La il·lusió d’un nen

Sempre he cregut que la festa de Reis era la més entranyable, poder per que a casa sempre l’hem viscut d’una manera especial, i aquest any, el primer que podíem tenir a l’Ismael amb nosaltres la Nit i el Dia de Reis, encara me l’ha fet veure i sentir més especial.

Hi ha fotos d’ahir a la Cavalcada de Reis de Barcelona i d’aquest mati a casa nostre i a casa dels Avis, podreu veure algunes de les coses que ens han portat aquest estupendíssim Reis Mags d’Orient.

Sembla mentida, amb el merder que tenen els pobres Reis als seus respectius països i la feinada i les ganes que hi posen en fer feliços als més menuts en una sola nit.

Veure el somriure del nostre petitó (aixxx, nostre, ufff), veient la súper megamoto que l’hi han portat els Reis no te preu, us ho ben juro, i be, suposo que els que teniu fills gaudiu cada any d’aquestes mirades, d’aquestes complicitats.

Em sembla que ahir a la Cavalcada estava més nerviosa jo que ell, de fet en Hatim a les 23:00 ja dormia i el nen i jo xerràvem al sofà per que cap dels dos tenia son, eren les 02:00 quasi be que ens l’anàvem a dormir i aquest mati a quarts de 09:00 ja érem dempeus.

Diuen que els Reis Mags d’Orient eren tres i de fet a la Cavalcada tres hi havia, però sabeu que?, que jo a casa en tinc dos, i tots dos son per mi.

Espero que els vostres Reis hagin estat ben generosos!!!!!

PD: A petició de la Rosa la lletra la faig més gran, que tal es veu ara???

20 Comments:

  1. Anònim said...
    Jo també t’agreixo que hagis augmentat el tamany de la lletra.

    No deixeu passar ni un instant de viure moments tant meravellosos com son aquests, on la imaginació infantil supera qualsevol realitat.
    Mikel said...
    naltros no tenim fills pero tot i que l´emoció no es la mateixa no perdem pas l´emoció ;-)
    ddriver said...
    eran una pasada aquells dies en que el nen s´aixecava,anava al menjador i es tornava lelo d´alegria al veure tants juguets,es fotia nervios,no sabia quin obrir,no sabia amb quin jugar...avui en dia ja res era diumengue 6 i prou
    Striper said...
    Ostres tens raó el somriure i cara de felicitat dels petits no te preu. La petita enava darrera de uns peixos ja feia temps la cara de felicitat que te amb els peixos no te preu.
    Denea said...
    jo anava a casa els meus cosins petits i era una passada, tota la màgia i la il·lusió...ara que m'he fet gran però, segueixo anant a casa els meus cosins, i com tu molt bé dius, és el dia més màgic de tots :P.
    M'encanta el dia de reis ^_^
    petons maca!!!
    Itf said...
    Jo aquest any vaig veure la cavalcada a Port Aventura. No hi havia anat mai per aquestes dates i vaig quedar prou satisfet. Això si, 40 euros d'entrada. Això fa molt mal.
    Jo Mateixa said...
    Soler: Coi nano, per que no m'ho deies lo del tamany de la lletra???, nomes que un de vosaltres ja em digui alguna cosa que no veu be o que no llegeix, o no sent o el que sigui jo de seguida miro de solventar-ho!!!!

    Si hi han coses que no estàn be dieu-m'ho eh, que ja se que es casa meva però la vull ben acollidora per tots els que hi entreu :-)

    Mikel: Tinguès present que l'Ismael no es fill meu i jo ho visc amb la mateixa ilussió que si ho fos, igual que ho visc amb el meu fiol i la seva germaneta petita, son nens i tenen màgia aquest dia de reis :-)

    Ddriver: Doncs si, creixen massa rapid els crios, l'important es que els hi recordem aquells dies quant eren petits :-)

    Striper: Quina petita??, tens filles??, collons, no ho sabia nen!!!!!!! :-S

    Denea: Nosaltres també continuem fent la ruta de quant erem petits, pero es clar, la gent canvia, la vida canvia, hi ha gent que marxa....

    Itf: Ostres a Port Aventura fan cavalcada???, no ho sabia pas, no deu ser igual no??, ai no se, a mi que no em treguin la de Barcelona tu :-)
    Anònim said...
    Jo també vaig anar a veure la cavalcada amb cosinets i nebots, i el millor de tot és observar les seues carones...
    Això si, has d'anar esquivant caramels, tiren a matar, escoooolta!
    I bé, si, és bonic, molt bonic, el mal és quan deixen de creure-hi, que ja no hi ha aquesta màgia... però bé, sempre hi ha nens al voltant. Imagino el dia que en tindré de meus, ufff, i si ara ja faig festa, serà el novamás!
    Petons, maca, i recorda fer-me propaganda de la proposta aci al teu blog! Ah i per cert, sempre podem augmentar el tamany de la lletra de les pàgines web, truquito al canto: s'ha de prémer la tecla Ctrl i la rodeta del ratolí... clar, si no teniu rodeta no sé com coi es fa, però almenys comparteixo el meu truquis en vosaltres.
    Petons per tots! I veniu al meu blog, hi ha una convocatòria per tots vosaltres!! ;)
    Striper said...
    Pues Si ting filles una de 16 meua biologicament, i un altre de 11 meua perque despres de 6 anys em apres ja molt l¡un del altre, ja veuras com dintre de uns anys l'Ismael sera teu amb mayuscules,a part 2 nois....
    Joana said...
    Que wapos! ;)
    Bona setmana Jo mateixa.
    Alls cuits mai couen said...
    just el dia 5 ho pensava, que em tornaria a fer ilusió el dia de reis just quan tingués fills... :D
    Antoni Esteve said...
    la ilusió d'un nen no te preu. Es difícil trobar cosas que omplin tant, oi?

    petons guapa i molt bon any!
    Clint said...
    al final jo no vaig anar a la cavalcada...putu grip! però al matí va ser molt xulu amb els nanos!

    Ara aquests dos, el que tenen és la reina a casa!
    robelfu said...
    hola ja estic per aquí a veure si comença la normalitat .
    que dir-te del dia de reis sol per veure la cara dels nens ja val la pena tot, aquesta innocència ,aquesta felicitat els nervis ,jo que bonic.
    La lletra molt millor
    un petonàs
    LlunA said...
    Vaig poder veure la cavalcada a Barcelona., molt xula!! A més anava amb dos nenas de 2i 3 anyets, la seva cara el millor de la tarda!!! i el matí següent amb els 6 nebots de la meva parella...doncs un moment super maco.
    Unes fotos molt xulas!!!

    petonets
    Anònim said...
    ei reina venc tard..estic tan cansada de muntar cuinetes, plays, simon's, tetris, pepes (nines) i jugar a fer sopa i un cafè amb les olletes, pintar, Pocoyo i no se qui més...
    Si sa veritat es que pels nins es una nit màgica de inocència i de il·lusió, per nosaltres un dia especial i més aquest, per sa nostra petita Caterina ha estat una passada i també aquest any el rei Gaspar va ser l'encarregat de fer el parlament a tots els nins i nines del poble i com te pots imaginar el nostre Gaspar estava molt content.
    Que wpo l'Ismael. b7ts vaig a fer sopar..............
    Metamorfosi said...
    Ei Jo Mateixa, ara es llegeix molt millor!

    La meva filla ja no es desperta d'hora per veure que han deixat els Reis (la vaig haver de despertar jo perquè es feia massa tard!) però seguim anant a la cavalcada i recordo, encara, la il·lusió que es descobria als seus ulls aquella nit.

    Petons als teus dos reis, reina!
    Jo Mateixa said...
    Palito: Ostia puta tia es ben cert, tiren els carmels a saco paco, el que no entenc es com es possible que tinguessin 14.000 quilos de carmels per tirar i a la Via Laietana de Barcelona ja no els hi quedaven :-(

    Si, si, recordo que he de fer propaganda de la teva convocatoria, jejejejejeje.

    Striper: Joder, i això ho has explicat al Bloc???, no me enterat pas, aixxxx, com estic eh :-P

    Joana: Gràcies bonica, igualment!!!!!!!

    Alls cuits mai couen: I en tens o estas en ello??? :-) Benvinguda!!!!

    Antoni: Hombreeeee, el desaparecioooooo, jejejeje, espero que tot be :-)

    Clint: Però que, com la portes aquetsa puta grip???, jo la vull pillar per estar-me al llit de casetaaaaaaaaa :-S Cuidat molt txato!!!!!!!!

    Robelfu: M'alegro que ja siguis per aqui, em tenies amoinada eh!!!! Petonassos ben grans guapa!!!!!

    LLuna: 6 nebots???, això ja son masses nens per mi, jejejeje. Ostres, debies estar entretinguda eh, menys mal que no vas haver de dur-los a la cavalcada, jejejejeje.

    Petonets guapa!!!!

    Kpitana: Bonicaaaaa, ja m'imagino que tant la Caterina com en Gaspar debien estar super contents, es que son tant macos aquests dies amb canalla tant petita, nomes de veure la felicitat dels seus ulls ja buffffff :-)

    Petonets reina meva!!!!!!

    Meta: Carinyuuuuuuuu, mentre segueixi tenin la mateixa ilussió, el que passa es que clar, la teva filla ja es gran i els costa més....quant tingui la nostra edat i tingui canalla aprop veuràs com la ilussió l'hi torna :-)

    Petonets dolça meva!!!!
    kena said...
    eeeei...
    jo també hi era, a la cavalcada, però de l'altre cantó de l'estel... ;)
    Jo Mateixa said...
    Kena: Ostres, també es casualitat, que aprop no??? :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column