100% Ateneu Santboià. Zoo

Ja us vaig comentar fa uns dies que estic enganxada a una sèrie que fan a TV3 els Dilluns i Dimarts a la nit, amb substitució de Vent del Plà.

Superar Vent del Plà te el seu mèrit, per que tot i ser una sèrie de l’amic Benet i Jornet no va estar a l’alçada de les expectatives, i més si tenim en compte les grans sèries fetes per TV3, series d’èxit com la ja mítica El Cor de la Ciutat, Nissaga de Poder, La Rosa o Poble Nou (me’n deixo unes quantes ho se).

El que em fa gràcia d’aquesta sèrie es que molts dels actors que hi surten son actors que han crescut junt amb TV3, i alguns d’ells van fer els seus primers passos acompanyants per Mi mateixa, gran fan de les sèries fetes a casa.

L’argument de Zoo es senzill, la vida, el dia a dia al Zoo de Barcelona, amb les seves intrigues envers els animals, els amoríos, els mals rotllos entre companys i els morts, que crec que encara no n’hi ha hagut però no se per que crec que n’hi hauran, si no, no seria una gran sèrie de TV3, no?

Personatges:

La Diana, biòloga d’uns trenta i tants, treballadora del Zoo i ferma aspirant a ser la nova conservadora, aparellada amb en Max, antropòleg i treballador d’una agencia de viatges que es passa més temps amb el seu amic Èric viatjant que no pas a casa amb la seva dona.

En Conrad, ex marit de la Lola i pare d’en Jan, executiu d’una empresa d’hostaleria i restauració que te la concessió dels establiments del Zoo. Veí, porta per porta, d’en Max i la Diana. Aparellat amb la Tina, morta en el primer capítol (veieu com surten morts!!!) però que no vaig veure. Ho està passant molt malament i es sent sol…abandonat…i es deixa mimar per els seus amics, per els seus veïns…per la Diana.

La Lola, ex dona d’en Conrad i mare d’en Jan, treballa com a administrativa al Zoo i està aparellada amb l’Abel, un important empresari que volt tancar el Zoo a tota costa, doncs pretén edificar (no se ben be el que) i vendre els terrenys (això m’ho imagino, per que el fil de l’historia d’aquest paio me l’he perdut).

La Gisela, veterinària del Zoo, intima amiga de la Diana, separada i mare d’una noia poc afeminada, dona alliberada i no enamoradissa, ara per ara comparteix sexe amb l’Èric, el company d’en Max. Em recorda a algú de la Blocesfera…i no vull dir noms, però es d’aquelles persones que mai repeteix parella al llit, bàsicament per no enamorar-se’n….

En Dídac, director tècnic del Zoo, casat amb la Mariona, biòloga i que treballa al Zoo com a pedagoga, la pobre dona pateix una malaltia del cor i ja ha donat més d’un ensurt. Varen tenir un fill que va morir (desconec en quin moment i per quines raons). Ara a paregut una antiga amant d’en Dídac, l’Elvira, la qual l’hi diu que van tenir un fill, l’Adrià, i que el seu marit es mort i els ha deixat amb un munt de deutes, demana que ajudi al seu fill a aconseguir la plaça de conservador. El nano se n’ensurt amb una empenteta del seu verdader pare i ara es el nou cap de la Diana.

En Gori, cosí d’en Dídac, treballa al Zoo i portarà molts problemes, doncs ja ha fet i sense que ningú ho sàpiga, que la Diana hagi perdut la plaça de conservadora a la que havia d’opositar, fent-l’hi carregar amb el mort d’haver deixat oberta la porta de la tanca d’un goril·la, el qual va fugir i va espantar a mig Zoo.

En Gerard, treballava al Zoo fins fa poc, l’han acomiadat per que la Lola ha detectat un desfalc i han vist que ha estat ell, ara treballa per l’Abel i està fent sabotatges al Zoo.

En Jan, el fill de la Lola i en Conrad, s’estima molt al seu pare i no l’hi agrada gens el maromo de s’ha mare, aquest nano es molt llest.

En Quirze, es l’home que més en sap del parc i tothom el respecta i estima, es el pare d’en Pep, que forma part del Pla, una plataforma que s’ha creat per tancar el Zoo, s’un pare l’enxampa i l’amenaça amb denunciar-lo.

L’Iris, companya de llit d’en Pep i d’en Santi als fogons, treballadora d’en Conrad a un dels restaurants del Zoo. Manté en secret la seva relació amb en Pep per que ella també ha format part de la Plataforma encontra del Zoo, però la feina es la feina…

La Clàudia, es la filla de la Gisela. La seva mare pensa que es lesbiana, bàsicament per que es poc femenina, vol ser lampista i te una amiga, l’Eva, que si que ho es.

La cosa ara mateix està així….

L’Adrià ha aconseguit el lloc de conservador del Zoo, ha aprovat els exàmens amb una petita empenta d’en Dídac, el seu verdader pare, el qual ha presentat una carta de recomanació, sol·licitada per ell mateix, a la universitat on ha estudiat el nano.

La Diana, desprès de la primera fallada en la inseminació artificial que van fer amb en Max, te un embolic amb en Conrad, un embolic tant embolicat que la fa anar al llit dues vegades amb aquest paio, no presentar-se a la segona sessió d’inseminació i quedar-se prenyada del veí (del de dalt no eh, si no d’en Conrad, el seu veí del davant). Evidentment al seu home l’hi diu que la segona sessió a funcionat i apa, en Max feliç per que serà pare i ella feta pols. En Conrad no sap que n’és el pare....de moment.

La Gisela per fi pot fotre un polvo com deu mana amb l’Èric, desprès dels 3 intents frustrats que han tingut ell es presenta al laboratori i…allà s’ho munten, en Quirze quasi els enganxa.

M’agrada la sèrie, m’agraden els personatges, alguns més que altres, però sobretot el que m’agrada es la cançó de la Beth, ho se, hi estic enganxadaaaaaaaaaaaaaaa.


Tot el que vulgueu saber de la sèrie AQUÍ.



***********************************************************************************************************************************************************************

Estem sense noticies del Tribunal Suprem per el cas de l’Ateneu. Seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!!

11 Comments:

  1. Striper said...
    Doncs jo no he vist la serie ultimament estic una mica allunyat de la tele, i tam`poc he sentit parlar a la feina.que com va la gola?
    Anònim said...
    jo tampoc he vist la sèrie...però veig que estas ben enganxada..No m'agraden aquests tipus de sèries a la catalana o sento?? però el meu xivet ha estat enganxat a totes les altres, el seu amor platònic televisiu és Emma Vilarasau i jo la trobo tan postissa..o sento reina però com ja saps a mi la tele no em diu res de res..be l'únic que miro i no m'agrada perdre cap capítol es del House i els de Mentes Criminales ja se que som rareta...

    Com estas, encar amb febre???
    cuidet molt reina.
    besadetes amb pessics.
    rosa said...
    doncs a mi particularment no m'agrada gens la sèrie no li trobo el què. Suposo que té a veure l'anyorança de Vent del plà.

    petons bonica.
    estripanits said...
    A veure, a veure... que no és dimecres avui? Sí, oi? Doncs si és dimecres no és cap de setmana... què hi fas tu postejant avui? Ai, ai, ai,... hehehehe
    Anònim said...
    Menuda hauries de posarte a la feine i fer un guiunet d'una nova serie, em sembla que domines el tema, animat!!!
    Abogadaenbcn said...
    No l'he vist mai! Però jo m'enganxo a les sèries que no vegis!
    zel said...
    Que bé, ja tornes a ser la tu mateixa, amb tots els ets i uts...Merci pel monogràfic, et poso un 10, jo no l'he vist cap dia...
    Jo Mateixa said...
    Striper: La gola va millorant, tot i que ara tinc mocositat pero be, suposo que aixo tampoc calia que ho sabessis, oi?? :-S

    Kapitana: Dolçaaaaaaaaaa, si que estic enganxada a la sèrie si, total, no faig cap mal a ningú i es l'única estona que tinc una mica per mi, ara que molts dies m'adormo mirant-la eh, però es per que vaig cansadeta. En House m'encanta, però em coincideix en horaris. Mentes Criminales la tornen a fer???, quin dia i a quina hora?????

    Estic millor, ara amb moquitos, però sense febre :-) Petonetssssssss

    Rosa: Es probable, molta gent m'ho ha comentat això. Petons bonica!!!!

    Estripanits: Doncs ja veus, estic malaltona i per això escric entre setmana, per que soc a caseta :-)

    Soler: M'encanta quant em dius menuda :-P poder si que podria ser guionista, jo faig el guions de la sèrie i tu els dibuixes...que m'en dius??? :-)

    Abogada en BCN: Jejejejeej, doncs amb aquesta t'hi enganxaries, segur!!!!!

    Zel: Donaaaa, això es provisional, que dilluns tinc metge i segur que em donarà l'alta i apa tu, dimarts a pencar :-(
    LlunA said...
    Hola Hola!!! Estàs millor de la faringitis??????? T´has fet la prova una altra vegada? ayss quina cosa, quins nervis, jejeje

    Jo aquesta serie no la segueixo...la que em va agradar molt va ser nissaga!!! ohhhhhhh

    Petonets
    Clint said...
    M'agrades més tu que les series aquestes del benet dels pebrots!

    Molts petons guapa!
    Jo Mateixa said...
    LLuna: Buenuuuuu, encara estic afònica, però vaig turant, i no, la prova fins d'aqui a uns die sno l'he de repetir....aixxxx, quins nervis eh!!!!

    Clint: Uixxxxxxx, m'he posat vermella i tot :-)

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column