajaja

    Petonets!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Macat?????, que pacha boca???? :-P

    Petonets guapu!!!!!
    Anònim said...
    que tan de mossegar???? pobre Hatim deu estar ben copejat...b7ts
    gra6 per linkar wpa..
    Jo Mateixa said...
    Kpitana: Que no dona que no, que a en Hatim no l'hi manca res i a més no te cap marca :-P
    Anònim said...
    Apa noia, quina canvis que has fet al bloc!!!!!!!

    La veritat es que ja sabia que amb tu seria amb qui tindria més feina alhora de possar-me al dia, mare meva, si es que escrius cada dia!!!!!

    Jejejejejeje.

    Un peto maca i encantada de tornar-te a llegir :->
    Jo Mateixa said...
    Mandarinada Contraproduent: Ostia tia, ja no recordaba lo llarg que era el teu nom, jajajajaja, on pares??????????????????

    Estas aquí, estas a Bristol o que?? que es de la teva vida????????

    Buffff, quant de temps no??, espero que tot estigui be, desprès em paso per el teu bloc, que segur que ja has escrit com a minim 4 o 5 post :-P

    Petons bonica!!!!!
    Mestra Lluna said...
    Hola txell...
    parlant de memes.... t'acabo d'encolomar un altre, no em guardis rencor.
    Petonets.
    Jo Mateixa said...
    Lluna Nova: Ja ho he vist ja bandarrilla, okis, el faré :-) però d'aqui a uns dies eh, tots de cop no que no puedorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Petons bonica!!!!!
    rosa said...
    nena entra la música que hi has posat i les mossegades vaja dijous que porto avui...jo ja l'he fet el meme elis-elis.
    Jo Mateixa said...
    Rosa: Ja ho he vist ja que l'has fet i l'he enllaçat a les Convocatòries Blocaires, com que dius que no el passes a ningu en concret :-P
    Com sabeu vosaltres said...
    Quina foto!? Jeje, no em negarà que aquest cabell blanc és encisador.

    Des de quan el Barça fa el garrulo al camp!? Jajaja això és perquè no juga Clos de porter ni Xavi de lateral dret amb Edmilson per l'extrem. Així com a mínim riuríem.

    I un record per Ventdelplà, especialment per la terna sapastre: Paco, Jaume i Monràs. Són la salsa del poble.

    Càsun seune!!
    Joana said...
    Et poto una tirita per en Jatim...
    Massagadet el deus tenir...mmmmm!
    Anònim said...
    Res com l'escudella de la mama 8)
    robelfu said...
    ostres ya sou dos els que meu donat la matixa feina pero la fare.
    dilluns ho penjare.
    un petotet.
    Anònim said...
    Jo l'he pres també, per fer-lo en quant acabe lo de la proposta!! Aiiii que se m'acumula la feina! Aaaah, però aquesta, no és com la d'anar a currar, aquesta la faig amb tot el plaer del món...

    Mai millor dit!!

    Petons!!
    Jo Mateixa said...
    Albert Pebràs: Si, si, molt sexy el cabell blanc del Sr. Clos, jejejejeje. El Barça fot mesos que fot el garrulu, son la ostia homeeeee. Uixxx, ets un Vendelplaadicte eh, jejejejeje.

    Joana: Et poto una tirita per en Jatim...que pacha ditets???? :-P

    Menxu: Exacte :-)

    Robelfu: A mi també me'l van passar dues persones, aixi que...ja friso per veure que respons :-)

    Palito: Nena, tu deixa aquest meme i centre't en el que t'has de centrar homeeeee, fes, fes, la convocatòria i deixe't de memes cony!!!!! :-P
    Déjà vie said...
    eeeeeeeeeei molt bé. Feiana feta! i ben feta! ;)
    Jo Mateixa said...
    Déjà Vie: Gràcies guapa :-)
    Anònim said...
    Ei!!! ja torno atreure el càp per aquí i em trobo que has fet molta feina !!! aiii pobre Hatim!!!..

    Espero que les festes hagin sigut bones i espectaculars (en tots els sentits :P).

    Petons guapa!!!
    Jo Mateixa said...
    Mama del pol: Si bonica si, les festes han anat molt be, gràcies, espero que les vostres també :-)

    Doncs ja veus, m'aburria una mica i m'he dit, passa l'escombra i el motxu per casa i ordena una mica :-)

    petonassos bonica!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column