Desprès d’un dia mogut com el d’ahir en quant a tema correu electrònic i que espero haver solventat (si us plau, si algú continua rebent coses rares des del meu compte de correu que m’ho faci saber) la setmana es presenta....diguem-ne que estranya.

1.- Tinc feina, i gens ni mica de ganes de fer-la.

2.- La Palito m’ha donat dos premis, que he de donar a varies persones...m’he de mirar la normativa de l’entrega, a veure quant puc passar per casa teva guapa!!!!!!.

3.- En Robertinhos ens cita a participar en un Joc de Relats , espero que tinguis clara la normativa per tal de plasmar-la a LES CONVOCATORIES BLOCAIRES.

4.- He obert un altre Bloc on he posat en marxa un Joc de les Mirades ...no es ni obligatori passar per el Bloc, ni molt menys participar al Joc, nomes ho dic per que ningú em digui desprès allò típic de OSTRES, SI HO HAGUESSIS DIT....

5.- M’ha vingut la regla...estic més tonta del normal.

6.- Paro, que es entre setmana i no toca, apa, que vagi be!!!!

********************************************************************************
El Tribunal Suprem em te una mica fins allà per que encara no obre boca sobre el tema de l'Ateneu. Així doncs, seguiu adherint-vos a la Campanya 100% Ateneu Santboià , impulsat per la Lourdes Escardívol, si us plau, l’Ateneu us necessita!!!!!

13 Comments:

  1. Déjà vie said...
    m'agrada la foto i m'agrada el post. K m'agradeu collons!
    David JB said...
    Quina pena començar així una setmana, i després continuar-la així igual, amb feina i més feina, i a sobre amb la regla... res, sona tonto dir-ho però, quan arribis a casa (e quando arribe a casa... deia l'anunci del capuccino em sembla xDDD) doncs et tombes 5 minuts al sofà, que almenys aquells minuts siguin totals de tranquil·litat.

    Un petó.
    Anònim said...
    1. conec el teu nou bloc, m'agrada molt.
    2. Jo també..la regla.
    3. la foto..que ets tu??
    4. au venga no siguis així, que ens agrada molt llegir-te

    besadetes amb pessics
    Jo Mateixa said...
    Déjà Vie: Tu sempre tan fantàstica, guapa!!!!! :-)

    David: Uiixxxx, si no tinc temps quant arribo a casa en Hatim ja te el sopar mig fet, sopem i ell marxa a treballar.

    Un cop ha marxat he de recollir la cuina i si no tinc res preparat per el dia següent he de fer alguna cosa per que s'ho acabi d'enllestir ell, i llavors o planxa, o prepara rentadores o recull la roba o fes alguna cosa que ell no hagi fet (que acostumen a ser bastantes per que està d'un vago ultimament que fliparies).

    En definitiva, les 00:30 i encara estic amunt i avall i això que no tinc nens :-S!!!!!!!

    Kapitana: Bonica meva!!!!
    1. Ho se, en tinc constància :-)
    2. Vaja, ho sento :-(
    3. Noooo, pero podria ser-ho per que aquets mati he fet exactament aixo, tot i que a qui he estrujat a sigut al meu home :-P
    4. Aixxxx, que em fas posar vermella, guapa!!!!!!!

    Pessics a on reina??? :-P
    Anònim said...
    uffff... jo tampoc tinc el dia... crec que m'he llevat en el peu esquerre, o algo...
    i demà em ve a mi la regla, deu ser la lluna o algo o què?? totes les dones ovulem alhora???

    petons!!
    Anònim said...
    pessics a les galtes (mejillas) es una dita mallorquina quan vols fer moltes besadetes algú que t'estimes li dius - vine que te fare besades amb pessics
    Jo Mateixa said...
    Palito: Uixxx, hi han estudis que diuen que...quant les donen conviuen juntes durant una temporada acaben ovulant al mateix temps...no convivim però quasi, no creus??' :-)

    Kapitana: O sigui...que tu m'estimes oi??, aixxxxxxxx, jejejejeje, guapissima, doncs petonets amb pessics per tu també dolça :-)
    Clint said...
    Què passa ara obres un altre bloc...postejes entre setmana...i a més vas sobrada de sexe?

    Sembla que la nova comença a rutllar eh! punyetera! jajaja vinga va un petó d'aquests de pa de pessic que diuen per aquí!
    Striper said...
    Ja saps toca animarse petons d'anims.
    LlunA said...
    Ja és dimarts nena, gairebé és divendres, jijijijijij

    Vaig a "marujear" a l´altre blog...
    Jo Mateixa said...
    Clint: La resposta a tantes preguntes que fas es que us enyoro, es ben simple, no?? :-)

    Ahhh i no, la nova no acaba de rutllar ni de conya, el que passa es que em porto els posts fets des de casa, jejejejeje.

    Striper: Gràcies guapu :-)

    LLuna: Caram si que vas rapida tu, dimarts ja quasi divendres, jejejejeje, que be, que be :-P
    Anònim said...
    VAig a fer una ullada a l'altre bloc!!

    Espero que avui dijous portis els ànims millor!!!

    Petons i abraçades.
    Jo Mateixa said...
    Mama del Pol: Guapaaaaaaaaaaa!!!!!

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column