Desprès de 3 anys


Poden passar tantes coses en tres anys, en tres anys ets pot enamorar del que podria ser l’amor de la teva vida, en tres anys pots tenir dos fills, en tres anys pots perdre 1 avi, o 2 o els 4 (déu no ho vulgui), en tres anys pots caure en les drogues, te’n pots sortir, t’hi pots enganxar i t’hi pots desenganxar tant com vulguis.

En tres anys pots pensar que la vida es meravellosa i un dia de cop i volta te’n pots adonar de que es una autèntica merda pudenta, en tres anys pots haver trencat un matrimoni, pots haver patit un càncer, pots haver anat a la Xina 8 vegades o 10 si t’ho has pogut permetre.

En tres anys pots haver estat la flamant guanyadora de la Loteria Primitiva, o fins i tot et pot haver tocat el Euromillon, en tres anys pots haver-te engreixat 20 quilos, els pots haver perdut i en pots haver recuperat 10 desprès de tants esforços.

En tres anys pots haver conegut una persona, la pots haver estimat i la pots haver odiat, maleït, assassinat, fins i tot en tres anys pot haver ressuscitat 1000 cops si ella volgués, i tu 1000 cops més la pots haver matat de nou.

En tres anys la vida pot canviar, però el que es més fotut es que la vida et pot canviar en tres mesos, en tres setmanes, en tres dies, en tres hores, en tres minuts.

Ja sabia jo que avui hagués hagut de dormir tres minuts més, segurament no estaria així.

PD: Per fer aquest escrit s’han agafat vivències de l’autora, i d’altres coses que l’hi han vingut de gust posar però que no tenen per que ser certes forçosament.

Gràcies per els vostres missatges de suport, dimecres al vespre vaig ficar-me al llit a les 20:30 i fins les 06:30 del dia següent no em vaig llevar, vaig anar a fer encàrrecs personals que tenia pendents (renovació DNI i passaport, i anar al metge) i de nou a casa al llit, allà hi he estat tancada 4 dies, recuperant-me d’aquest merdós refredat-grip-caguetes.

Sembla que ja torno a ser Jo Mateixa, així que al vespre faré, si puc, una volta per les vostres cases, a veure quines n’heu fet aquests dies!!!!!!!.

23 Comments:

  1. Cristina said...
    Ostres, ja has tornat? Aquesta grip no respecta a ningú. Per sort a mi encara no m´ha tocat. Hauré de tocar fusta. Cuida´t molt!
    Striper said...
    Ai noia que m'has de dir de aquet collons de virus encara estic ben fluxet. M'alegro que haguis tornat.
    Anònim said...
    nina estàs segura que estàs del tot bé...
    Cada dia passant per casa i res de res em tenies preocupada..passa per cas i veurà la "mala pata" que jo tenc...res nina un esguince al turmell esquerra estic tan avorrida.
    b7ts reina estic contenta que estiguis bé del tot i que hagis tornat..
    robelfu said...
    hola guapa m'analegru de que ja estiguis millor.
    I respecte al post es veritat la vida dona uns cambis impresionants, avui estas a dalt i dema abaix, per aixo em de viure a tope.
    un petonas
    LlunA said...
    Me´n alegro que hagis tornat plena de Tu mateixa!

    Si...en tres anys passen tantes coses....

    Petonets
    Anònim said...
    A una grip intestinal, ara li dieu "caguetes"

    Ja era que deixesis de tosi pel...
    i et posesis bona.

    Benvinguda!!!!!!!
    Anònim said...
    Me n'alegro de que ja estiguis millor!! La vida et pot canviar en qualsevol moment... també per a bé, que d'això sembla sempre que ens oblidem...
    Quan vingues a ca meua, cauràs de cul, nena!! Ja t'aviso, ves preparada, jajaja!
    petons i una abraçada forta.
    zel said...
    Holaaaaa! Benvingudaaaaaa, jo només vaig fer llit abans de vacances, ara el moquillo aigua gota que cau no me l'he tret més, ens l'anem passant, i la tos, i tot, però...
    Ja ets aquí, ole ole, que rebé, petonassos!!!!!:)))))
    Ulisses said...
    m'alegra veure que ja estàs millor!

    I això dels tresos (3) molt filosofic no? XD és broma, molt maco el missatge
    Joana said...
    Evidenment... Tornes a ser la "Jo mateixa". Bentornada de la fluxera... L'any que ve ...la vacuna de la grip! ;)
    Lourdes said...
    Me n'alegro molt que estiguis millor.
    Apa, doncs, a tornar-hi amb més força
    Mestra Lluna said...
    No he pogut conectar-me aquests dies gaire, sento que haguis estat malaltona, jo vaig passar per lo mateix i es una merda. Ho sento reina, pero m'alegro que estiguis molt millor ara.
    Molts petons, molts molts moltssss, desde la LLuna.
    Jo Mateixa said...
    Cristina: Si bonica, si, ja he tornat, una mica tocada encara però que hi farem :-)

    Striper: Aixxxxxx, aquesta puta grip, cuidat guapu!!!!!!!!

    Kpitana: Ja ho he vist ja bonica que has tingut mala pata, però ànims eh, uns dies de descans sempre van be, cuidat moltissim i no facis tonteries que si no costarà més de curar!!!!!!!

    Robelfu: Gràcies bonica :-) completament d'acord, la vida s'ha d'expremer al màxim!!!!!!!, petonasos dolça!!!!!

    Lluna: Qui millor que tu per saber-ho oi??, ditxosos 3 anys plens de masses coses, però be, segur que bons també n'hem tingut dona, oi?? :-) Un petonas inmens!!!!

    Soler: Jajajajaja, moltes gràcies guapissim!!!!!

    Palito: I tant que he caigut de cul, mare de déu, el cul que has penjat al teu bloc si que es d'infart, jajajajajaja, com t'ho curres nena!!!!!!!!

    Zel: Jajajajajaja, apa que aneu fins també vosaltres a casa eh, aixxxxxx, ens hem de cuidar tots plegats, no pots ser pas això eh, a cuidar-se!!!!!!!!!!!

    Ulisses: De fet el que jo volia era dir que desprès de 3 anys a la meva feina ha passat una cosa important però ja veus, em va sortir tota la parafarnalia aquesta, jejejejeje, ja ho explicaré amb més calma en propers post :-)

    Joana: Calla, calla, que diuen que si te la poses no pilles la grip però si que t'encostipes, no se que es pitjor noia, jejejejejeje.

    Lourdes: Jooooo, jo volia anar a l'acte de proximitat amb en Puigcercós a Sant Boi però vaig passar-me la nit anterior a 39 de febre :-(

    Lluna Nova: Tranquila donaaaaaaa, ara ja estem les dues per aqui :-) Un petonas ben i ben gran per tu bonica!!!!!!
    Anònim said...
    Agoita !! ja tornes a l'ataquer jejeje Benvinguda Wapa !! Ja trobavem a faltar el teu cuerpo serrano xDDD
    El que has dit en un paragraf que en 3 minuts et pot canviar la vida és ben cert.
    Jo en 3 segons vaig madurar de cop. Si vols saber perquè... ja saps on trobar-me ;D
    Jo Mateixa said...
    ROVIBA: jejejejeje, doncs si, si, ja soc aquí de nou :-P

    Tu vas madurar en 3 segons??, apa, apa, si o que'?, no serà degut als fantasmes que deies en el post no????

    Per cert, la futura Sra. de ROVIBA per quant serà presentada en societat??? :-P
    Metamorfosi said...
    Homeeeee... si ja tornes a l'atac! Així m'agrada, que et trobàvem a faltar!

    Ja estàs ben recuperada? Sí?... doncs ara digues... de tot el que pot passar o no passar en tres any, tres mesos, tres setmanes, tres dies, tres hores, tres minuts... què coi et va passar? :p

    Petonets guapíssima, i gràcies per passar a visitar-me al piset nou!
    Otger Cataló said...
    me n'alegro molt que ja estiguis molt millor ... i ara a seguir donant guerra ....
    Jo Mateixa said...
    Metamorfosi: Jajajajaja, aixxxxx que en sou de tafaners eh :-P, jajajajajajaja.

    Ja ho explicaré en un altre post, que si no, no tinc coses per explicar, jajajajajajaja.

    Petonets rebonica!!!!!

    Edu Casabella: Gràcies guapu!!!!!!! :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    a mi me persigue la gripe...me kiere agarrarrr..el resfriado me llama..y yo casi caigo..casi..pero tengo la impresión, que visto el panormama que tengo en casa..la proxima sere yo..pufffff me alegro que tu estes mejor.. 3 besossss
    Jobove - Reus said...
    primer és la salut i després la virtut

    salutacions des de Reus
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Bonica doncs ojuuuuuu, que aquesta grip merdosa sobre vola Sant Boi que no vegis, aneu amb compte!!!!!!

    Té la mà Maria - reus: Exacte, exacte :-)
    Lourdes said...
    Noia, sento que no hagis pogut venir a l'acte del Puigcercós. Si et passes per "Gent Activa" i "Finestres de Sant Boi" veuràs les fotos. Tranqui, ja trobarem alguna altra ocasió.
    Jo Mateixa said...
    Lourdes: Ahhh, doncs m'ho miro, m'ho miro, gràcies guapissima!!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column