Ja tinc l’alta i demà hauré d’anar a treballar, molt a pesar meu, per que ha estat genial poder retrobar-me amb tots vosaltres entre setmana. La metgessa, la Doctora Caballero, em va estar auscultant i em va dir que no tinc pneumònia, ni bronquitis...es un gran que, però del dolor de la banda dreta no me’n va dir res i això que jo em queixava.

M’ha tret el xarop, que diu que no fa res, i m’ha donat unes pastilles de CODEINA que restrenyen, però van be per la tos, m’ha dit que miri de no forçar la veu i de no parlar gaire, oi tant, ja ho faré demà a la feina, quant soni el telèfon per primer cop l’agafaré per dir que no puc parlar i que no truquin més....

Estic contenta de tornar a la feina....

I contenta estic de que en Puigcercós hagi pres la decisió de marxar del govern i ocupar-se d’ERC, que falta ens fa benvolguts militants, socis i simpatitzants, necessitem una bona esbandida i que sigui el que déu vulgui, ara be...haurem d’estar a l’aguait per que CiU està esperant, com un llop ferotge (algú va veure el naixement del llop de Zoo ahir al vespre??, aixxxx, quina coseta més bonica!!!!!) a que ERC s’enfonsi, encara més, per atacar directament a la jugular.

Serà qüestió de deixar passar uns dies, a veure si l’altre marxa, en Rajoy dic, que avui els diaris en feien travesses i alguns optaven per el Gallardon com a successor, seria collonuda la cara de la Espe si això passes.

Si us heu d’enfrontar a una oposició com la del PP, contra qui voleu lluitar?? Si de cas ja ho poso com una enquesta, i així no us heu de mullar tant directament :-P

Avui res més, be si, dues cosetes, us recomano ferventment dos blocs que han estat inaugurats fa no res:

El Quadern Gris de Josep Pla – El funcionament d’aquest Bloc ve explicat AQUI

Catalunya 2008 – El funcionament d’aquest Bloc ve explicat AQUI.

Sempre s’ha de donar veus als nous Blocs i més si...algun d’ells està escrit per una antiga amiga a la que he recuperat :-)

***************************************************************************************************

Seguim esperant que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

10 Comments:

  1. gatot said...
    hola wapíssima txell!

    sembla que encara no he acabat les vides i encara donaré una mica de murga.

    saps? em sembla bé que en Puigcercós hagi deixat el Govern. Però espero que es dediqui al partit "només" per a poder ser el candidat derrotat al proper congrés.

    Ja fa temps, mesos crec, que vaig escriure que calia una renovació grossa a ERC. Espero que les bases tornarem a fer sentir la nostra veu. I espero i estic segur que el congrés no serà cosa de dos (Carod/Puigcercós) perquè hi ha una altra forma de treballar per la indepèndencia, per la justícia social i per fer un país de primera. I passa per a un ideari clar, sense complexes ni concessions a suposades estratègies electorals. Crec que cal agrair la feina feta als que fins ara han fet el que han pogut i sabut. Però... no és això, companys, no és això!

    petons i llepades reivindicatives!
    Puji said...
    Ui quantes coses. Estàs en plena forma!

    1. M'alegro que t'estiguis millorant.

    2. En Puigcercós i companyia han de fer alguna cosa més que això. O bé han de deixar el govern o bé ens han d'explicar què justifica que hi segueixin, perquè jo no ho veig per enlloc.

    3. Doncs jo em mullo. Prefereixo el Gallardón mil vegades!
    Striper said...
    Em quedo amb la cara de la espe ufff, en quant a Puigcercós, a posar ordre o ha asegurarse la seva continuitat?
    LlunA said...
    Me´n alegro que estiguis recuperada...bé t´incorpores dimecres...passarà ràpid la setmana!!
    Petonets
    Jo Mateixa said...
    Gatot: No estic gaire inspirada en aquests moments, nomes et puc dir que a mi en Puigcercos m'agrada molt més que no en Carod, i si, espero que les bases poguem dir la nostre, que s'ens tingui en consideració i acabem amb els problemes.

    Un petonas ben gran carinyu i m'encanta saber que seguiràs donant la murga :-)

    Puji: 1.- Gràcies!!!! 2.- Calmaaaaaaaaa, a veure com van les coses aquests dies, no volguem correr més del compte, ara ja no ens ve d'aqui, no? 3.- Juasjuasjuasjuasjuasjuas, genial!!!!

    Striper: Espero que a possar ordre, però be, tot es veurà,no?

    LLuna: No saps pas la mandra que em fa haver d'anar a treballar demà...però be, es el que toca, no?? Petonets bonica!!!!!!
    Anònim said...
    Ben tornada a la feina, aixo vol dir que estas millor, i la questio bronquial tambe.
    De politica ja em parlarem...el Barça em te deprimit
    Anònim said...
    ei ja estas recuperada del tot?? estic contenta.
    Sobre la política catalana no em vull mullar no sigui cosa que m'arribin tomatigues, em preocupa més la meva terra..i el que ha passat aquí a les Illes Balears que no és poc???
    I sobre el Gallardon i la dEsperanza la ma sua!!! sa veritat com el Puji el Gallardon per donar pel cul (escusi!!!)
    besetes reina cuidet
    David JB said...
    joer, ni idea que havies estat malalta, sóc un descuidat, i és que entre la setmana passada, que vaig fer prop de 2000 km en cotxe, diversos problemes d'internet i altres coses, ni he pogut passar un segon per aquí, i mira ara a quines hores passo.

    En fi, celebro que ja estiguis recuperada, i que tothom hagi sobreviscut a les eleccions, o gairebé tothom :)
    Anònim said...
    Me n'alegro que estiguis recuperada del tot!!! Si et vas fer un test d'embaràs ...que estàs busacnt?? aiaiaiiii...

    De ploitica poc en parlo, estic molt desenganyada a nivell general...vaig anar a votar poerquè crec que es la nostra obligació com a ciutadans però els polítics o canvien el seu taranna o a la llarga s'hauràn de començar a replantajar les coses... (per cert no vaig votar si PSC, ni CIU, ni PP, eh????)

    Salut!!!!!
    Jo Mateixa said...
    Soler: Gràcies guapissim, si que estic recuperada tot i que encara tinc una mica de tos, però bueno. Del futbol quasi que millor no en parlem, sembles el Titi Henry si estas deprimit :-P

    Petonets guapissim!!!!!!

    Kapitana: Gràcies bonica, estic molt millor i ja al peu del cano a la feina, ves quin remei. Tu com vas del peuet?????, Un petonas ben fort carinyu!!!!!

    Lapri: Tranquil homeeeeee, tots tenim moltes coses i anem molt liats, estic be no t'amoinïns, un petonas ben gran guapu!!!!!!!

    Mama del Pol: Busco que em pujin el sou, però em temo que no serà possible, jejejejeje. No, no nena, no busco, però un accident el te qualsevol, no?? :-P

    Tema eleccions, uffffff, ja cansen aquesta gent, oi?? Petonets dolça!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column