Vull demanar disculpes s a TOTS els meus contactes , per que se de bona tinta que esteu rebent un e-mail completament en anglès que..tinc entès, ofereix sexe…

No, no soc jo la que escriu, primer per que de sexe vaig servida i ben servida, gràcies, i segon per que l’anglès no es lo meu, així que es completament impossible que jo redacti un e-mail tan ben fet…es que a mi també m’ha arribat, per això se com es :-S

Ho sento, us demano mil disculpes, sobretot no l’obriu, que es veu que es un d’aquells que fa replica i es va enviant a tort i a dret.

De nou disculpes mil, no es culpa meva i no ho he fet jo, ho sento!!!!!

18 Comments:

  1. Clint said...
    collons jo que m'havia animat i tot amb el mail!!!!
    Anònim said...
    Sexe? O_O Deu ser intel·ligent i sap que som cosins, perquè a mi només m'ofereix productes electrònics... No, no, d'aquests no: iphones i coses així :-p

    T'anava a enviar un missatge quan he vist el post, així que ja no te l'envio.

    Ferran
    Robertinhos said...
    i ara que faig amb la caixa de condons?
    joder, com li explico al farmaceutic que no eres tu? ;p
    El veí de dalt said...
    Ja. Jo ja sabia que eres francòfona..;-). Ja es veia clar que era spam basura!
    DooMMasteR said...
    Collons! Si que va fort el SPAM XD
    Charlie said...
    jausjasjasu Clint.
    Jo Mateixa said...
    Clint: Marranot :-P

    Un que passava: Ohhh, que llest que es el virus aquest raro no?? :-S

    Roberthinos: Poder a ell també l'hi ha vingut el e-mail aquets i no cal que l'hi donis explicacions :-P

    Veí: Tu si que en saps nano :-P

    Doommaster: No ho saps prou be!!!!!!

    Charlie: Juasjuasjuasjuas.

    Es veu que les noies dels blocs no han rebut aquest e-mails, quins collons l'SPAM aquest, si que es sel·lectiu :-P
    Anònim said...
    Eeeeeh, jo si que l'he rebut i sóc noiaaaa!! però és clar, en el nick que tinc, jajaja... normal que s'equivoqui!!
    jo la veritat en quan l'he obert, després de flipar en colorins, pq no entenia ni papa, l'he marcat com spam, i ale, a la basura!!

    petons, guapetonaaaa!!
    Striper said...
    +Ostres jo l'herebut i vaig enar a parar a una pagina que venian movils.
    Robertinhos said...
    ep! t'apuntes al meeting blogger 2008, no? passa per casa!
    Anònim said...
    nina jo acabo d'obrir el mail aquest i dius que es un virus???
    ja deia jo i aquesta que cony diu amb anglès i amb ladies i gentelmans...
    fes bondat que estàs molt xinxana.

    guapa més que guapa.. si si ja sabem que tu vas ben servida pobre Hatim.jajajjajajajajajaj
    Humor i sexe santboià said...
    Per virus:
    http://humorisexesantboia.blogspot.com/
    Gracies per visitar-nos.
    Anna Tarambana said...
    Jajajaja! Disculpes acceptades! Quna merda això de l'spam!
    LlunA said...
    jajaja ayssssss que ho vas fer tu desprès d´una ampolla de tequila i ara no ho recordes...jijijij

    ;)
    Puji said...
    Sexe? El meu parlava de productes bancaris!

    El meu mail era per avisar-te, no t'has de disculpar de res. I ara!
    Jo Mateixa said...
    Palito: Aixxxx, em sap tant de greu, de debò :-(

    Striper: es veu que hi ha hagut de tot nano, sexe, mòbils, menjars, buaaa, jo que seeee :-(

    Robertinhos: De moment deixa que en faci propaganda a l'apartat de les CONVOCATORIES BLOCAIRES...desprès ja veurem si m'apunto a fer-ho o no :-P

    Kapitana: No es ven be un virus, es un troia, d'aquells espies que no fan mal al PC per que no esborren res, però si que es reenvien a altres adreces. La solució que m'han donat es canviar la contrasenya del correu, reiniciar l'equip, tornar a canviar el password i torna a reeiniciar....ja veurem si funciona.

    Humor i sexe santboià: A vosaltres :-)

    Tarambana: Ho sento bonica si a tu també t'han vingut :-(

    LLuna: Juasjuasjuasjuas, si fos ginebra encara, però el tequila no em mkola gens :-P

    Puji: Vajaaaa, no has tingut sort doncs tu, jejejeje. Ja ho se home, però lo cortes no quita lo valiente...o algo aixi, vaja, que gràcies per donar-me l'avis, que jo no m'habia enterat de res :-)
    Andrea ....de acà y de allà said...
    jajajajjaj el clinttt jajaja
    yo dije la txel se revoluciono con la primavera jajajaja
    Jo Mateixa said...
    Andrea: Doncs ja veus nena, jo no, però el meu correu si :-P

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column