Petita faula de mi mateix


Jo, per exemple, em llevo

cada dia a les set

vint-i-cinc i m’afaito

lentament perquè em vagui

de reprendre, una a una,

les paraules i omplir-me’n

les mans. Són llargs els dies,

llargues les hores lentes,

i ara la gent creix massa

de pressa i tothom perd

el temps en ximpleries.

Jo, per exemple, esmorzo

discretament i em rento

polidament la boca,

i tot té un aire plàcid

mentre em vesteixo, i penso

que el món és una cambra

petita, amb quatre mobles

per tota companyia.

Però la gent creix massa

de pressa i tothom perd

el temps en ximpleries.

Jo, per exemple, dintre

de poc ja farà vint-

i-tres anys que treballo

vuit hores cada dia,

i he viscut sempre al poble

i he engendrat fills, i estimo

les coses i el silenci

i encara em vaga als vespres

tot sol al fons de casa

d’escriure algun poema.

Però la gent creix massa

de pressa- ja ho he dit-

i llegeix poc i pensa

molt menys i tothom perd

el temps en ximpleries.



Miquel Martí i Pol


Que passeu molt bon cap de setmana!!!!!!!!!


12 Comments:

  1. Clint said...
    Veus que maco!

    Igualment...i força Barça!
    Jo Mateixa said...
    Clint: Força Barça??, força Barça??, força Barça???, cagun cony!!! :-(
    rosa said...
    m'agrada en Miquel Marti i Pol,
    és un del meus preferits.
    bon cap de setmana bonica, i jo no et diré força Barça...jo et dic A follar
    Anònim said...
    Bon cap de setmana Txell, que gaudeixis molt al teu nou piset (ostres no vegis, que maco us ha quedat!!!!!)

    Un peto guapa!!!
    Anònim said...
    Benvolguts blocaires !!
    Us recordeu del padrí dels peixets ? jajaja Tots bons ? ^_^
    Que tal JoMateixa ? Feia temps que no postejava per aqui :D
    Una vegada em vaig interessar pel Miquel Martí i Pol, única i exclusivament per interès, vaig descobrir que la noia que m'agradava era fan d'ell, i vaig buscar-li un poema ben xulu per recitar-li per Sant Jordi. Aix quins temps !!! Al final no li vaig recitar perque era molt vergonyós :$
    Striper said...
    Maquisimm guapa!!!
    Andrea ....de acà y de allà said...
    nenaa me gustó muchooooo...y justo estaba quemandome la cabeza con una tonteria..y mira leo este poema..y ya...que tonterias perder el tiempo en tonterias¡¡¡¡ un beso grandeeee
    Jo Mateixa said...
    Rosa: A mi m'encanta, es el meu preferit. Això, aixo tu, a follar que s'acaba el mon com deia l'acudit :-P jajajajajaja.

    Mandarina: Gràcies guapa, t'ha agradat??? :-) Bon findeeeeeeeeeeee.

    ROVIBA: Nennnnnnnnnnn, ostia tu, on pares, no et veig mai per enlloc eh!!!! Per cert, vols fer de padri de 8 peixets més??, es que en tenim de més grans a l'aquari, la GIN està super contenta amb tants amiguets :-P

    Lo teu amb les dones no te nom eh, be si que en te, PENDÓ!!!!, jajajaja, petons guapu!!!!!!!!

    Striper: Gràcies guapu!!!!

    Andrea: Exacte!!!!, més val fer coses útils que tonteries, tot i que de vegades alguna tonteria que altre mola eh, jejejeje.
    zel said...
    Holaaaaa! ja força recuperada, si és que mala herba... Nena, quina cosa, música i tot , i la caseta endreçada i tot de conya,musiqueta, quina noia tan apanyada (quina paraulota, eh? ) I que no et senti dir res del Barça, eh? ai de tu, com el Barça res, jollons! Només petons i bon cap de setmana, preciosa!!!:)))
    Anònim said...
    Jo pendó ???? Sense faltar eh...
    Que t'han contat ja ? jejeje
    Jo Mateixa said...
    Zel: M'enalegro que ja estiguis millor bonica!!!!!Valeeee, no diré res dolent del Barça, nomes espero que avui guanyin, de moment ho estan fent per 1-0 :-) Bon finde princesa!!!!!

    ROVIBA: Aiiixxx, no cal que ningu m'expliqui res, et conec com si t'haguès parit nene :-P
    Unknown said...
    Quina foto més rebonica!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column