Tic fotuda


Em fa mal tot, tot em dol com si una estrebada de vent m’hagués fumut una empenta contra la paret, el nas em raja, com una font que no pot aturar-se i el cap em reprèn a pensaments perduts, em bull, em dol, em fa mal, no estic be.

Les mans quasi be no es mouen, costa d’escriure a l’ordinador, de fet crec que colpejo les tecles més que una altre cosa, els ulls se’m tanquen, amb prou feina els puc mantenir oberts com jo voldria, contemplant la muntanya de papers que emergeix damunt la taula del despatx.

I se’m regira l’estomac (en Hatim torna a estar amb diarrea)

Em sembla que l’estic començant a agafar i forta.

PD: Però segueixo a la feina, al peu del canó eh!!!!!!

36 Comments:

  1. Striper said...
    Ai Ai jo també estic futudet vaig comentçar amb l'atchisssss, i ara el pit sembla un concert de pitos. Apa a millorarse i el consorte també.
    Jordi Casanovas said...
    Doncs deixa estar el canó i a fer bondat i cuidar-se.
    zel said...
    Cuida't i força, és la reputa emprenyada d'ahir que encara et dura i... els virus del Hatim que deuen ser la hòstia! Petons amb mascareta!!!!
    LlunA said...
    Cuidat molt!! Si és que amb el temps boig que fa és normal que tots l´agafem...

    Petonets i anims!!
    the silver blue sea said...
    Cuida't molt guapísima! ja veuràs com aviat et trobaràs millor. Molts ànims i un petonet!
    Otger Cataló said...
    noia plega i descansa ... un dia o dos al llit t'aniràn de fàbula ...
    Llum said...
    Ostres, espero que no sigui res! I cuida't!!!
    Déjà vie said...
    jo tb stic costipada i d'examens. Snif snif! aixó no s'acaba maaaaaaai. recupera't aviat!
    rosa said...
    cuida't que hi ha molta passa de virus a la panxa.i és que no vol ploura i això no ho neteja ni Déu.
    Anònim said...
    Em sembla que aixi es diu:"TRANCAZO", noia hi un remei bonisim...escolta ENCOMPANYIA,cura, cura...no cura, pero no et fara cap mal.

    QUE ET MILLORIS RAPIT!!!!!
    Metamorfosi said...
    La sopeta de farigola va molt bé!
    Cuideu-vos molt!!!

    Petonets curatius!
    Jo Mateixa said...
    Benvolguts Amic/es: Gràcies per els vostres ànims, però per collons he de venir a treballar, jo no vinc de la familia Rockefeller, ni soc filla de la Isabelita Presley, es a dir, que si no vaig a treballar em desconten 1 dia de la nòmina i no es plan tu, no m'ho puc permetre.

    Per tant aqui estic, ja no amb el peu al canó, si no que simplement les veig passar i me la pela si aqui agafa tothom la grip o no (que hi ha qui m'ha dit, ves a casa que si no l'enganxarem tots!!!!) Doncs que us donin pel darrera coi, a veure si es cert que l'agafa segons qui i tinc la gran satisfacció de no veure (a ell/ella) durant uns dies, es clar, com que a segons qui no l'hi descompten els dies de baixa.....

    Vaig a fer alguna cosa productiva a la feina, com per exemple esmorzar, que no falti!!!!!
    Anònim said...
    Bonica cuidat molt i fes molt de llit, a la merda la feina dona!!!!


    Un petonas!!!!
    Clint said...
    Siguis on siguis, cuida't molt! i arròs bullit, torradetes amb oli i al llit a dormir! res de fer marranades eh! que llavors molt cul a la fresca i guaita com acabem!
    robelfu said...
    Pobreta.
    Que et milloris i cuidat molt.
    petonets.
    Anònim said...
    Si et serveix de consol jo estava igual fa un parell o tres de dies i ahir vaig anar a l'assaig però no vaig poder cantar; no tinc veu.

    Sort que ara tenim internet ;P

    Cuida't molt!

    Una més
    Anònim said...
    Doncs tia, vés al metge i que et doni la baixa!!!!! a la merda el canó!!! CUIDA'T!!!!!!
    Petonassos!!!
    Anònim said...
    Aiiiii... si que estem bons, tots plegats!!
    Vinga anima't... a veure si pots mirar la tercera tanda que l'he penjada fa una estoneta.
    Cuida't molt molt molt!! Petons de curita sana curita sana culito de rana... o algo aixi... ;)
    Puji said...
    M'encanta l'anunci aquest que fan ara: Vete! Olvida mi nombre mi cara mi casa y pega la vuelta!

    Ànims guapa, que tot passa.
    Anònim said...
    Mmmmm, hi ha una punyetera passa ja des d'abans de nadal que afecta ho típic "Mal de panxa esgarrifós" + "costipat" . Es tracte d'un microvirus que més o menys hem passat tots... La solució? Prou que ho saps: esperar que faci el seu procès mentre et retorces de dolor.
    Que milloris guapíssima.
    Un petó,
    bruno
    Joana said...
    Cuida't bonica...
    Bafs d'eucaliptus, infusions i llit...
    Boira said...
    Va ves cap a casaaa! I cuida't! Espero que ja estiguis una mica millor!
    Itf said...
    Vaja! Jo ja ho he passat això! Espero que et milloris aviat! Petons!
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    Si és que ja tenim una edat, hombre! jejejejejejejejeje

    Aix, TuMateixa, un petonarro ben i ben fort!!!

    Cuida't molt!
    Anònim said...
    Hola maca, estas millor ? Esperem tots que si ;D Fins aviat. Muaaaaaaaa!!!
    Anònim said...
    jo també fotuda, amb el peu en l'aire passa per casa i veuras el meu post...quina mala "pata"
    cuida't molt reina, això dels virus aquests són un conyàs a casa tots l'hem passat. b7ts i ànims.
    carai aquests de la feina tu..
    DooMMasteR said...
    Que et milloris :-)

    Cuidat!!!
    Adagio said...
    encara estàs xunga, però si et una màquina tu xD

    cuidat mati mua!
    Metamorfosi said...
    Eeeiii... com va la panxulina???
    Cuida't molt (ja saps, arròs bullit, sopa de farigola,...) que tenim ganes de veure't de nou!

    Petonets i a reveure ben aviat!!!
    LlunA said...
    Estàs millor o els mocs i els ulls tancadets per la grip no et deixen veure les lletres???'' jejeje esperem que ja estiguis recuperada!!! Torna aviat per aquests mons!!!

    Petons de gelocatil
    zel said...
    Nena, nina, bufona, com estàs? osti, vols que vingui a posar-te una cataplama de la iaia? Recupera't, que s'ha perdut l'alegria de la huerta, coi!


    Petons;)))))
    Striper said...
    Hola Guapa, que no millores?.
    Ulisses said...
    uff!
    i per que no vas al metge i que et dongui un parell de dies de repós?
    Que et recuperis!

    Salut! (mai més ben dit)
    Abi said...
    Apa cuida't, jo també estic una mica com tu, veient-les passar, perquè porto una temporada molt dolenta de son,... a veure si després m'inspiro i penjo fotos de l'institut, que això destrempa a tothom i fa riure força!!!
    gatot said...
    va txell, que a hores d'ara ja has d'estar una mica refeta! mira si n'estic segur... que et faig petons i llepades al morros sense por d'agafar res! :)
    Jo Mateixa said...
    Gràcies a tots i totes, sembla que ja estic una mica millor, si més no avui ja soc a la feina, liada fins adalt de tot :-(

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column