Casa Nostre

Si ja ho se ja, vaig dir que en succesius post us aniria mostrant casa nostre, on vivim en Hatim i jo, però entre una cosa i una altre no ha estat possible i això que fa dies que tinc les fotos fetes.

Doncs be, ha arrivat el moment…

Us deixo un parell de fotos per aquí i la resta dins l’Àlbum Picasa CASA NOSTRE. Clickeu al damunt per saber de quina part del pis son.

Per fi sabreu de quin colors son les rajoles de la nostre cuina, o com es la nostre columna d’hidromassatge fins i tot podreu veure el llit, el nostre llit, allà on fem l’amor sempre que podem.

Es el meu regal de Reis per vosaltres….que nooooooooooooooooooooooo, que ja en tinc un de preparat per tota la Colla Blocaire, però avui no…que els Reis passen demà a la nit, aixì que haureu d’esperar una miqueta :-P

Bon Cap de Setmana als nois, Bon Cap de Setmana a les noies, sigeu bons que si no já sabeu, carbó per tothom!!!!!!!!!!!

29 Comments:

  1. Jo Mateixa said...
    Falta per ensenyar-vos una habitació, la del nen d'en Hatim, però de moment com que no podem enllestir-la la fem servir per guardar caixes del trasllat i aquests dies hi guardem altres cosetes...ja m'enteneu :-P
    Striper said...
    Ei que es veuen unes calcetas a sota el coixi de llit. Tot precios felicitats
    Llum said...
    Oh, que mono que us ha quedat el pis!!!

    Regalet de Reis? Ai, quins nervis!!!
    rosa said...
    mira si no fas la lletra més gran jo no hi guipo pas.
    però la cuina és guapíssima...jo sóc decoradora d'interiors i nena tens un pis preciós.....
    petons
    rosa said...
    ara que no hi ha com tenir pasta jejeje
    zel said...
    Maca, ha costat, però ha sortit molt rebonic, eh? Ara en vull una sense endreçar, que així em sentiré conformada... Buff, si us essenyes casa meva, caurieu de culs, tot són llibres... i música...i roba dels nens (nois) Ja només queda per mi un bocí de llit, una estona de SALA DE BANY i un cantonet de sofà si no hi ha ningú... Petons, guapaaaa!
    zel said...
    ROSAAAAA! DECORA'M ELS MEUS INTERIORS QUE ESTAN FETS BROU (APALA)... DE FET EM DIRIES LLENÇA-HO TOT!
    Terra said...
    Nena, quin pis més xulo! I la cuina, de pel·lícula!!!
    M'ha agradat molt! No m'hi dedico ni res, però m'agrada la decoració i trobo heu tingut molt gust!
    Lourdes said...
    Quina enveja, noia. Tot tan nou i tan polit...
    Anònim said...
    ei quin pis més guapo!!! el sofà es una pesada i la llum de la finestra també queda molt càlid i confortable.. tot es nou? Ho tens tot molt arreglat jo no podria fer un post com aquest el meu seria un k.os juguetes per tot, llits a mig fer..cuida'l molt reina.b7ts. Que els màgics te duguin molts regals...
    Anònim said...
    Oh, que bé, amb lo trapasser que soc.
    La teva cadira de l´estudi es com la meva, comodissima, oi?.
    M´agrada el color de la habitació, el blau-lila pastel, present en l´interior de molts habitatges antics.
    I el color de la cuina. Si mates una au, per exemple un ànec, degollant-lo, no te tens de preocupar dels esquitxos. Juo, juo.

    Desitjo que sigueu feliços en aquest pis; la decoració, un 10!
    Anònim said...
    Però quina casa més xulaaaa!! M'en-can-te, nena, molt molt guapa!! Noia, ara t'envejo encara més si es pot, jajaja! ;)
    I portat bé que si no, ja saps... carbó!!
    petonets!!
    LlunA said...
    Molt bonica i acollidora!
    petonets
    Jo Mateixa said...
    Striper. Com a molt es deu veure el meu pijama...a quin costat creus que dormo?? :-P

    Llum: Em faràs parar boja amb tants canvis de nom, jejejejeje. Gràcies bonica :-)

    Rosa: Val, val, miraré de fer-la més gran, però poder es que la configuració de la teva pantalla es molt...petita??? :-P

    Gràcies guapa, la veritat es que la cuina es el que més em va costar de fer a la idea quant ho vam decidir, el gris aquest amb el vermell, per que a les fotos es veu un vermell cagat però es vermell, vermell del bo, jejejejeje.

    Rosa de nou: Ja et fotran tia, que la reforma va dins de la hipoteca eh!!!!! :-S

    Zel: Jejeje, una sense endreçar?? però si aquest estava sense endreçar!!! Conta que vivim dos adults, que jo marxo a les 07:00 i no torno fins a les 20:15, en Hatim treballa de nit i quant torna a les 06:30 es fica al llit i no es lleva fins a les 15:00 més o menys i despres es posa a l'estudi o sigui que embrutar i desendreçar...nosaltres de moment poc, quant tinguem canalla per casa ja en fare més de fotos, jejejejeje.

    Terra: Doncs moltes gràcies bonica, la veritat es que va costar posar-se d'acord doncs en Hatim es més arriscat i jo no acabab de veure les coses amb els colors que ell em deia, però al final trobo que ha quedat prou macu, no?? :-)

    Lourdes: Dona ja sa sap, segur que els vostres també eren així quant hi vau començar a viure no?, amb el pas dels anys ja es desendreçarà ja, jejejejeje.

    Kpitana: Moltes gràcies bonica. Doncs si, tot es nou, quant hi vivien els avis els mobles i tot en general era d'origen, nosaltres ho hem tirat tot (menys envans i això), però hem pintat tot el pis, hem posat parquet nou, hem canviat la porta del bany i de la cuina, hem fet bany i cuina nous i els mobles, tots, son nous...una pasta que te cagas, però mira tu, la hipoteca està per alguna cosa no :-S

    Toy Folloso: Es comodisima la cadira :-) de fet els avis tenien el pis empaperat, nosaltres vam decidir treure tot el paper i pintar-lo de nou, m'alegro que t'agradi :-)

    LLuna: Moltes gràcies dolça!!!
    Jo Mateixa said...
    Palito: Nenaaaaaaaaaaaaaaa, que t'he vist de refiló, jarllll, jejejeje, moltes gràcies bonica, ja se que la teva enveja es sana, sana :-)
    Deric said...
    Això sembla el Hola!!!
    Anònim said...
    Si hi ha alguna cosa que m’ha cridat l’atenció del teu pis (jo soc molt poc decorador) es el núvol que l’envolta d’amor.

    Gaudiu del pis, però gaudiu mes de vosaltres mateixos.

    PER MOLTS I MOLTS ANYS!!!!
    Striper said...
    Dorms a la dereta' que vols dir amb lo del disenyador al comentari del meu bloc.
    Anònim said...
    Prenc nota de la capçalera del pis! Jajajajaja! Tia! Estic obsessionada amb el tema mobiliari, només faig que parar-me a mirar botigues de mobles!

    Molt xulo! :)
    ddriver said...
    molt guapo tot,habiam si m hi poso jo amb el meu.
    Gracies ;)
    kentuta said...
    Nena, que guapo TOT!!!!, m'encanta!!! La cuina la trobo una passada, queda xulissima! I el menjador amb aquest sofà, si és que sembla de pel·lícula... Ara el em fa més enveja de tot és el bany i és clar el seu hidro massatge, ufff... em sembla que vaig a canviar la carta als reis a veure si encara estic a temps.
    Us desitjo a tots dos que ho disfruteu mooooolt.
    Un petonàs
    Déjà vie said...
    ooooooooooh q xula, m'encanten les ratlles a mi!!! quina caseta mes acollidora nena. Felicitats!
    Joana said...
    Ha valgut la pena tantes anades i vingudes...
    Molt xula!
    Moltes Felicitats i disfrutar-la!
    Bona nit de Reis,wapa!
    Jo Mateixa said...
    Bon dia de Reis a tothom, com podeu comprovar no hi ha regal i es que el senyor Blogger m'ha fet una gran putada no deixant-me penjar un parell de coses que tenia llestes per vosaltres.

    A veure com m'ho faig, hauré de demanar ajuda als informàtics blocaires :-P

    Per cert....els Reis han passat per casa meva per primera vegada, vaja, per la casa nova, quina iluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, ara despertarem al nen que ahir eren les 01:00 i encara rondaba despert :-S

    Que passeu molt bon dia de Reis!!!!!
    Boira said...
    Ooooh! Quin pis més xulo!! M'encanta com l'heu deixa't!

    Petonets.
    Petitabruixa said...
    Què maco, nena !!! M'garada molt i molt...és càlid, acollidor, modern...

    Que m'hi voleu d'okupa?;-)

    Molts petons i gaudiu-lo.
    Jo Mateixa said...
    Boira i Petitabruixa: Gràcies guapes!!!!!! Em sap greu però de okupes de moment no en podem tenir, que amb prou feina tenim lloc per que hi dormi el nen quant ve :-)
    Clint said...
    i jo que em pensava que tindries un llit de barrots...;)

    fora conyes, moltes gràcies per deixar-nos entrar a ca teva! Molt maco tot! M'he fregat els peus que consti!

    Ai, esta tant net, que no se si deixar-te una estona els vailets ... que es vegi, allò que es diu "viscut" per no dir "porc" jajaja

    Petonarrus!
    Jo Mateixa said...
    Clint: No et pensis que la meva idea era possar un capçal de llit d'aquells de ferro forjat, ja saps, per que em lliguin i pugui lligar :-P, però un dels dies que vam anar a l'Ikea ens vam prendar d'aquets capçal, el vam trobar original i apa, dit i fet :-)

    D'això...no cal que em deixis els teus fills eh, amb el nen d'en Hatim un cap de setmana sencer en tenim de sobres :-S

    Petonets dolcets per curar aquesta grip que portes dins, aixxxxx.

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column