100% Ateneu Santboià. Dimissió?



Mai he entès per que una persona ha de dimitir quant no te la culpa de res i en canvi els que si son culpables no dimiteixen ni que els matin. No parlo de cap polític ara, tot i que algun si que seria necessari que dimitís, però no, parlo de l’enrabiada de la gent blaugrana ahir al Camp Nou.

La meva opinió es que el soci, el simpatitzant, la gent que ahir cridava la dimissió del Laporta esta equivocada.

Nem a pams...

El teu jefe t’encarrega una feina supermega important, per fer aquesta feina que només et portarà un parell d’hores tot lo màxim, et pagaran una pasta gansa, però es clar, molta gent depèn del que tu facis, per tant t’hi has d’esmerar.

Molt be, tu comences a fer la feina i escolta, no te’n surts ni a la de tres, per que clar, un no pot fer una feina de responsabilitat si ha begut o a pres drogues, fins i tot si ha sortit de marxar por ai i a anat a dormir tard es complicat que puguis rendir al 100%.

Com que la feina no l’has feta correctament i tothom està molt enfadat amb tu la sol·lució es que et fotin al carrer a TU i no pas al teu jefe, que ell l’únic que ha fet a fi de comptes es pagar per tu un paston, comprometre’s amb molta gent en que faràs la feina ben feta i posar l’altre cara per que l’hi fotin un bardo d’hòsties si tu no hi ets.

No, que en Laporta dimiteixi no es la sol·lució, ja sabem que aquest any serà l’últim del seu mandat, ja ho va dir molt abans de que comences la temporada cony, el que cal es una neteja, però a fons eh, deixem-nos de Ronaldinho’s, de Eto’s, de Messi’s i polles en vinagre...el Barça ha de poder fer millor paper en la Lliga i en la Champions ja ni us explico, i no, la culpa no la te el President que ha confiat en ells a ulls clucs.

Ni tant sols crec que la culpa la tingui el mister, que buenu, està en hores baixes però es que els seus jugadors l’hi estan fent el llit, que no ho veieu??

No anem be no, menys mal que la Ponferradina em dona il·lusions guanyant per 2-1 al Osasuna que si no, de que!!!!!

Que tal els vostres findes????
***************************************************************************************************
I seguim esperant (ja ho diuen ja que las cosas de palacio van despacio) que el Tribunal Suprem doni el veredicte envers el tema de l’Ateneu Santboià, per això continuem amb la Campanya 100% Ateneu Santboià que va engegar la Lourdes Escardívol, uniu-vos!!!!!!

17 Comments:

  1. Anònim said...
    doncs el meu cap de setmana ha estat dedicat a un treball que no he fet per mandrosa i a totes les altres coses que sí que he fet per no haver de fer el treball... així que l'hauré de fer de pressa i corrent abans de dijous!
    tema barça: no em cauen bé. em sembla molt lleig que amb la burrada de diners que cobren, que són MOLTS, facin el capullo d'aquestes maneres! i, com tu dius, independentment de si el Laporta és millor o pitjor president, els que es mereixen una bona patada al cul són els jugadors que no foten res!
    Jo Mateixa said...
    A TOTS i TOTES: Jo no se vosaltres, suposo que si per que si no, no haguessiu pogut deixar comentaris, però jo els vostres comentaris al post de FER-SE GRAN no els veig, es més, el post no el veig i se que l'heu comentat per que m'han arribat notificacions per e-mail, ho sento, no se que passa.

    Nur: Bentornada a aquest Bloc :-) Aixxx, ara t'hauràs de posar les piles fent aquest treball eh, vingaaaaaa, a pencar!!!!! :-P

    Tema Barça em fot tant de mala hòstia que em sembla que serà l'últim post que els hi dediqui, ja veus tu.
    Pep ... però posa-li Angu, també said...
    És molt gran això del Barça ... aixxxx, com prepara el terreny en Laporta per les properes eleccions, eh?

    Que n'aprengui!!

    Bon dia per a tu mateixa!!!
    estripanits said...
    Els qui han de dimitir també són els jugadors, colla de ganduls, dropos, pesseterus, impresentables, pocavergonyes, lladres... ufff, quin descans!

    Mira, jo cada cop m'estimo més el rugbi, no hi ha tant de marro:
    estripanits said...
    Els qui han de dimitir també són els jugadors, colla de ganduls, dropos, pesseterus, impresentables, pocavergonyes, lladres... ufff, quin descans!

    Mira, jo cada cop m'estimo més el rugbi, no hi ha tant de marro:
    David JB said...
    El Barça és una empresa. Jo entenc que té seguidors i tot això, jo en sóc un, però és una empresa, i per tant, són els socis, en aquest cas, els que decideixen.

    Jo no puc anar demà a la porta de Carrefour, per exemple, i demanar la dimissió del seu president, director general, o el que tingui, perquè els treballadors del centre de Móstoles, per exemple, m'han tractat malament quan he anat a fer les meves compres al departament de bricolatge, el que faré serà demanar que aquests treballadors els fotin un pur i una reclamació i ja està.

    Doncs amb el barça deuria de passar una mica així. El senyor Laporta és la cara més visible del barça, però el barça no és només futbol, té més seccions, i no puc demanar la dimissió perquè a una secció, en aquest cas la de futbol, la cosa vagi malament, quan els responsables últims són, sempre, els treballadors d'aquella secció.

    En fi, que queda clar que la gent quan està emprenyada diu moltes coses, però després un cop passa el calentón, s'ha de reflexionar i adonar-se de qui són els veritables responsables del que passa al barça de futbol.

    Apa, quina parrafada, jeje.
    gatot said...
    ai txelleta... m'acabo de llevar (amb carícies i petons sota els llençols que m'han despertat) i em trobo ... caram nena! per molts anys amb retard! (recorda'm que un dia d'aquests faci un post sobre les àries, eh? )

    jo, el capde treballant. I quan em pensava que ja havia superat lo dels peus... cagumlolla, ja hi tornem a ser! sort que ara tinc cinc dies per recuperar-me! (ji,ji, ji)

    Veus? en això em semblo amb els del Barça. Bé, de fet ells tenen 6 dies per recuperar-se i guanyen en un mes el que no guanyaré jo en tota la vida... osti, em sembla que ja no m'hi semblo tant!

    Res... vaig a donar menjar a les gallines, a agafar els ous... i me'n torno al llit!

    petons i llepades enllitades!
    Striper said...
    Nena la culpa es del cha cha i de la samba, el finde amb temps variable. Petons guapa.
    Anònim said...
    Avui he vist imatges del Laporta dirigint-se a l'afició emprenyat. Aquests crits i aquesta prepotència se l'hauria de guardar pels jugadors en comptes dels culés (que precisament aquests últims no en tenen cap culpa)!
    Puji said...
    Ep Ojo! El que dius del Laporta ho entenc, però confessaràs que darrerament en diu cada una que...

    Ara! El Rikjard (o com collons s'escrigui) per molt que els jugadors li facin el llit, fot uns plantejaments tàctics i uns canvis que foten cagar. Ei! I que consti que l'he defensat molt el Rikjard jo, que abans m'agradava molt el que feia, però ara, o se li han acabat les idees o abans les hi deia un altre.
    Anònim said...
    Noieta, passa't pel blog, però no em refereixo a la cançó d'hombre g, no, eixa no va per tu, jajaja... un post més avall trobaràs una coseta per tu, ja m'extranyava a mi que no et passares...
    el finde, pues normalillo, com sempre, tirant a aburridot.

    Petons!!
    zel said...
    Jo estic amb tu, tot i que la meva teoria és una i clara.
    -El Laporta no ha sabut envoltar-se de gent que col.labori sense voler dirigir des de l'ombra, parlo del Cruiff, el fantasma present en totes les aixecades de bluffsss comentaris inoportuns, jutjar coses i criticar alineacions i coses que no té perquè fore-s'hi.
    -El mister és una joia de mister, en tots els sentits, ara, t'imagines tu fent de mister (o jo fent de mestra) essent sempre qüestionat i jutjat per un que sembla el déu del futbol? (torno a parlar del Cruiff.
    -Fins que no esbandeixin aquest torracollons de per allà, que no sé que cony hi fot o de qui cobra o a qui paga, les coses no aniran bé.

    I els jugadors saben que sempre estan qüestionats no pel mister i el presi, per l'ombra llarga del cony de fantasma. Au, ja m'he desfogat.
    Muacksssss
    Anònim said...
    La teva metafora esta molt be...pero, qui te la culpa de que els traballadors beguin i altres coses?
    Qui ha de enviar-los a fer punyetes per la seva desconsideracio envers a l'empresa?
    I el que no es pot admetre, es que el cap (LAPORTA) carregui contra els que el critiquen/critiquem oblidant-se de quan era un ELEFANT, blau, es clar.
    Mikel said...
    Visca el barça!! ;-)
    Jo Mateixa said...
    RESPOSTA GENERAL: Vaig de cul, això ja ho sabeu, i no puc respondre un per un, per tant nomes dir-vos que tots i cadascun de vosaltres te raó en una cosa o altre.

    Però el que crec, i espero que estigueu d'acord amb mi, es que el més important es que el nostre Club passa per mals moments i no volem que això passi.

    Malgrat sel de la Ponferradina els meus colors son els blaugranes i em dol veure el meu club així, i no, no en soc ni socia, ni compromisaria ni hòsties, simplement soc una culé emprenyada i no poc.

    Aviat engegaré una convocatoria, que espero que secundeu, no em podeu fallar!!!!!!

    Apa, a passar molt bon diaaaaaaaaaaa!!!!

    Palito: A veure si al vespre hi puc passar, que aqui no em deixa entrar al teu bloc :-(
    estripanits said...
    Doncs jo proposaria que ens fem del EIBAR que també van blaugranes!
    Meow said...
    If you are looking for a way to build a website or have a new website built for you, we recommend the following website builder services and software which are all respected leaders in the e-commerce industry

    Uebersetzung Deutsch Italienisch
    community software

Post a Comment



Diari de Jo Mateixa - Designer: Douglas Bowman | Dimodifikasi oleh Abdul Munir Original Posting Rounders 3 Column